Sari la conținut

sorinpreotescu

Membru
  • Număr conținut

    354
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    sorinpreotescu

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    bucuresti
  • Carnet moto din
    99
  • Motocicleta
    TS350
  • Numar Moto
    B-90-BDT
  • Club
    none

Informații profil

  • Motociclete detinute
    jawa, suzuki
  • Interests
    -

Vizitatori Recenți Profil

1.237 citiri profil

sorinpreotescu's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Aici poti gasi: https://www.jawashop.com/piston-ring-58-00-60-00-x-2-0-mm_z399/
  2. iata ca duminica am reusit sa scot mobra la o plimbare "mai lunga", am dat o tura prin pasul predelus, cu intrare din comarnic, prin secaria -> traisteni si iesire prin sacele drumul frumos, placuta senzatia cand ajungi in locurile unde selectia naturii face sa nu te mai intalnesti cu autoturisme, si te poti bucura de traseu.
  3. Super, spor la reglajul final.
  4. Din ceea ce stiu eu, aia e o aprindere ruseasca, cu microprocesor (ei asa o descriu), cu un senzor optic (optocuplor teoretic cu fanta ca sa fie mai precis), si cu scanteie pierduta ( o singura bobina dubla). Ca sa explic un pic cu scanteia pierduta: cand pistonul stang e jos iar cel drept e sus, bobina da scanteie ptr ambele bujii deodata. se va aprinde doar amestecul in cilindrul drept, iar in cel stang scanteia nu va aprinde nimic. Similar cand stangul e sus si dreptul e jos. Acum vreo 10 and de zile am construit eu o aprindere asemanatoare, doar ca fara microprocesor, deci cu avans fix. Vreau sa spun ca se regleaza un pic cam greu, insa odata reglata .... n-are moarte. Si se va simti foarte mult in functionarea motorului. Pentru reglat: 1: vor fi 2 scantei pe o rotatie completa. identifici in ce moment iti da scanteia: rotesti discul (fluturele cum ii spui tu) cu cheia, fin, in sensul acelor de ceas, si identifici daca iti da scanteie atunci cand discul metalic intra in optocuplor, sau daca da scanteia atunci cand discul iese din optocuplor. dupa cum arata discul, ar trebui sa fie varianta a 2-a, dar tu verifici oricum (unghiul Dwell ar fi suficient ca sa iti incarce magnetic miezul bobinei, la turatiile maxime de functionare ale Jawei) 2: odata ce ai stabilit care e momentul in care iti da scanteie, nu iti mai ramane nimic altceva de facut decat sa aliniezi acel moment, cu o pozitie a pistonului din dreapta, care sa se afle la 2.5 mm inainte de PMS. Pentru a determina aceasta pozitie a pistonului ai nevoie de un ceas comparator, sau de un subler cu care sa masori adancimea, preferabil subler electronic. Cum o aliniezi: mai intai brut, din montarea discului pe ambielaj, apoi reglajul fin il faci din rotirea platoului. 3: dupa ce ai terminat cu pistonul din dreapta, adica ai scanteie la fix 2.5mm inainte de PMS, treci la verificarea pistonului stang. In caz ca ai diferente, trebuie sa pilesti finut din disc (fluture) o alta raza. Teoretic pistonul stang trebuie sa fie la fix 180 de grade fata de pistonul drept, raportat la ambielaj. Practic, se intampla sa ai diferente de cateva grade. 4: dupa posibilitati, poti face si o verificare cu lampa stroboscopica. Vei putea urmari si avansul dinamic ce ar trebui sa fie prezent la o astfel de aprindere cu microprocesor. Atentie: la motoarele in 2 timpi, avansul scade odata cu cresterea turatiei. Asadar daca la ralanti ai avans de 2.5mm, la 3000 ture/min vei avea mai putin de 2.5mm. Asta este o diferenta majora intre motoarele in 2 timpi versus cele in 4 timpi. Multa bafta, si sa ne spui cum merge aprinderea dupa ce o reglezi. Daca poti, poate pui si un filmulet sa-l auzim si noi
  5. Te intreb, pentru ca TS-ul are doua variante de furca. Una ptr frana cu tambur, alta cu etrier. 638 vs 639,640
