Sari la conținut

vinkator

INACTIV
  • Număr conținut

    422
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    vinkator@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    22.11.2006
  • Motocicleta
    Suzuki GSXR 1100
  • Numar Moto
    MOP

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Scooter Peugeot 103,Jawa 350 TS,Yamaha FZR 400, Kawasaki GPZ500, Yamaha FZR 600

vinkator's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Daca ai carburi , atunci incearca sa reglezi surubul pilot(amestecul aer-benzina) al carburatorului. Pana in 4-5k rpm amestecul este reglat in mare prin intermediul acestui surub .
  2. Ms pentru intentie, dar mi-am confectionat unul pe genunchi (arata ingrozitor, dar isi face treaba )
  3. Amortizorul meu pare sa nu fie original (nu am vazut nici un surub de golire), in schimb am in varful tijei de ghidaj o rotita cu 4 pozitii care regleaza forta de franare. Era dat pe pozitia 0 (adica 0 forta de franare). L-am mutat pe pozitia 3 acum si intr-adevar se simte diferenta in ceea ce priveste stabilitatea . Un sfat pentru cei care se duc la autentificare: desi aveam ITP valabil mi-au spus ca toba este galagioasa(ceea ce este adevarat ) si ca am nevoie de un silencer .
  4. Multumesc pentru pareri , intre timp i-am facut si ITP+asigurare si am iesit la cateva drumuri . Intr-adevar m-a speriat , dar am inceput sa ma obisnuiesc cu monstruletul . Eu sunt mai slabanog (67 Kg) si simt ca pierd foarte repede din aderenta spate (fata de FZR600) . Cum se testeaza amortizorul de ghidon ? Ar trebui sa incerc sa misc brusc de ghidon si sa simt o forta de franare,nu ?
  5. Cum e cu racirea asta pe ulei in oras, unde stai pe la semafoare si cozi? Azi am fost la ITP si in traficul din Buc s-a cam incalzit (110grC). Am vazut ca intra in rosu la 120gr (fata de apa) . Problema este ca nu am vazut nici un ventilator suplimentar in spatele radiatorului, a incercat cineva sa puna unul suplimentar ? .
  6. Din pacate nu am avut posibilitate sa ma dau cu ea prea mult, trebuie sa rezolv cu actele. Din ce am citit am inteles ca la partea de handling este ca la loterie . Sper sa ma obisnuiesc cu ea.
  7. Salutare , Bine v-am gasit, tocmai sunt posesorul unui Suzuki GSXR 1100 din '93. (racire pe ulei). La ce ar trebui sa fiu atent? care sunt punctele lui slabe din punct de vedere tehnic sa stiu sa previn inainte sa repar .Intrebarea era mai bine sa o pun inainte sa il cumpar, dar a fost singura optiune la un schimb cu auto si m-am grabit. Multumesc.
  8. Pai cam asa imi lua si mie (in jur de 5% in afara) la un mers de 120 km/h croaziera cu varfuri de max 150-160.
  9. Trebuie sa faci o sincronizare a carburilor . Recomandat inainte de sincronizare este si schimb filtru aer+bujii. Operatia o poti face si singur (cu un dispozitiv facut de tine cu furtunase de acvariu- e destul de simplu si detaliat pe aici pe forum).
  10. Da..cel pe care il dezmembrez este de 400. Mai multe poze: http://www.pro-bike.ro/forums/index.php/to...021#entry387021 Link
  11. Am facut rost de un FZR (din nou ). Are carena fata lovita , si vreau sa il renovez si sa il fac street fighter . Aveti idee ce fel de masca s-ar potrivii cel mai bine ? (m-ar interesa una care sa faca si lumina ,nu doar de ornament) . Mai am piese de la FZR-ul de 400 . Ieftin,negociabil .
  12. Se mai intampla si la case mai mari (asa e in "tenis" ). Semnale nu sunt..din pacate.
  13. Salutare, Printr-o sinergie foarte ciudata a evenimentelor , am facut rost de un FZR de 400cc . De fapt e chiar FZR-ul meu de 400 pe care l-am avut (caruia i-am pus si coditza de R6) si l-am vandut unui pusti in rate acum 3 ani. Mai avea sa imi dea o rata de vreo 2000 de roni, dar a fost de negasit, motocicleta ramanand in continuare pe numele meu. In schimb azi am fost la politie la Udriste(in urma unei citatii) si am aflat cu stupoare ca individul caruia i-am dat motorul a facut accident si nu mai este printre noi. Din pacate mai era cu inca cineva pe motor (o tipa am inteles) care a decedat si ea din pacate . Condoleante....... Acul era blocat la 160 km/h si nici casti am inteles ca nu aveau . Asa ca o bag la dezmembrare (poate fi si facuta "street", dar avand in vedere ca a avut "blestem" eu nu o mai repar): Piese bune (model 3BF, an'93): -motorul care este ok (are lipsa capacul din dreapta)-dezmembrez si motorul daca nu il dau cu totul -bateria carburatoare -rezervor -pompa benzina -CDI -termocupla -radiator -contact pornire -releu incarcare -cablaje electrice si relee -scarite dreapta -cadru+acte -telescoapele par drepte -rotile -discuri -etrieri -cauciucuri bune Am impresia ca multe dintre piese se potrivesc si la modele de 600cc. Intrebati de piesa si eu fac poza cu zoom sa o vedeti mai bine. Trist ca s-a ajuns aici . Inainte : Dupa :
  14. Legat de rezervor : Il dai jos si il cureti cu benzina, bagi benzina il el il agiti versi benzina, bagi iar benzina curata(eventual tot cea folosita trecuta printr-o sita) il mai agiti pana e curat. Mai poti sa bagi eventual si o bucata de lant sa curete mai bine . Nu imi dau seama ce membrana ar putea fi acolo (cred ca e facuta vreo improvizatie ceva). Pune o poza sa vedem. Referitor la lant : Esti sigur ca lantul bate ? Daca da , nu ar strica sa-l schimbi. @tactil : Si asta e unul dintre motive(de ce sa ma ascund dupa coada ), dar tot imi iau un fzr
  15. N-am mai intrat de mult pe aici (mi-am vandut FZR-ul, am zis ca ma las de motoare). Chiar eram curios ce ai mai facut cu aprinderea programabila ,astept rezultatul. Am pus ochii pe un FZR din 92 (cam daramat ce-i drept, dar ieftin ) .....sper sa il iau si sa il readuc la viatza . Asta ar fi a 3-a oara cand ma reapuc de motoare (mereu zic ca ma las ). ))))
×
×
  • Creează nouă...