Sari la conținut

SVR

Membru
  • Număr conținut

    204
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    1985
  • Numar Moto
    B-71-NRJ

SVR's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Salut, Te pot ajuta cu amortizoare fata si jug de Dominator. Sunt tot pe 41mm dar trebuie sa le desfaci si sa pui partea de jos a amortizoarelor tale fiindca ai doua discuri de frana. Cel mai bine este sa vii sa le vezi, daca esti din Buc ne putem intalni. Toate cele bune, Razvan.
  2. Da pe 12 ian 2008 se fac 3 ani. Daca nu gasesc un motiv pentru una din caile de atac extraordinare procesul se va oprii aici pentru ca solutia data de instanta de recurs este definitiva. Dupa cum vedeti si voi asa se face dreptate in RO daca apelezi la caile legale.
  3. Nu am fost si nu sunt de acord cu asemenea metode. PUNCT Din ultimele date pe care le am se pare ca ea a castigat invocand art47 CP care se refera la cazul fortuit. Pe scurt s-a intamplat cam asa. La primul termen de apel si eu si ea am facut apel insa instanta a transformat apelul in recurs motivand ca s-a schimbat legea. Deci am pierdut o cale de atac importanta. La termenul urmator ea nu s-a prezentat invocand ca nu are aparator. Se prezinta cu acelasi aparator la al doilea termen si depune si motivele de recurs. Noi cerem un termen scurt sa luam la cunostinta dar judecatorul (am uitat sa va spun ca s-a schimbat completul de judecata in momentul in care a venit cu avocat!) a spus ca dosarul se afla in stare de judecata si ca trebuie sa citim pe hol motivele ei de recurs (ne-a dat 10 min) si apoi sa ne formulam apararea. N-am putut sa facem mai nimic asa in graba deci, am intrat si ne-am prezentat motivele de recurs fara sa avem posibilitatea sa combatem motivele lor. Apoi dosarul a ramas in pronuntare pentru saptamana urmatoare. Si asta a fost tot recursul! Avocatul meu crede ca s-a schimbat completul de judecata, ordinul venind de sus, pentru ca cel vechi nu a vrut sa dea o sentinta favorabila ei, desi probele de la dosar o incrimineaza clar pe ea, dar eu nu pot sa demonstrez treaba asta. Am rugamintea daca cineva ma poate ajuta cu sfaturi legate de o posibila cale de atac extraordinara sa ma contacteze pe privat. Stiu ca voi sunteti le fel de indignati ca si mine dar metode de rezolvare cu "caramida" nu isi au rostul aici.
  4. Sunt de acord cu tine. Dar de aici si pana la a o absolvi de vina e cale lunga........ --- Mesaj completat în 24 Oct 2007 12:51 ------------- Noi am facut apel dar, cand ne-am prezentat la instanta judecatoarea ne-a spus ca tocmai s-a schimbat legea si ca nu mai avem ca si cale de atac decat recursul. Asa am intrat direct in recurs care s-a judecat la primul termen la care a venit si ea, fiindca la primele doua termene ea nu s-a prezentat.
  5. Astazi am fost la tribunal sa citesc in registru sentinta. In recurs am pierdut procesul. Nici acum NU IMI VINE SA CRED. Cum e posibil asa ceva? Stiu ce o sa-mi spuneti: "Tu nu stii ca la noi justitia nu functioneaza"! Acum am aflat si eu dar, pe pielea mea. Daca e vreun avocat pe forum dispus sa ma ajute il rog sa ma contacteze pe privat. Sper ca macar speranta sa moara ultima ultima.
  6. Vino miercuri sera la Arc. Vin si eu cu moto noua. Mai stam de vorba, ne mai plimbam...... <small>--- Mesaj completat în 17 Oct 2007 07:13 -------------</small><br/> Am luat-o doar pentru asfalt si nu am vrut una mai mare (Africa sau Varadero) , pentru camp imi voi lua una doar de offroad dar nu acum fiindca trebuie sa-mi vand Dominatorul mai intai.
  7. De cateva zile am intratat si eu in randul posesorilor de Transalp. Imi vine greu sa ma despart de Dominator care m-a purtat aproape peste tot. Motorul este aproape nou si merge impecabil. Primul proprietar a inscris-o in 2006 si eu sunt al doliea. Dupa ce il inscriu si ies cu el o sa va spun pareri si impresii eventual comparatii cu Dominatorul.
