Sari la conținut

slaver

Membru
  • Număr conținut

    49
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    gabyonny

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    constanta
  • Carnet moto din
    2000
  • Numar Moto
    CT 27 GYN
  • Club
    free rider

Informații profil

  • Motociclete detinute
    mz 125 Ij Jupiter 5 (CT90AEN) Kawasaki VN750 (CT27GYN)

slaver's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. ;) "La multi ani!" cu sanatate si noroc!!!
  2. slaver

    Kawasaki Vulcan

    As dori si eu un nr de contact dc se poate, adresa, pers de contact...ceva care sa ma ajute pt o comanda, merci anticipat ASFALT USCAT slaver -- gabi free rider Constanta
  3. Da sunt vacuumatice, merci de pont ASFALT USCAT slaver -- gabi free rider Constanta
  4. Merci mult, o sa le fac si o sa vad ce iese, pbl e cu filtrele ca nu le am pe cele originale, mi-au ramas doar carcasele, nici macar furtunele de conectare la carb., si ce-o mai fi, acum am pe motor filtre de vitezista, conice.
  5. well asa este consumul e destul de mare nu poti sa-ti zic cu exactitate dar ma cam suge de buzunare, ai idee care ar fi cauza? ASFALT USCAT slaver -- gabi free rider Constanta
  6. Motorul - kawasaki vulcan VN 750 Problema: porneste repede la rece dar la cald nu o mai i-a si ii dau start pana moare bateria sau o i-a mai greu, chiar daca am oprit ,eu stiu, sa zic asa mi s-a intamplat si dupa 10 min. In afara de asta mai da rateuri la pronire ( la cald) pe evacuare, as zice ca e din avans dar asta se regleaza electronic,deci...? daca stiti ce ar putea fi, va rog sa ma/ sa o ajutati. Multam mult ps: are axe cu came noi, lanturi disrtibutie noi, baterie noua - are o zi ASFALT USCAT slaver -- gabi free rider Constanta.
  7. Cauta pe Dragonu' (Victor) de pe forum e din Bucuresti si ma ajutat cu ambielajul la un Vulcan de 750, iti dau si un nr. 0722.659.618.Succes.
  8. manule nu stiu dc ajung saptamana asta, probleme la munca...ramane sa ne auzim la un telefon. ASFALT USCAT slaver -- gabi free rider Constanta
  9. slaver

    Kawasaki Vulcan

    Multumesc pt sfaturi, o sa incerc fiecare varianta ca sa le i-au prin reducere pana gasesc pbl., faza cu schimbatul filtrelor ma cam doare putin, cele originale au ramas pe pozitie de design dar nu mai am componentele toate, si sincer as cauta tot niste filtre de vitezista ca mi-a ramas in cap ca ar creste cumva putere nu stiu exact dc asa se intampla si nici nu stiu de la ce vitezana s-ar potrivi ca pe ele nu scrie nimic care sa ma ajute, asa am luat-o iar fostul proprietar e de negasit. Merci de atentie, mult noroc. ASFALT USCAT slaver -- gabi free rider Constanta
  10. Cand am luat al 2-lea regulator se comporta la fel ca la tine sa zicem ca la cald nu scadea sub 12V dar mai mult de 12,5V nu baga si s-a dovedit ca statorul dadea la masa,si mi-a bulit reg. ca nu am stiut de pbl. solutia l-am rebobinat, totusi acum nu face decat sa incarce vreo 13,8 - 14V dar incepe sa bage doar de pe la 4000 rpm,ideea e ca la cald nu vrea s-o i-a,dc am oprit si stau vreo 2-5 min. nema e moarta, o sa schimb regulatorul de tensiune am dat comanda de unul original, si va dura vreo 14 zile, te anunt eu de schimbari. Bafta si tie! ASFALT USCAT slaver -- gabi free rider Constanta Salut manule sunt gabi care a avut IJ-ul Jup 5 negru cu lazi in lateral de la far/abator dupa cum vezi am trecut la altceva, si slaver e numele meu de scena o sa ajung pe la tine sper la sfarsitul saptamanii, eu am un nr de tel mai de demult nu stiu dc e acelasi poate mi-l trimiti intr-un pm, sper sa se poata suda desi imi e cam teama sa nu gaureasca mai rau carterul stiu ca e mai pretentios tipul de sudura, dar sa vedem ce zice omu tau, daca e meserias ma las pe mainile lui, dar cum o sa facem cu uleiul care cred ca va picura si in momentul ala...eee, gasim noi o solutie.Merci mult, ne auzim. ASFALT USCAT slaver -- gabi free rider Constanta
  11. Merci pentru pont, buna idee. Mult noroc. ASFALT USCAT slaver - gabi free rider Constanta
  12. slaver

