Sari la conținut

halex

EX+
  • Număr conținut

    43
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    alexandru799

Profil

  • Locatie
    Italia

halex's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. halex

    Otopeni

    in primul rand: condoleante .... in al doilea rand, haideti sa punem mana sa facem un club sau o organizatie bine legata care sa ne dea putere si sa ne facem auziti. de ex. in marea britanie, in acest moment circula la toate televiziunile o reclama. ea este in felul urmator: un tip care merge cu motorul se izbeste f violent de 'aer'!!?? . scena continua in slow motion iar la final te face sa intelegi ca acolo era o masina invizibila. vocea de pe fundal spune!: 90%(parca) DINTRE SOFERI SPUN CA NU AU VAZUT MOTOCICLETA CARE AU ACCINDENTAT-O, 'LOOK OUT FOR THE DRIVER THAT DIDN'T SEE YOU !!!!! ' uniti, am putea strange bani sau gasi sponsori pt astfel de actiuni pentru constiientizarea soferilor de auto....
  2. alaturi de monsterul 1000 al unui prieten care a recunoscut imediat ca e mult mai manevrabila decat ducati-ul sau. pe primele sute de metri ma face dar ... il ajung repede
  3. bravo, bravo! mie chiar mi-a placut mult si cum ai scris si motoarele... eu sunt din radauti si poate o sa ne vedem candva, desi acum sunt in italia si tocmai mi-am cumparat un motor... da o adreasa de mail...
  4. halex

    Airbag Pentru Moto

    daca inclini capul(cu casca pusa) spre dreapta sau spre stanga vei vedea ca atingi f usor umarul cu casca. in cazul unui impact extrem de violent, s-ar putea ca oasele alea(clavicula) sa trosneasca... cred ca putin probabil totusi si ca daca ajungi sa te izbesti asa de tare de ceva, problema principala ar deveni supravietuirea si nu o clavicula rupta. nu cred ca are importanta(in cazul de mai sus) daca casca e integrala sau fara mentoniera (open). probeaza... insa recomandarea pentru toti bikerii este : NU PURTATI DECAT CASTI INTEGRALE !!! celelalte 'ceaune' , asa cum ati mai citit poate unii, va lipsesc de 35 la suta din protectia capului. o cazatura stupida si iti poti rupe maxilarul. o colega de serviciu mi-a povetit cum o fata cu un scooter(nu avea casca integrala) nu i-a dat prioritate la masina si i-a intrat in portiera la viteza mica in oras. a luat-o salvarea. la cateva zile a vazut-o din nou si avea maxilarul prins cu niste elastice in gura, din cauza ca si-l rupsese la contactul cu masina. groaznic... Doamne fereste-ne!
  5. halex

    Airbag Pentru Moto

    ... pai daca dupa accident, membrana a ramas intacta sau dupa o eventuala declansare accidentala, se poate inlocui capsula de aer comprimat cu una noua. nu garantez insa mi se pare ca costa in jur de 20 de euroi. p.s. se pare ca (geaca) este unicul sistem de protectie care in caz de accident iti salveaza clavicula, care de altfel se rupe la contactul cu casca...
  6. halex

    Airbag Pentru Moto

    uite , data vitoare cand ma duc la spidi ii intreb ce e cu cablul ala. faza e ca sunt doua sisteme de declansare unul e DPP si celalalt e DPS. DPP se declanseaza la impact doar. in fotografie e cel cu DPS deci in concluzie poate fi cel cu cablu... daca nu ma insel.
  7. halex

    Airbag Pentru Moto

    spdi a pus la punct pentru 2004 noul model de geaca cu airbag.are cel mai innalt grad de clasificare dintre produsele de acelas gen. scopul principal este acela de a proteja vertebrele cervicale lasate libere de protectiile dorsale. noutatea acestul model este ca nu vine activat de vre-un sistem mecanic sau electronic ci insasi impactul il face sa se declanseze. sunt evitate astfel si 'alarmele false'.
  8. imi retrag cuvintele si apreciez retragerea si ... mai multa atentie la postarea a astfel de chestii... !
  9. paris-dakar: yamaha are 45 de cai pentru ca e modificata pentru raliu iar ktm-urile (660cmc) nu au nici ele mai mult de 50 de cai !!! si asta pentru ca sunt construite special ca sa aiba un cuplu motor mare la turatii mici, altfel mori si cu treapta a l-a printre dune pe acolo... nu comparati motoarele de serie cu cele 'speciale'. caii putere nu spun mare lucru. mai important este cuplul motor sau torque-ul sau forta de torsiune sau... etc. yamaha cu tractiune integrala a cazut pe locul 15 acum la paris-dakar (dupa ce s-a aflat pe primul loc in europa) din cauza ca are doar 160 de kg!!!! iar asta e un dezavantaj f mare la etapele de viteza pentru ca nu are stabilitate suficienta in mers... acum e mai clar?
  10. care va uitati la paris-dakar ati vazut yamaha cu tractune integrala??e super misto! se spune ca poti merge mult mai tare prin curbe deoarece cum pierzi aderenta in spate, trage fata si te scoate. la fel pe teren alunecos sau nsipos. tractiunea pe fata e pneumatica (ca la chestia aia de sparg asfaltul cu ea - pick-hammer). o pompa pozitionta in baia de ulei si actionata de un lant transmite presiunea la roata fata si cupleaza doar atunci cand roata din spate pierde aderenta...
×
×
  • Creează nouă...