Sari la conținut

necstlevel

EX+
  • Număr conținut

    31
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.workbench.ro
  • Yahoo
    ionutzr

Profil

  • Locatie
    Brasov
  • Carnet moto din
    '98
  • Numar Moto
    ..
  • Club
    none

necstlevel's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. e frumoasa. am vazut-o azi la reprezentanta Honda. cat am stat putin pe ea mi-a placut feelingul. iti da senzatia de continuu, de fluid, de racheta, uniformitate.. mi-ar fi placut mai mult daca ar fi fost rezervorul putin mai mare. parca e prea mult spatiu gol ramas nefolosit, deasupra cilindrului fata .. astept sa vad daca se poate monta si un spatar ..pentru pasagera
  2. necstlevel

    BURSA LOCALA

    Salut, Sunt marimea 42. Cred ca ma gandeam la pantaloni cand am scris marimea cizmelor. Mai jos se afla si pozele cu motorul. Am vazut ca linkurile de mai sus nu-s valabile: http://roman.workbench.ro/countries/Romani...s/P6210020.html http://roman.workbench.ro/countries/Romani...s/P6257834.html http://roman.workbench.ro/countries/Romani...s/P9163827.html PS. ultima data cand m-am plimbat cu ea a fost in 2008 iunie Ionut
  3. necstlevel

    BURSA LOCALA

    salut, am vazut acum ca nu merg linkurile de mai sus cu poze: http://roman.workbench.ro/countries/Romani...s/P9163827.html http://roman.workbench.ro/countries/Romani...luj_Moto_Gilau/ http://roman.workbench.ro/countries/Romani...s/P6257834.html Ionut
  4. necstlevel

    BURSA LOCALA

    Salut, KAWASAKI EN500 M-am decis sa o vand intrucat in ultimii 2 ani nu am reusit sa stau in Romania mai mult de cateva saptamani pe an .. Se afla in garaj si nu am mai scos-o de acolo de ~ un an jumate. Stare de functionare - foarte buna. Aspect exterior - incantator An fabricatie: 1995 Numar de km: ~22.000 (asa imi amintesc acum, dar confirm ulterior) Alte accesorii: coburi laterale piele, geanta piele pt chei (montata sub far, pe furca fata) O dau impreuna cu: - o pereche de pantaloni goretex, foarte buni pt vreme rece, cu protectii groase piele la genunchi. (Sunt cumparati de mine de la Hein Gericke / Austria. N-am apucat sa-i port decat de cateva ori.. Sunt marimea 52.) - cizme Bullson Sheltex (cumparate tot de mine dela Hein Gericke). Marimea 52. Sunte excelente atat vara la drum lung cat si iarna. O mai dau si cu o casca albastra deschisa. http://roman.workbench.ro/countries/Romani...s/P9163827.html http://roman.workbench.ro/countries/Romani...luj_Moto_Gilau/ si din ultima excursie mai lunga in care am fost cu ea: http://roman.workbench.ro/countries/Romani...s/P6257834.html http://roman.workbench.ro/countries/Romani...i_Bv/index.html Pret: 2500 euro negociabil Pe data de 1 martie plec din tara si ma mai intorc numai in noiembrie Ionut ( ionut.roman@gmail.com)
  5. necstlevel

