-
Număr conținut
141 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Yahoo
cratoi
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
timisoara
-
Carnet moto din
2002
-
Motocicleta
vfr 800 vtec
-
Numar Moto
...mac
-
Club
nu
Informații profil
-
Motociclete detinute
kawasaki zzr600, honda cbr 600 f4y, honda vfr800 vtec
cratoi's Achievements
Newbie (1/14)
-
multumesc de sfaturi. in 2 saptamani iau eu o decizie.
-
Ii deranjant comportamentul pe curbe sau ii neglijabil, cu pasager se accentueaza sau ii la fel ca si singur?
-
trebuie sa imi cumpar cauciucuri si oscilez intre Michelin PILOT ROAD 2 CT si Dunlop SPMAX ROADSMART. Din ce am citit Dunlop ii neutru si stabil cu aderenta buna, iar Michelin ii foarte manevrabil cu aderenta buna la rece si pe plaoie. Eu inclin catre Michelin, dar cica ii instabil in viraje si da miscari ciudate in ghidon. Cei care aveti Michelin ati sesizat asemenea comportament sau sunteti multumiti de cauciucuri? Multumesc
-
asta ma gandeam si eu ca is cam mari consumatorii, dar si cei de la honda cred ca s-au gandit .......... de ieri am pus o baterie noua si ma tot invart prin oras, pana acum totul merge bine. sper sa fie bateria si sa nu ma trezesc peste o saptamana ca iar il doare ceva.
-
multumesc frumos de raspuns. cand am plecat de la garaj am stat pana avea 40-50 grade. cand am vrut sa plec de la benzinarie am stat pana mi-am pus manusile si casca, de obicei fac in ordine inversa, intai pornesc si mai apoi ma echipez ,dar cand ii deja cald motorul incerc sa nu il tin mult timp pornit pe loc, asa ca intai ma echipez si apoi pornesc. problema ii cu releul de incarcare nu cu cel de pornire, ma intreb daca incarca in valori normale, daca si voua va incarca la fel si daca aveti aceleasi oscilatii intere faza lunga si faza scurta, intre relanti si 5000 ture. am vazut ca in manual zice ca trebuie sa fie mai mare decat valoarea bateriei incarcate(13-13.2) si mai mica decat 15.5, dar cu cine am mai vorbit mi-au spus ca tocmai de aceea exista releul ca sa regleze valorile de incarcare in functie de necesar (de cati consumatori sunt porniti- faruri,semnalizator,frana etc), valoarea de incarcare nu trebuie sa oscileze mult indiferent de cati consumatori am porniti sau opriti.
-
Am o rugaminte la cei cu VTEC sau oricine se pricepe. Acum 2 saptamani am pornit motorul (VFR 800 VTEC din 2002) fara probleme, asta dupa ce a stat o saptamana nepornit. M-am invartit 3 minute prin oras (fara trafic ca era sambata dimineta), pana in 3-4 mii de ture ca era motorul rece. M-am oprit la un magazin, am stat 5 minute si am pornit iar motorul, parca invartea putin mai greu, dar mi-am zis ca mi s-a parut. Ma duc sa bag benzina, platesc, pun contactul cu faza scurta pornita si sta asa cat timp imi iau casca si manusile, dau la buton invarte de 3 ori si nimic; iau contactul, sting farurile, il las putin sa stea, cu gandul ca poate isi revine, mai incerc de 2-3 ori dar nimic. Il pornesc impins si ma duc la un prieten sa masuram sa vedem ce are. La relantiu cu faza scurte incarca undeva la 12.8, dar cu faza lunga in jur de 11.6-11.9, la 5000 de ture incarca 13.8-14 cu faza scurta si 13.3-13.6 cu faza lunga. Dam cateva telefoane, unii zic ca ii bateria altii ca ii releul, dupa logica mea inclinam si eu catre releu, dau comanda de releu, acesta ajunge sambata asta. Astazi merg sa pornesc motul, dupa 2 saptamani si 2 zile de stat in garaj, porneste la sfert de buton, in gandul meu e clar ca ii releul daca a pornit asa de usor, bunnnnn, montam releul nou si masuram, dar constatam ca is aceleasi valori. Acum am montata o baterie noua si ma invart prin oras sa vad daca mai face figuri si nu vrea sa porneasca. Va rog daca imi puteti spune cat incarca la voi si care credeti ca ar fi problema, daca nu are cumva legatura cu mufa aceea fantastica (albastra parca) si manunchiul ala de fire ce trebuie schimbate.
-
am o rugaminte, daca puteti sa ma indrumati de unde sa iau un butoi de plastic in jur de 200l care sa nu se coaca la soare. imi trebuie pentru un dus in curte la tara. am fost pe la metro si praktiker dar alea nu tin, dupa o vara plesnesc de la soare, asta mi-au spus cei de pe raion ca le aveau depozitate afara si au plesnit. pe net nu am gasit nimic. multumesc anticipat
-
Eu am Double Bubble pe vfr si sunt foarte multumit, la 170km/h stau drept pe el si nu imi flutura capu. Cand bate vantul se simt ceva turbulente ce deranjaza............ depinde si ce inaltime ai, eu am 1.70 si nu am probleme cu vantul, dar nu ajung bine jos ............avantaje si dezavantaje
-
era data temperatura pt Bucuresti, si temperatura se da la umbra
-
Anul trecut in vara,cand veneam de la mare mi-a ajuns temperatura la 116' pe centura Bucurestiului, pana la Timisoara nu am mai depasit 103', prin orice localitate sau serpentine am trecut......... erau 39' pe centura (la umbra)
-
Da m-as baga, problema ii ca incepe sesiunea si sa nu am ceva examene in perioada respectiva Cheia o am, ii si facuta dupa cea originala, mai trebuie codata nimic mai mult... am fost aici la honda si mi-au zis ca nu imi intra cdi-ul in servis, dar ca nu ii stricat ca nu da nici o eroare si eu pot sa merg cu cheia care o am, doar ca nu pot sa imi codeze cheia noua .............
-
Am ceva intrebari pt cei ce vor sa mearga in Ungaria la Honda: cand vreti sa mergeti? faceti programare inainte? si daca suntem mai multi le rezolva pe toate in aceasi zi? stie cineva unguresti sau stiu ei engleza? Pe mine m-ar interesa sa imi codez a 2 a cheie, ca cei din Romania nu au putut, dar nici CDI nu ii busit......
-
salut...... nu l-am shimbat,dar asta intentionez........m-am gandit si la bujii, dar are 17 000 si nu stiu daca are rost sa dau banii pe ele ca au ceva pret 30 si ceva Euro bucata pun si ceva poze cu manerele pe motor scuze ca nu am pus pana acum, dar stau foarte prost cu timpul
-
Da, ce zici tu pare un consum normal......... Trebuie sa vad de ce consuma a mea asa de mult ca ceva nu-i ok.............