Sari la conținut

ZAQ

Membru
  • Număr conținut

    44
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    NT/IS
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Yamaha Majesty 250
  • Numar Moto
    NT ** ***
  • Club
    still searching...

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Aprilia Scarabeo 125

Vizitatori Recenți Profil

410 citiri profil

ZAQ's Achievements

  1. Salut. Are cineva de aici modelul de Majesty 250 cu bordul nou cu turometru?
  2. ZAQ

    BURSA LOCALA

    Vand o prelata luata azi din Lidl, e prea mare pentru scuterul meu de 250, e din fâș din ala argintiu moale ca la Oxford deci ar trebui sa fie decenta calitativ. Mărimea L: cca. 235 x 80/60 x 128/98 cm (lungime x lăţime x înălţime) O sa incerc si M-ul si nu vreau sa raman cu asta in casa, nu o pot returna la magazin pt ca am rupt ambalajul. 30 ron, in Iasi. Costa 40 in magazin. 0757370doi67
  3. Era un baiat de treaba, linistit... pacat de viata pe care o avea inainte. Nu stiu cat s-a spart el in figuri, curba aceea e destul de periculoasa, e de ajuns putina viteza in plus ca sa nu te mai poti tine de ea... RIP Mihai
  4. SURPRIZA: la Piatra Neamt NU SE CERE CERTIFICAT TVA, cel putin NU INCA. Ieri am fost si mi-am luat numar provizoriu si am intrebat-o pe doamna care mi-a facut dosarul daca am nevoie la inmatricularea definitiva de certificatul ala eliberat de ANAF cum ca nu datorez tva pentru vehicul si mi-a spus ca nu, la politie la Piatra Neamt nu se cere deocamdata. Sper sa confirm la fata locului, ar fi bine sa scap de tarasenia asta si sa nu fie nevoie sa mai traduc si legalizez actele, si-asa RAR-ul costa cat costa, de ANAF mai aveam nevoie.
  5. Am un maxi scuter de 250 pe care trebuie sa il inmatriculez curand, am la el talonul cu stampila de radiere din Italia si certificatul de proprietate, si mai am o hartie stampilata de la service-ul de unde scuterul a fost luat, insa hartia asta este pe numele unui prieten de-al meu, de la care eu am cumparat ulterior motorul (hartia e de fapt o donatie pe numele lui). Presupun ca la politie daca prezint hartia asta normal ca nu e in regula, ca nu e pe numele meu. Daca prezint doar talonul si certificatul iarasi cred ca nu e suficient. Ce ar trebui sa fac? Prietenul este in Italia, nu am cum sa merg cu el la notar pentru o vanzare-cumparare. La birourile astea de intocmit dosare mi-ar face oare o vanzare cumparare daca am copie dupa buletinul lui?
  6. Luarea motorului de acolo in scopul "conservarii" nu s-ar chema furt. Furtul e definit ca "Luarea unui bun mobil din posesia sau detentia unei persoane in scopul insusirii pe nedrept". Or in acest caz, scopul insusirii pe nedrept nu exista, cu alte cuvinte, nu exista intentia celui care ia motorul de a si-l insusi pe nedrept. Atunci cand intentia lipseste, elementele infractiunii nu mai sunt intrunite. Eu cred ca motorul ala e ori blestemat, ori binecuvantat Altii se dau jos de pe mobra, intra in magazin si peste 5 minute nu o mai gasesc. Altii o tin sub balcon la bloc, cu 3 lanturi pe ea, ghidon blocat si husa securizata si intr-o dimineata nici pe aia n-o mai gasesc... iar motorul asta sta in strada de atatea luni. Incredibila tara in care traim...
  7. Eu nu inteleg unde va cere voua declaratia asta de intrare in tara, nu mai este nevoie de asa ceva din moment ce suntem in UE si prezinti la inmatriculare un motor din Italia pe al carui talon se vede clar: carte anulata pentru export intr-o tara UE. Eu am inmatriculat in 2009 un motor, adus in tara intr-un microbuz. Nu mi-au cerut nicaieri NICI UN FEL DE DOCUMENTE privitoare la data si mijlocul de transport cu care l-am adus in tara. Mai mult, cred ca nici dupa contract de vanzare-cumparare nu se uita intotdeauna astia de la politie. Eu am avut o hartie cu stampila de la service-ul italian de unde l-am cumparat, iar la hartia asta nici nu s-au uitat la politie cand am facut dosarul, efectiv au dat-o deoparte. Talonul cu stampila de radiere si certificatul de proprietate sunt vitale, restul documentatiei cred tine de noroc si de practicile proprii fiecarui birou de inmatriculari, ca asa e la noi in tara. Peste o saptamana-doua trebuie sa imi mai inscriu un maxi scuter, sunt curios de ce surprize o sa am parte.
  8. Stie cineva o statie ITP din Piatra Neamt care are stand pentru moto? asta in afara de RAR-ul de la Savinesti... nu vreau sa ma risc sa merg pana acolo cu itp-ul expirat. Thanks
