
Juniorzone
Membru-
Număr conținut
19 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Profil
-
Sex
Male
-
Numar Moto
-
-
Club
-
Juniorzone's Achievements
Newbie (1/14)
-
Grupul detinatorilor de Cagiva Mito/Planet/Raptor 125
topic a răspuns lui Juniorzone în IceCubeul Totul despre motocicletele A1 (125cc)
Salut! Un prieten cauta plutitor sau tot carburatorul pentru o Mito din 2000. Poate e cineva care are de vanzare. Am postat anunt si la cumparari piese: /index.php?showtopic=600214. Ma gandeam ca aici e mai vizibil pentru cine trebuie. Mersi -
Salut! Eu am avut EN500 din 96. Super fiabil, super in oras(manevrbil, nu se incalzeste aiurea, te poti si strecura ok), la drumuri lungi nu tuseste, poti merge relaxat, poti face depasiri, este usor si relativ ieftin de intretinut, consum f ok. E confortabil. L-am adus din germania, a fost prima motocicleta(inmatriculata - inainte ma mai dadusem pe cross). Ce pot sa spun ca m-a deranjat e faptul ca la 1.79 mi se parea mic cu comenzile de fabrica. Nu e vorba de fitze, dar m-am lamurit in momentul in care l-am vazut pe unchiu-meu( care e si actual proprietar si e mai scund decat mine- nu stiu exact cu cat) pe el:vine ca turnat, sta confortabil, nu sta cu genunchii atat de flexati ca si mine. Oricum, parerea mea e ca e strict chestia de gusturi, dar exista si o prejudecata cum ca daca e cruiser trebuie sa stai ca in fotoliu (nu ca saua nu e f confortabila, dar vrei sa stai si cu picioarele intinse ) Mie personal mi se pare mult mai sprinten En-ul, mai sportiv, practic e motorul de GPZ cu alte setari( sper sa nu gresesc), are si doua carburatoare. In ceea ce ma priveste urmatorul motor va fi un VN800 - care e cam alta mancare de peste fata de ce se discuta aici. In concluzie, sfatul meu e: daca iti place ideea de chopper( adica cruiser mai exact) si vrei sa ai un motor care duduie tare si sa mergi cu el in ture joase si la viteze de croaziera ia-ti un VN800.Daca vrei un motor mai sportiv ia-ti un En500.Despre VN750 nu pot zice nimic, pentru ca mie personal nu imi place modelul (no ofense- de gustibus non disputandum). Iti doresc succes in ceea ce vei alege. Asfalt uscat!
-
Accident Mortal Langa Copsa Mica-smecher Fara Casca
topic a răspuns lui Juniorzone în atillasul Accidente
dar cealalta jumatate?sau macar un sfert sa zici ca au inteles ceva,tot e bine. oricum,e rubrica de accidente moto,nu mi se pare absurd sa gasesc si poze ogrish -- e o forma de educatie rutiera-- important este sa fie puse indirect(cu link) si sa fie insotite de avertismente corespunzatoare. anyway,R.I.P -
asa,un pic offtopic:ala e Kawasaki toata ziua,nu Yamaha.D-na/D-soara Aida Ilie nu cred ca s-a chinuit prea mult cand a scris articolul.De...ce conteaza...sau poate e poza pusa la caterinca
-
Ce Faceam Noi Cand Va Nasteati Voi
topic a răspuns lui Juniorzone în asdfghjkul Poze & Filme - Arhive 2005 - 2013
Respect!Super topic! -
pentru cei care vor sa afle ce inseamna recidivist.