Jump to content

cosminium

Membru
  • Content Count

    33
  • Joined

  • Last visited

About cosminium

  • Rank
    Cosminium

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.ecreditor.ro

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2006
  • Numar Moto
    N/A
  • Club
    Bucuresti
  1. Daca iau Buell-ul....toba stock musai trebuie schimbata.... Nu de alta dar ar fi pacat sa tii ascuns in motor sunetul asta: http://www.youtube.com/watch?v=12YmLsQElRI...feature=related
  2. "evident ca nu iti permiti sa faci curse cu mobra de testdrive dar ma asteptam sa o gadili un pic." Am "gadilat-o" atat cat m-am simtit eu confortabil... adica 4000 ture intr-a doua... Oricum, la plecarea de pe loc, daca tragi putin mai mult de gaz, are imediat tendinta de a se ridica pe-o roata (deh, ampatament mic)... si in momentul ala imi aduceam brusc aminte de lipsa asigurarii Ca sa raspund si postului cu utilitatea unui 100o in oras... mie mi se pare util din cel putin un punct de vedere: Daca esti cu capul pe umeri si nu tragi de gaz in exces, cuplul la turatii joase poat
  3. Aici ai dreptate... am mers cam subturat.. din trei motive: 1. E prima motocicleta "vioaie", dupa choppere&cruisere, cu care merg (nu prea eram obisnuit cu tipul asta de acceleratie si cuplu) 2. Cei de la Buell au avut grija sa-mi spuna ca motorul nu are CASCO si m-au pus sa semnez o declaratie ca ma oblig sa platesc orice paguba... 3. Am vrut sa vad cum se comporta motorul dpdv al manevrabilitatii, franelor, cum stau in sa, etc.... deocamdata nu acceleratia sau viteza ma incanta... Stiu ca e overpower, cel putin la momentul de fata, dar imi place stilul motocicletei si manevrabi
  4. Clar o sa merg si cu Monsterul.. Numai sa-mi raspunda cei de la reprezentanta... Cum am terminat plimbarea ... postez parerile... O zi cat mai buna...
  5. Nu stiu de unde ai tu datele aste statistici: "o mare parte dintre noi" ... Poate prin "noi" te referi la inconstientii si abia sositii in civilizatie care nu au apucat sa invete valoarea propriei vieti sau mai rau a altora... Daca nu vezi problema e grav.... Multi stiu pe unde se traverseaza o strada dar foarte putini au (mai ales mama ta, la cei 48 ani) abilitatile sa fandeze intr-o fractiune de secunda si sa evite inconstientul care trece cu 130 km/ora ... sau crezi ca pe trecerea de pietoni esti invincibil?... Problema e pusa gresit ... nu conteza daca loganul e potrivit pentru u
  6. Pai da... au cilindree diferita insa eu m-am uitat la cuplu si putere... as vrea sa ramana in limite rezonabile... tocmai din cauza asta a ramas sa aleg intre buell si monster... In ceea ce ma priveste, Sr4 e un "monstru" (130 CP si peste 100 NM cuplu la aceeasi greutate: 180 kg)... Sr4 ar fi mers comparat cu XB12 de la buell (am mers si cu modelul asta ... fix 100 m si mi-am zis ...NU .. e prea puternic pentru ceea ce vreau eu)... Deci dilema ramane... cred ca o sa fac testdrive-ul si cu Monsterul 696. M-ar fi interesat sa aflu (de la posesori) cum livreaza puterea Monsterul? Linia
  7. Multam pentru promtitudine.... Daca si al treilea post e pro Buell, cancelez testdrive-ul cu monster-ul si dau comanda pentru XB9...
  8. Cine ma poate ajuta cu ceva informatii care sa-mi faca alegerea mai usoara. Vreau un motor pentru uz urban (75%), restul drumuri scurte, de maxim 200 km. Am tot adaugat si eliminat de pe lista si am ramas la ultimele doua veriante: Buell XB9 sau Ducati Monster. A facut un test drive cu Buell-ul (astia de la ducati se lasa asteptati desi i-am intrebat acu vreo saptamana daca se poate)... Impresii despre Buell: Foarte, foarte manevrabila (pozitie in sa e ok, ghidonul extrem de comod pentru brate) Cuplu urias in orice treapta (asta poate fi un handicap dat fiind ampatamentul ext
