Sari la conținut

alexinc00

Membru
  • Număr conținut

    51
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    alexinc00

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2005
  • Motocicleta
    suzuki gs500e
  • Numar Moto
    B 90 EUZ
  • Club
    nici unul

Informații profil

  • Motociclete detinute
    simson sport, suzuki gs500e

alexinc00's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Problema de gramatica fiind partial rezolvata, sa rezolvam si problema de mecanica. Asta de-l arati tu in poza e "cuiul de dozaj" (jet needle) si arata ceva mai diferit de cuiul "poantou" (ca vine din frantuzescu' pointeau) si care arata asa:
  2. Nu sunt sigur daca e clara pentru toata lumea diferenta intre "ghidon" si "semighidoane", GS-ul fiind dotat cu una din cele doua variante. Treaba e simpla pentru majoritatea dar stiu multi incepatori care au dileme. Carevasazica, desi le spunem generic "ghidon" semighidoanele sunt prezente in cele mai multe cazuri pe motoretele sport si arata fiecare ca o teava dreapta si relativ scurta, cat sa incapa strict comenzile fata de pe o parte sau alta. In general ele, semighidoanele, sunt responsabile pentru pozitia "merg mai mult in maini decat in fund" desi la GS nu au o pozitie joasa atat de exagerata. Pe de alta parte "ghidonul" e ala care seamana cu majoritatea ghidoanelor de bicicleta (evident comparatia e oarecum fortata) si asigura pentru o parte din noi un confort sporit fata de semighidoane, mai pe scurt "merg mai mult in fund decat in maini". In alta ordine de idei, parca din ce imi aduc eu aminte, la unele modele se pot schimba semighidoanele cu ghidoane sau invers, fara complicatii nemaivazute. Nu sunt sigur 100% dar asa imi amintesc. Uite, la GS-ul meu din 96 cred ca merge. Da' m-am uitat la un GS din 2006 si nu parea ca merge schimbarea. Acum, pentru extremisti, daca nici ghidonul nu e suficient de inalt, recomand ape hangerul ) Nu e teribil de comod dar o sa aveti un GS cel putin interesant. )
  3. Pai nu scrie in manual pentru ca, asa cum spuneam, chestia asta nu are sens. Nu vreau sa par "smart ass" asa cum probabil ti-ai imaginat tu ca sunt, dar nici "optim pentru motor" nu cred ca vrei sa mergi...pentru ca atunci n-ai mai merge deloc. (optim pentru un motor in sensul unei vieti cat mai lungi este sa nu mearga sau sa mearga cu o turatie destul de mica). Acum, in alta ordine de idei, esti pe drumul cel bun. Daca te-ai prins cand schimbi prea devreme sau cand schimbi prea tarziu inseamna ca raspunsul il ai in fata dar nu-l constientizezi inca. Si nu-ti mai cere scuze, ca n-ai 10 ani! cred ca ai experienta in forumuri si te-ai prins pana acum ca mereu e unu' care se da destept si mereu e unu' care isi tot cere scuze la modul ironic pentru ca "inoportuneaza" .
  4. Ma, tot aud intrebarea asta. Si sincer sa fiu nu prea are sens. Ce-i aia "optim"? optim pentru consum? optim pentru gagici? optim pentru circuit? optim pentru motor? Schimba, frate, cum iti suna tie bine! daca-ti zic acum sa schimbi la...nu stiu...4000, sa zicem...o sa stai toata ziua cu grija turometrului si pierzi din vedere aspectele cu adevarat importante. Plus ca intrebarea e cam, din categoria "cam cat trebuie sa iau de ghidon daca vin dinspre big si fac stanga pe brancoveanu?". Nu-ti face griji, mergi cu motoreta si o sa stii tu singur cum sa schimbi.
