-
Număr conținut
351 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://
-
Yahoo
chitac2005
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Bucuresti
-
Carnet moto din
Demult
-
Numar Moto
Leasing
-
Club
Inca nu !
ford focus's Achievements
Newbie (1/14)
-
Accident Bucuresti Cantemir B299BGS 15.15.2014 ora ~16.20
topic a răspuns lui ford focus în VlaDI87ul Accidente
Ma nu stiu ce ati vazut voi, am trecut pe acolo dar dupa accident, se facea dejea masuratori, totusi incerc sa cred ca cel cu conserva ar fi vrut sa taie b-dul spre stanga, a obturat cam toata banda si e cam greu sa ocolesti cu mobra cand ai si in dreapta alte vehicule, pe unde sa o iei, nu ca as lua partea mobristului ( am fost si eu pana mai acum 2 ani, destul de mult timp ) dar nu prea mai avea pe unde sa o ia daca asta ia iesit in fata mai brusc asa iar mobristul sa fi avut si ceva viteza, -
O Intrebare Va Rog...........
topic a răspuns lui ford focus în ford focusul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
........ Ms, dar nu cred ca mai este cazul sami bat capul cu lantzul, mam hotarat sa o dau, nu stau bine pe ea, de fapt nu ajung bine jos cu picioarele si nu sunt un pitic, am si eu acolo un M si vreo 78 cm dar stau pe varfuri si numi place, nu stiu dc dar nu ma simt bine asa sus, va multumesc la toti pt sfaturi au fost utile, imi pare rau ca o dau dar ...ce sa fac ? de crescut nu mai cresc. -
Honda Transalp Club
topic a răspuns lui ford focus în Barbarossaul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Va salut si ma bag si eu in seama cu voi, am un transalp model 1996 si am probleme cu contactorii de frana, mana si picior, fac figuri, cand merg cand nu merg si azi la RAR nu au vrut sa mearga ( si mau respins, cum se pot repara sau de la ce se potrivesc sai pot inlocuii, va multzumesc si astept pareri, sunt incepator la clasa asta !!! -
O Intrebare Va Rog...........
topic a răspuns lui ford focus în ford focusul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Va multzumesc pt sfaturi ! am priceput cam cum vine treaba, japonezul zice pe cricul lateral o lejeritate de 3,5 - 4,5 cm si nimic de ce se urca pe mobra, bagaje, pasager etc, dar de la voi care ati intampinat problema cu lantzul inteleg ca e mai bine sal reglez cu un joc mai mare de cat cere cartea, adica in partea de sus a scalei 4,5 spre 6 cm, ok, si va multzumesc inca o data . -
Va salut ! sunt nou posesor de TransAlp, si am o intrebare, cum se regleaza lantul ( intins ) eu am inteles ca ashezat pe roti se intinde pana la un joc de 3,5 - 4,5 cm in sus si in jos fata de pozitia libera a lui sau cam asa ceva ( poate nu explic cum trebuie ) un amic mia zis ca sunt aceleasi cote de lejeritate dar pusa pe cricul central , ?????????? cum este pana la urma ? va multumesc !
-
............. Curios, pe ce moto ai simtzit asta ? eu pe a mea inca nu sau nimi dau eu seama dar sigur nu.
-
Eu am un VX800, Suzuki, e pe cardan, de doi ani de cand o am nu stiu cei aia gresare, curatzare sau mai stiu eu ce ca in cazul lantzului sau a curelei ( nu ca as fi fan al moto cu cardan ) am vazut motoare cu cardan neumblat la el din `49, bineanteles schibat ulei si garnituri ( simeringuri unde e cazul ) cred ca un cardan se distruge repede doar prin proasta intretinere ( vazut sa nu curga si sa fie la nivel si schimbul de ulei la timp ) o ierarhie a fiabilitati din cate stiu eu ar fi cam asa; 1. cardan, 2. cureaua, 3. lantul, acum in cazul performantelor se schimba situtia, 1. lant, 2. curea si 3. cardan, daca greshesc cumva va rog sa ma atentionati, iar pt tine e interesant ce te intereseaza mai mult, performantza sau lipsa grijilor, bafta !
-
............. Sal , ms, asta era si ideea, sa nu mai caut sa ma strecor sa fac slalom, am avut cateva usi deschise in fatza si leam cam luat frica la proshti ( poate si eu fac parte din gramada da nu deschizi ushile pe banda trei sau doi, in fine ) si nici nu ai vizibilitate pe deasupra mashinilor cum am cu asta pe care o am, cred ca o sami pun coarne cu deschidre de 125cm . ,,,,,,,,,,,, Ms, am cam priceput eu cei cu dragsterul mai demult ca altfel nu era in lista, dar nu stiam axact cu racirea la cilindrul doi care este in spate si toata caldura de la primul bate in al doi lea ( de unde racire cu aer, asa gandeam eu, nu stiam de volumul marit de ulei ) e de gandit oricum ma atrage ca fizic, defapt toate sunt frumoase in conceptia mea, oricum sunt in faza de inceput si daca tot vreau asa ceva macar sa cer sfaturi la cei ce au si stiu cum sta treaba cu ele, ms !
