Jump to content

calin_cz

Super Membru
  • Content Count

    1,013
  • Joined

  • Last visited

About calin_cz

  • Rank
    Avansat

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    cugir
  • Motocicleta
    CZ175Sport,SUZUKI SV650

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    jawa 207 moped, cz 175 sport, , jawa 210 moped, cz 175 model 450, yamaha dt 250, piaggio nrg mc2,suzuki sv 650, cagiva raptor650

Recent Profile Visitors

1,083 profile views
  1. calin_cz

    CZ

    sunt cateva batranici "pe drumuri"...pentru sezonul asta , a mea are de toate , itp, rca...si cam 100km (pana acum). A, si o comanda de ceva piese noi, sa ii ajut un pic batranetile.
  2. @ianachim..... postarile tale nu au de-a face cu topicul omului. Aprecierile tale referitoare la BMW, un moderator, ar purea foarte bine sa le mute in 'MOTOCICLETA MEA'. ( acolo poti sa ii pui si coditze si funtitze!) Despre Aprilia stiu cate ceva, si uite pot face km si fara boxer ( de fapt in 'boxeri' ...sub pantaloni). Nu sunt fan al BMW, am prieteni cu BMW, cu care chiar ma simt bine, cu care culmea, apreciem si criticam plusuri si minusuri ale fiecarei marci. Like-uri si prietenii ! Sa revin la topicul omului: e o motoreta cu un pret corect pt ce ofera, careia ii plac km, ii va face candva cu un nou proprietar. Succes la vanzare!
  3. la picior port 43...... e interesat cineva la schimb cu ghete/cizme moto ? se pare ca nu am ales bine locul, pe OLX am vandut cate ceva, aici negociez eu cu mine ...
  4. calin_cz

    CZ

    Pentru putina activitate in coltul asta.... AN NOU FERICIT ! , sa ne vedem sanatosi si fericiti in noul an. Si daca e vorba de CZ... sa ma laud putin. Am reusit sa ii fac o surpriza: un lant primar nou ( ala vechi am reusit sa il rup acum 2 ani, si ce aveam pe acasa erau toate cu uzuri mari) si un filtru de aer ( momentan am adaptat unul de la Jawa/CZ din site de metal de prin anii '60).... urmeaza un set nou, cei de la Motor -Line pot aduce piston+segmenti la cota ceruta de mine , adica 60,50mm... sunt cu 3 cilindrii la 58,75mm cu uzuri destul de mari... asa ca voi sarii peste cota 4 de reparatie, adica diam. 59mm
  5. au mai plecat : -1set de suporti prindere far - etrier spate Suzuki SV 650
  6. S-a vandut radiatorul de la Kawa ZX7R Pentru ce a ramas pozele sunt in postarile anterioare, preturile sunt negociabile: -suport far -40 lei / perechea.... sunt 2 perechi -radiator( include buson, ventilator, senzor temperatura) - 150lei . A fost folosit pe un Suzuki SV 650, nu ii cunosc originea prinderile au fost adaptate pentru cadrul de SV650. lungime-420mm, inaltime-200mm, intre urechi prindere 240mm -discuri frana fata Suzuki SV 650/2005- grosime 4,2- 4,3mm... 300lei -semighidoane , diam. prindere pe telescop 52mm ( le-am folosit pt alta furca cu diam.50mm cu ceva adaosuri de tabla-se fixeaza f.bine ), provenienta Kawasaki ZX7R/1996 pret 50lei -etrier +suport+conducta+placute noi, provenienta Suzuki SV650, generatia 2 , dupa2004 pret 50lei relatii: aici prin PM , forum sau tel. 0766.102.201 DAN
  7. 300lei.... daca continui tot asa voi plati ca sa fie purtat! Cum am mentionat mai sus sunt dispus si la schimburi cu alte echipamente moto, accesorii.
  8. acum cativa ani am schimbat asa ceva pe motorul unui prieten .( tot CBR 1987) Am pus un releu din dezmembrari, donatorul a fost un R6, releul cu 5 fire. Plusul(+rosu) si minusul(-negru) au fost legate direct pe baterie eliminand acele mufe care cu timpul duc la contacte imperfecte. ... ce am castigat?... o incarcare mai buna ( fiind firele legate direct pe baterie), costuri mai mici (aproape orice releu), nu astept pana gasesc unul fix, aidoma si la fel cu ce a fost pe moto...... si liniste de ceva timp cu incarcarea. Aceiasi varianta am folosit-o si pe alte moto ( Suzuki SV, Aprilia Caponord) Pe forum vinde un user ceva relee cu mosfet, cu alea vei avea liniste.
  9. am inteles ca releele cu mosfet sunt mult mai bune.... cele care la serie au in loc de SH.... FH. La sectorul de vanzari piese am vazut ca vinde unul relee din astea, inclusiv mufele ( nu il cunosc ) Folosesc din ala de ceva vreme( si pe Suzuki si pe Aprilia), fara probleme. Firele de +(rosu) si -(negru) le-am legat direct la baterie, eliminand astfel conexiunile care cu timpul oxideaza.
  10. .... oare daca masori acele furtune de frana .... nu iti dai seama? Banuiesc ca le poti obtine pe alea de honda, de aia intrebi. Masoara, e cel mai bine... la conversia de ghidon de la Suzuki sv S la N a trebuit sa fac/ comand alte conducte ( HEL timisoara... la lungimea, culoarea si capetele pe care le-am cerut.... si absolut noi !)
  11. dupa ce se pun/preseaza in locasurile lor... eu, pe vremuri le strangeam intre 2 flanse drepte(una facuta cu o degajare cat este grosimea discului de nou,ambele rectificate, ambele cu gaura de vreo14- 20mm la interior si un surub sa le pot strange). Dupa racire.... tot mai trebuia lucrat la ele, adica smirghel pe o bucata de sticla( sau ceva plan) si.... o freci, placa de frictiune, pana reusesti sa obti , aproximativ , ceva la grosimea care o vrei si cu fete destul de drepte si paralele . sper sa fie destul de "romaneasca" explicatia mea.
  12. fa mai multe poze.... sa am la ce "casca ochii" pe ecrane. FRUMOS!
  13. cine are nevoie de schimb placute spate....... am eu , cu etrier, conducta, disc....... generatia 2. Placutele sunt aproape noi. /index.php?/topic/750943-curatenie-garaj/&do=findComment&comment=4429297
  14. tobele sunt vandute.... in rest se pare ca ce am eu... nu ii trebuie nimanui. La o curatenie de toamna...se vor reda circuitului naturii. Si sa mai pun ceva: radiator Kawa ZX7R... de prin '96. / ar mai fi roata spate , frana spate, carburatoare, ale unui amic, ramase din demolarea motorului. revin la radiator...150 lei, cum se vede in poze
×
×
  • Create New...