  9. Piesele vin, in medie, in 2-3 saptamani (Buell are un centru logistic in Belgia si acolo au pe stoc, permanent, cel putin 99% din reperele Buell). In plus (si asta-mi place la Harley Davidson) daca esti posesor de Buell si membru al clubului, ai posibilitatea sa comanzi prin internet, direct din USA, ORICE piesa sau accesoriu, platesti 10% in plus si iti vine in maxim 48 ore in fata usii... Legat de motor... saptamana trecuta am facut un testdrive cu un XB9 (ca si mie mi s-a pus pata pe el ). Ce pot sa-ti spun este ca are un cuplu IMENS si un sunet APARTE (asta cu tobele stock pentru
  10. Am nevoie de un scooterist cu ceva experienta, responsabil, pentru livrari parfumuri? Program: 10 - 18). Conditii: Varsta peste 18 ani Experienta minim 2 ani pe scuter Preferabil categoria A. Punctual, responsabil, prezenta agreabila, comunicativ Punem la dispozitie casca si utilaj: Scooter Freemoto 50: Monocilindru, 4 timpi racire cu aer (50 cmc), Economic-Drive-Motor, 3,6 CP / 7000 U/min, Locuri 2, Starter Electric cu cheie, Jante din aluminiu cu anvelope late 120/70 R12, 130/70 R12, Oglinzi vopsite, Teava esapament sport, Transmisie Automata, Dimensiuni Lungime 1850 x Latime 6
  11. Culoare: ROSU + ARGINTIU PLUS CASCA neagra... ca sa satisfacem toate gusturile in materie de cromatica
  12. Am nevoie de un scooterist cu ceva experienta, responsabil pentru livrari parfumuri? Program lejer. Cineva interesat? cosminium@yahoo.com COMPLETARE: Pun la dispozitie utilajul (Scooter Freemoto 50: Monocilindru, 4 timpi racire cu aer (50 cmc), Economic-Drive-Motor, 3,6 CP / 7000 U/min, Locuri 2, Starter Electric cu cheie, Jante din aluminiu cu anvelope late 120/70 R12, 130/70 R12, Oglinzi vopsite, Teava esapament sport, Transmisie Automata, Dimensiuni Lungime 1850 x Latime 680 x Inaltime 1150, Greutate 88kg, Viteza 45km/h (limitat pentru a nu necesita permis))
  13. "Imi e sila... Cum va permiteti frate sa vorbiti asa de cineva care si-a platit asa de scump greseala? ......" Adevarata problema nu este ca si-a platit scump "greseala" (a se citi inconstienta) ci ca a obligat si alti oameni nevinovati sa plateasca pretul maxim pentru greseala (a se citi inconstienta) LUI. Nimeni nu i-a dat dreptul sa faca asta. Macar aveti minima decenta de a nu-i gasi circumstante atenuante. Pentru ca NU ARE. Dumnezeu sa-i ierte pe cei care au murit sau vor suferi absolut nevinovati.
  14. La noi e luxurianta jungla.... Ia sa pui 10 camere de luat vederi in principalele intersectii sau bulevarde si sa faci un montaj numai cu imaginile luate intr-o saptamana.... Sa vezi atunci "trafic"....
  15. Accidentul a avut loc in curba de la intrarea pe pod. Azi dimineata m-am dus sa-mi duc sotia si fetele la mare (eram cu masina) si EXACT in curba aia mi-am speriat familia pentru ca de la 170 km/ora (cat aveam pe tronsonul Fetesti - Cernavoda) n-am redus suficient si m-am inclinat serios pe stanga. Eram cu masina!! si redusesem pana pe la 100-120. Imi inchipui ce sentiment a avut motociclistul cand a vazut cum i se inchide curba in fata si el are peste 100... Dumnezeu s-o ierte pe pasagera si sa-l lase macar pe el printre noi (desi, daca era sotia ... o sa aiba o viata de calvar). Cand m-a
×
×
  • Create New...