  5. Ultimele modele nu mai au reglajul ala pentru amortizorul spate (cel putin F-ul din 2006 al lu' cumnata-miu, nu mai are). si daca ma gandesc bine, cred ca nu le mai are nici p'alea de pe fata. Si apropo de chitul de ridicare (oasele alea), am postat eu pe undeva pe aici operatiunea. nu mai tin minte dar cred ca am dat si dimensiunile lor. E cam maximul ce se poate face in privinta suspensiei spate (destul de moale stock), asta daca nu schimbi amortizorul cu altul mai breaz. si mai ai avantajul ca si ridica putin codita motoretei cu vreo 4cm parca.(sau..in fine...eu mi-am dorit chestia asta, altii mai mici poate nu o vor)
  6. Senchiu foarte tare pentru informatie. Si eu inclinam pentru solutia cu doar un proiector. Din pacate farul meu are personalitate proprie si se incapataneaza sa lumineze in mintile lui...Am mai redus din consumul normal inlocuind cateva becuri cu leduri (vorbesc aici de becul de pozitiedin far, becurile de la ceasuri si martorii luminosi din bord) Intentionez sa pun si un stop de frana eventual si semnalizatoare tot cu leduri. Probabil o sa fie suficient pentru un proiector care sa functioneze in paralel ori cu faza scurta(care foloseste un bec de 55W) ori cu faza lunga (tot 55W)
  7. Nu ma prea pricep la pertea electrica si am urmatoarea dilema: cat pot sa suprasolicit instalatia electrica cu alti consumatori? (de exemplu un proiector de 55 w merge montat fara sa stric ceva? dar doua?)
  8. GS : checked FAIL! Linku tau ne duce la un GSX 650 Dupa 2003: checked Carenat : checked Injectie : checked
  9. Pai cred ca trebuie sa dai ceva detalii. Cand spui carena te referi la carena de la coada (si atunci pe care din cele 3 piese o vrei) sau ai modelul carenat (si atunci pe care din cele parca 5 piese o vrei)?
  10. ...aha...si din el pleaca parca unu negru tot asa de gros in electromotor....
  11. Eu trebuie sa dau bere? Adica m-am inselat? Nu de la releu se aude?
  12. Ba o sa porneasca. Si despre ce bendix vorbiti? Tzacul ala se aude de la releul de pornire.
  13. OK...am inteles...tu spui lentila la geamul de la far....eu ii spun doar geam. Si lentila ii spun la lupa de la faza scurta. De aici mica neintelegere.
  14. Cum adica - lentila separat? Pai ce faci cu ea? La modelu' asta de far nu poti sa separi sticla de carcasa (din cate stiu eu) decat daca esti un chinez care cauta desvarsirea. Oricum, iti trebuie cine stie ce ghinion teribil si karma rea sa ti se sparga lentila si restul farului sa fie intreg (asta ca sa aiba noima sa cumperi doar lentila), dar dup'aia sa vad cum o bagi la loc. Daca ai detalii pe care eu sa le inteleg despre piesele astea de far lasa-mi si mie un contact pentru ca ma intereseaza. M-am mai plans eu ceva mai demult despre faptul ca la farul meu (nu stiu daca la toate made by TCP) pentru ca nu se poate regla separat bataia fazei scurte si bataia fazei lungi, am ceva probleme cu luminile...
  15. Din poze mie imi pare ca e identic....nu stiu nimic despre fzr-ul ala de 400 din 92 dar sigur stiu ca farul a mai fost montat pe cel putin o motoreta carenata de TCP...(sigur am vazut un Hornet cu acelasi far...nu la tcp pe site, dar nici nu mai stiu unde)....asa ca s-ar putea sa mai fie si altele...inclusiv pe fzr-ul ala. In alta ordine de idei, cei de la TCP produc si acum carenele si ma gandesc ca daca ai bani de te enerveaza (probabil ca nu ai)poti sa-ti cumperi de la ei unul nou. http://www.tcpsa.com/ sau http://www.rideaddict.com/gs500e.aspx Vad ca pretul total pt carene si cred inclusiv far si sistem de prindere, oglinzi si parbriz este de aprox 1700$ pt America....acum daca TCP sunt in Spania sau ii vand nemtii astia poate pretul total e mai mic - proportional si pt far...ramane sa te interesezi. Totusi cred ca farul din poze se va potrivi.
×
×
  • Creează nouă...