Sari la conținut

switch

Moderatori
  • Număr conținut

    5.799
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

1 Urmăritor

Metode de contact

  • Website URL
    http://advrider.com
  • Yahoo
    PM

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    '08
  • Numar Moto
    1
  • Club
    alpin ;)

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Honda Dominator ('96); BMW R1100GS ('97)

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

switch's Achievements

  1. Cautati "dusintors". Aparent a scris ceva
  2. Cumva e mai frig afara acum? Cu toate ca era cald in iunie cand ai desfacut... Din ce imi aduc aminte, trebuie schimbate arcurile mici ale decompresorului (si parca mai era un al patrulea pe undeva...) ca sa scapi de zgomotul acela. Complicata operatiune, caci trebuie demontat... tot. Erau mai multe posturi pe aici pe tema asta. Uite unul: La tine nu sunt probleme de genu, insa arcurile respective vin de la motorul 1996 si nu au fost cu siguranta schimbate niciodata.
  3. Doar sa dea un retard peste tine si in loc sa te rostogolesti pe caldaram, sa te infigi in plastic si sa iti striveasca partea ailalta un plaman. O nimica toata dealtfel, nu? Adevaru e ca stiu un nene care i-a cumparat Q7 lu nevasta ca sa aiba copiii mama. Femeia isi regla oglinzile sa vada odraslele din masina si mergea pe principiu "da ce, nu ma vede ca vin?"
  4. Scuter cu plastic, moartea vine pe nestiute. Cum de e permis cu asa ceva pe drumuri publice, nu stiu. Sper ca parintii sunt suficient de inteligenti cat sa nu cumpere asa ceva copiilor.
  5. Stii tu ca e coapta? Dupa miros probabil, altfel nu-mi imaginez cum te-ai prins De data asta te inseli insa. Culmea ca nu rugina e problema - rugina e cat pe orice esapament de 10 ani, cateva puncte ici colo, nimic special, iar in zona cu pricina nu prea exista deloc. Intregul sistem e in stare foarte buna data fiind varsta. A fost atinsa toba fix in apropierea imbinarii (poveste de Dorel, nu de rugina) si a pocnit unul din punctele de sudura cand s-a flexat tabla. N-am de gand sa dau 1000 euro (atat costa toba oem - si nu e cat sau ceva, e doar o ditai toba cu 3 camere) pentru ceva ce poate fi rezolvat cu o sudura buna, mai ales ca asta e singura hiba a intregului sistem de evacuare! Iar toba aftermarket pot sa iau la 800 lei maxim, livrata si montata, insa prefer sa repar toba originala fix din considerentele enuntate...
  6. Vopseaua e proasta de multi ani de cand nu mai au voie sa foloseasca nu-stiu-ce chimicale. Chipurile vopsele "eco". Pa dreacu eco, zici ca e facuta special sa dai bani la service-uri. Putini producatori mai fac stratul de vopsea "sa tina".
  7. Mersi @l.u.v Daca schimb toba cu una OEM, ma costa prea mult (ordin de marime 5000). La dezmembrari e greu de gasit modelul auto. Aftermaket am gasit niste petarde ordinare. E doar desprins putin racordul de la intrarea in toba, aia e singura "dauna". Cineva priceput ar trebui sa o poata reface, dar nu merge cu sudura grosiera ca distrugi toba imediat.
  8. Multam de pont si de feedback. Fix de asta imi e teama - dau un ban sa stiu ca nu-l am. Ca de rezolvat mai rau stric.
  9. Intreb si aici, poate am bafta si primesc un sfat util: puteti recomanda pe cineva (persoana sau firma) care sa se ocupe se sudura migaloasa la tobe auto? Am o conserva cu o toba OEM ce are nevoie de sudura, insa tabla e subtire si sudorul de la tinichigerie nu se baga cu sculele lui. Mersi!
  10. Cred ca ar fi cazul sa dau unpin topicului asta, la cate 3 persoane mai stau pe el...
  11. Aia e carena frontala cu totul... doar la vreo dezmembrare pe undeva...
  12. Am eu o guma pe 17, insa nu-i de moto... Sunt curios de la ce era electrica... masa sau blocul de lumini?
  13. De la mine a plecat cu piese de la mama lui, distributia era originala, deci ce s-a schimbat s-a schimbat mai aproape de tine. Oricum, nici forumul asta nu mai este foarte frecventat, caci am vazut chiar recent pe cineva cu domi cu numere rosii.
×
×
  • Creează nouă...