-
Posts
692 -
Joined
-
Last visited
Contact Methods
-
Website URL
http://www.racetek.ro
-
Yahoo
Sabinrace
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Bucuresti
-
Carnet moto din
1991
-
Motocicleta
YZF R1, MV F4 RR, CRF450R, R1200C etc
-
Numar Moto
ZAB
-
Club
FromRacetek with loveTGR
Profile Fields
-
Interests
Motociclismul Roman
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
SabinRace's Achievements
Newbie (1/14)
-
Pachet te faci oriunde daca vrei sa fi #1... Kauciucuri, suspensii, motor, odihna si antrenamentul-experientza te pot salva, dar nici ele daca tu esti tinta pe #1 !!! El a zis k merge la o clasa unde nu e asta tinta. Un circuit frumusel unde poti sa te antrenezi in liniste.
-
Salut Caffe "Racerilor". Din 2011 s-a fondat sub egida Federatiei Romane Motociclism si clasa de Oldtimere-Caffe-Racer, iar in 2012 la Arad pe pista au fost 10 bucati din Romania si altii din Est Europene. Adica acest Sport si aceasct daruire ptr moto vechi restaurate a luat amploare si in Romania. Casele Moto Corsse Romane isi pregatesc motoare ptr Sezonul 2013 din Champ EstEuropean. 10 curse in Europa de Est pe circuite sau Aeropoarte. Deoarece mie totdeauna mi-a placut acest gen si am construit astfel de moto estetic si deoarece oricum merg in EstEuropene la SBK, m-am apucat sa imi construiesc un CaffeRacer personal ce il vetio putea urmari pe Facebookul meu. Nu am timp sa postez peste tot. Imi pare bine k si pe Motociclism a luat amploare acest trend si va urez o creatie aparte. Aici imi puteti urmari evolutia: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.590662964293080.150529.100000481467734&type=1
- 1,523 replies
-
- cafe racer yamaha xs400
- ????????
- (and 7 more)
-
Nu incerca solutii (tiganeli) k strici propulsorul aiurea... Oala sau nimic.
-
Monster se potriveste pe ce considera Managementul firmei k ar face mai multa vanzare. Pe nimic alceva...
-
-
F1 e cu treaba lor... Eu mai ciugulesc si de la intarziatii ce n-au prins F1 )) Real nu am probleme cu banii chiar deloc ptr 2013. Am toti sacii in carutza pusi demult. Sunt o furnica harnica ce strang bob cu bob si tot replantez continuu... Singura mea problema e k inca n-am gasit de 8 ani in Ro, un om macar (aveam la un momendat 19 angajati) in care sa am incredere si care sa-l vad k stie ce vrea (adica vrea moto si da orice k mine) sa-l pot invatza mestesugul si sa pot pleca si lasa sa faca macar ce e uzual in lipsa mea... Toti vor sa minta, sa pacaleasca sa fure sa vrb la tel si sa faca mizerie-dezordine, sa munceasca altii ptr ei si sa fie respectati... Mare rahat de oameni in tzara asta... 99% cer fara sa ofere!!! E,cum la mine merge ulcioru foarte putin cu fisuri... Asta e singura mea problema!!! Nu ma pot clona. As plati cate o F4 ptr fiecare clona a mea. Dar nu sa-i dau eu banii ci sa si-i castige el!!! Nu mai tine sa dau eu k boul la toti Pitiponcii astia de citesc pe aici si zic... Ia hai ma la ala sa si invat sa si fiu platit... La munca viermilor k vremurile alea cand claxonati pe net k faceti si dregeti (k stiti ce faceti si-ati invatat carte) nu mai sunt decat ptr altii mai prosti k voi. Societate de 2 lei si asta ptr k e alimentata de unii ce n-au nimic altceva decat furtul in sange. Primesc de la Id uri aiurea (necunoscute) mii de intrebari. Exemplu: Cum setez o suspensie din densitatea uleiului ptr a prelua mai strong hopurile, ptr a nu mai ajunge in capat... Intrebare de copil 8 ani (care bineinteles merge la curse) ptr care nu-ti trebe multa minte ci doar sa sti ce-i aia o suspensie si cum functioneaza