-
...................................... Ms pt sfat, asa am gandit si eu vis-a-vis de cardan am pe cardan moto si stiu ce inseamna ( daca ai grija de el sa nu curga uleiul sa il schibi la timp cred ca sari de 80000 km ) da pot sa iau un Kawa de 800, si o Honda e loc un VT 750, dar imi place si dragsterul arata bine si la consum e si mai bine dar racirea.....pe aer in orash ma cam sperie, vad ca ai Kawa, bv, cred ca pe o Kawa de 800 calssic ma bag, multzam mult si mai ashtept comantarii. .......... Multzam pt oferta, da, parca ma trage atza spre Kawa si nu de acum mai de mult demult, inainte sami iau VX-ul, dar cand am fost sa iau un VN750 era atat de jalnic ca mi sau lipit ochii de VX-ul asta dar dragostea din`tai.......eheeee, cam asa, si acum sunt hotarat sa trec la cemi place ( sti reclama cu moshulica ala, vointza da,,putere nu, deh varsta ) nu ma grabesc sa fac slalom printre mashini cu un Kawa, chiar nici nu vreau, am facut destul cu asta si nu se merita, o gramada de conservari imbecili si fara simtzul ocrotirii cat de cat a celor pe doua roti, oricum am o varsta destul de sus pt a mai face slalom dar nu ma dau in laturi daca e vorba. ms inca o dat pt oferta, cu coarnele vad eu...
-
Ms pt timpul acordat, nu am observat ca au Kawa si Yamaha, credeam ca nu au, chiar nu se vede, am avut impresia ca partea spate a cadrului e intreaga cu restul, deci au si ele dar este central si ,, pitit ,, ok, am aflat ceva bun pt spinarea mea, multzam mult ! .......... Ms pt timpul acordat, am priceput cum e cu suspensia spate, eu acum am un VX800 Suzuki care este pe cardan si se comporta foarte bine cardanul de doi ani de cand o am nu am facut nimic la el, si nici un fel de griji nu am avut fata de el decat sa fie uleiul la cota si nu uzat, din cate am mai aflat clasificarea tractiunilor ca si fiabilitate ar fi cam asa 1 . cardanul, 2. cureaua si ultimul 3. lantzul, asta ar fi un top la durata lunga de viatza si lipsa grijilor, iar ideea cu lantzul nu este rea, dar de cate ori schimbi un lantz pana repari un cardan sare de pretul reparatziei cardanului, daca mai adugi si timpul ingrijiri lantzului ( la fiecare 500 km spalat gresat etc ) zic ca se scoate, mai rau cu demarajul in cazul cardanului care nu este ca cel al lantzului dar nu ma intereseaza acest aspect, oricum am priceput, una cu consum mai mic, racire pe lichid si daca se poate coarne nu foarte late, banuiesc ca ma trimiti la KAWA, e ok si eu bat pe acolo.
-
Va salut ! Vreau sa trec in randul chopper-ishtilor si as dorii un sfat de la cei care poseda una din cele enumerate mai jos. Atentie ! nu veniti cu oferte, am de unde sa iau ! deci, am pus ochii pe 3 tipuri de chopper-e sau mai bine zis cruiser. Yamaha DragStar 650 modelul clasic cel cu roata groasa pe fatza. Honda Shadow 750 tot modelul clasic. Kawa VN 800-900 tot clasic. ...... am atashat cam ce as vrea sau mai bine zis ce miar place sa am ( una din cele trei normal ) In fine, problema este ca nu prea stiu mare lucru despre ele si as vrea ajutor de la cei care detin asa ceva ( una din cele trei ) intrebarea ar fi: care este mai fiabila pt orash vis-a-vis de consum, ciclistica printre mashini ..ca de in Bucureshit nu prea ai cum sa mergi, mie imi place mult Yamaha dar vad ca nu are suspensie pe spate ( probleme coloana ? ) si nici racire cu lichid doar aer, in schimb e pe cardan ( lipsa probleme cu lantul ) Honda are racire cu lichid are si suspensii spate dar e pe lantz ( veshnica problema cu spalat , gresat etc ) iar Kawa e pe la jumate, are racire pe lichid da nu are suspensii spate dar este pe cardan, deci as dorii oarece sfaturi pt ce ar fi mai bun pt orash ( in cazul meu Bucureshti ) merg mai mult prin orash decat prin provincie ( calatori si alte deplasari ), va multumesc anticipat si ashtept vesti de la voi ! ( nu va cer sa ma primitzi in randul vostru....vin cu jeapca )
-
Ms pt oferta dar parca nu as lua din PVC, si esti cam departe rau de mine, poate mai vin ceva oferte ! astept !
-
va rog frumos poate imi spuneti si mie de unde sa cumpar huse pt jucarii ( scuter ) vash ramane indatorat veshnic.....cu multumiri normal , ms si astept vesti !
-
Nu mai stiti pe nimeni ? pls !!!
-
MERSI !!!! Mersi !!! mai departe nu ma chemai ? oricum multumesc !!! Mersi !!! Simeringuri am..dar ulei....nu ! mersi oricum !!!