    Kawasaki Vulcan

    Am un kawasaki VN750 A model '86, am bagat in el axe cu came, lanturi de distributie,intinzatoare lant, semeringuri,lant+pinion pmpa de ulei,toate noi ca imi place motorul si vreau sa am grija de el, dar am mici probleme si am nevoie de putin ajutor, as dori niste sfaturi,informatii... 1. am o fisura mica la carter undeva jos pe langa el-motor si dupa ce am mers cu motorul si se incalzeste uleiul incepe sa picure nu foarte tare dar e rusinos, imi aduce aminte de ij, am incercat sa-l lipes cu ceva dar nu prea merge sau nu am folosit ce tb. daca stie cineva ce as putea folosi, please... 2. incarcarea e cam slabuta, am pe ea un regulator de tensiune de la kawa ninja, si in baterie incepe sa bage tens mai bine pe la 4000 rpm si numaI 13,9 V , in manual scrie ca tb 14-14.5 V la 4000rpm - ideea este ca pare sa am un consumator ,ceva imi fura curent ,sa fie un scurt, sa fie bateria care e mai veche, nu stiu, pt ca dupa ce incarc bateria la redresor motorul porneste la rece destul de repede, dar dupa ce merg - mai fol. si un far...- si se incalzeste am mari sanse sa raman pe un am oprit, nu mai vrea sa porneasca decat forta,adica tras tens. de la vreo masina, sau impinsa, si inca ceva demarorul se cam chinuie ii dau start, si am observat ca dc nu o i-a din prima si continui sa ii dau start se cam incalzeste + ca pe la mijl. carc asei demarorului s-a cam deschis vopseaua, de parca a fost suprasolicitat; la pornire imi i-a ca 4- 5 V, iar daca am intre 12-13V in baterie la star ajunge cam la 8-9V si sunt slabe sanse sa mai porneasa, in plus mi se sting luminile din bord cand apas pe butonul de start, spuneti-mi va rog ce ar putea fi si ce se poate face. 3. cand merg cu motorul bag in viteza a 4-a( pe la4500-5000rpm) , intai pare sa se plafoneze, dar dupa cateva sec. incepe sa o i-a in forta, la 5-a la fel doar - robinetul nu mai lucreaza cu vacuumul ca un tolomac de la service i-a rupt canalul unde intra furtunul de vacuum si acum e obturat canalul, deci benzina ajunge la carburatoare gravitational, numai ca furtunele desi originale par putin mai lungi chiar fac o bucla, iar pt situatia fara vacuum, cred ca gazul nu ajunge cum tb le carb, as vrea sa le mai scurtez dar nici nu am un traseu care sa mentina "o inclinatie" a furtunului ca sa faciliteze curgerea gazului in carb; inca ceva daca am ramas fara benzina ii dau la demaror dar pana ajunge gazul in carb si se amorseaza raman fara tensiune,inca ceva filtrele sunt de la o vitezista,asa am luat-o zicea fostul propr. ca ar avea putere mai mare, totusi acoperise 1/2 din filtre cu banda izoler, a zis ca se plafona motorul ca intra prea mult aer, in fine le-am lasat si eu asa, dar acum ma gandesc ca totusi iti tb. aer mult ca sa aiba o ardere mai buna si un randament bun, cum e la motoarele cu turbina care au racitor de baleiaj special ca aerul sa fie racit sa poata intra mai mult in camera de ardere... eu nu stiu ce sa mai cred, spune-ti si voi... Sper ca m-am facut cumva inteles, si v-am descris pbl. asa cum sunt ele, daca aveti idei,solutii, v-as ramane recunoscator, nu ma pot risca sa merg prin tara la vreo intrunire ca dc se termina benzina si tb sa opresc la peco sa reancarc, am pus-o, e posibil sa n-o mai i-a. Merci mult. ASFALT USCAT slaver -- gabi free rider Constanta