(na,ca tinem si cursuri juridice pe forum ) articolele sunt luate din codul penal Art. 37. – Recidiva în cazul persoanei fizice Existã recidivã pentru persoana fizicã în urmãtoarele cazuri: a) când dupa ramânerea definitiva a unei hotarâri de condamnare la pedeapsa închisorii mai mare de 6 luni, cel condamnat savârseste din nou o infractiune cu intentie, înainte de începerea executarii pedepsei, în timpul executarii acesteia sau în stare de evadare, iar pedeapsa prevazuta de lege pentru a doua infractiune este închisoarea mai mare de un an; b ) când dupa executarea unei pedepse cu închisoare mai mare de 6 luni, dupa gratierea totala sau a restului de pedeapsa, ori dupa împlinirea termenului de prescriptie a executarii unei asemenea pedepse, cel condamnat savârseste din nou o infractiune cu intentie pentru care legea prevede pedeapsa închisorii mai mare de un an; c) când dupa condamnarea la cel putin trei pedepse cu închisoare pâna la 6 luni sau dupa executare, dupa gratierea totala sau a restului de pedeapsa, ori dupa prescrierea executarii a cel putin trei asemenea pedepse, cel condamnat savârseste din nou o infractiune cu intentie pentru care legea prevede pedeapsa închisorii mai mare de un an. Exista recidiva si în cazurile în care una dintre pedepsele prevazute în alin. 1 este detentiunea pe viata. Pentru stabilirea starii de recidiva în cazurile prevazute în alin. 1 lit. a) si b ) si alin. 2, se poate tine seama si de hotarârea de condamnare pronuntata în strainatate, pentru o fapta prevazuta si de legea româna, daca hotarârea de condamnare a fost recunoscuta potrivit dispozitiilor legii. Art. 38. - Condamnarile care nu atrag starea de recidiva La stabilirea starii de recidiva nu se tine seama de hotarârile de condamnare privitoare la: a) infractiunile savârsite în timpul minoritatii; a1) infractiunile savârsite din culpa; b ) infractiunile amnistiate; c) faptele care nu mai sunt prevazute ca infractiuni de legea penala. De asemenea, nu se tine seama de condamnarile pentru care a intervenit reabilitarea, sau în privinta carora s-a împlinit termenul de reabilitare. Nu cred ca e total off-topic,macar sa nu se mai foloseasca termeni in alt sens decat cel care reiese din lege ) daca sa ai dosar in cercetare ar inseamna sa fi recidivist,atunci jumate din parlamentari si ministri ar fi recidivisti
-
Nu,nu mi-am luat carnetul pe pile.Si da,am citit legea aia.Ceea ce nu inteleg din toate discutiile astea de pe forum este de ce nu se discuta in principiu plecand de la cazul dat si ne legam mereu ba de motociclist,ba de politist,ba se arunca cu sex oral in toate partile. Aici nu e chestia ca tii cu unul sau cu altul,va hotari instanta care si cat a gresit. Dar totusi asa o intamplare ar trebui sa ne puna pe ganduri,nu ne poate lasa indiferenti,deoarece este vorba de un abuz,iar acest abuz trebuie sa nu se mai repete,indiferent ca e vorba despre motociclisti,pietoni sau conducatori auto.Nu asa se procedeaza,si cu asta basta. Referitor la ce spuneai in posturile trecute,organele statului trebuie sa actioneze proportional cu fapta celui invinuit/urmarit etc: adica daca ala a omorat pe cineva si fuge,prezinta un pericol public mare si in consecinta se pot lua masuri mai drastice.Aici a depasit viteza legala si,ceea ce a fost si mai grav,nu avea numere(dar la fel de bine putea sa aiba,dar puse sub sa-deci ilizibile),nu cred ca trebuia omorat pentru asta,sau,asa cum s-a intamplat-nu trebuia sa i se puna viata si integritatea corporala in pericol in felul asta. Asta este parerea mea,pe care mi-o mentin si sustin in continuare,deoarece toti suntem egali in fata legii si toti ne bucuram de prezumtia de nevinovatie pana la proba contrara(proba dovedita in instanta,nu altfel).Aceste "artificii juridice"nu sunt chiar degeaba,ele au tocmai rolul de a impiedica aplicarea abuziva a legii...aka cazul de fata Pana una alta sa mai asteptam detalii de la prietenii motoristului si din mass-media,sa ne mai lamurim si noi.