    BURSA LOCALA

    topicul initial aici: /index.php?...2916&st=510 Salut, M-am decis sa o vand intrucat in ultimii 2 ani nu am reusit sa stau in Romania mai mult de cateva saptamani pe an .. Se afla in garaj si nu am mai scos-o de acolo de ~ un an jumate. Stare de functionare - foarte buna. Aspect exterior - incantator An fabricatie: 1995 Numar de km: ~22.000 (asa imi amintesc acum, dar confirm ulterior) ITP valabil : iunie 2010 Alte accesorii: coburi laterale piele, geanta piele pt chei (montata sub far, pe furca fata) O dau impreuna cu: - o pereche de pantaloni goretex, foarte buni pt vreme rece, cu protectii groase piele la genunchi. (Sunt cumparati de mine de la Hein Gericke / Austria. N-am apucat sa-i port decat de cateva ori.. Sunt marimea 52.) - cizme Bullson Sheltex (cumparate tot de mine dela Hein Gericke). Marimea 52. Sunte excelente atat vara la drum lung cat si iarna. O mai dau si cu o casca albastra deschisa. http://roman.workbench.ro/countries/Romani...s/P9163827.html http://roman.workbench.ro/countries/Romani...luj_Moto_Gilau/ si din ultima excursie mai lunga in care am fost cu ea: http://roman.workbench.ro/countries/Romani...s/P6257834.html http://roman.workbench.ro/countries/Romani...i_Bv/index.html Pret: 2500 euro negociabil Pe data de 1 martie plec din tara si ma mai intorc numai in noiembrie Ionut ( ionut.roman@gmail.com)
  6. Neatza, Ray - multzam fain ! Mult noroc si sa nu uiti sa ne descrii traseul. Ticolino - in Austria am ajuns in interes de servici. Problema a fost sa plec de acolo cu alt mijloc de transport decat cel asigurat de firma. S-a rezolvat si asta intr-un final, luandu-mi concediu vineri - luni, perioada in care firma nu era responsabila pentru eventualele intamplari neprevazute, deci nu am fost special sa-mi iau motor, doar ca acest chopper rosu mi-a placut foarte mult. De fiecare data cand ajung acolo, imi place sa casc gura prin astfel de magazine. La comisionar, pe motocicleta am platit 2000 de euro in cap si avea ~ 15500 KM la bord. Firma este destul de cunoscuta si se numeste 2rad - borse. Am si garantie 1 an la motocicleta, dar daca ceva se intampla cu ea, trebuie s-o duc la atelierul lor. (nu pot sa trimit piesele defecte - am intrebat). Emppu - "atentia" de 10 euro a fost solicitata, "pentru a nu sta la coada". Ozz - bafta multa, iti tinem pumnii :-) Valicaddy - nu stiu exact cat timp aici am voie sa circul cu acele numere rosii. La magazin, nu i-am intrebat cat sunt valabile in Romania. Cand am scris "valabile 1 an" m-am gandit cred la ceea ce mi-a spus tipul de la magazin "in timp de un an, poti sa te intorci cu numerele rosii la noi sa-ti recuperezi cei 36 euro". Toate cele bune la toata lumea, multumesc pentru felicitari si astept ca intr-o zi o sa postati si voi un topic cu o astfel de "intamplare" descrisa foarte frumos si adevarat de unii dintre voi "vino pe ea, n-o sa regreti! " Si asa a si fost N, PS. Atasat, un frumos lan de grau
  7. Salut, Ai reusit sa-ti rezolvi problema cu rezervorul? Cum ai procedat pana la urma? Saptamana trecuta mi-am cumparat un Kawa EN 500 cazuta pe partea dreapta si are rezervorul infundat, asa ca sunt in cautarea unei solutii pentru problema asta. Numa bine, N,
  8. Va multumesc pentru cuvintele frumoase! Limba locala nu o vorbesc nici eu, in schimb majoritatea austriecilor, ca si nemtii de altfel au o engleza foarte buna. 95% din ei raspund cu "only a little bit", cand ii intrebi daca vorbesc engleza, dupa care incep sa vorbeasca o engleza cu o gramatica perfecta, cel putin din punctul meu de vedere Motocicleta am cumparat-o cu banul jos, iar vama a fost platita in acelasi fel, n-am avut incotro (putin peste 47 milioane). La RAR am mai platit ~4milioane jumate, pentru omologare, constatare si certificatul de autenticitate. Mai trebuie sa merg la politie sa-mi iau noile numere. Toate cele bune, N,
