Jump to content

switch

Moderatori
  • Content Count

    5,662
  • Joined

  • Last visited

About switch

  • Rank
    Tzacanitu' shef

Contact Methods

  • Website URL
    http://advrider.com
  • Yahoo
    PM

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    '08
  • Numar Moto
    1
  • Club
    alpin ;)

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Honda Dominator ('96); BMW R1100GS ('97)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Misto tura ati facut! Daca mai ai drum prin zona si ai prea mult timp, evita serprentinele dintre Brezoi si Voineasa si ia-o pe langa Lotru, pe la Baraj. E un drum forestier usurel [merge cu ORICE masina] si destul de salbatic [adica nu e practic nici dracu pe acolo]. Merge mai la vara, cand alearga lumea pe transalpina si vrei sa ii eviti.
  2. switch

    B 15 KFW

    Daca vreti sa evitati astfel de "surprize", pastrati placutele de inmatriculare
  3. Daca ai cumparat laptop cu windows 10 preinstalat, nu ai ce sa ii faci: windows-ul vine deja activat (ma rog, isi face o validare la boot). Daca l-ai cumparat fara windows (si ti l-a instalat cineva ulterior) atunci e normal sa nu il poti activa. In cazul asta iti recomand retur si achizitie de laptop cu windows 10 preinstalat (ca sa scapi de griji); vei constata ca e mai ieftin decat fara sistem de operare + licenta sistem operare + bataie de cap. Cat despre sfatul lui @Silver Arrow - nu mai este cazul in 2019 de asa ceva. Kit-ul de instalare se descarca de la Microsoft gratuit, iar licenta este asociata laptop-ului pe baza componentelor sale "indivizibile" - adica alea interne: placa de baza si CPU-ul lipit pe ea.
  4. Licente "functionale" gasesti la MAXIM 5 euro pe net, doar Paypal si cont pe ebay sa ai. Licente LEGALE nu gasesti decat la dealeri autorizati Microsoft din Romania. Iti recomand calduros eMag.ro - nu marketplace, ci emag (sau pcgarage.ro sau evomag.ro sau cel.ro) sau orice dealer retail mare (flanco sau altex sunt doar doua exemple). De asemenea, licenta OEM merge achizitionata doar cu un sistem (sistem intreg sau placa de baza si cpu sau laptop) si e valabila doar pentru el. Licenta retail e valabila pe orice PC pe care nu a fost windows (inda doar un PC!) iar licenta de legalizare e necesara daca ai fost "prins" fara windows legitim si vrei sa "intrii in legalitate". Repet: aici vorbesc de varianta legala, nu romanisme gen "las ca merge asa". Orice site "dubios" care iti ofera la jumatate de pret licenta de fapt iti revinde prima varianta de sus: care nu e legala, dar merge daca nu te verifica nimeni. Diferenta de la 5 euro pana la cat dai tu e profitul lor. Think about it.
  5. Soare sa fie :bere: Ai model 89 Cele 90-91 nu mai au kick iar cele 88 au frana spate pe tambur.
  6. Arata bine; sa te plimbe! O poza din partea opusa, se poate?
  7. @AlexAB, sper ca imi permiti o interventie off-topic Vaporu a fost pus prima data de mine (2010 sau 2011 cred), apoi demontat/remontat de toti cei care au mai umblat la mobra (de ex @stulewa cand a facut altoiu cu moaca de Adventure). Daca te intereseaza, detalii de pe vremuri: https://www.xrv.org.uk/forums/dominator-fmx/75423-honda-fmx650-trail-tech-vapor.html Referitor la pliabilele alea ieftine, nu le recomand nici eu. Sunt cam "de jucarie".
  8. Ti-ar trebui si niste frane pe masura puterii
  9. Nu m-as fi bagat in discutie daca fraza de mai sus nu era complet pe langa. Nu e vorba de mit ci de realitate. La modul general, transmisia automata e mai putin fiabila decat cea manuala, cu atat mai mult cu cat vorbim de masini ieftine. La cutiile manuale, mentenanta la intervale regulate e de regula lipsa (doar la MULTI km se schimba ulei de cutie, etc). La cutiile automate, daca nu le schimbi uleiul regulat (indiferent de cutia automata!) o sa ramai cu masina in drum. Per total, pentru a avea o fiabilitate decenta, mentenanta e obligatorie la automate iar asta e un lucru pe care NU il poti verifica (e ceva mai evident la CVT). Mai departe ai problemele de proiectare specific unor cutii automate - spun asta pentru ca modelele la care te uiti tu (adica modelele entry level, cele mai ieftine de la producator) au de regula cele mai proaste cutii. De exemplu cutia automata de pe KIA parca are probleme daca mergi in trafic intrucat nu poate raci eficient uleiul si se uzeaza prematur la mers de oras. Sau cutia DSG de pe VW Golf, Polo, Audi A3, Skode - ambreiaj uscat de diametru mic -- iarasi in conditii de oras se uzeaza foarte repede, se incinge si electronica se duce naibii. Eu la banii respectivi as incerca sa EVIT cutiile automate clasice si sa caut un CVT, fie sa merg pe manuala (manualele Getrag de la VAG "e sfinte"). De ce am propus CVT-ul? Pentru ca acela de regula NU rezista deloc fara mentenanta.