-
Inteleg ca unul care intra intr-un restaurant si impusca 10 persoane sau unul care jefuieste o banca nu poate fi oprit brutal ca asta e vatamare cprporala? ce persoane a impuscat asta?si ce banci a jefuit?voi sunteti nebuni? mai lasati dreq televizorul!in astfel de cazuri se da ucigasul sau/si jefuitorul in urmarire cu semnalmente si toate celea si au liber sa il captureze cum or stii(cu mijloace omologate ) si nu se mai aplica prezumtia de nevinovatie(cu unele exceptii) dar aici e cu totul alta mancare de peste!e chiar asa greu sa vedeti imaginea de ansamblu si sa nu mai ganditi marunt si subiectiv?a fost abuz din partea organelor?DA.pana unde a mers acest abuz?ramane de stabilit prin investigatii,anchete,procese,expertize and so on. pana atunci se pot scrie enshpe mii de pg de forum,ca nu avem toate datele problemei si mergem doar pe supozitii. oricum e grav sa se afirme,asa cum fac unii,ca trebuie impuscati toti cei care nu opresc la semnalul politistului!asta nu se face niciunde in lume si de aia si legiuitorul considera contraventie,nu infractiune!politistii nu sunt judecatori,iar intr-o tara civilizata si un stat de drept,numai acestia din urma pot da sentinte.sherifi si cowboy rebeli mai vedem doar prin filmele western si e bine sa ramana acolo,nu sa se transpuna in orase din romanica noastra aka harlau parerea mea si @rados:cu ultima parte a postului tau sunt de acord,dar nu cred ca se va intampla asa ceva,deoarece sunt prea multe aspecte care efectiv put in aceasta speta(ai vazut si declaratia sefului ipj iasi-marlanie curata)
-
nimeni nu stie sigur(decat martorii oculari).e adevarat ca vazand filmuletul am pus si eu la indoiala acest lucru,dar am vazut pozele postate de un prieten de-al lui( nu am retinut username-ul si nici pg in care au fost postate,dar probabil le-ati vazut cu totii) din alt unghi,de la o anumita departare si mi-au dat de gandit unele elemente,cum ar fi pozitia masinii,spatiul f strans intre masina si acostament,locul in care a fost lovit loganul,urmele de frana etc nu zic ca asa e,numai o expertiza de specialitate ar putea probabil sa clarifice asta,dar consider ca nu e exclus aa,si in plus,chiar Politia recunoaste intr-un fel,deoarece peste tot au declarat ca politistii au actionat "ferm"-eu cred ca la asta se refera,ca au utilizat orice mijloc,ca l-a oprit pe "infractorul recidivist" intrand in coliziune cu el...e doar o posibila interpretare a celor declarate
-
Deci, noi, cei "RAI" in acest caz, am fi oprit la baraj. Pa si la revedere. In rest nu discut pentru ca nu as ajunge acolo. @packardb Ai dreptate,dar ia-o si altfel:daca nu se ia atitudine in cazul de fata,poate data viitoare n-o sa se mai puna problema de a se forma baraj-pur si simplu nu opresti(poate neintentionat) vine si se baga in tine.De asta ce zici?Tine cont si de faptul ca seful ipj iasi a declarat oficial ca ei nu stiau cine este riderul,dacat dupa ce l-au lovit si i-a sarit casca(asa zic ei),deci.... in plus,referitor la ce ai postat din codul rutier,trebuie facuta diferenta intre imobilizarea autovehiculului si oprirea fortata. si fii sigur ca nu e adoptat niciunde niciun regulament sau ceva care sa statueze ca poti opri un motociclist prin coliziune(dar daca ai cunostinta despre un asemenea act,te rog arata-ne si noua). iar referitor la mijloace omologate,sunt sigur ca masina din dotare nu face parte dintre acestea,mai ales k in speta e vb de coliziune frontala...(astept totusi contraargumente de la cei in masura sa le aduca)
-
1.de unde stiu unii destepti d pe aici k motociclistul e recidivist?voi stiti c e aia? 2.de ce daca cineva se arata indignat de modul in care a fost oprit si retinut riderul,automat inseamna ca e de partea lui?mi se pare ca unii gandesc foarte gresit sau bolnav(a se citi comunist) si vor cu tot dinadinsul sa-i convinga pe restul ca ONU si Declaratia Universala a Drepturilor Omului n-au nicio importanta intr-o tara civilizata cum e Romania noastra de astazi,unde au prioritate in aplicare normele militzailor din Harlau!sa fim totusi realisti
-
@ZLI
-