  8. Dupa aproape doi ani jumate se incheie prima etapa cand prima instanta a dat urmatoarea hotarare. Inculpata e singura vinovata de producerea accidentului si o sanctioeanza cu amenda penala de 1000 RON. Insa cu suspendarea conditionata a executarii (deci nu plateste nimic). Pe latura civila imi aporba din toate despagubirile materiale, morale si cu cheltuielile de judecata doar un sfert din cat am cerut. Urmeaza acum apel si probabil recurs. Daca merita sa te lupti in justitie pentru drepate si adevar judecati voi singuri. Eu am ales acesta cale si trebuie merg mai departe.........
  9. Uite ca au trecut mai bine de doi ani de zile si procesul nu s-a incheiat inca. Sase luni expertiza IML, alte sase luni expertiza tehnica, dupa ce un an cucoana nu a vrut sa vina in tara. Si asta "multumita" unor experti tehnici de teapa domnului Lita care nici macar nu stiu ce e ala TVA, sustine sus si tare, ca un cadru de motocicleta indoit se indreapata la orice service, desi cei de la Honda zic ca nu se mai poate indrepata, ca rezervorul se poate indrepta si chiar daca curge benzina din el nu e nici o problema. Iata cateva citate din "celebrul" expert Lita Gheorghe: "L-a determniarea preturilor unitare si a contravalorii orei de manopera pe care le-am retinut nu am avut in vedere si TVA-ul. Faptul daca acest TVA trebuie, sau nu, sa fie avut in vedere la stabilirea intinderii prejudiciului este o chestiune financiar-contabila care ma depaseste", sau "service-urile afiseaza pretul fara TVA" si completeza" cred ca service-ul stabileste daca percepe sau nu acest TVA". Legat de repararea rezervorului spune:" apreciez ca si in ipoteza fisurarii tablei rezervorului nu exista riscul unei explozii, motocicleta aflandu-se in aer liber". Sau alta :"Nu este adevarat ca tabla din care este confectionat rezervorul este acoperita cu un strat de grund". Cei de la Honda zic ca este, dar "expertul" stie el mai bine. Inca una:" Scurgerea de benzina din rezervor s-ar face prin partea de jos a rezervorului si nu ar exista un pericol pentru motociclist pentru ca benzina nu se aprinde nici chiar daca se prelinge pe aripioarele de racire ale motocicletei". Daca aveti rabdare si vreti sa citi explicatiile date in " original" de domnul Lita va atasez doua pagini. Pe mine m-a exasperat timp de 6 luni cu aberatiile sale si, desi am cerut o alta expertiza si am depus in mai multe randuri obiectiuni, nu mi s-a aprobat ci doar a fost chemat, domnul "expert", in fata instantei sa dea explicatii amanuntite. Si uite asa, desi i s-a cerut sa stabileasca valoarea pagubei, el s-a apucat sa stabileasca valoarea despagubirii scazand asa de la el putere 80 % din valoarea de nou, basca nu mai pune TVA-ul ca nu stie ce e aia, si de la 320 milioane a ajuns la 37 de milioane valoarea despagubirii pe care ar urma sa o primesc. Si pentru toate astea, culmea, am mai si platit! Iar in baza lor instanta v-a lua o decizie! Asfat uscat si sa nu ajungeti niciodata in instanta sa va judecati!
  10. Se poate regla destul de usor surubul daca dai epuratorul jos. Iei un cap drept de la o surubelnita cu cap interschimbabil. Modul cum se face reglajul il gasesti in fisierul atasat. Succes! NX650_D_Section_4__Fuel_system.pdf
  11. @mao-san De la Louis nu cumpar ca e scumpa si proasta. @E.Z. Rider Motorul l-am desfacut deja, (chiulasa, distributie, etc) deci nu mai pot sa aplic metoda ta. @ticalosu' Mi-as face o cheie daca as avea discurile de otel de la un ambreiaj vechi, dar nu am. @Baiazid Ai drepatate. Am vazut si oale de ambreiaj rupte datorita acestor improvizatii si nu vreau sa o stric pe a mea. @maDog Metoda ta e o "tiganeala" cu care nu sunt de acord. Mersi de sfaturi. Cred ca o sa caut niste discuri uzate de ambreiaj si o sa-mi fac o cheie.
  12. Vreau sa desfac ambreiajul si am nevoie de o cheie speciala. Ca sa poti demonta piulita de la oala de ambreiaj iti trebuie o cheie cu care sa tii oala fixa in timp ce desfaci piulita. De unde pot sa cumpar cheia aia " cracanata" din poza.
  13. Suna la 0722659618 Victor. Te poate ajuta sa-ti repari carenele.
  14. In afara orasului imi ia in jur de 5l/100km iar in oras intre 6 si 7l/100km in functie de trafic. Cand am avut piesa de cauciuc dintre carburator si cilindru sparta imi lua 10l/100km si se incingea ca dracu, iar relanti-ul nu statea sub 2000 de ture. In oras trec pe rezerva la 165 -170 km iar in afara pe la 200 - 210 km la un rezervor de 13 l cu 3 l rezerva.
×
×
  • Creează nouă...