Sari la conținut

oMeGAS

Membru
  • Număr conținut

    9
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Locatie
    tm
  • Carnet moto din
    2005
  • Numar Moto
    tm
  • Club
    none

oMeGAS's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Am manualul de mentenanta al furcii. Multumesc oricum pentru intentie. Ideea este ca nu stiu daca sa iau 2 litrii sau unul de ulei. Daca intr-un brat intra mai putin de 0.5l atunci nu-mi trebuie dacat un litru pt ambele. Daca nu, trebuie sa iau 2 litrii. Ai schimbat vreodata tot kit-ul ? Ce echivalente gasesc pentru T158 si T511 mentionate in manual ? Ai idee unde se pot procura ?
  2. Cam cat ulei intra intr-un brat ? Vreau sa stiu daca am nevoie de mai mult de 1 litru pt ambele brate.
  3. Spala-l cu detergent si unge-l cu ulei de motor. E lavabil.
  4. LC4 Enduro 2005 Amortizorul are joc stanga-dreapta cateva grade. Nu s-a umbla la el sau la prindere vreodata. Stai linistit.
  5. Motocicleta ideala Dual-Purpose este KTM 640 LC4 Enduro. Poti sa faci hard enduro cu ea si poti sa faci si adventure - cu pasager. Este suficient de usoara pt hard enduro si are abilitati bune pe sosea. 625SXC-ul nu are scarite pt pasager, este mai inalt si are carburator si toba de COMPETITIE. Eu unul folosesc LC4 Enduro cu succes si la enduro si la advenure(cu pasager). Exista un temerar care a facut 70.000km in doi ani pe un LC4 Adventure fara sa aiba vreo problema tehnica. Daca imi amintesc site-ul il postez.
  6. Se potriveste. Keihin are un raspuns mai prompt si consum putin mai mare in schimb nu se comporta prea bine la altitudine mare. Mikuni se adapteaza fbine la altitudine in schimb are probleme cu hopurile. Keihin este un carburator mai de competitie daca vrei.
  7. Salut Am citi si eu acuma ce vroiai sa faci si as zice, la fel, ca era sa faci o nesabuinta. Eu am lc4 enduro si sunt foarte multumit de el asa cum e mai ales ca fac si enduro. La sosea mi se pare ca se comporta bine. Gumele fac mult. Cu rezervorul stoc de 11 litrii, pentru ca atata are, eu faceam 250 km pe sosea. Mi-am pus de 18L si nu am treaba. Problema cu rezervorul de 18L este ca daca faci enduro si te mai proptesti de vatra s-ar putea sa-l crapi. Trebuie sa fi atent. Oricum este foarte solid, eu am dat deja cu el de vatra de cateva ori si l-am zgariat dar de crapat se pare ca nu se lasa asa usor. Oricum si cu cel de 11 e problema ca daca proptesti motorul iti indoi radiatorul. Portbagaj mi-am facut unul sudat super ieftin (~10Euro) ca l-a sudat un unchi si e super. Cand am timp iti pun o poza cu portbagajul. Eu zic sa-ti faci la fel ca de sudat gasesti pe cineva cu aparat si teava gasesti destul de usor si la fier vechi. Iti mai iei un sprey si ai un rezervor exccelent pe care dai de 10 ori mai putin decat pe cele de KTM. Rucsac de pus pe rezervor merge orice rucsac normal de 20-30L. Eu mi-am luat un rucsac de 30L normal de spate si e numai bun. Ne mai auzim. Numai bine
  8. Salutare Tocmai m-am inregistrat si eu pe forum. Caut si eu riding buddies. Am vazut ca la locatie la tine scrie Timisoara,Orsova si ai si un LC4 Adventure. Eu am un LC4 Enduro. Daca esti interesat de facut trasee poate ar trebui sa ne intalnim. Eu sunt din Timisoara dar motorul il tin mai mult in Caransebes. Numai bine.
×
×
  • Creează nouă...