  9. Salutare, A fost o placere sa conduc atat pe autostrada in austria si ungaria, cat si in tzara, de la Arad la Brasov unde spre surprinderea mea, s-a lucrat usor la calitatea drumurilor si sunt destul de bunicele. Sambata dimineata, orele 08.15 am lasat Praterul in spate. Era o zi numai buna de calarit, ushor innourata. Indicatoarele imi aratau Budapeste 233 KM si cum imi propusesem sa raman in Arad seara, nu aveam nici un motiv sa ma grabesc, asa ca incet incet pornesc la drum. Bagajele care le aveam la mine in gentile laterale au fost: un bidon cu apa, un aparat foto, o pereche de pantaloni, un tricou, o salopeta integrala de ploaie si alte maruntzisuri necesare unei nopti petrecute intr-un hotel, deci nu am fost incarcat. O ora mai tarziu, ma apropii de granita cu Ungaria, opresc la Shell, fac refillul cu 8L benzina (10 euro) trec prin vama, opresc iar sa-mi cumpar vinieta pentru Ungaria, schimb doua vorbe cu-n roman si pornesc la drum. Motocicleta s-a comportat foarte bine, viteza de croaziera pe autostrada a fost de 110 - 130 Km/h, iar pozitia in shea a fost neasteptat de confortabila, cel putin pentru dimensiunile mele (1.81 / 76 Kg). Plimbarea pe autostrada din Ungaria a fost si ea ok, aceeasi vreme innourata care dadea peisajelor inconjuratoare o tenta de posomorat, dar asta pana cand am iesit din Budapesta si natura a inceput sa se dezlantzuie, dar o sa ajung si acolo. De la iesirea din austria, am mai parcurs 164 KM, am facut iar plinu la unguri inainte de a intra in budapesta, de data asta cu 10 L si 14 euro, am verificat nivelul la ulei, mi s-a parut mie ca n-ar fi chiar cum trebuie asa ca am cumparat un bidon de 1L pe care era desenata o motocicleta, scria 4T (20KW-40Kw) si din care am turnat jumate. M-am mai odihnit putin, mi-am luat un sandwich am gesticulat putin cu-n ungur de la benzinarie dupa care iar la drum, cu ochii dupa autostrada M5. Primele picaturi incepeau sa apara, ceea ce ma cam nelinistea, neavand experienta conducerii pe ploaie. Cu o seara in urma, in Vienna am iesit la plimbare cu un prieten si a inceput sa ploua. M-am apropiat de un semafor, am piscat frana ca de obicei, cand motocicleta a inceput sa joace si a devenit foarte greu de controlat. Nu am cazut, insa m-am speriat putin, motocicleta pierzandu-si echilibrul destul de tare. A fost o buna invatatura de minte. Pe ploaie, nu mai folosesc absolut deloc franele. Merg foarte incet si folosesc numai frana de motor. Dupa 30 Km condusi prin Budapesta, am gasit si autostrada M5 dar a inceput sa si ploua torential si pana la Kecskemet nu s-a mai oprit. Neavand unde sa ma adapostesc de ploie n-am avut de ales decat sa conduc foarte incet (maxim 60). Banii investiti pe costumul format din geaca, pantaloni si cizme toate waterproof, au meritat pana la ultimul cent. Singura problema era stabilitatea motocicletei, singura grija pe care o aveam era sa tin motocicleta dreapta si sa nu virez stanga dreapta decat doar atunci cand este absolut necesar. Pe vreme de ploaie, mi se pare destul de greu de condus, cel putin cu cauciucurile cu care era incaltat motorul meu. As fi preferat sa conduc pe uscat cu cauciucuri de ploaie, decat pe ploaie cu cauciucuri de uscat, dar deh.. cum sa le schimbi, trebuia sa merg asa mai departe. Din tot echipamentul manusile fiind de piele, s-au udat leoarca si ca urmare pielea de pe maini a cam avut de suferit. Dupa Kecskemet ploaia s-a oprit, am facut o pauza intr-o parcare, un roman cu-n tir mi-a explicat cam unde sa fac dreapta sa ies de pe autostrada M5 (la Csongrad) ca sa nu o iau prin Szeged ca drumul e mai lung. Am vazut indicatorul dreapta, am trecut pe langa el, si am zis.. ok ! la primul U-turn o sa intorc. Primul U-turn nu mai aparea asa ca dupa 5 km de condus decizia de a o lua prin Szeged era deja luata. Dupa alte opriri / realimentari cu sandwichuri si benzina am ajuns si-n vama la Arad. Luand-o prin Szeged, nu am mai luat-o prin Batonya ci prin Nadylac (vama Nadlac) si pe la orele 17 am fost in vama. I-am platit tranzitul si dupa aproximativ 2 ore de stat prin vama am plecat spre Pecica, fiind curios de cum se desfasoara unu astfel de eveniment. Cum m-am asteptat, veselie si galagie multa. M-am invartit cat m-am invartit pe acolo dupa care am plecat spre Arad sa-mi gasesc un loc de cazare. Pe la 21.30 m-am asezat in pat si in cateva momente .. se facuse dimineata. Drumul pana la Sibiu a fost destul de greu pentru ca a plouat intruna. Dupa cateva sute de km condusi pe ploaie m-am decis sa-mi pun si salopeta cauciucata pe deasupra costumului waterproof - decizie buna de altfel, intrucat pe sub geaca nu aveam decat tricou, si se mai simteau rafalele de vant rece. In Sibiu iar pauza lunga unde mi-am vizitat un fost coleg de facultate si bun prieten. Pe la orele 18 am ajuns si in Brasov. Drumul Sibiu Brasov a fost o placere, dar dupa atata condus pe ploaie, inca aveam emotii in viraje desi soseaua era uscata bine. Cam asta a fost drumul, o experienta pe care as vrea s-o repet prin toata europa, probabil cu o motocicleta mai mare, gen deuville, dar pana atunci mai am de invatat cum se conduce o motocicleta PS. cam care au fost cheltuielile ca sa ajung cu ea in tzara : - numerele rosii ~ 197 euro valabile 1 an; din care pot sa recuperez 36 euro daca le duc inapoi - asigurarea pe 10 zile ~ 130 euro - vinieta austria + vienieta ungaria ~ 15 euro - tranzitul platit in vama nadlac = 1.5 mil + 10 euro "atentie sa nu mai stau la coada" - benzina + papa calaretz + hotel ~ 150 euro Va salut si va doresc toate cele bune !! N,
