Scurt pe doi im iese flacara pe una dintre cele doua tevi de esapament. Este vorba de o Honda Steed V2. Doi mecanici sau uitat la ea: 1 a spus ca membrana din carburator e rupta sau deteriorata si trage aer fals, iar al doilea zice ca nu e compresie in cilindrul respectiv si ca s-ar putea sa fie o valva infundata sau ceva de genu...., el a verificat carburatorul si a gasit totul ok. La capitolul simptome se mai adauga si faptul ca motorul nu mai are putere, practic in viteza a 5-ea nu mai merge decat la deal in jos... iar in relantina se opreste motorul, in plus se mai aud cateodata pocnituri, iar la acele pocnituri iese foc din cilindrul respectiv... s-a modificat turatia la relantina ca sa pot folosi motorul doar ca acum la fiecare ciclu la cilindrul respectiv in relantina iese flacara....
Scurt istoric: mergeam pe autostrada 110-120 cand la un moment dat am observat ca motorul nu mai trage daca accelerz si pierd si din elan, am vrut sa schimb intr-o viteza inferioara iar cand am tras de ambreaj pur si simplu s-aoprit motorul, am tras stanga (aci se circula in sens invers fata de romania) am oprit am pornit din nou motorul fara nici o problema dar de atunci se prezinta simptomele de mai sus...
Daca aveti vreo idee sau sfaturi.... shoot them.....