Jump to content

slaver

Membru
  • Posts

    49
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    gabyonny

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    constanta
  • Carnet moto din
    2000
  • Numar Moto
    CT 27 GYN
  • Club
    free rider

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    mz 125 Ij Jupiter 5 (CT90AEN) Kawasaki VN750 (CT27GYN)

slaver's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

  1. ;) "La multi ani!" cu sanatate si noroc!!!
  2. As dori si eu un nr de contact dc se poate, adresa, pers de contact...ceva care sa ma ajute pt o comanda, merci anticipat ASFALT USCAT slaver -- gabi free rider Constanta
  3. Da sunt vacuumatice, merci de pont ASFALT USCAT slaver -- gabi free rider Constanta
  4. Atunci s-a stabilit, ne vedem joia viitoare in spate pe sa nu vin, multumesc oricum pentru invitatie, o sa incerc sa apar cu vulcanu' dar o sa i-au si cortul pt orice eventualitate, sa auzim de bine. pt mishu: nu poti sa te uiti numai la carburatoare, e posibil ca nivelul sa nu fie reglat cum trebuie conform cartii tehnice, si nici "pilot screw" care tb insurubat pana la capat si apoi deschis cateva ture, dar asta e, nu stiu cate ture se da inapoi si in carte nu am gasit + ca membranele nu stiu in ce stare sunt--- mi se pare ca am consumul cam mare, cand bag a 4-a si a 5-a se plafoneaza pt o secunda si apoi intra in ture + ca porneste ca si cum ar fi inecata. Inca ceva cred ca toata pbl. cu pornirea este din lash adjuster care sunt peste cota din carte (de aici si micile zgomote de la cil din spate) si deci s-ar putea ca supapele sa nu se inchida complet, mai ales ca la pornirea la cald da rateuri pe evacuare si altceva robinetul de benzina nu are pozitie de stop iar vacuumul nu mai lucreaza pt ca mi l-a "aranjat " mecanicu' de la yamaha, si sincer cred ca toate astea au de a face cu pornirea defectuoasa la cald, binenteles si filtrele. iar pt madcox cred ca ar trebui sa i se acorde un premiu - motociclistul samaritean " madcox la nevoie se cunoaste" ASFALT USCAT slaver -- gabi free rider Constanta
  5. Merci mult, o sa le fac si o sa vad ce iese, pbl e cu filtrele ca nu le am pe cele originale, mi-au ramas doar carcasele, nici macar furtunele de conectare la carb., si ce-o mai fi, acum am pe motor filtre de vitezista, conice.
  6. Sincer la inceput am crezut ca nu o sa fie bagat in seama mesajul meu, ca prietenii m-au uitat si isi vad numai de ale lor, etc...situatia s-a schimbat, vad ca ma intelegeti foarte bine si sunteti alaturi de mine, este o onoare pentru "lumea motociclismului" sa aiba parte de oameni ca voi, si ar fi o onoare si pentru mine sa fiu membru in club alaturi de voi. Multumesc mult pentru intelegerea si atentia acordata acestui mesaj disperat as putea zice. Sper sa ne vedem pe motoare " riding " impreuna. ASFALT USCAT slaver -- gabi free rider Constanta
  7. Te inteleg perfect si te compatimesc, numai ca la mine e a doua vara pe care o pierd vreau sa zic consecutiv, nici macar nu am reusit sa ma bucur de motorul asta, si nici nu m-am invatat cu el, nu am apucat decat 800km din deva de unde am luat-o ---cluj -- constanta, in orice caz iti dau un sfat sa nu care cumva sa treci pe la service-ul de la yamaha (de langa fabrica dobrogea) decat in mare viteza, ca s-ar putea sa ti-l "tuneze" asa de bine incat o sa-ti dea lacrimile.Si inca ceva cauta cartea tehnica si apuca-te de citit ca sa nu te prinda "mecanicii " la inghesuiala; mentionez - mult respect pentru mecanicii adevarati, wherever you are.Mult succes. Intradevar madcox e un bun prieten pe care te poti baza, pe mine m-a ajutat de atatea ori ca nu mai stiu numarul, deh, suntem prieteni de mai demult si vecini in acelasi timp, din pacate nu am reusit niciodata sa-i multumesc indeajuns pt. sacrificiile, stie el care, pe care le-a facut pt mine; cand m-a lasat motorul in slobozia, el a fost cel care ma ajutat sa-l aduc acasa, mult respect. --- Mesaj completat în 26 Jul 2007 21:49 ------------- as vrea eu sa ajung sa-l parchez si pe mircea si oriunde in alta parte, din pacate el sta parcat undeva in zona Billa si nu prea e la vedere.
