Sari la conținut

Motor_Fan

Membru
  • Număr conținut

    78
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    paul_solos@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    acum Lisabona Portugalia
  • Carnet moto din
    A1 la 16 ani (1997) A la 18 (1999)
  • Numar Moto
    41-66-gp

Informații profil

  • Motociclete detinute
    mobra hoinar mz 125 saxon kawasaki zx9r yamaha xtz super tenere 750 Honda cbr 1000 f Honda CB 600 Hornet HD Sportster 1200 Custom HD FLHX Street Glide
  • Interests
    all bike related - Harley Davidson specialy

Vizitatori Recenți Profil

477 citiri profil

Motor_Fan's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Motor_Fan

    F L H

    Verifica senzorul din cutia de viteza, cateodata, la cutii cu multi km are un fel de praf metalic pe capul lui si nu mai citeste cum trebuie. Calibrarea tuturor vitezometrelor la Harley este la fel. Din cate stiu eu chiar si cele Police functioneaza la fel si nu au nimic in plus sau in minus. Daca ai cum testeaza sistemul cun un alt speedo inainte de a arunca banii in unul nou. Doar parerea mea
  2. Motor_Fan

    F L H

    Hehe, frumos, deci sa inteleg ca e un model Shrine, corect?! si eu am unul dar e "police officer" din 2003 si cu toate ca il am de 2 ani, abia acu 5 luni am descoperit ca e un Road King mai altfel. Bafta si sa il porti sanatos!
  3. R.I.P. Sa le fie tarana usoara amandoura.
  4. Lisabona Portugalia Daca ajungeti pe aici, pot gazdui cam 4 persoane, am loc pentru cate motoare vreti voi. Posed service dedicat doar pentru Harley Davidson, dar putem face o exceptie petru "calatori departe de casa". Pot ajuta cu: un pat dublu si loc pe jos pentru restu, masa, internet, o revizie, reparatie sau orice piesa necesara, aaa si bere :-D Daca aveti nevoie, da-ti un bip Paul +351.963540251 Drum bun si numai bine
  5. Eu unu as zice ca motorul este mult mai bine racit de catre apa de ploaie, de aici motorul merge la temperaturi mai scazute =» abreiajul patineaza mai putin parerea mea
  6. Dupa parerea mea si experienta pe destule motoare, cbr 1000f e unul din acele mobre care deja face istorie. Eu am una de 6 luni si am facut cam 17.000 km. pozitive: 1. E un sport tourer extraordinar. Mergi foarte confortabil pana la 220km/h in pozitie normala daca ai parbriz touring 2. E foarte confortabila atat pentru pilot cat si pasger. Multi zic ca e mai confortabila decat un 1100XX (succesorul ei) 3. pt un motor de acei ani si 136 cai consumul de 7-8 % (in cazul meu) la viteze de croaziera de 160-180km/h e mai mult decat bun. Din pacate niciodata nu am mers cu un plin mai in "economic mode" adica max 4.000 rpm sa vad cat face. 4. Suspensia spate e full ajustabila (proload si rebounce) si reglajele se fac in 1 min fara a avea nevoie de cine stie ce chei speciale (o tubulara de 8 si o surubelnita plata) 5. Structural e foarte bine gandita.... e HONDA nu?! ca mecanic ai mai mare placerea de a lucra la ea. 6. Cu o intretinere meticuloasa te va duce lejer peste 120.000 km fara sa-i faci mai nik substantial. 