  9. Eu merg cu Motul 5100 10W40 ester si e super (desi cam scump). Inainte nu eram pretentios la uleiuri si bagam din ala romanesc SuperLub 15W40 pana m-am lamurit cum sta treaba cu el (consumam mai multa benzina, motorul era mai lenes la accelerari bruste, dimineata pornea mai greu etc). Daca vreti sa va protejati motoarele, e preferabil sa bagati in ele lubrifianti specializati. Toamna si primavara bagati uleiuri multigrad nu mai mari de 10W40, daca vreti sa porniti mai usor dimineata si sa scutiti electromotorul si bateria de eforturi inutile (desigur, conditia e sa aveti si compresie buna). Dupa cum probabil stiti, litera "W" vine de la "Winter" dupa clasificarea SAE (Society of Automotive Engineering), si cu cat aceasta e mai mica, cu atat uleiul este mai performant in conditii de mediu rece (de exemplu,vascozitatea mai slaba permite ridicarea mai rapida din baia de ulei). Nu uitati si ca vascozitatea cinematica a uleiului trebuie sa aiba o valoare cat mai mica daca doriti performanta de la motorul vostru (uleiurile 0W30, 5W30, 5W40 au o vascozitate cinematica de 3.8 mm cubi/s la 100 de grade C, in timp ce 10W40 sare de 4.1 mm cubi). Cat despre diferenta dintre uleiurile auto si moto, parerea mea e ca merge si un ulei auto, insa numai daca e de calitate. De exemplu, un ulei BMW 0W30 se preteaza excelent la un moto 4T. Daca vreti sa faceti economii la portofel dar in acelasi timp sa aveti in motor un ulei cat de cat specializat, incercati uleiurile moto de la German Oil, care acopera mai multe categorii moto si palete de riding (speedway, super cross, grand prix formula). Detalii: http://jb.jfnet4.de/index.php?c=P&g=15 . Uleiurile astea se gasesc si pe la noi si au preturi destul de mici.
  10. Doamne, cate accidente intr-un singur weekend... iti vine s-o lasi naibii de motoreta. Sa ne rugam pentru baiat sa se faca bine, Doamne-ajuta...
  11. In seara asta prostia si lipsa de experienta mi-au dat o lectie serioasa. Am iesit cu Scarabeul meu 125 in afara Iasului, inspre Sculeni cu gandul sa-l forjez si eu mai mult (prinde cam 125km/h motorasul), si am prins gustul curbelor la 90-100. Cativa bikeri faceau deja ture prin zona. Cand ma intorc inspre oras, la un moment dat iau tare o curba la stanga, dupa care una la dreapta, mult mai stransa decat ma asteptam eu... am intrat cam cu 90, si pe la jumate am realizat ca nu o pot tine. Intr-o clipa m-am trezit pe contrasens (fuck ce neputincios m-am simtit in clipa aia); de pe contrasens venea un logan care nu a schitat nici o manevra, noroc ca i-am taiat calea de la o distanta apreciabila. In continuare, am ajuns la marginea asfaltului (pe contrasens,dupa cum spuneam) si desi m-am redresat, scuteronul continua sa ma poarte cu viteza in stanga, nu puteam sa il tin (g-uri laterale, nu stiu). In tot acest timp am franat moderat, sa nu blochez roata; am zis ca oricum cad, dar decat sa o blochez si sa cad la 90/h mai bine franez cat pot si cad cand o fi. Am iesit si de pe asfalt, marginea drumului era foarte inclinata, cu pamant accidentat si iarba de juma de metru. Am zis ca atat mi-a fost; am intrat in iarba aia ca-n branza, m-a zdranganit tare, parca eram la motocros; m-am strans tare in coarne si am tinut frana pana m-am oprit, drept si nevatamat. Tremuram tot; m-am uitat in urma si cand am vazut pe ce teren am intrat necontrolat cu 60-70/h mi-am zis ca cineva a fost cu mine in clipa aia. Am reusit sa ies din santul ala si nici nu stiu pe unde si cum am ajuns acasa... eram terminat. Am A-ul de aproape doi ani insa nu am vrut motor, am zis ca e mai sanatos un 125 pana capat ceva experienta pe 2 roti. Scarabeul meu cu roti de 16" si cauciuc masiv pe spate m-a salvat, daca nu avea rotile astea mari nu stiu ce se alegea de mine. Aproape intotdeauna cand ies pe mobra fac o cruce si rostesc un Doamne ajuta. Azi m-a ajutat si o sa am grija sa rostesc mereu aceasta mica rugaciune. Viteza e un pericol enorm, iar lipsa de ratiune te duce imediat la dezastru... sunt norocos ca am primit o lectie serioasa si am scapat nevatamat. Aveti grija! Drum uscat si Domnul sa fie cu voi.
  12. Eu nu inteleg ce tot ii luati partea motociclistului, el e vinovat, in primul rand de incostienta suprema de care sufera! Omule, daca tii la viata ta, las-o moale in intersectii. E la mintea cocosului ca intr-o intersectie cu viraj la stanga nu te bagi ca fraierul in exterior ca s-o iei inainte ci stai dracu pe banda intai ori in urma aluia din fata care poate face stanga si uita sa semnalizeze ori semnalizeaza prea tarziu. Eu prefer sa fiu de partea soferului decat de partea unuia care nu tine la viata lui si ii mai nenoroceste si pe altii. La inertia care a avut-o motorul dupa impact mai lipsea sa lase lat si vreun pieton pe trotuar.
  13. ZAQ

