Jump to content

calin_cz

Super Membru
  • Posts

    1,021
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    cugir
  • Motocicleta
    CZ175Sport,SUZUKI SV650

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    jawa 207 moped, cz 175 sport, , jawa 210 moped, cz 175 model 450, yamaha dt 250, piaggio nrg mc2,suzuki sv 650, cagiva raptor650

Recent Profile Visitors

1,614 profile views

calin_cz's Achievements

  1. salut, daca sunt compatibile cu cele folosite pe suzuki sv 650, am eu 2 discuri folosite, in stare buna. Ca reper de cote : diametru exterior 290mm, diametru interior 43mm, 5 gauri prindere, distanta intre 2 gauri alaturate 43mm. Pret 100E, tel.0766102201, Dan.
  2. Îți pare scump 12,5€ coletaria pentru un pachet cât o cutie de pantofi? Pt ce se vede în poza atât a costat.... jawaparts, la fel și jawashop. Etovar e un pic mai scump, am plătit 90lei, dar a compensat faptul ca anumite piese sunt doar la ei, iar altele sunt foarte ieftine( ex. 0,58€ simering). De obicei aștept pana se aduna de cel puțin 50-60 €.... na, sunt 3 cehoaice.
  3. Daca locatia mea, Cugir, jud. Alba e destul de aproape ( 90km cugir-Sibiu)...Stiu o mobra 50 Super, la 450lei/ negociabil. radiata, nefunctionala. tel. 0766102201, Dan pentru discutii in legatura cu mobra. Nu sunt proprietar, doar ajut un cunoscut.
  4. ala greu de reglat.... cam 10min... cu scos si pus capac! instabil.... motorul meu are 50 ani( si e tanar fata de altele)...si e acelsi mecanism, si isi face treaba bine( motorul meu de vreo 10 ani face doar 1000-1500km/an). Acel mecanism il folosesc si cand franez in tr.4.... calc ambele pedale-frana si schimbator
  5. @eFu'daca te hotarasti asupra magnetoului iti voi povesti toata procedura, cu scheme si elemente. Am un Cz 175 sport care a umblat vara asta cu magnetou de scuter ( am revenit la dinam doar de moft , sa il tin cat pot de aproape de original). Vinovata e o Jawa 638, care va fi mai plimbata , e mai tanara cu 19 ani. @farfuridiacea etansare a tijei sincronului ma nacajeste si pe mine. Am pus un "tampon" saiba de pasla pe ax intre sincron si butucul pinionului sa retina parte din uleiul care se pierde. Ma tot chinuie un gand sa caut ceva simering cu interior de 5, ext....cat o fi acolo, cred 15( voi masura) in locul acelor bucsi de plasic si O-ring. "Dar astea batrane e cu personalitate! isi marcheaza teritoriul!"
  6. calin_cz

    CZ

    asta ar fi schema unui scuter Piaggio. Elimini ce nu folosesti....nivel benzina, ulei, releu electromotor, electromotor....si ce o mai fi peste ce ai nevoie.
  7. Piese de vanzare din dezmrembrarea unui CZ 157 Sport. -motor complet( nu este blocat, schimba in toate 4 vitezele, cilindru cota 0-cu ceva uzura, include si dinam si capac peste dinam, carburator) 400lei -toba 100lei -lampa stop 50 lei -claxon 6v 50 lei -releu incarcare 6v/75w 50 lei -roata 18" ( inclus capac cu saboti) 100lei -pinion roata spate cu cuplajul aferent, 52 dinti -100lei piesele provin din incercarea de a reface un CZ....inmatriculat cu carte de identitate, talon, numar....doar cadru stramb, furca fata moarta, cu pareri de rau se vinde pe bucati. preturile sunt negociabile, normal. Ar mai fi si alte componente: cric central, carcasa filtru aer cu capacele laterale, saua( doar dupa tapitare o voi pune la vanzare) 0766.102.201 Dan
  8. Jawa175 si CZ175 au fost facute si tricicluri pentru persoane cu handicap locomotor.... deci o "hardughie" mare si grea. Daca umbli la transmisia secundara-....un pinion de atac mai mic, unul pe roata mai mare...vei obtine un raport de "tras". Pt. 175cc gasesti piston de 60mm diametru (poate si mai mare). Cu atas oricum nu vei merge la viteza mare( ce poate insemna asta la motoare cu atas din categoria " est-europene") Si oricum o jawa 175 nu poate mai mult de 110...solo. Pentru montat setul de la 250...pe 175 trebuie studiat fff.bine : - distanta la prezoane, cursa piston, pozitie ferestre in cilindru, alezajul din bloc pentru cilindrul de 250-si ferestrele de transfer.... si sigur, si altele care le descoperi doar cu fierul in mana.
  9. calin_cz