de gradul 20 din 100, si bineinteles sa ai un minim (de rodaj sub supraveghere de 20 suspensii servisate) nu sa faci scolile si testele si setarile etc urile mele. Ceva simplu de ucenic... Tot din intamplare se autodesconspira si aflu k defapt ala e unu de acum 1-2 ani tot imi scria k sun un parvenit si k habar nam pe net... E... Nu spuncine e k nu-s paracios, dar vis a vis de treaba cu sponsorii... N-am probleme. Doar sa ma ajute Dul sa fiu sanatos si sa fac ce-mi place... Apropo de mekanici si oameni: Singurul care mi-a placut modul lui de asi face reclama si de a muncii ptr aceasta meserie ce implica responsabilitati ce includ viata, singurul care nu s-a lasat si a continuat sa lupte ptr garajul lui si se simte k o face cu placere chiar daca e la capatul pamantului, singurul care nu m-a contrazis aiurea si a gandit inainte sa scrie, cu toate k nu-l cunosc personal ci doar din ce scrie sau se scrie despre el pe acest forum si atat este TNG. E, omul asta chiar imi place de el. Isi vede de treaba lui si face treaba. Cel putin nu s-a plans nimeni la mine de el. Restul 100% ce scriu pe aici k fac si dreg... Niste Pitiponci de 2 lei (ptr prostii ce-i platesc) k sa faca ei practica fara Profesor pe motoarele oamenilor si pe vietile lor...!!! Jagi e o exceptie pe care nu o voi arunca in niciuna din categoriile de mai sus. Inca nu pot sa-l definesc cu toate k il stiu personal si am platit serviciile sale. Inca ma abtin si sper k ceea ce m-a nemultumit la el sa il perfectioneze si sa-l faca o elita, asta depinde doar de el si de cat de mult isi real doreste sa faca ce promite. Deocamdata ARE 50% din procentajul meu... Hai sa lasam teoriile Sherifului Intergalactic R1, Adica EU... Si sa trecem la semenii mei ce au ales aceeasi motocicleta. Voi nu aveti poze cu calutul vostru. YZF ul vostru. Poze cu inovatii, poze cu serii frumoase sau poze cu iubirea voastra fata de aceasta jucarie-arma-etc. Hai bagati si voi k pe Facebook niscai poze.Nu pe o roata ci oricum. Pur si simplu.
-
Aia e char R1 meu dar ptr 2013. E noul Design. E Dezbracata si nu o prezint pana nu am contractele de publicitate semnate... E intr-un mare fel. Defapt intr-un mare altfel. La 19 Febroarie o voi prezenta si veti vedea mai multe poze cu ea.
-
)))) In materie de Studii, de Rezistentza, de Aerodinamica, De Lider e aia ce am si aduc eu : http://www.ebay.com/itm/07-08-Yamaha-R1-Zero-Gravity-DB-Windscreen-Dark-Smoke-/400296491925?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item5d3387bb95&vxp=mtr Scuze dar... Apa calda nu a fost inventata azi, e dintotdeauna, depinde ce preteni ai k sa-ti spuna unde sa sapi... Daca at face si pentru auto... Sigur mi-as lua. 100% din Prietenii mei au la 105 euro acest parbriz pe moto in una din cele 3 intensitati. Eu am si folosesc Clear si mi le inscriptionez pe zona ce vreau. Na clatiti ochiul pe la mine prin casa.
-
Felicitari si sa ti aduca noroc si fericire.
-
))))))))))))))) Tare asta cu sakalii. Mai repede sobolaniiiii )))))))))))))))) Merci Over ptr raspuns. Morala: 30% Motor. 07-08 are un grafic mai smecher sus. Masa Aia costa enorm s-o usurezi. Confirmarea k ce spui tu e clar lafel si in urma altor teste : http://www.pro-bike.ro/catalog/compara.html?id_model1=7154&id_model2=7155 Rezolvarea de greutate si de putere la turatii inalte o avea Yamaha pe modelul 2007: http://www.pro-bike.ro/catalog/compara-cu-7155.html?id_model1=6595&id_model2=7155 Dar diferentza de 5kg si diferenta de compresie serie,face k BMW alaturi de noile sisteme sa rupa la Top. Succes in continoare man.
