Stai linistit ce ai zis u.....pey ti sa oprit din mers ca ai apasat din greseala p butonul d la pompa d benzina
dupa 5000 ture pana la 6000 urca mai greu intradevar dar apoi rupe dupa 6000
la viteze rs`u are stilul lui care o sa il inveti f rpd,cum s intra in neutru care e punctu mort etc
Este un motor in 2 timpi este pretentzios dar sa ai mereu ulei cel mai bun si sa ii faci rodaju cum trebe...pana la 800 km facuti nu e problema mai dai in pw mai rar ca nu are nik....1 data la 3 zile poti sa ii dai in pw pana max in 6.500...
Eu doar c am achizionat un Spain aku si am 1 km facut cu ea ...si mie mi sa parut ca suna ciudat dar e motoru strans akum si era si rece(moare mereu motorul la rs dak e rece)
cand o pornesti tragei skoclu si tinel pana scad turatiile(se ambaleaza in gol nu e pb e normal)max 15 sec tine si da.l inapoi in sus,apoi o mai ambalezi f usor si dupa 3-4 min pleci usor si nu ii dai pana nu s incalzeste motoru..
Am avut un 2006 negru si am fost dezamagit tare la inceput,dar in sf mi-a placut asa d tare incat m-am dat peste cap cu el(nu vina mea)....akum am si eu Spain
DUPA 1000KM POTI SA MA BATZI DAK NU ITI PLACE CUM MERGE!