    Accident mortal Onesti

    Citez: "Marti, 30 martie 2010, orele 13.30 s-a produs un grav acident in urma caruia un tanar de aproximativ 27 de ani si-a pierdut viata. Accidentul a avut loc ca urmare a imprudentei acestuia. Prima fotografie ofera tabloul complet al nenorocirii. Secventa 1. Motociclistul doreste sa-si ajunga din urma un prieten, tot motociclist. Venind de la sensul giratoriu de la gara catre iesirea spre Bacau, acesta accelereaza brusc in intersectia de la pompieri/Panimon. Din motive inca neelucidate motocicleta fuge de sub el. Din acest moment, motorul pleaca singur, urmat in paralel de motociclist. Secventa 2. Motorul loveste lateralul unui Logan alb ce se deplasa regulamentar avariindu-l. In secunda urmatoare, motociclistul loveste cu capul bara din spate a loganului si ramane inert pe carosabil. Secventa 3. Motorul ricoseaza intr-un autoturism ce se deplaseaza regulamentar pe contrasens avariindu-l. La sosirea ambulantei victima se afla in coma profunda. A incetat din viata in scurt timp. Stire completa si fotografii de la locul accidentului aici: http://www.onestionline.ro/stiri/2010_03_30_accident.htm#sus Domnul sa-l odihneasca...
  14. Of Doamne... deja s-au dus doi pe anul asta... chiar ieri vorbeam la o terasa in Iasi cu prietenii, in timp ce sunetul de motoare vibra pe Copou, ca odata cu caldura vor incepe si accidentele pe doua roti. Cand vad astfel de nenorociri imi vine s-o las naibii de motoreta, te sui pe ea si intr-o clipa nu mai esti; nu mai conteaza cauza, cauze sunt multe... ar trebui sa fim mai constienti de fragilitatea corpului nostru si sa ne suim in sa mai cu bagare de seama. Dumnezeu sa-i odihneasca. Condoleante familiilor... carora le doresc pace si alinare si sa-i ajute Domnul sa treaca peste aceasta grea pierdere..
  15. Ma alatur si eu mini-comunitatii de maxi-scuteristi Am un Scarabeo 125 ( mic dar puternic si elegant ). Visez la un BUrgman 650 sau la un Gilera gp 800, adica:
×
×
  • Creează nouă...