Jump to content

switch

Moderatori
  • Content Count

    5,706
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About switch

  • Rank
    Tzacanitu' shef

Contact Methods

  • Website URL
    http://advrider.com
  • Yahoo
    PM

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    '08
  • Numar Moto
    1
  • Club
    alpin ;)

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Honda Dominator ('96); BMW R1100GS ('97)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Slabe sanse sa merite. Recomand sa cauti in alta parte.
  2. Unde vezi tu Y?
  3. Corect, vom vedea. Nu imi era clar UK, mi-a scapat probabil. Pentru RO as fi zis Audi.
  4. Eu am avut pe fra'su mai "amarat" al audi-ului ala, modelul allroad. Tun masina, placut de condus, insa... eu aveam 3.0 TDI quattro cu DSG si suspensii pneumatice. In materie de fieratanii si confort general e impecabil, nu am ce comenta. In materie de motor, e alta mancare de peste ce am condus eu cu ce vrei tu. La 2.0D probabil ai 190 cai; asta e un motor foarte vechi si foarte stabil. Fiind pe Audi chiar fara probleme, as zice. Cu infiniti m-am doar cu o tunaciune draguta, insa nu era mare scofala. Probabil vreo cazatura reconditionata. Deci... nu stiu. Oricum vezi sa aiba volan pe stanga ca se va imputi volanul pe dreapta urgent. Dupa ce iese UK din UE o sa fie liber la declarat "pericol public" si saltat brusc toate taxele. Doar prezenta lor in bloc tinea pe loc o astfel de lege. Irlanda (unicul RHD din UE) nu se opune legii (intrucat si la ei s-a pus problema unei taxe speciale pentru masini LHD).
  5. Hmm... da... in cazul asta e o problema Frumos pe acolo
  6. C-e vre-ti sa ne spuneti, domnule vizavi? @AlexAB nu cred ca e suparat cu jucaria lui, am vazut ca are ceva foarte marfa. @mobiletron hai ca panta aia nu e asa nasoala. Mergea urcata constant in picioare, garantez. Pare rau ca nu mai am filmarile de la prima dominatoriada, unde un tzacanit de Sibian (salutari @dorisbforzainter, ce daca ai ban pe forum) ne-a bagat pe niste pante mai nasole de BOLOVANIS SPALAT; nu erau pietre mai mici de 5cm ci predominant cataroaie. Sa vezi acolo lipsa de aderenta! A mers brici si to tcu Heidenau.
  7. Ref la bara... E o directiva europeana menita sa asigure securitatea pieton(ț)ilor si sa limiteze pagubele provocate - nu ai voie cu fieratanii in fata ca sa nu faci chiselita pietonu sau masina pe care o atingi usor. Cel putin cat timp mergi pe drumuri publice. In spate nu e o problema, poti sa-ti pui grinda de pod, dar in fata nu ai voie cu bara metalica ranforsata pe drumuri publice. De prin 2009.
  8. De unde e cumparat? Garantie cat are si cine o poate onora? Intreb pentru ca daca la vremea lui facea 500 euro, acum aceleasi performante le gasesti la 220 euro, cu 2-3 ani garantie pe numele cumparatorului.
  9. doar sa gasesti un OBJ deja creat, sa nu stai sa bricolezi la el.
  10. Nu merita. E mai simplu sa iti cumperi o baterie portabila suficient de mare... cel putin ca si cost. Desigur, cel mai ieftin e sa tragi alimentare electrica din casa, preferabil cu o siguranta dedicata pe care o tii pe OFF cand nu o folosesti. Ca sa poti sa incarci ceva, obligatoriu trebuie 5V @ minim 100mA; asta necesita doar fire, niciun pic de electronica pe partea de incarcare. Insa la 4000mAh inseamna ca incarcarea dureaza 40 ore in conditii ideala (a se citi in practica dureaza peste doua zile). Ideal ar trebui sa ai 5V @ 2.1A si controller USB pentru incarcare. Acum, ca din solar sa obtii constant 2A @ 5V iti trebuie musai baterie si controller, plus un panou solar de vreo 1m x 0,5m, montat spre sud. Un sistem chinezesc ce chiar functioneaza sare de suta de euro. O baterie portabila mare gasesti si la juma din banii astia, iar un cablu pe mosor probabil la 100 de lei.
  11. El vrea Japoneza pur-sange, nu barca electronica Ref la kilometraju normal, defectul "uzual" e ca se mananca pinionul de plastic. Suna rezonabil partea cu lubrifierea, atat pentru pinion cat si pentru cablu. Stiu ca ultima mea incercare a fost sa lubrifiez cablul de kilometraj cu ceva ulei de mecanica fina (din cauza la la incercarea dinainte WD40 nu prea a facut mare lucru). A mers relativ putin timp. Ce-i drept nu am lubrifiat si in bord, doar melcul si cablul.
  12. E APROXIMATIV tot una sa schimbi un dinte pe pinion sau trei pe foaie, la rapoartele unde se joaca domi-u. Oricum una e sa schimbi raportul cu +4% si alta e sa il schimbi cu -33% (14/48 > 15-38). Cu putini dinti rezolvi chestii de finete, nu schimbi comportamentul dramatic, cel putin nu obiectiv. Dar cand pe tine te deranjaza fix cu a 5-a la 80 cand tu fix asa mergi prin localitati... doi dinti pot rezolva problema. Si cand un motor te agaseaza constant la stilul tau de condus si brusc rezolvi problema, e alt motor, nene si subiectiv vobind, comportamentul e schimbat dramatic.
  13. Din experienta iti spun ca acele 200rpm sau cat or fi fac diferenta. La turatie mare, vibratia si zgomotul cresc in intensitate si 250 rpm poate fi diferenta intre "pot merge 2 ore" sau "de ce dracu nu are 6 viteze", iar la demaraje de jos, doi-trei dinti fac diferenta intre "trage de jos" sau "trebuie inferioara" (sau trebe ambreiaj, dupa caz). Aici conteaza foarte mult stilul fiecaruia. Cand te dai supermoto, diferenta e prea mica sa o simti (iar domi vibreaza mai putin decat un endurache pursange), dar cand ai reprize lungi constante si niste zvac-uri din cand in in cand (adica atunci cand conduci normal), perceptia (sau lipsa perceptiei) e dictata de stilul fiecaruia - la ce turatie isi tine motoru, cum accelereaza, cum schimba vitezele, ce vibratie tolereaza, etc. Eu am schimbat pinionul de pe 15 pe 14 strict pentru cuplu si s-a simtit bine de tot (echivalent 3 dinti spate deci); am facut asta fara sa schimb nimic altceva, chiar si fara sa dau jos lantul. Apoi am pus si 16 insa diferenta de 2 dinti la foaie era suficient de mare cat sa o simti indiferent de preferinte; am renuntat instant si m-am intors la raportul aproape-stock. E surprinzator cum la setarile pe care le aveam eu de carburatie, motorul raspundea bine jos la un raport mai mic de 2.93, si orice peste forta un stil mai agresiv de condus. Dar, din nou, fiecare cu preferintele sale
×
×
  • Create New...