-
Număr conținut
230 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://
-
Yahoo
lucyfire_legion
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Galati
-
Carnet moto din
20"
-
Motocicleta
DIRT RUNE
-
Numar Moto
gl
Vizitatori Recenți Profil
Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.
lucyfire_legion's Achievements
Newbie (1/14)
- Rare
- Rare
- Rare
Recent Badges
-
Motoretism.ro e cam mort de ceva ani...
- 2.119 răspunsuri
-
- Intruder VS800
- Intruder VS 600
-
(și 4 alții)
Setat cu taguri:
-
Bursa V/C pt Chopper/custom/cuiser/powercruiser!
topic a răspuns lui lucyfire_legion în Pannoniachopperul Chopper
Salut, De vanzare Suzuki Intruder 1400 GLP - 1997; Pret 3200 euro. Scurt istoric: Motorul e la mine din 2011, sunt al doilea proprietar din tara. Tinuta in garaj incalzit iarna si din pacate in ultimii ani si vara ( o combinatie de program prelungit pe la serviciu si program prelungit de bebe acasa). In fiecare primavara I-am schimbat uleiul de motor/cardan si bujiile (indiferent de numarul de kilometri parcursi) - acum are aproape 46 000. I-am facut cateva modificari estetice, unele pentru confortul meu (ghidon mini-ape si suportii pentru picioare), unele de siguranta (crash-bar si proiectoare) si unele functionale(protectii simeringuri furca, suporti coburi si portbagaj homemade). Impreuna cu motorul dau si doua seturi de coburi (Held si Iron Horse). Cei de la Held se vad in poze, cei de la Iron Horse (nu sunt din piele) dar au aprox. 30 litri fiecare si au fost modificati pentru sistemul de prindere rapida de la Held. Are cateva probleme estetice pe care nu am apucat sa le rezolv: lacul de pe furca e afectat (ar trebui curatat/revopsit sau doar lustruite) si cromul de pe ochelar e sarit in cateva locuri (se vede in poza). Se poate vedea in Galati. Mai multe detalii la telefon: 0740 885 220. Motivul vanzarii: plec din tara. O sa las procura alor mei in caz ca nu isi gaseste repede un proprietar si nu o sa mai fiu disponibil pentru acte. Numai bine.- 1.792 răspunsuri
-
- Stop spate
- Aripa
-
(și 2 alții)
Setat cu taguri:
-
Salut, Tot de cel cu 5 trepte pot sa scriu si eu. 1. Diferentele ar fi la treptele 4 si 5 - primele 3 sunt identice din cate imi amintesc (nu mai stiu sursa); 2. Nu am idee de problemele specifice ale fiecarui model - am presupus ca o moto produsa mai tarziu are remediate eventualele "scapari" din proiectare; asta e motivul pentru care am ales ca an '97 (asta si pentru ca mi-a placut!); 3.Consumul il consider relativ, nu iti iei cioapar greu care sa consume 2 la suta - am obtinut mergand batraneste 5.5 extraurban solo cu maxim 100 km/h. Cu pasager,bagaje si in stil de 110-130 km/h se duce spre 6.5-7 (depinde de trafic totusi). In oras nu prea merg. 4. Verifica tot ca la orice motocicleta: uzura sa corespunda kilometrilor si, din punctul meu de vedere, fata omului: daca e cioparist a avut grija de ea. Daca e din targ/import aspectul asta foarte important nu se aplica... Numai bine!
- 2.119 răspunsuri
-
- Intruder VS800
- Intruder VS 600
-
(și 4 alții)
Setat cu taguri:
-
Salut, Am ceva semne de patinare dar o pun pe seama uzurii normale - motorul e de 7 ani la mine si nici fostul proprietar nu a schimbat discurile. Eu mi-am propus sa le schimb anul asta. Nu am vazut in profilul tau de unde esti - daca esti aproape de Galati am un prieten cu magazin de piese moto ce poate aduce kitul (facebook: Pavamotors) Iti recomand o schimbare de discuri de frictiune dar si o verificare amanuntita ( minim grosime discuri metal si lungime arcuri). Ca punct de atentie discurile noi trebuie unse cu ulei (unii recomanda sa le tii in ulei nou de pe o zi pe alta). Daca nu il ai deja aici gasesti manualul de reparatie: http://www.manualedereparatie.info/download/Suzuki-VS-1400-Intruder.html Numai bine!
- 2.119 răspunsuri
-
- Intruder VS800
- Intruder VS 600
-
(și 4 alții)
Setat cu taguri:
-
Salut, Ar fi mult de scris si in mod sigur o sa omit ceva dar asta e: Criteriile mele principale pentru care am ales modelul de 1400 au fost ca ROTILE SA FIE CU SPITE (nu turnate - de gustibus), 5 trepte, radiatorul pe ulei si transmisia pe cardan. Aspecte pozitive: decompresor la pornire, distributia pe lant cu intizator hidraulic, frane disc fata/spate. Consumul de la 5 in sus, depinde cum tragi de ea. Capacitatea rezervorului nu e o problema,ai benzinarii din 50 in 50 km. si macar o tigara tot trebuie fumata dupa vreo doua ore de mers. Minusuri (neglijabile d.p.m.d.v): destul de laborioasa la intretinerea curenta - destul de dificila curatarea/schimbarea filtrului de aer; accesul la baterie e deasemeni dubios (e pozitionata in spatele basculei si poate fi accesata doar pe sub cadru), ca sa schimbi o siguranta trebuie sa demontezi un capac lateral, etc. Pentru celelalte doua modele nu ma pronunt, nu am avut onoarea sa le cunosc! Ca si concluzii: Tu decizi ce moto iti iei, tu o vei conduce. Toti avem pareri subiective si avantajele pe care le vedem pentru una sau alta nu sunt universal valabile. Dar doua sfaturi (nesolicitate, cei drept) iti voi da: 1. Nu lua direct asa mare, incearca ceva intermediar un an sau doi (ceva de 800-1000 cel mult). Astea sunt motoare grele si relativ dificil de controlat la viteza mica si manevre la parcare; cu pasagera si bagaje e si mai interesant! 2.Motoarele astea impun respect, par docile dar au cuplu destul sa are. Ce te poate ajuta intr-o depasire te poate si tranti daca nu o strunesti la timp - franele nu sunt pentru mers agresiv nu le opresc ca pe sportive! In rest, asfalt uscat si toate cele bune!
