Sari la conținut

printart

INACTIV
  • Număr conținut

    25
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.printart.ro
  • Yahoo
    printart_ro@yahoo.com

Profil

  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2006
  • Numar Moto
    B57PB!
  • Club
    life club

printart's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. TREBUIE BLOCATĂ SPONTAN CIRCULAȚIA ... și asta acum cât evenimentul e recent și suntem stimulați. Maine, poimâine deja trece și se uită. TREBUIE SPONTANEITATE, dreptul la protest e protejat de lege. De ziua americii s-a blocat b-dul Kiseleff ca să "avem" unde parca mașina pentru că în zonă nu era spațiu pentru mașinile tuturor invitaților. Nu e foarte greu, puse fiarele în drum și dat la tv. Azi un pic maine un pic.... poimâine se montează un parapet mai sănătos în Otopeni. "Blaga ??!!!??... ce faci ? intră pe forum să vorbim. Berceanule ? Dormi ? Uite frate că se întâmplă rele în țara asta. Se întâmplă nefăcute și tu te plimbi cu S-ul de 100 de mii că C-ul nu-ți mai place. Sechestra-te-aș pe viață în pardoseala ministerului. Sună și tu pe la regii asfaltului și târăște-te un pic pe jos pentru un parapet mai serios în Otopeni. Fă un pic de spume, agită-te un pic. Sper când va veni timpul să plătiți pentru perioada asta, durerea să țină maxim de mult. Ce i-ați făcut voi lui nea' Nicu, dar ce o să vă facă vouă neamu ăsta. Cred că o să vă doriți gloanțe în cap și sper că nimeni nu se va simți șă vă cruțe. "
  2. In Otopeni se sare bordura prea des. Șoferii nu sunt conștienți de prezența ei și o încalcă fix ca pe linia continuă. Bordura gri se confundă cu asfaltul. Acolo trebuia parapet din beton pe care să nu-l poți sări nici cu basculanta. Cel mai grav este că după ce sare bordura mașina se desprinde de asfalt, orice manevră fiind fără nici un efect. Impactul cu vehiculul de pe contrasens se realizează adunându-se vitezele celor 2. Multe accidente similare se întâmplă la trecerea de pietoni nu departe de locul accidentului. Putere familiei lui.
  3. AM STAT MULȚI ANI ÎN ZONĂ. IN REPORTAJELE TELEVIZATE APARE EVIDENTA CAUZĂ A ACCIDENTULUI NEFERICIT. ESTE VORBA DESPRE O DENIVELARE PE BANDA 2 IN PARTEA STANGĂ. Este vorba despre o bordură care ar răsturna și o mașină. Mereu când trec pe acolo cu mașina trebuie să evit acea deniveare (brdură în toată regula). Mă aștept ca zilele astea să se dispună repararea zonei rapid și eventual noaptea. Intervenții la starea drumului ar trebui să fie ilegale pană la definitivarea cercetărilor locul fiind un loc al unei crime. Exclud din start canalul. Nu aveau ce căuta pe lângă bordură. Estimez că aveau viteză de aproximativ 80 km/h. Nu condamn acest lucru. Sper ca vinovații (autoritatea rutieră, poliția rutieră care nu a făcut nici o adresă spre primărie, firme de asfaltări, guvern, parlament, președinție) SĂ PLATEASCĂ ! Condoleanțe părinților lor.
  4. Este o fata cu care m-am tot intalnit in trafic. E scunda, si avea discuri ZX6R de prin 98 -2000 si cu discuri Galfer. E printre putinele fete pe speed. Acum am vazut reportajul. Motociclete pare avariata frontal. Dragos
  5. SALUT EU SUNT MARTORUL CU CEA MAI BUNA POZITIE. excluzand motociclistul care nu cred ca-si mai aduce aminte nimic. imi cer scuze ca nu mi-am facut pana acum timp sa postez. Intamplarea m-a cam speriat pe moment dar mi-a trecuit repede. L-am vazut pe baiat ca vine pe sensul lui, n avea viteza mare nu venea foarte lansat, dar era singur (nu avea masina in fata sau in spate). Exact inainte sa treaca prin dreptul crocodilior care asteptatu de mult pe cedeaza a accelereat, ba chiar s-a lasat un pic pe ea. Nu consider ca a fost vina lui exclusiv ci in proportii de 60-80%. Impactul nu l-a daramat dar l-a dezechilibrat rau. Nu a cazut, a mai mers din inertie cam 30 m. A intors capul, s-a uitat si apoi a accelerat tare sa fuga. Atat de tare incat de 2 ori i-a dat spatele in gol pe praful de pe strada. Nu a facut burnout dar sunt sigur a fost prima oara cand sub el motocicleta a rupt aderenta la acceleratie, lucru de care sigur s-a mirat. SUNT SIGUR CA NU AVEA CARNET pentru ca a fugit. am atasat o schema a intamplarii MESAJ PENTRU POSESORUL GSXR-ului nărăvaÂş: Ti-a cazut o bucata de carena si niste piulite cred ca de la scarita. Sper ca nu te-a lovit in picior. Dragos va doresc la toti asfalt cu zapada mare... doar e iarna ce vreti ?