  8. well asa este consumul e destul de mare nu poti sa-ti zic cu exactitate dar ma cam suge de buzunare, ai idee care ar fi cauza? ASFALT USCAT slaver -- gabi free rider Constanta
  9. Va multumesc baieti pentru atentia acordata si pentru sfaturi, sincer as incerca cu mare placere la mishu dar din cate mi-a zis madcox nu vrea sa aiba de a face cu motorul meu, desi sunt bun de plata si daca la mine rabdarea nu e o virtute stand aproape un an de zile cu motorul pe dreapta,atunci la cine ... Mishu, atunci cand ai vazut ca invartea greu el-motorul era din vina statorului care dadea la masa, dar l-am rebobinat si acum e ok nu mai invarte greu doar ca dureaza ceva pana porneste,am curatat si el-motorul la interior ca alta pbl. in afara de un praf negru banuiesc ca de la perii, nu avea, in afara de asta incarcarea bateriei vechi care in loc de borne avea suruburi, era undeva pe la 12,8 - 12,9 V, acum insa bateria e noua si regulatorul l-am schimbat dupa rebobinare este de la o kawa ninja, pare sa fie bun, incarcarea este undeva la 13,9-14 la 4000 rpm, si inca ceva at. cand invartea greu dc trageam de la masina curent dar cu niste cabluri bune de forta si nu cum aveam eu, pornea fara probleme...eu am vrut sa apelez la tine si inca vreau, nu stiu poti sa vezi pbl. ca pe o provocare,prinzi mai multa experienta pt viitor cand te vei intalni cu astfel de pbl., plus niste bani in buzunar nu cred ca ar strica mai ales in perioada intrunirilor. Tel. meu este 0726/239.711 si ti-as ramane mai mult decat recunoscator.In eventualitated unui accept iti multumesc anticipat si inca o data tin sa multumesc celor care mi-au raspuns. Sa auzim de bine si sper sa pastrati un loc si pt mine in club ASFALT USCAT (pt cine are cu ce) slaver -- gabi free rider Constanta
  10. Incep asa: unde s-au dus vremurile cand un motociclist se oprea daca il vedea pe un altul cu probleme, pt ai da o mana de ajutor, lucru pe care l-am admirat intotdeauna, asta si nu numai, ne facea/face diferiti fata de ceilalti, ma mandream cu lucruri de genul asta cand ma intreba cineva de ce "m-am facut" motociclist si de ce imi place asa de mult, oare asta se intampla doar in vremurile de pana acum cativa ani cand eram mai toti pe ij-uri, nepre ...comuniste si acum cand am trecut la altceva mult mai bun nu ne mai intereseaza de celalalt (frate),oare? sau trebuie sa intri intr-un anume club ca sa fii ajutat, ciudat ca in cazul meu se intampla sa ma cunosc foarte bine si de multa vreme cu persoane dintr-un anume club - by the way tocmai din cauza ca am pbl. cu motorul intarzii cu inscierea - dar dc asa voi primi ajutor,( un sfat , o idee, o redirectionare catre un service sau o persoana care ma poate ajuta),hey, pana la urma nu ma ajutati pe mine ci ajutati o motocicleta sa reintre pe strada acolo unde ii este locul, macar din pasiune pt motoare in general... Sa va zic si pbl. care nu e chiar mare filozofie, mai ales cum cred unele persoane, ca si-au bagat multi nasul in motorul meu si ca ar fi complicat ca de aia a stat mai mult de 6 luni in service - timpul asta mare pe care la petrecut motorul intr-un anume service se datoreaza faptului ca exista mecanici slab pregatiti, ca dureaza pana se gaseste timp ca sa se lucreze la motor,pana se face o comanda si pana cand vin piesele comandate care poate nu vin toate odata si mai stai o luna jumate, doua sa vina rahatul ala de simering sau cine stie ce, pe care nu l-au gasit din prima si "hop" na ca a venit Craciunul si nu se mai munceste...mai bine nu mai zic mai ales ca demontarea completa a durat 2 zile si montarea la loc cu piesele noi ,curatare,spalare, 3,4 zile deci cam o saptamana sa zicem doua, dar motorul meu a stat 6; comentariile sunt de prisos, mai ales ca o bag in service cu pbl. mecanice si o scot cu pbl. electrice - " iti iei baterie noua si merge" -spusa cu mana pe inima. Ideea e ca motorul are acum cuzineti, axe cu came 4bc noi, lanturi distributie 4 bc. noi, baterie noua, DAR face fite si anume: la rece porneste foarte usor fara probleme, la cald insa o i-a mai greu si mai da si rateuri pe evacuare la pornire, in mers e OK, sunt multumit dar as vrea ca cineva priceput sa se uite putin la carburatoare. Unde pot gasi pe cineva, cine ma poate ajuta, exista cineva care stie cu adevarat meserie in Constanta, sau in alt oras dar nu din vorbe, ca specialisti suntem toti (si eu pot sa zic ba e de la avans ca e prea mare,ba a sarit de la punct, ba vreo supapa...)