-
Corect Jagi. Nu am fost la Serres k sa stiu exact. Eram in alta parte... Stiam k noul BMW cu care a venit la Serres (ca cel vechi s-a cam ostenit) a avut mari probleme cu suspensia fatza in ultimele 4 ture. Imi cer scuze ptr eroare (daca este) dar stiu din auzite. Tu ce sti despre asta?
-
Asta e doar o frumoasa reclama... Enescu a fost la serres cu acest hp4. La aceasta moto i-a cazut electronika suspensiei fatza in ultimele ture... Daca ai merge un pic la motocros (competition) si ai fi aproape de mechanici ai intelege k o suspensie buna nu are nevoie de alte setari in timp real. Alea iti iau decizii la care tu nu te astepti si o pierzi 100%. E k si cum ai da F1 cu 2 piloti pe o masina... Unu cu volanul si altul cu franele... Ar fi un mare dezastru. Parerea mea. Un real ajutor in materie de valve variabile electronic o are R1200GS dupa 2010. Are 4 pozitii ptr 4 tipuri de drum plus alte reglaje de echilibrare in functie de incarcatura ce se fac in mod rapid fara a te opri. Acea moto Crosser-Enduro e de inteles maxim. Acolo inteleg urgentza schimbarilor dar manual nu automat. Nu schimba ea de capul ei !!! Poate sunt eu mai paranoic in impartirea deciziilor atata timp cat sunt pe un bolid... Sincer mie mi-e cam spaima si pe Cal, doar ptr simplul fapt k nu detin doar eu controlul sau k nu stiu sa-l detin si oricand la orice ora poate arde o frana de toata frumusetea... Prefer navetele mele sa nu gandeasca ptr mine ci doar ptr propulsor si subansamblele acestuia. Si la astea e inca Pionierat dar hai. Method. Crede ma k daca iti deschide valvele intr-un viraj k simte ea 2-5 denivelari... Mai bine ia-ti o mulatra de banii aia sa te plimbe si sa te restul. Face banii mai bine k HP4.
-
Mai bine fa o filmare si da neo k nu e concludent si nu te sfatuiesc sa umbli aiurea.
-
De 15 ani... Yamaha este propietarul Ohlins... Suspensiile din Moto GP cred eu k sunt cele mai smechere nu alea din F1 adaptate pe moto (BMW) si bagate pe pista sau strada. 100% din Pilotii tari, au atat in F1 cat si SBK,MotoGP aceste reglaje elecronice ce comunica cu baza. Data Recording inregistreaza toate info ale moto (Pascota are) si apoi le vede in boxa si ajusteaza ce nu-i ok. Sisteme k Traction Control si ABS sunt pe multe moto dar sunt date la minim ptr a oferi o sigurantza (psihologica) pilotului nu ptr a modifica parametrii dupa placul inteligentei electronice. HP4 a fost la noi pe pista si am auzit (n-am fost de fatza) ca in ultimele 4 ture din cursa a cedat respectivul (management suspensie fatza) si a transformat-o intr-o barca... MV Agusta mea are un sistem Management Magneti Marelli suficient de complex, care da un randament foarte bun in tractiune dar la iesirea din viraj iti ia spatele si ti-l taraste de nebun... Sincer alea fara controlul tractiunii, fara injectie, suspensii electronice si alte mii de senzori si restrictii mi s-au parut cele mai FDC (fara durere de cap) un sistem care iti da siguranta k vei termina cursa sau drumul exact cu ce-ai inceput-o, fara schimbari si modificari de tot felul. Dar cu sigurantza si Yamaha va dota cu noul sistem de reglaj suspensii motocicletele de top... Noi tre sa citim si sa ne informam unde cedeaza si de ce ptr a avea pe tot parcursul traseului aceeasi moto pe care te bazezi. Oricum deocamdata ptr modelel de serie Ziemens este cel ce doteaza atat HP4 cat si Panigale. Magneti Marelli e deja istorie. Sau Magneti Marelli nu vrea sa vie un vanzator de duzina si ramane cu secretele sale doar in grila de start MotoGP. Inclusiv M1.
-
Scuze ptr limbaj si agresivitate. YZF R1.