- 2.119 răspunsuri
-
- Intruder VS800
- Intruder VS 600
-
(și 4 alții)
Setat cu taguri:
-
Multumesc pentru raspuns. Blocul nu lipseste dar comanda de semnalizare e distrusa - a fost o mana criminala pe acolo, e compromisa definitiv (parghia a fost inlocuita cu CEVA artizanal,are jocuri mari/uzura in carcasa,contactele nu mai functioneaza).
-
Salut, Un prieten care nu are cont p'aci si-a luat o magna din '94 si ar avea nevoie de blocul de comenzi stanga. Stiti daca se potrivesc si de la alte modele de Honda? De gasit a gasit ceva pe ebay dar isi cam arata varsta. Multumesc.
-
Salut Rezervoarele nu sunt similare la prinderi, daca vrei sa schimbi originalul de 1400 cu cel de la 800 trebuie sa modifici/sudezi suporti pentru rezervor. Am cochetat si eu cu idea dar am renuntat - nu as fi castigat mare lucru ca si capacitate. Asta discutau americanii prin 2007: http://www.motorcycle.com/forum/suzuki/5296-gas-tank-fuel-capacity-for-95-intruder.html Daca vrei sa faci modificarea pentru estetica e alta situatie, fiecare cum vrea!
- 2.119 răspunsuri
-
- Intruder VS800
- Intruder VS 600
-
(și 4 alții)
Setat cu taguri:
-
Salut, Stiu ca e topic de donatii si nu de de cereri dar incadrare mai buna nu i-am gasit. As avea nevoie de cauciucuri pentru un intruder de 800 din '94 - 140/90-15 si 80/90-21 daca nu ma insel. Stiu toate despre dot si an,nu ma intereseaza sfaturi...doar niste cauciucuri inca in stare de rulare. Daca a schimbat cineva gumele si se poate lipsi de ele dati-mi va rog un PM. Platesc eu transportul. Numai bine si asfalt uscat!
-
Nu stiam unde sa postez dar cred ca aici e locul topicului,la mocitoclistii carora le plac fiarele taiate... Povestea e in felul urmator:tipul e pasionat de fiare,iar dracovenia din imagini are la baza un cadru de Nepra si motor de Oltcit. Enjoy!
-
Unelte pentru Planificarea unei Excursii
topic a răspuns lui lucyfire_legion în Xominul Evenimente, excursii
Am cautat harta Europei pentru un nenorocit de traseu rutier...Nu am gasit-o nicaieri.Nici engleza nici romana. Asa ca am luat una de la benzinarie si am scanat-o. Sper sa va fie de folos! Harta rutiera Europa.zip -
Salutare! Din varii motive,principalul fiind ca nu am timp sa ma ocup de ea(de 2 ani tot vreau),ucraineanca mea iese pe piata... Detalii: -model 1992,ca majoritatea de altfel,cu atas. -Piese noi montate: carburatoare K68,hipercharger(comunicare intre carburatoare),aprindere electronica,saboti frana fata/spate. -Piese noi nemontate:baie de ulei marita,robinet benzina,cabluri frana + ambreiaj,set simeringuri grup,husa atas,baterie. -Garniturile motor+cilindri+baie de ulei(garnitura de baie de ulei e din pluta) facute la un atelier specializat in asa ceva. -Piese de rezerva:grup cu pinioane de atas,rezervor,amortizoare spate,roti(vreo 3 buc.)si multe altele de la biele la supape(noi)... -Nu are cadrul modificat,de altfel toate modificarile sunt reversibile-Modificari:far de MT9(am si pe cel original),rezervor M72,cutie de baterie,amortizoare spate Kawasaki Zephyr 1100(am mers mult la solo),aripa fata din fibra de sticla,saua artizanala. Nu a mai fost pornita de 2 ani,a stat in garaj intre timp(alt motiv al vanzarii este si ca nu prea mai e loc in minunea de garaj). Numere noi,eu sunt proprietar,nu mai are asigurare si ITP. Daca mai vrea cineva detalii suplimentare ma gasiti la 0740 885 220,sau lasati mesaj aici. Poze o sa fac diseara,maine eventual le postez. Pret: 600E. Numai bine! Nu am apucat aseara sa fac poze.Am gasit una veche in schimb.Asa arata acum 3 ani,acum nu mai are cozonacul ala de sa! In rest e cam la fel,e scris mai sus ce are in plus/minus. Spre seara sper sa fac si sa postez poze recente. Poze de azi(atasul nu l-am mai scos din garaj):
-
priceless!
-
tu esti noua lui prietena?