- caruia sa-i las motorul, sa lucreze la el(nu il fortez,presez), ii platesc cat face, dar sa scot motorul mergand, sa stie si sa faca treaba, ca apoi sa revenim amandoi( eu si vulcanul) pe strada acolo unde ne e locul, in lumea noastra. Am scris din disperare si dupa vreo 2 beri care m-au indemnat ca altfel nu o faceam, ce am vrut sa zic de fapt (esenta, concluzia) se subintelege din text, sa vedem acum e ca mine sau m-am inselat... Va multumesc pt atentia pe care o veti acorda acestui mic eseu, si pentru eventualele sfaturi. Eu sunt gabi (de la far/billa) , slaver - numele de scena, motorul este un frumos kawasaki Vulcan VN 750 LIVE TO RIDE RIDE TO LIVE ASFALT USCAT slaver -- gabi free rider CONSTANTA
  11. Motorul - kawasaki vulcan VN 750 Problema: porneste repede la rece dar la cald nu o mai i-a si ii dau start pana moare bateria sau o i-a mai greu, chiar daca am oprit ,eu stiu, sa zic asa mi s-a intamplat si dupa 10 min. In afara de asta mai da rateuri la pronire ( la cald) pe evacuare, as zice ca e din avans dar asta se regleaza electronic,deci...? daca stiti ce ar putea fi, va rog sa ma/ sa o ajutati. Multam mult ps: are axe cu came noi, lanturi disrtibutie noi, baterie noua - are o zi ASFALT USCAT slaver -- gabi free rider Constanta.
  12. Cauta pe Dragonu' (Victor) de pe forum e din Bucuresti si ma ajutat cu ambielajul la un Vulcan de 750, iti dau si un nr. 0722.659.618.Succes.
  13. manule nu stiu dc ajung saptamana asta, probleme la munca...ramane sa ne auzim la un telefon. ASFALT USCAT slaver -- gabi free rider Constanta
  14. Multumesc pt sfaturi, o sa incerc fiecare varianta ca sa le i-au prin reducere pana gasesc pbl., faza cu schimbatul filtrelor ma cam doare putin, cele originale au ramas pe pozitie de design dar nu mai am componentele toate, si sincer as cauta tot niste filtre de vitezista ca mi-a ramas in cap ca ar creste cumva putere nu stiu exact dc asa se intampla si nici nu stiu de la ce vitezana s-ar potrivi ca pe ele nu scrie nimic care sa ma ajute, asa am luat-o iar fostul proprietar e de negasit. Merci de atentie, mult noroc. ASFALT USCAT slaver -- gabi free rider Constanta
  15. Cand am luat al 2-lea regulator se comporta la fel ca la tine sa zicem ca la cald nu scadea sub 12V dar mai mult de 12,5V nu baga si s-a dovedit ca statorul dadea la masa,si mi-a bulit reg. ca nu am stiut de pbl. solutia l-am rebobinat, totusi acum nu face decat sa incarce vreo 13,8 - 14V dar incepe sa bage doar de pe la 4000 rpm,ideea e ca la cald nu vrea s-o i-a,dc am oprit si stau vreo 2-5 min. nema e moarta, o sa schimb regulatorul de tensiune am dat comanda de unul original, si va dura vreo 14 zile, te anunt eu de schimbari. Bafta si tie! ASFALT USCAT slaver -- gabi free rider Constanta Salut manule sunt gabi care a avut IJ-ul Jup 5 negru cu lazi in lateral de la far/abator dupa cum vezi am trecut la altceva, si slaver e numele meu de scena o sa ajung pe la tine sper la sfarsitul saptamanii, eu am un nr de tel mai de demult nu stiu dc e acelasi poate mi-l trimiti intr-un pm, sper sa se poata suda desi imi e cam teama sa nu gaureasca mai rau carterul stiu ca e mai pretentios tipul de sudura, dar sa vedem ce zice omu tau, daca e meserias ma las pe mainile lui, dar cum o sa facem cu uleiul care cred ca va picura si in momentul ala...eee, gasim noi o solutie.Merci mult, ne auzim. ASFALT USCAT slaver -- gabi free rider Constanta
×
×
  • Create New...