Sari la conținut

VlaDI87

Membru
  • Număr conținut

    171
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    eu_vladi

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2011
  • Motocicleta
    Kawasaki 636
  • Club
    -

Informații profil

  • Motociclete detinute
    ZX 6 R - 2004
  • Interests
    fotbal, moto, etc etc

VlaDI87's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. /index.php?/topic/710996-cauciuc-sh-fata-dunlop-sportmax-gp-d211-12070z-r17/&do=findComment&comment=3719662 Asta il am de dat, fara bani . Doar sa vii sa-l iei . Astept PM
  2. Feedback: pe Samsung Galaxy S2 plus , android 4.2.2 merge. Sunt cateva butoane care ies din ecran, dar e ok. Important e ca functioneaza.
  3. VlaDI87

    Colentina - 27.08.2014

    Yep. Sau daca e proaspata facuta polita, nu apare inca in baza Cedam. Oricum, sper sa fi fost fara urmari grave.
  4. Nu am mers cu ea, doar am pornito si oprito de mai multe ori. Ideea e ca pana acum nu mi-a facut problema asta. Tind sa cred ca e din cauza faptului ca a stat cu 1 L max 2 L de ulei in ea vreo 2 luni, de cand am cazut (cel ramas care nu s-a scurs prin capacul stator spart). Temerea mea e sa nu cumva sa fie afectata pompa de ulei sau ceva, avand in vedere ca atunci cand pornesc motorul, uleiul nu dispare de la gemuletul acela, ci sta linistit acolo. Voi vedea sambata dupa ce o amorsez prin metoda slabirii filtrului de ulei. LE: Gata. Am reusit sa scap de martorul de ulei. Am schimbat filtrul, am facut operatiunea cu pornitul motorului si desfiletarea filtrului, acum totul a revenit la normal. Un weekend superb in continuare va urez
  5. Scuze, eu am vazut pe facebook acele poze postate de cineva care intreba daca il cunoaste careva pe posesor. Eram pe fuga si nu mi-am dat seama ca e vorba de un accident si acele piese au fost adunate intr-un loc.
  6. Cine recunoaste mobra? B299 BGS... Zona Budapesta Dristor (imagini preluate de pe Facebook, tind sa cred ca e inaintea de pasajul Marasesti) Ramane fara ea daca mai sta acolo.
  7. Aprox 3,2 - 3,5 L, pana a ajuns la jumatatea gemuletului. De scos am scos asa putin pt ca restu' mi s-a scurs pe asfalt cand am dat cu ea de pamant si am spart capacul stator
  8. Tocmai, ca atunci cand l-am pornit, n-am vazut ca uleiul sa sara/stropeasca sau cum se mai poate zice, ci pur si simplu creste un pic nivelul si sta linistit acolo, ca si cum ar fi oprit . Asta defapt era nedumerirea mea
  9. Simpaticule . Prefer sa intreb ceea ce nu stiu. Legat de nivelul uleiului in mers, intrebarea era daca in timp ce motorul merge si-l tii drept sa se vada prin gemulet exact ca atunci cand e oprit, sau ar trebui sa se "umple", gen. Dar ma bucur ca te-am distrat un pic
  10. Miss, ai ajuns la stiri http://www.sport.ro/masini/video-imaginile-din-romania-care-fac-inconjurul-lumii-ce-s-a-intamplat-intre-o-caruta-si-o-motocicleta.html
  11. Salutare! Acum ceva timp, in martie, am reusit performanta sa cad cu motorul pe partea stanga. Moto Kawasaki 636, 2004. Cazatura la viteza relativ mica, spart capac stator. Mentionez ca motorul a stat pe o parte maxim 30 40 secunde, pana am reusit sa-l ridic, sa zic 20 30 secunde pana am apasat switch-ul de oprire a motorului, desi acesta era deja oprit cand am ajuns la el. OK, toate bune si frumoase pana aici. Aseara, am schimbat frumusel capacul stator, am scurs uleiul, ce mai era in motor, cam 1,5-2 L, apoi am schimbat uleiul. Mentionez ca filtrul nu l-am schimbat deoarece nu am avut cheie de filtru la indemana. Cu filtrul respectiv s-a mers maxim 1500 KM. Acum, problema: mi-a ramas martorul de ulei aprins in bord. Motorul a pornit, merge bine, nu se aud zgomote ciudate in el. Am citit ce s-a discutat mai sus, si voi face operatiunea cu desfiletatul filtrului. Intrebarile mele sunt: - schimbul capacul stator poate avea vreo alta influenta negativa? In sensul trebuiau facute si alte operatiuni inainte de schimbul uleiului? - filtrul de ulei se poate schimba fara sa scot uleiul din motor? Adica daca il scot, curge tot uleiul, sau doar ce e in el la momentul respectiv? Daca il las pe acesta, e ok, avand in vedere ca s-a mers cu el cam 1500 km? - ultima si cea mai ciudata intrebare: am verificat nivelul uleiului, cu motorul pornit, si prin fereastra aia se vede cum nivelul creste putin. Intrebarea mea e: n-ar trebui ca uleiul sa urce in motor, sa nu se vada nivelul lui in mers? Nu stiu, de asta intreb. Multumesc anticipat si sper ca n-am pus vreo intrebare stupida. Daca da, imi cer scuze
  12. TNG si Cesar sunt "profi oamenii", au "service calumea". E un fel de a spune mester. Daca nu stim, nu mai bine nu ne bagam?
×
×
  • Creează nouă...