7. are sistemul de franare CBS (combined braking system) adica: pe fata ai doua etriere a cate 3 pistonase fiecare, iar pe spate ai un etrier cu 3 pistonase. Cand franezi cu fata ti se franeaza 4 pistonase din fata (2 pe fiecare etrier) si un pistonas spate. Cand franezi cu spatele lucreaza 2 pistonase spate si 2 pe fata. Avantajele sistemului este ca iti ofera o forta de franare bine distribuita indiferent de situatie iar blocarea rotilor este greu de realizat. Dezavantajele ar fi ca daca vrei sa-i schimbi furtunele cu unele racing... pleci in lumea ta la pretul la care ajungi.... negative 1. Lantul de distributie sau mai ales intinzatorul acestuia nu au fost printre cele mai bune dezvoltate de Honda. Chiar si motoarele noi de peste 5-6000 km fac un zgomot dimineata cand is reci. Zgomot asemanator cu a unui sarpe cu clopotei. Ce e important e ca daca zgomotul dispare dupa ce motorul atinge temperatura de functionare totul e ok, e perfect normal. Daca persista trebuie schimbate cele doua componente sus mentionate =» desfacut mootrul. De obicei cam la 65.000 se schimba. De aia iti recomand cautarea unuia cu mai putini km . Sunt multi care mascheaza acest zgomot cu un ulei mai gros, dar nu e deloc sanatos pentru motor. 2. daca esti tu cel care face revizia, sa stii ca ajustatul supapelor iti manaca nervii si rabdare, pe langa ca trebuie sa-ti cumperi / sa-ti faci 2 scule. Ajustarea lor se face cam la 15-20.000 km 3. Intradevar este grea dar are un avantaj mare si anume la viteze mari e super stabila. 4. Piesele originale is destul de scumpe cel putin asta e parerea mea. Aici in portugalia un set placute frana ii 35 eur, un filtru aer tot atat, o oglinda 65 eur, garnitura capac chiuloasa 39 eur, intinzator lant distributie cam 140 eur lantul cam tot atat, iar lantul final si pinioanele cam 230 eur (toate piese originale) etc etc. 5. Cel putin in cazul meu (nu fac tampenii gen wheelie) rulmentii fata au rezistat doar 30.000 km. recomandari: 1. cauciucurile cu care am avut cele mai bune rezultate au fost Metzeler z6 roadtech iar pe locul 2 Bridgestone BT 020. 2. E unul din acele motoare care e bine sa-l incalzesti dimineata te va rasplati mai tarziu. Eu am cumparat-o la 26.000 km si acum am 43.000. Ii pun ulei fuch 10w40 full sintetic, il schimb la 5.000 km si pot spune ca imi consuma doar 250 grame! 3. Cum ziceau si altii or vei iubi sistemul de franare ori il detesti, nu e cale de mijloc. 4. Un forum doar cu posesori de asa ceva si plin de informatii bune ii http://www.cbrforum.com/forumid_36/tt.htm Legat de ce spunea cineva mai sus, cadrul nu e deltabox ci doar cadru din teava de fier dreprunghiulara. Daca ai cauciucuri si "cohones" mergi linistit cu genunchiul pe jos. Eu unul ti-l recomand din toata inima, cu siguranta nu vei regreta daca vei cumpara unul. DAca imi mai aduc aminte de cate ceva iti zic bafta
  7. salut ai zis ca e vorba de un cbr 1000 f? din ce an? Am si eu unul din 1996 dar nu am aceleasi tipuri de dicuri. Ale mele sunt identice cu cb 500. Ai posibilitatea sa faci vre-o poza?! ca sincer nu prea am inteles. Bafta
  8. dot 5-- pe baza de silicon dot 5.1. pe baza de glicol (mai performant si totodata compatibil cu sistemele ce foloseau dot 3 sau dot 4)
  9. Cred ca mai important e daca uleiul e sintetic, semi-sintetic sau mineral! Eu m-as baza mai mult pe asta dar si pe valori.
  10. Intradevar cum spune si dl. Demostene si eu pariez pe ambreiaj. Uleiul pe care il folosesti este exclusiv pentru motociclete? Daca discurile atat cele metalice cat si cele din fibra si arcurile is la marimea standard, si culoarea celor metalice nu-i albastrui - galbuie, inseamanca ca ori tu ori cel dinaitea ta a folost ulei auto in motor. DACA marimile is standard, si ai ulei moto, desfa din nou ambreiajul, curata bine toate discurile, lasa-le peste noapte in lichid degresant gen diluant sau "brake cleaner", usuca-le bine, treci cu un pic de smirghel pe cele de fibra, inmoi totul cateva ore in uleiul de motor si monteaza-le. bafta