  13. M-am gandit si la asta, dar ar fi al 4-lea releu pe care il i-au, primul s-a stricat pe traseul Cluj-Constanta, undeva pe la Slobozia, am luat apoi unul SH , o teapa, si cineva mi-a zis ca se potriveste de la Kawa ninja, (tot cu 6 pini...)desi cred ca ar fi corect sa aiba alte caracteristici, doar difera motoarele (Chooper-Viteza), desi firma e aceeasi, pe asta il am eu pe motor, m-am grabit pt ca asta venea in 2 zile pe cand unul original in 14, m-as mai risca odata, dar sper sa nu fie si alta problema. Merci mult pt atentie.Multa bafta. ASFALT USCAT slaver--gabi free rider Constanta
  14. Am un kawasaki VN750 A model '86, am bagat in el axe cu came, lanturi de distributie,intinzatoare lant, semeringuri,lant+pinion pmpa de ulei,toate noi ca imi place motorul si vreau sa am grija de el, dar am mici probleme si am nevoie de putin ajutor, as dori niste sfaturi,informatii... 1. am o fisura mica la carter undeva jos pe langa el-motor si dupa ce am mers cu motorul si se incalzeste uleiul incepe sa picure nu foarte tare dar e rusinos, imi aduce aminte de ij, am incercat sa-l lipes cu ceva dar nu prea merge sau nu am folosit ce tb. daca stie cineva ce as putea folosi, please... 2. incarcarea e cam slabuta, am pe ea un regulator de tensiune de la kawa ninja, si in baterie incepe sa bage tens mai bine pe la 4000 rpm si numaI 13,9 V , in manual scrie ca tb 14-14.5 V la 4000rpm - ideea este ca pare sa am un consumator ,ceva imi fura curent ,sa fie un scurt, sa fie bateria care e mai veche, nu stiu, pt ca dupa ce incarc bateria la redresor motorul porneste la rece destul de repede, dar dupa ce merg - mai fol. si un far...- si se incalzeste am mari sanse sa raman pe un am oprit, nu mai vrea sa porneasca decat forta,adica tras tens. de la vreo masina, sau impinsa, si inca ceva demarorul se cam chinuie ii dau start, si am observat ca dc nu o i-a din prima si continui sa ii dau start se cam incalzeste + ca pe la mijl. carc asei demarorului s-a cam deschis vopseaua, de parca a fost suprasolicitat; la pornire imi i-a ca 4- 5 V, iar daca am intre 12-13V in baterie la star ajunge cam la 8-9V si sunt slabe sanse sa mai porneasa, in plus mi se sting luminile din bord cand apas pe butonul de start, spuneti-mi va rog ce ar putea fi si ce se poate face. 3. cand merg cu motorul bag in viteza a 4-a( pe la4500-5000rpm) , intai pare sa se plafoneze, dar dupa cateva sec. incepe sa o i-a in forta, la 5-a la fel doar - robinetul nu mai lucreaza cu vacuumul ca un tolomac de la service i-a rupt canalul unde intra furtunul de vacuum si acum e obturat canalul, deci benzina ajunge la carburatoare gravitational, numai ca furtunele desi originale par putin mai lungi chiar fac o bucla, iar pt situatia fara vacuum, cred ca gazul nu ajunge cum tb le carb, as vrea sa le mai scurtez dar nici nu am un traseu care sa mentina "o inclinatie" a furtunului ca sa faciliteze curgerea gazului in carb; inca ceva daca am ramas fara benzina ii dau la demaror dar pana ajunge gazul in carb si se amorseaza raman fara tens. Sper ca m-am facut cumva inteles, si v-am descris pbl. asa cum sunt ele, daca aveti idei,solutii, v-as ramane recunoscator, nu ma pot risca sa merg prin tara la vreo intrunire ca dc se termina benzina si tb sa opresc la peco sa reancarc, am pus-o, e posibil sa n-o mai i-a.Merci mult. ASFALT USCAT slaver -- gabi free rider Constanta
  15. salut! caut bord,far,pantaloni telescoape,capace laterale(de fapt incuietorile ma intereseaza), comenzi si furca fata pentru Ij Jupiter 5; daca aveti ceva din cele de mai sus, colaboram,rog detalii (pret,stare...). ASFALT USCAT slaver -- gabi free rider Constanta
×
×
  • Creează nouă...