Sari la conținut

Tyby

Membru
  • Număr conținut

    375
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    tyby_g18@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Galati
  • Carnet moto din
    Mai 2007
  • Motocicleta
    Bomba cu N2O
  • Numar Moto
    de tabla

Informații profil

  • Motociclete detinute
    De toate

Tyby's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Uau ! Btw, tremura modelul asta de oglinzi cand mergi lejer prin oras la viteza mica?
  2. io-s tare curios cum de esti treaz la ora asta
  3. Nu poti sa mergi fara el pana acasa?
  4. Poti sa incerci si LM 10w50 Racing Synth. E foarte ok, s-a comportat exemplar in toate tigaile in care l-am bagat pana acum. E si mai ieftin ca 300v.
  5. Tyby

    636 is back

    Se da pe-o roata din gaz chiar fara sa te chinui prea mult.
  6. Pana nu mergi la un mecanic sa vada despre ce e vorba nu putem decat sa ne dam cu parerea. Carburatoare, bujii, supape, etc.
  7. Te tenteaza un tourer d'asta puturos la batranete?
  8. L-am recunoscut dupa husa de rezervor, din ce stiu eu e ok motoreta, pana la urma cat a fost halatu' ?
  9. Putzifer (topic starter) baga ceva sute de euro in scule, ia-ti concediu 2 luni, beleste cartea aia numita manual de service care oricum e scrisa ca pentru prosti, desfa-ti motoreta vietii, verifica tot ce zice manualu vietii, schimba ce nu corespunde si poate o sa-ti mearga hoitu. Daca nu e nimeni care sa faca ce vrei si cum vrei tu, fa-ti singur. "If you want something done right, do it yourself". Fa toate alea de mai sus moca, vezi daca'ti iese. Ah.. shit, n-ai cum. Sa stii si tu ca oriunde in lumea asta se plateste montatul/demontatul. Nu e vorba de munca, e vorba de timp. Timp pierdut de'ampulea. Du-te si tu la munca 10 zile fara bani si vezi cum iti place. Du-te si repara-ti motoreta cum stii si cum poti, daca nu, du-o la service autorizat, fa proces verbal de intrare in service cu problema cutare, ia-o cand e gata cu banu jos. Ce plm e asa complicat? Daca nu ti-o face iei procesu vietii si te duci la opc. Dar manopera de montat/demontat/verificat/masurat o platesti oricum si cu mama opc-ului, ca nici tu nu muncesti gratis.
  10. Bateria plina ca altfel se phoote ambreiajul de pornire.. si e o caruta de bani de schimbat.. sau o sa afli ca se poate schimba doar arcul vietii care costa cam 5 lei. Deh.. made in RRomania !! Daca o fi cazul iti dau eu date de contact sa rezolvi problema elegant si ieftin. Puterea nu e ceva de speriat, trage ok , a 1-a in schimb e cam scurta, cam 80/h merge.
  11. Daca schimbi numai finala n-ar trebui sa ai treaba cu cu fluturi si albine. Consumul e irelevant la un motor sport, o sa ajungi singur la concluzia asta in viitor. Cel mai probabil n-o sa fie nicio modificare la stilul tau de mers. Daca iei toba speciala pentru modelul tau, o sa vina la fix, nu trebuie sa tai din ea. Recomand MIVV GP Carbon, neaparat cu silencer in oras. Decat toba mai bine te orientezi la un PC, reglat cum trebuie o sa inceapa sa-ti placa sa tragi de motoreta.
  12. Un prieten isi vinde SV-ul, motorul e super ok cu revizii la zi. Detalii aici - /index.php?/topic/671187-de-vanzare-suzuki-sv650s-2002-argintiu/
×
×
  • Creează nouă...