  11. Tie iti scrie in cartea tehinca sau manualul motorului ca is indicate bujiile pe iridium la motorul tau. O bujie cu iridium face cu totul altfel scanteia si detonatia. Nu vreau sa te sperii dar am vazut suficiente pistoane sparte din aceasta cauza. Motoarele care folosesc bujii iridium au un cu totul alt tratament la chiuloase/ pistoane si cilindri. Pararea mea ii sa-i pui inapoi bujiile vechi ca macar stii ca erau bune, chiar daca ii si numai pt a o testa. Da jos carburatoarele curata-le si la urma balanseaza-le. Uitate cu atentie la fise, si garniturile de la chiuloasa si evacuare bafta p.s. daca esti sigur ca sunt zgomote ciudate in motor, du-o de urgenta la un service. Fiecare pornire ii poate dauna enorm.
  12. daca ai nevoie de piese intr-un timp mai rapid (max 3 sept cred eu) poate te pot ajuta eu de aici... Portugalia. Daca esti interesat trimite-mi un pm cu detalii exacte ale pieselor si anul / serie cadru / motor. bafta p.s. Nu-ti recomand deloc fabricarea artizanala sau piese second in astfel de situatii.
  13. DOT 3, DOT 4 si DOT 5.1 sunt bazate pe glicol. Intotdeauna un numar mai mare pe scara reprezinta un lichid mai "eficient / performant". Adica are punctul de fierbere mult mai ridicat, rezista la presiuni mai inalte si nu-si schimba calitatile pe perioade mai lungi de timp. ATENTIE! Lichidul de frana DOT 5 este bazat pe silicon. Este unicul lichid de frana care se foloseste pe HArleyuri. Este si cel mai eficient pe piata la ora actulala. In cazul tau poti folosi linistit dot 5.1, cu toate ca este recomandabil sa scoti tot lichidul vechi (dot 4) din sitemul de franare. Daca intr-un sistem de franare s-a folosit chiar si o singura data un tip de lichid (bazat pe silison sau glicol) atunci tot timpul trebuie sa folosesti acelasi tip. EX: Daca ai avut dot 4 si pui dot 5 toate garniturile se vor "buli" repede, iat oriunde ai aluminiu in interiorul sitemului va oxida, cu alte cuvinte iti vor curge toate garniturile si frani ioc. Faptul ca precizeaza pe cutie ca e auto sau moto nu face mare diferenta. In schimb trebuie sa ai grija cu acest factor auto / moto la uleiuri, lichid de racire, bujii etc . bafta
  14. Asa cum am mai spus si unui alt "coleg" de drum: Un filtru K&N e garantat pe viata (viata motorului, nu a propritarului) adica cam 500.000 km. Cata vreme plasa de metal ce inconjoara sistemul filtrant, panza de textil si garnitura de cauciuc sau plastic pe care este montat este intacta (nu are gauri sau deformari) filtrul este ok. Filtrul se spala la fiecare revizie in apa calduta cu detergent (cu detergentul de vase lichid obtii cele mai bune rezultate gen fairy), apoi se clateste bine, si se lasa la uscat. NU se usuca cu aer fierbinte (feon industrial) sau aer comprimat!!! Apoi se lubrifica intreg filtrul cu un ulei tot marca K&N. Daca nu ai acest ulei, poti folosi linistit ulei de motoare in 2 timpi de buna calitate si in cantitati cat mai putine. Cand zic ca se lubrifica nu inseamna ca pui filtrul intr-o cratita cu ulei si il lasi bine la imbibat, ci doar aplici o pelicula cat mai fina si mai uniforma pe intreg filtrul. BAFTA
  15. Daca motorul e pe imjectie nu e recomandat deloc. Pentru ca ai sa creezi un "flat spot" adica la numite turatii motorul da sa "moara" sau da rateuri, si o poti rezolva doar cu un powercomander care e $$$. Daca e pe carburatie poti face treaba asta dar totodata trebuie resetate carburile. Cu alte cuvinte la 99.9% din cazuri, modificarea / inlocuirea tobelor sau filtrului de aer trebuie refacuta carburatia (noi reglaje la carburator) bafta
×
×
  • Creează nouă...