  10. @leopold, cred ca nu ai mers niciodata cu motocicleta, dupa ce zici pe aici. Serios. Motociclistul, in afara de schimbarea de banda relativ rapida (cu vreo 500m inainte de intersectia cu pricina) nu a gresit cu nimic. Nu a semnalizat pentru ca nu exista in legislatia auto semnalizare pentru mers inainte, dupa cum ti-a explicat mai sus un coleg. Nu s-a incadrat inainte/dupa masina pentru ca vitezele lor nu erau constante; el mergea in trafic de oras (chiar cuminte as zice), pentru care era relativ bine incadrat. Autoturismul nu s-a incadrat corect pentru viraj dreapta, nu a semnalizat intentia virajului (decat cand a tras de volan - nicidecum cu 50m inainte), a executat o manevra nepermis, nu s-a asigurat la schimbarea directiei de mers (pana aici e hot neprins) INSA s-a proptit din cauza celor enumerate mai devreme intr-un participant la trafic ce conducea legal. Si de aici ghinion. Faptul ca astea se intampla in Bucuresti, Bals, Ludus sau Satu Mare e absolut irelevant.
  11. Cred ca sunt din aliaj... aluminiu cu magneziu
  12. Probabil va cere vreo 6000 cu ideea de a o da la 5000. E plin netu. Parere personala, ca tot intrebai Mai mult de 3000 nu face.
  13. Sa iti dea Dumnezeu sanatate Sorine, ca eu habar nu aveam... da-mi un PM cand apuci. @AlexAB - e CDI, care cauzeaza scanteie slaba. CDI-ul nu l-a schimbat nici dracu si are apropae 30 de ani. PLM, o fi japonez da CAT SA TINA. E vreo 175euro unul nou nout, cu SH-uri POATE merge, poate nu. Incearca sa-l dai intreg ca e pacat de motor...
  14. Cadrul, plasticele, carcasa filtru aer, flansa, carb - toate au 27. Motorul cu accesorii are 22 de ani (motor etc.). Etrierii la fel; discul fatza si cu radiatorul de ulei nu, alea sunt 2010-2011. La fel si conductele de ulei ale radiatorului si conducta de frana (cel putin cea de pe fatza). Cam asta stiu/imi aduc aminte eu. Daca sapi prin thread vei gasi informatii detaliate Problema e ca plasticele si firele (ca sa nu mai zicem de electonica veche) toate sunt dincolo de durata de viata asteptata (10-15 ani). Al dracu de fiabile oricum o dai. Vad ca ai deja pe lista: - CDI (schimbat pan la urma?) - releu - etrieri - flansa Din amintiri, simeringurile de supape sunt ok, garnitura capacului de chiulasa e ok, furtunele de frana sunt Ok. Amortizoarele fatza parca le servisase stulewa acu vreo doi-trei ani. Ar mai fi: - membrana carb + curatat carb - verificat pompe frana fata-spate (prin 2011 n-a fost nevoie sa umblu) - distributie + pantina + intinzator (vezi si tu daca s-a facut, la mine nu era cazul acu jdemii de ani) - lantul de transmisie + patina aferenta - posibil amortizoarele de soc din butucul rotii spate (desi alea nu am auzit sa nu isi faca treaba chiar si dupa 25 de ani, e bine sa te uiti sa nu fie chiselita) - amortizoru spate - de asta nu stiu nimic (la mine nu a fost cu probleme) E motocicleta veche, clar bagi macar jumate din banii pe ea direct in reparatii si reconditionari (sau iti bagi picioarele in ea de mobra si mergi pana crapa - ar fi pacat dar multi fac asta). Parerea mea e ca dupa ce bagi atatia bani intr-o motocicleta, nu merita sa o vinzi doar ca sa iei alta sa bagi la fel de multi bani in ea. Doar sa o vinzi si sa iei ceva nou. Daca s-a facut segmentare (sau am citit aiurea?), era bine sa se schimbe si toate arcurile de supape, inclusiv cele din cama decompresorului automat. Ieftine si dupa 20 de ani iti garantez ca nu mai fac la fel de bine treaba.
  15. Nu e de compresie iar bujia daca e noua si nu e altceva decat trebuie... nu prea are cum sa fie de acolo.
×
×
  • Create New...