Sari la conținut

disturbed

Membru
  • Număr conținut

    101
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://todo781.blogspot.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    Varadero galben

Informații profil

  • Motociclete detinute
    virago 535, HONDA Black Widow
  • Interests
    moto, foto si metale grele

disturbed's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. eu sunt pentru. NU sunt 100% sigur de prezenta din cauza jobului, dar ma bag!
  2. Vad ca ai dotat-o cu Anakee 3. Cum se comporta? La primavara vreau sa fac si eu schimbul.
  3. Am eu unul, dar e de pe Varadero pe injectie din 2008. Cred ca este acelasi, dar verifica inainte..
  4. in cazul asta e clar ca trebuie curatat.. vezi sa nu ramai cu ea blocata de tot. am patit-o cu un alt moto, dar pe fata. nu e deloc placut...
  5. sustin si eu consumul. acelasi motor, injectie 2008. Daca 'ma tarasc' scot sub 6 l/100km. Constanta - Bucuresti 170-180 km/h cu bagaje, sidecase/topcase si fara pasager, 7.5 consum de la plin la plin. In oras am depasit si 9, dar fara menajamente...dusa uneori si la 90-100km/h in treapta a II-a. Media e cam 8 in oras.
  6. la MAN cine vrea sa mearga? poate facem si noi un grup mai compact..
  7. dupa frigul asta ti-a venit ideea? eu am luat din Cora unul care se lipsete cu banda dublu-adeziva. arata destul de bine, in forma de ceas. E drept ca in mers e cam greu de vazut temperatura exacta... A trecut si iarna cu el pe moto (afara) si n-a cazut.
  8. Si la mine vobleaza. Desi citisem ca asa e cazul cu Conti pe fata, tot am luat. Totusi, nu e ceva care sa ma sperie si e doar la viteze mici (40-50). Daca as fi simtit ceva la viteze mai mari sau in viraje, as fi facut ceva in privinta asta. M-am obisnuit si asa . Pana nu se duce cauciucul sau se agraveaza voblaju', asa ramane... Nenea Foxbat, anuntam cu siguranta, dar nu stiu cand pt. ca am avut si am in continuare o saptamana de foc pe la munca. Poate pe weekend, daca ne primeste Dragos
  9. Acum 3 zile am facut-o si pe aia nefacuta! M-am catarat cu Varadero pe un stalp delimitator de pe trotuar. Parcasem langa unul in fata Administratiei Financiare Sect. 5, ca sa rezolv niste acte si cand am plecat in graba nu l-am observat de bord ce surpriza am avut cand am auzit trosneli de plastic si am rapas infipt in el..! Intrase si se intepenise intre carena si crashbar. Nici s-o scot nu mai reuseam. A fost nevoie sa ma ajute cineva s-o salt cu totul ca sa pot pleca. Am fost surprins sa vad ca a rezistat carena si nu pare sa se fi avariat nimic grav. Nu curge nimic, nu joaca nimic. Iesise doar suportul radiatorului dintr-o bucsa de cauciuc si cateva nituri de plastic, care au intrat usor la loc. Acum ar trebui sa desfac toata carena pe dreapta sa verific radicatorul, ca am impresia ca a suferit un mic tunning de forma. Dragos, ce zici? Ai timp si chef sa facem o verificare?
  10. Ma faceti sa-mi dau palme! Eu, cand am scapat-o, n-am reusit nici macar s-o clintesc cu metoda gagicii de mai sus. Acolo e cam "cheat", ca moto sta pe geanta laterala si mai e si motor boxer (centru de greutate jos). De pe geanta am ridicat-o si eu fara probleme si fara nicio tehnica, dar de la orizontala mi-a fost imposibil. Data viitoare trebuie sa incerc faza cu trasul de coarne, dar sper sa nu existe prea devreme o "data viitoare" p.s. Cred ca ar fi cazul sa trec pe la sala, ca se pare ca ma fac de minune
  11. nu cred ca are legatura cu pozitia robinetului. ai verificat daca sunt conectate firele la sonda de benzina? conectorii se afla langa robinetul din partea dreapta. daca nu ma insel, la mine se aprinde martorul numai daca sunt pe "rezerva", deci nu si in momentul pornirii..
  12. Am facut treaba asta acum o saptamana. Nu e greu de dat jos, dar cam ai nevoie de cineva sa te asiste cand ridici rezervorul si, eventual, cand scoti furtunele de dedesubt. Piesa ajutatoare (patratul acela metalic) nu-ti lasa prea mult spatiu de manevra. Sunt 3 furtune si mie unul din ele (cel mai gros) mi-a dat de lucru rau... in final l-am desfacut de mai jos, din partea stanga dintr-o imbinare. Atentie, daca nu golesti toata benzia, in momentul momentul montarii ai sanse mari sa deschizi robinetul din greseala. Se atinge usor si trece din OFF (orizontal) in ON (vertical). Acum un an am cam facut baie cu benzina din cauza asta pana mi-am dat seama. aa...si eu am uitat de firele de la sonda. le-am smuls cand l-am ridicat.
×
×
  • Creează nouă...