Jump to content

switch

Moderatori
  • Content Count

    5,756
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About switch

  • Rank
    Tzacanitu' shef

Contact Methods

  • Website URL
    http://advrider.com
  • Yahoo
    PM

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    '08
  • Numar Moto
    1
  • Club
    alpin ;)

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Honda Dominator ('96); BMW R1100GS ('97)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ar trebui sa fie Euro 4... era obligatoriu in 2007.
  2. Garantie cum se poate asigura?
  3. Deci originalele dupa care copiam noi, inseamna. Si mai bine!
  4. Alea sunt boxe Electronica Industriala, aproximativ final de '80 inceput de '90. Erau boxe bune. De regula aveau tweeter sus, nu tot driver, daca nu ma insala memoria.
  5. Daca esti in Germania, te sui in masina, mergi o ora spre nord/sud si il depui la DHL intr-un oras mare. Daca vine de la Frankfurt... nu e mare chestie nu?
  6. Stiam eu ca trebuia sa il vizitez in 2015 cand am trecut pe acolo... dar nu aveam timp in ziua respectiva
  7. Daca o lege face o definitie clarificatoare, acea definitie se ia in calcul pentru interpretarea respectivei legi. Codul rutier defineste doar motociclete la modul general. Incadrarile L1e, L3e si L4e nu sunt reglementate de codul rutier, ci de alte acte normative. Legea refritoare la RABLA defineste motociclete electrice (si e logic sa faca asta). Coroborarea celor doi factori (putere + v-max) permite deosibirea trotinetelor de motociclete. Modelul ales de tine nu se incadreaza. Pentru ca are putere de scuter trotineta. Verifica daca
  8. Mai exista si varianta de oscilobatant partial deschis (intre pozitia deschis si batant, aproximativ la 135 grade fata de inchis), astfel incat geamul e fixat partial, suficient cat sa stea inchis dar si usor ventilat. Sau sisteme din astea: https://www.promptsystem.ro/shop/motoare-ventilatie-deschidere-ferestre/ Oricum depasesti usor pretul termopanului in sine (care de regula e cea mai ieftina piesa :D)
  9. Mufele (si firele) difera incepand cu generatia 1992. Practic tot ce e pe carenaj de prima generatie (1988-1991) are un soi de CDI, si tot ce e dupa 1992 (carenajul cu semnale incorporate, inclusiv din 96 ultima generatie de carenaj triunghiular) e pe celalat fel. Nu mai stiu ce culoare are fiecare. Diferenta intre ele e la nivel de electrica (instalatia e diferita intre modele pe partea de senzori). Insa daca iei CDI nou nu prea conteaza ce culoare are mufa (mi-ar placea sa vad una roz!), cat timp e gandit pentru modelul tau e brici!
  10. Cum crezi, eu am vazut destule firme care au minim 3-4 probook-uri in service la orice moment dat (si le schimba la 3 ani ca altfel e jale) si firme care au elite-uri vechi (ma rog, seriile echivalente de pe atunci) ce nu au vazut niciodata service-ul. Vorbim de calitatea materialelor, calitatea finisajelor, durabilitatea carcasei, tehnica de asamblare si fixare, rigidizarea carcasei, a ecranului, a balamalelor. Ah, si quality-control-ul pieselor si asamblarii - aici e de baza. Nu o sa vezi piese slab calitativ pe elite-uri sau Z-uri (seria workstation). Pentru ca toate au obligato
  11. Nu da EliteBook pe Probook. Elite-ul e mult mai bun calitativ decat Pro. Calitatea e cu totul si cu totul alta intre cele doua serii de laptop-uri. Sa dai elite pe pro e ca si cum ai avea un Audi Q2 si l-ai da pe o Skoda Karoq.
  12. Atunci ai dreptul la refund integral, intrucat nu esti de acord cu schimbarea de itinerariu impusa in afara vointei tale. Daca au obiectii, sa furnizeze numar pentru OPC. Daca nu ai luat din RO, asta e.
  13. Cred ca se zice "S-Max Full cu Piele". Oricum, e modelul de top. Bafta la vanzare, nu e tocmai o masina ieftina
×
×
  • Create New...