  6. Salutare, cine ma poate ajuta cu ceva informatii despre piesele de mai jos, e vorba de doua axe secundare de cutie de viteze, unul cu pinion de 12 dinti pe care nu l-am folosit niciodata, respectiv unul cu pinion de 13 dinti care a functionat in cutia mea de jawa 638 vreme de mai multi ani: Ceea ce ma supara, este faptul ca la axul pe care l-am folosit (cel cu pinion cu 13 dinti) a aparut un zgomot, o bataie. Am identificat bataia ca fiind generata de deformarea vizibila in pozele pinion_13_1.jpg respectiv pinion_13_2.jpg. Asadar acest ax trebuie schimbat, si am zis ca sa il schimb cu axul ce il aveam rezerva, insa am constatat clar ca nu e ceea ce mi-ar trebui. Tot cautand pe net, am remarcat ca axele secundare de jawa 638 au pinioane cu exact .... 12 dinti (cum este cel de rezerva), nu cu 13 asa cum am avut eu in cutie. Pinionul de 12 dinti nu calca bine pe dantura pinionului pereche de 19 dinti, avand un joc foarte mare intre dinti. Intrebarea mea este acum: cati dinti trebuie sa aibe acest pinion, si daca intr-adevar 12 atunci de ce am gasit eu unul cu 13 la mine, care culmea a si functionat ceva vreme buna? Rezolvarea cea mai simpla ar fi sa cumpar de pe net axul secundar impreuna cu pinionul final de 19 dinti de pe axul primar (pereche). Se pare ca solutia cea mai simpla e si cea mai costisitoare si datatoare de batai de cap. Pana in momentul de fata am cumparat in doua randuri piese de cutie de la unguri de origine "ceheasca" precum au descris produsele. Calitatea lor nu avea numic in comun cu ceea ce trebuia: otelul necalit si necementat. Asadar refuz sa mai cumpar astfel de piese de la unguri sau de la cehi, pentru ca nu stiu ce-mi ajunge in colet, pierd si timp si bani, si imi fac si nervi. Oricum in primul rand ar trebui sa-mi clarific cum trebuie sa arate axul secundar.
  7. Cred ca te pot ajuta eu cu unul, folosit dar nu vechi
  8. Like it Sa le stapanesti sanatos » Post actualizat in 06 Nov 2015 11:41 Like it Sa le stapanesti sanatos
  9. Hai sa ne lamurim mai intai despre ce aprindere gotronic vorbim, pentru ca s-au facut mai multe modele.
  10. Si ultima piesa, garnitura inferioara de cilindri ajunge la userul ivan_pedala
  11. Puntile redresoare merg la userul 255b, s-a anuntat doritor azi la 7:22AM pe PM » Post actualizat in 22 Jun 2015 06:56 Casca merge la userul lone wolf0, fiind primul care s-a anuntat pentru ea. » Post actualizat in 22 Jun 2015 07:02 A ramas sa isi gaseasca stapan garnitura inferioara de cilindri. Este noua, nefolisita evident! Mi-a venit gresit la o comanda si nu am ce sa fac cu ea.
  12. pentru cei ce au nevoie, am pus la donare cateva piese inclusiv de jawa: punte redresoare si o garnitura de sub cilindri /index.php?/topic/77986-donatii-pentru-comunisti/page-59&do=findComment&comment=4003104
  13. se doneaza urmatoarele piese: 1: punte redresoare JAWA 350 TS 638 . Functionala, in parametri normali. 2: punte redresoare dacia, folosita pe JAWA.Functionala, in parametri normali. Este o punte redresoare trifazata folosibila pe orice alternator cu rotor cu excitatie. (Eu am fost si mai pretentios, mi-sm construit o punte redresoare trifazata cu diode schottky, care au tensiunea de deschidere foarte mica). 3: casca Shoei. folosita indelung. zgariata la o cazatura. nefisurata. material din fibra de sticla (nu din plastic). viziera este fumurie. masura ... cred ca se potriveste perfect pe M. cantareste 1.545 kg. defecte: viziera este crapata, iar partea fisurata a fost lipita. urmele de zgariere , respectiv de folosire. in caz ca nu-si gaseste doritor, se va distruge si se va arunca. 4: garnitura de sub cilindri pentru jawa-cz in 2 cilindri. in 3 prezoane pe cilindru. nu stiu daca merge pe 250 sau pe 350, se va verifica din dimensiuni, vezi cotele in poza
×
×
  • Creează nouă...