de pe link-ul pus de ozzy se poate vedea filmuletul cu declaratia sefului ipj iasi,liviu zamfirescu http://www.protv.ro/stiri/eveniment/motoci...stinte-mai.html *uimitor cum vor sa induca in eroare opinia publica:motociclistul minte,ceea ce s-a filmat e doar o deformare a realitatii,politistii au executat misiunea corespunzator(corespunzator cu ce mai comunistule??),cica motociclistul a incercat sa culpabilizeze politia(de parca nu tot prostul poate vedea cum trage MILITIANUL de el ca de un animal),"ei s-au uitat rapid cam care este starea de sanatate a victimei"!!!domnii doctori de la ipj harlau *apoi,cireasa de pe tort: "ei nu au stiut cu cine au de-a face decat dupa ce s-a produs coliziunea si i-a sarit casca de protectie"!!!!!citez deci din declaratia sefului ipj iasi *va dati seama ca o groaza de nea gheorghe se uita la stiri si musca ce zice kktu asta?!e clar ca se vorbeste de posibila creare a unui precedent,sunt sigur ca multi politisti considera inca de pe acum procedura standard de oprit motociclistii coliziunea frontala *in alta ordine de idei,parca nu am fi avut atatia "colegi de trafic"de care trebuia s ne ferim,acum mai adaugam pe lista si masinile de la rutiera...trist-ce oameni traiesc in tara asta.... * in + mi se pare alarmanta gandirea unora care nu vad incalarile drepturilor omului si a regulamentelor si procedurilor pe care politistii trebuiau sa le respecte.bun,unii cred ca ar fi trebuit impuscat direct,foarte bine,parerea lor,dar atata timp cat exista o lege,aceasta trebuie respectata.asa ca astept ca cei care sustin ca politistii au procedat corect,sa aduca argumente texte normative.sunt chiar curios. *nu ii dau dreptate motociclistului,nici pe departe,insa in aceasta situatie puteam fi oricare dintre noi...si nu cred ca ne-am fi dorit sa fim tratati asa... ,Radu
-
La radio au spus ca cei 2 sunt la spital.Fata(pasagera-15 ani) are fractura de coloana(nu stiu cat e de grava),iar tipul(24 ani) are fracturi la ambele maini,dintre care una e deschisa si e destul de grava.Atat am prins...
-
Parerea mea ca si copacii aia ii determinau pe spectatori sa vina mai in fata.Vizionati filmuletzul ala facut de pe partea cealalta...aia aveau alta vizibilitate neavand copacii in fatza si in + erau si pe deal,deci cei de mai din spate vedeau peste cei din fatza.Am dreptate?E o chestie de care ar trebui sa se tina cont pe viitor. Si ar mai trebui sa nu ne mai bazam pe constiinta(+educatia) celorlalti,k de multe ori ea nu exista sau e minima.Ganditi-va ca pe langa fetitza aia(RIP) erau oameni care ar fi putut-o avertiza sa nu stea asa de aproape de drum,sau se puteau da ei mai in spate,nu sa inainteze tot cate putzin(cum banuiesc k s-a intamplat)si sa o impinga si pe ea mai in fatza(avea doar 12 ani...cum sa realizeze niste chestii?).Este vorba de constiinta,de educatie.Am dreptate?Sa nu se inteleaga k vreu sa acuz pe cineva,dar cred ca romanii(mai ales) trebuie sa-si dezvolte niste astfel de...simturi.Asta e,trebuie sa ne "maturizam" k sa fim chiar si spectatori la astfel de evenimente.Suntem in sec XXI trebuie sa ne conformam...vitezei desfasurarii evenimentelor. Stiti ce ar fi fain?La urmatorul raliu,liniute&stuff toti spectatorii sa stea calmi in zona de protectie.Fara sa se injure,fara sa se huiduie...Cred ca doar asa vom dovedi k am invatat ceva din asta.Iar daca toti stau la locul lor eu nu cred k va mai fi unul care sa iasa in fatza aiurea.Si daca va fi vreun astfel de destept,va putea fi imediat vazut de organizatori.NU?N-am auzit la nici un post TV sau ziar sa transmita niste astfel de sfaturi pt ca pe viitor sa stie tot prostu unde sa stea (ei doar acuza si deruteaza,nu informeaza) . O ultima parere ar fi ca fenomenul moto din Romania ar trebui sa se desfasoare intr-un cadru mai restrans.Nu cred ca ai de ce sa faci demonstratii si liniute pentru profani.Cred ca la intruniri ar trebui sa fie mai putini out-sideri.Ar trebui sa fie doar de-ai casei.Asa vor disparea din comunitatile de motociclisti si aia care au motor doar ca sa se mari,iar motociclistii adevarati vor fi priviti mai cu respect.Asa cred eu. Peace