  6. I-AM SPUS PRESEDINTELUI BASESCU DESPRE MEETINGUL DE JOI. NU STIA NIMIC DESPRE EL, A FOST INTERESAT, M-A INTREBAT DACA ESTE AUTORIZAT LEGAL, LA CE ORA INCEPE SI DE UNDE SE PLEACA. Daca are timp, SPER SA NE FACA O VIZITA SCURTA. DRAGOS
  7. CU MOMENT DE RECULEGERE 30 MINUTE PE B-dul MAGHERU ?
  8. http://printart.hi5.com catalog ENDURO CROSS si poze facute de Traian la http://n3rv.blogspot.com/2007/06/motocross...lpani-2007.html A FOST MINUNAT ! VA MULTUMESC PENTRU SPECTACOL.
  9. SELECTIE NATURALA - nu inteleg efectele pozitive ale acestei selectii... si implicit nu sunt de acord cu ea. Nu sunt de acord ca trebuie sa moara un om ca alti 3 sa-si dea seama ca NU E BINE !. Inteleg la animale, cand unui pradator ii cade victima un animal dintre cei mai slabi. Inteleg ca intr-o turma ... animalul mai slab sau bolnav incetineste toata turma. DAR LA MOTOCICLISTI ? CHIAR SI IN TURMA. N-AM AUZIT NICIODATA CEVA DE GENU': "- BAI VASILE... MAI INCET CA A CAZUT UNU DIN TURMA... ERA MAI INCEPATOR... SI S-A DUS CU MOTORUL IN BOSCHETI." ...la care VASILE sa replice: "- PAI NORMAL GHEORGHE... ASTA-I SELECTIA NATURALA... MERGEM INAINTE... NU NE OPRIM TURMA" PE DRUMUL SPRE MARE (CEL VECHI) SUNT O MULTITUDINE DE CRUCI ALE FOSTILOR MOTOCICLISTI. PE AUTOSTRADA NU SUNT ASA MULTE. EU PERCEP ASTA IN FELUL URMATOR: Daca intram si noi in randul lumii si imediat dupa revolutie ne apucam de autostrazi in loc sa ne incaltam cu fesu'... salvam niste vieti... alea care acum au cruce si multe altele care n-au. SELECTIA NATURALA SE LEAGA SI DE CEI CARE AU MURIT PE PLOAIE ? SAU CARE AU LUAT O MARE GROAPA DIN ASFALTUL NATURII ? NATURA INSEAMNA INDIFERENTA UNOR OAMENI CARE N-AU FACUT CAMPANII DE PREVENIRE DESPRE CUM SE MOARE PE MOTOR ? SAU CA N-AU FACUT AUTOSTRAZI ? CINE E NATURA ASTA ? dragos
  10. Metoda cea mai recomandata e sa depui plangere pentru vatamare corporala, indiferent cat de mica. Poate te doare capu' coloana'... Pentru mine nu conteaza ca e tigan, rom, peste, curva, maghiar, evreu, poponar, lezbian, sau parlamentar. SPER CA NICI IN FATA LEGII !!!
  11. Pai ce sa facă Âşi ei ?... POLITISTII DOAR CONSTATĂ... EI NU STIU CE INSEAMNĂ PRIM AJUTOR, NU SE AGITA, DOAR NU AI VREA SA-SI PATEZE UNIFORMELE. I-AS IMBRACA IN NEGRU MAT... SA VADA SI EI CE INSEAMNA SA AI "SCUTUL DE INVIZIBILITATE" ACTIVAT. STRAZI BINE ILUMINATE nu felinare chioare TRECERI DE PIETONI MARCATE CUM TREBUIE, REFUGII DE TRAMVAI MARCATE CORESPUNZATOR AMBULANTA SA VINA SPONTAN nu dupa 10 ani CAMPANII TV DE PREVENIRE A TUTUROR (AICI TREBUIE VORBIT CU "MOGULII DE PRESA" ... VANTU, VOICULESCU, VADIM - are si el acum CosmosTV, DAN DIACONESCU... etc.) BENZI DE CIRCULATIE A BICICLETELOR IN TOT ORASUL CA SA MAI REDUCEM TRAFICUL SI POLUAREA (la universitate este chiar indicator care interzice circulatia lor) REDUCEREA TAXELOR PENTRU ECHIPAMENT DE PROTECTIE (mi-a palcut ideea si nu e greu de pus in practica) CONSTRUIREA DE AUTOSTRAZI PESTE TOT (suntem pe primul loc din Europa la accidente grave dar pe ultimul loc la autostazi. Normal ca sansele de accident sunt mult mai mari. In "tarile calde" autostrada se duce pana in centrul orasului. Iar la piatra cubica s-a renuntat de mult. Gropile, nu mai sunt la moda. Noi suntem demodati.) CONSTRUIREA DE PARCARI subterane, supratetajate, masini care sa leviteze, sisteme japoneze, cum vor ei... (multe accidente cu moto sunt dintr-o oarecare vina a masinilor parcate pe coltul intersectiei) COSTRUIREA UNUI CIRCUIT LA STANDARDE F.I.A. (in fiecare vara autostrada BUCURESTI-CONSTANTA devine singurul circuit cu START si FINISH in locuri diferite. In fiecare weekend sunt cel putin 6 accidente de masina grave si consider ca un circuit ar potoli setea de raliu a tuturor. Nu mai spun de avantajele unui circuit local d.p.d.v. turistic.) ... si multe altele... la care inca nici nu visam. Nu cred ca o sa obtinem nici 10% din toate astea decat dupa ce o sa blocam pasnic o intersectie mare din centru pentru o zi intreaga. Atunci poate Tariceanu o sa se gandeasca ca nu toti avem girofare, escorta si dreptul de a trece pe rosu.
  12. printart

    Dansand Cu Moartea

    Pentru ca motociclistul era semi-inconstient de durere si cred ca am nevoie da acordul lui ca sa fac ceva in cazul lui. Astept sa-si revina. Sunt constient de dobitocenia politaiului dar n-as vrea sa-i fac rau motociclistului. Daca Gabi e de acord, o sa fac tot ce se poate si o sa scriu cat trebuie despre asta. P.S: pentru cei care au prieteni la televiziuni care se ocupa si de altceva decat razboiul Base-Tari, sa dea un simplu copy paste la link.
×
×
  • Creează nouă...