  10. Va salut, V-am simtit aproape pe durata drumului ! :-) Experienta a meritat si in mare parte se datoreaza sfatului vostru, deci inca o data multumiri! Cum a fost drumul o sa revin cu o povestire scurta, deocamdata ma aflu in vama din Bacau (nu am mutatia facuta inca pe Brasov) unde am fost intampinat cu un "bun venit in Romania!". Incepand cu astazi orele 14.00 s-au modificat toate valorile in vama. In loc sa platesc 707 euro, trebuie sa platesc ..in RON 47 milionane (o sa incerc sa postez si tabelul). Toate cele bune si nu scapati asa usor, o sa revin cu detalii despre :-) vienna - brasov pe un frumos KAWA EN 500. N,
  11. Salut, Sfaturile voastre sunt un adevarat ghid de drum. Cat de incepator sunt? Permisul de conducere il am de la 18 ani, iar la 20 de ani mi-am cumparat prima motocicleta. O frumusete de Jawa din 91 la care toata ziua reparam si care consuma cat un mustang si scoatea fum precum o locmotiva. Am mers cu ea cam 2 ani dupa care am dat-o de pomana .. Cam la asta se reduce experienta mea cu mersul pe motocicleta. (n-am reusit sa ajung cu ea la nici o intrunire) Ce am invatat de la voi, pana acum: - trebuie sa am echipmanent complet de drum. azi mi-am cumparat cam tot ce-mi trebuie. costum impermeabil de ploaie, geaca cu protectie la umeri coate si coloana, manusi, casca integrala. maine o sa merg sa-mi caut si ceva "pantofi" adecvati. Am citit ca pantalonii nu ar fi asa de importanti, dar maine daca o sa gasesc o pereche cu protectii la genunchi, o sa mai imprumut bani sa-i cumpar si pe aia. - am mai invatat ca pe ploaie se conduce foarte frumos, daca ai echipament.. De ploaie nu cred ca o sa scap, iar pe echimentul meu scrie "with sheltex you can forget about weather forecast", o sa vedem daca chiar asa e. As prefera soarele, dar si cand ploua e frumos (mai ales sa stai in casa si sa dormi). - am mai invatat ca trebuie sa fiu cu ochii in "4x4" mai ales dupa ce intru in tzara, din cauza balegelor prietenoase, gropilor fara fund, carutzasilor muncitori, manelistilor incantatori prin muzica lor samd... O sa fiu a dreq de atent !! - o sa am grija sa nu conduc prea repede, dar nici prea incet si o sa am grija sa platesc taxa de drum in momentul in care intru la unguri din austria. Azi trebuia sa-mi ridic copilul de la atelier, dar o s-o iau maine dimineata, intrucat nu reusisem sa ajung acolo pana la 18. Duminica seara sper sa impartasesc cu voi impresiile de drum, din Brasov - oraselul in care locuiesc. Va multumesc inca o data pentru sfaturile, onestitatea si timpul acordat, N, (si mai trebuie sa mentionez ca abea astept sa pornesc cu ea la drum)
  12. Va multumesc mult pentru raspunsurile voastre, m-ati ajutat foarte mult ! Sincer va spun, speram (macar voi) sa ma sfatuiti sa vin pe ea, ca asa parca prea o faceam numai de capul meu si nu aveam sentimentul si siguranta in procent de 100% ca asa e bine. Sambata dimineata o sa plec din vienna si o sa ma indrept spre casa. Cat despre vama Bors , Fazek initial ma gandisem sa ma intorc pe la Batonya si apoi Turnu, dar pentru o bere fara alcohol o sa ma gandesc la o rerutare Mihai multumesc mult pentru detalii, o sa incerc sa te contactez pe ym in cursul zilei de maine, daca o sa ai timp si o sa fii. O seara frumoasa la toata lumea! N,
  13. Va salut, Ieri am semnat contractul pentru o motocicleta KAWA EN 500. Sunt in Vienna, sunt in incepator in ale motocicletelor dar avansat in pasiunea pentru ele :-) Am nevoie de ajutorul vostru, poate ma puteti ajuta cu o informatie cu privire la un mijloc de transport marfa international. Am doua optiuni: - prima sa caut o firma/camion/remorca etc si sa platesc sa mi-o aduca in romania - Aici Am Nevoie De O Informatie - a doua optiune este sa ma urc pe ea si incet incet sa vin spre casa. Stiti vreo firma care se ocupa cu astfel de transporturi, din austria in romania? Va multumesc !! Ea e : :-) N,
×
×
  • Creează nouă...