    CZ

    sunt cateva batranici "pe drumuri"...pentru sezonul asta , a mea are de toate , itp, rca...si cam 100km (pana acum). A, si o comanda de ceva piese noi, sa ii ajut un pic batranetile.
  10. calin_cz

    CZ

    Pentru putina activitate in coltul asta.... AN NOU FERICIT ! , sa ne vedem sanatosi si fericiti in noul an. Si daca e vorba de CZ... sa ma laud putin. Am reusit sa ii fac o surpriza: un lant primar nou ( ala vechi am reusit sa il rup acum 2 ani, si ce aveam pe acasa erau toate cu uzuri mari) si un filtru de aer ( momentan am adaptat unul de la Jawa/CZ din site de metal de prin anii '60).... urmeaza un set nou, cei de la Motor -Line pot aduce piston+segmenti la cota ceruta de mine , adica 60,50mm... sunt cu 3 cilindrii la 58,75mm cu uzuri destul de mari... asa ca voi sarii peste cota 4 de reparatie, adica diam. 59mm
  11. acum cativa ani am schimbat asa ceva pe motorul unui prieten .( tot CBR 1987) Am pus un releu din dezmembrari, donatorul a fost un R6, releul cu 5 fire. Plusul(+rosu) si minusul(-negru) au fost legate direct pe baterie eliminand acele mufe care cu timpul duc la contacte imperfecte. ... ce am castigat?... o incarcare mai buna ( fiind firele legate direct pe baterie), costuri mai mici (aproape orice releu), nu astept pana gasesc unul fix, aidoma si la fel cu ce a fost pe moto...... si liniste de ceva timp cu incarcarea. Aceiasi varianta am folosit-o si pe alte moto ( Suzuki SV, Aprilia Caponord) Pe forum vinde un user ceva relee cu mosfet, cu alea vei avea liniste.
  12. am inteles ca releele cu mosfet sunt mult mai bune.... cele care la serie au in loc de SH.... FH. La sectorul de vanzari piese am vazut ca vinde unul relee din astea, inclusiv mufele ( nu il cunosc ) Folosesc din ala de ceva vreme( si pe Suzuki si pe Aprilia), fara probleme. Firele de +(rosu) si -(negru) le-am legat direct la baterie, eliminand astfel conexiunile care cu timpul oxideaza.
  13. .... oare daca masori acele furtune de frana .... nu iti dai seama? Banuiesc ca le poti obtine pe alea de honda, de aia intrebi. Masoara, e cel mai bine... la conversia de ghidon de la Suzuki sv S la N a trebuit sa fac/ comand alte conducte ( HEL timisoara... la lungimea, culoarea si capetele pe care le-am cerut.... si absolut noi !)
  14. dupa ce se pun/preseaza in locasurile lor... eu, pe vremuri le strangeam intre 2 flanse drepte(una facuta cu o degajare cat este grosimea discului de nou,ambele rectificate, ambele cu gaura de vreo14- 20mm la interior si un surub sa le pot strange). Dupa racire.... tot mai trebuia lucrat la ele, adica smirghel pe o bucata de sticla( sau ceva plan) si.... o freci, placa de frictiune, pana reusesti sa obti , aproximativ , ceva la grosimea care o vrei si cu fete destul de drepte si paralele . sper sa fie destul de "romaneasca" explicatia mea.
  15. fa mai multe poze.... sa am la ce "casca ochii" pe ecrane. FRUMOS!
×
×
  • Create New...