Jump to content

switch

Moderatori
  • Content Count

    5,729
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About switch

  • Rank
    Tzacanitu' shef

Contact Methods

  • Website URL
    http://advrider.com
  • Yahoo
    PM

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    '08
  • Numar Moto
    1
  • Club
    alpin ;)

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Honda Dominator ('96); BMW R1100GS ('97)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Esti de-a dreptu perfid cu un astfel de video pe forumul asta
  2. Stiu bine de tot situatia, ce iti povesteam eu e la nivel anului 2011. Si e valabil cam pentru orice motocicleta pana in 2015 sau adus din alte zone ale Globului O motocicleta FARA ABS nu poate avea ABS fara modificari majore ce implica piese multe si adesea foarte scumpe. N-am vazut nicaieri OEM retrofit si cu siguranta nu am citit nicio stire din sursa sigura cum ca s-ar fi inventat un modul universal. Daca iei o motocicleta care nu are VARIANTA cu ABS, nu poti pune. Nu exista tuning pentru a adauga ABS la nicio motocicleta productie de serie care nu a fost de la inceput gandita
  3. Daca motocicleta ta nu are varianta cu ABS, renunta la idee. Daca exista model cu ABS, trebuie sa iei piesele sa le pui pe a ta. Relativ simplu. Bosch face module ABS de haa-haaaa. Insa nu am auzit de un modul de tip add-on, nicidecum pentru modele care nu il au din fabrica (prin asta inteleg un model care nu are in nicio piata de desfacere model cu ABS). Mai stiu ca astfel de interventii trebuie validate la RAR prin reomologare. Te joci cu viata ta si a tuturor celor cu care te intalnesti daca da chix vreo improvizatie. Daca aflii de asa ceva, da-mi si mie de stire ca sunt chiar c
  4. Totusi, de ce a fost nevoie de atata show si RAR si toate?
  5. Pacat de tobele originale... care erau foarte ok din toate punctele de vedere. Numa galagioase nu erau si deh... alti proprietari.
  6. Relax, eu am vazut un Logan din 2004 cu 48000km pe bord, din care 18000 in ultimul an de zile. In 2009 masina avea 25000 km si de atunci mai mult a stat. KM reali pentru ca stiu interlocutorii. Stiu si un A5 prima generatie care a facut in ultimii 4 ani aproximtiv 3000km. Masina de weekend, doar drumuri scurte. Totul e relativ la cat de mult folosesti masina - daca e a unui navetist de Germania, 30-40.000 pe an e uzual. Daca e a unui roman care merge cu transport in comun la munca atunci 3000 pe an poate fi normal. Sau daca e masina doar de naveta, iesi la 6-7000 pe an. Plus intervale in care
  7. Pai tu cum ai inregistrat-o la fisc fara niciun act? Nu de alta, dar pana nu o inregistrezi la fisc nu este legal a ta. Esti sub imperiul provizoratului la achizitie - cele 30 de zile intre achizitie (contract v-c, factura, act donatie, mostenire) si impunere. In Romania mijloacele fixe si autovehiculele cu motor peste 50cc trebuie declarate la fisc pentru a exista pretentia la drept de proprietate. Si da, nu are nicio legatura dreptul de proprietate cu cel de circulatie in afara de faptul ca proprietatea e o conditie pentru circulatie. Daca ar fi declarata la fisc nu a
  8. Deci tu nu ai cum sa dovedesti ca detii legal motocicleta, nu? Aici e de fapt problema - ca ai doar fierul vandut ca o bicicleta / caruta, fara formalitati, si ca urmare nu ai actele - corect?
  9. Scraver are saua mai joasa ca f650gs-ul de generatie comparabila, amandoua stock. Un F650 low-suspension e la nivel de F650CS (parca se pupa piesele, nu mai retin). Low-seat au ambele. Deci e tot aia Si ambele sunt intalte pentru o persoana scunda. De fapt nu inalte, cat late. Si latimea seii conteaza cand vorbim de persoane sub 1.70. Adventure pentru 1.50 e FOARTE complicat. Intaltimea piciorului (precum si talia) unei persoane scunde face foarte dificila alegerea Un F650 low-suspension low-seat e o optiune, insa nu e tocmai adventure. E street, din cauza low-suspensi
  10. Nice. Daca nu ma insel, ca si fra'su necarenat are motorul, aprindere, injectie de pe R1200GS. Cutia, bordul si restul sunt similare modelelor R1150. E un model rar
  11. Ce naiba e ala? Un Domi naked-uit si chopper-izat? Saracu... Mai exact asa arata, ca era pe Alb (alb cu tenta galbuie, nu al curat): Dadea mai bine pe carenajul alb de 92-94 (pe care il are motocicleta acuma), insa acele carene NU se fixau bine pe rezervor. Diferente subtile de pozitionare, din ce mi-am dat seama. In poza era cu carenajul de 96 care era mai "maleabil". Ar fi fost nevoie de ceva bricolaj pe la prinderi, pentru a avea un fit bun (saibe, suporti etc). Plus de asta, busonul nu avea cheie (si traim in RO!) si nici supapa, deci la o tranta
  12. Sincer, orasul Pola e doar bun de pelerinaj pentru orice roman. Sa iti faci poze cu "institutul naval de geofizica ... p u l a", sa vezi o arena romana bine pastrata. In rest mare lucru nu ai pe acolo. In schimb in ISTRIA, ai niste locuri absolut fabuloase: Rovinj - un orasel cu un centru vechi EXTREM de pitoresc. Mi-a placut de 20 de ori mai mult deca Pola. Limski Fjord - un fiord la Adriatica, un fel de vale lunga si foarte frumoasa. Nice to see. Poreč - un oras mai mare ca Rovinj dar cel putin la fel de frumos. MERITA. Hum (52425, Hum, Croatia) -
  13. GDPR nu are cum sa reduca SPAM-ul :)) E doar un framework legislativ care previne abuzurile din partea firmelor care iti preiau datele si limiteaza modul in care pot fi folosite datele respective. SPAM-ul nu vine de la firmele alea, ci de la faptul ca ai folosit adresa de mail in diverse locuri nesigure sau ti-au fost citite mail-urile trimise catre diverse liste/grupuri. Eu am vreo patru conturi de test pe acelasi domeniu. Niciunul nu a fost folosit in context oficial (nu l-am scris eu de mana catre vreo firma), ci doar m-am inregistrat cu ele prin diverse locuri. Cel folosit pentru "business
×
×
  • Create New...