Sari la conținut

anjinsan

INACTIV
  • Număr conținut

    74
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    marincosti

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Brasov
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    CBR 600F3
  • Numar Moto
    BV-09-TJA
  • Club
    -

Informații profil

  • Motociclete detinute
    -

anjinsan's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Bune detalii, multumesc ! Acum pompa mea functioneaza pentru ca am curatat contactele pastilelor. Sunt destul de tocite, mai au cam 1 mm fiecare, iar scanteia dintre ele e destul de mare. Din cate stiu, la niste contacte bune, noi, scanteia e mai mica si nu deterioreaza asa repede suprafata pastilei. Pentru orice eventualitate, imi comand totusi un set de reparatie pompa, ce contine terminalele si are pastile noi. In functionarea ei, pompa e destul de galagioasa, scanteia provoaca un sunet distinct, chiar ma mir ca nu am auzit niciodata sunetul ei in timpul functionarii normale a motorului.
  2. Salut, Scuze ca dau buzna , doar o scurta intrebare: vi s-a stricat vreodata pompa de benzina? Am un F3 din 1995, pompa nu mai zice nimic, am doar solutia legarii directe intre robinet si carburatoare. Pana cumpar o pompa. Sau se poate repara? Am vazut ca exista kituri de reparatie pentru pompele Mitsubishi, cum are CBR, doar partea de sus, contactele si releul. Merci!
  3. Uite pozitiile robinetului. Sageata in jos = deschis Sageata in sus = rezerva Robinetul orizontal = inchis. @yo4hgx: Merci de informatii! Ieri am facut bypass la pompa, alimentand direct din rezervor in carburatoare. Si a pornit frumos. Insa am observat ca presiunea hidrostatica nu e suficienta, la accelerari mai bruste se simte ca nu vine destula benzina. E clar, pompa mea de benzina e stricata. Oare e stricat mecanismul extern, cel aratat in filmulet? Am vazut ca exista kit-uri de reparatie pentru pompe, cu exact acest mecanism. Cu pompa complet detasata, am alimentat-o direct la o baterie functionala si nu "zice" nimic. Deci cred ca e partea electrica - releul din filmul uploadat. PS: In manualul pt F3 e prezentata schema alimentarii, care include pompa. Deci nu a fost adaugata ulterior.
  4. Buna idee, chiar ma gandeam cum pot verifica faptul ca pompa merge bine. Cand incerc sa pornesc (cu ea conectata), nu aud nimic, nu simt nici o rotire in pompa. Dar asa cum spui tu, o sa vad daca imi curge benzina. Merci !
  5. Salut! Tocmai am demontat rezervorul de pe un F3. Motivul e ca nu imi mai porneste si cred ca in carb. nu intra benzina. Iar rezervorul are doar 3 iesiri: doua furtune mici care au cate un capat liber (aerisire, prea-plin) si evident robinetul. Al meu robinet e conectat la un singur furtun, care duce la pompa de benzina (aflata in spate, pe langa baterie). In pozitia ON, robinetul curge continuu. Asa trebuie? Nu mai e nici un furtun(de vacum). Atunci curgerea e gravitationala, pompa ar trebui sa impinga benzina in carburatoare. Problema mea: daca nu am furtun de vacum (sa fi avut si l-am pierdut? dar unde era conectat?) de ce oare nu-mi porneste? Bateria e noua, electromotorul invarte, dar nu porneste motorul. Atasat e o poza cu problema mea. Cred ca desenul opreste orice dezbatere pe tema asta Deci este un CBR 600 F3 din '95 Multumesc!
  6. Multumesc tuturor pt. sfaturi! Un Paste Fericit !
  7. Nu am umblat inca la frane, nu stiu ce placute am. Am preferat sa ii las pe cei de la service decat sa montez ceva gresit la loc.
  8. Ok, nu dau cu ulei Nu l-am masurat cu sublerul, m-am uitat la urmele placutelor pe disc si sunt uniforme. Pana la urma par a fi discurile, hmm...
  9. Salut din nou, Iata completarea. Directia este tot timpul precisa, la schimbarea benzilor - la trecerea peste marcajele longitudinale nu simt nimic deranjant in roata/furca/ghidon. La miscarea pe loc, inainte/inapoi cu frana fata pusa, nu simt nici un joc, nu se aude nimic, totul pare normal. La franarea usoara, constanta, de la viteza mica, oprirea este sacadata, si simt ca pe parcursul unei rotatii complete a rotii, decelerarea este diferita, intr-o zona franeaza bine, apoi pastrand aceeasi presiune pe maneta de frana simt ca nu tine la fel si roata franata se invarte mai usor. Nu am reusit sa identific sursa acelui mic tacanit care se aude la fiecare rotire a rotii, totusi e un sunet metalic, pare ca vine din etrier. Testul cu surubelnita tinuta aproape de disc nu a fost foarte concludent, pentru ca, desi roata fata suspendata, se roteste destul de greu, dupa ce ii imprim miscarea de rotatie si ridic mana, se opreste; franele cred ca ating discurile pentru ca se aude un usor fasait la rotire. Totusi, cred ca discurile nu sunt perfect drepte, desi nu am putut tine surubelnita complet nemiscata, pe alocuri atingea discul apoi nu. Service la furca in mod special, nu am facut, doar revizia anuala la un service, anul trecut. In ultimii 3 ani nu s-a umblat la uleiul de furca. Bun, acum o sa imi spuneti sa o duc la service? Sau sa incep sa caut discuri. Multumesc tuturor! Asa mult imi place cum mi-ati raspuns, ca de acum la fiecare nedumerire tehnica, oricat de prosteasca, fac un nou post
  10. Hmm, parca incepe sa se contureze un diagnostic , imi place de voi. Vibratia asta o simt de anul trecut, dar nu stiu daca dupa prima iesire din iarna. Acum mi-au venit in minte doua detalii pe care nu le-am mentionat anterior, poate au ceva relevanta. 1. cand parchez moto, impingand-o cu motorul oprit, simt o usoara frecare continua (gen metal pe metal) ca si cand placutele de frana ating tot timpul discul. E doar o atingere f. usoara, nu face cu nimic mai grea impingerea motocicletei. 2. tot de anul trecut, in mers la viteza mica, aud un "tacanit" metalic periodic, care poate coincide cu cate o rotire completa a rotii si trecerea printr-un punct unde e un contact nefiresc. Sa fie toate aceste lucruri interconectate cu "vibratia" la franare de care mentionam? Eu maine verific urmatoarele: - deformarea ambelor discuri si a jentii (metoda "surubelnita") - jocul in rulmenti, prin tragere/impingere cu frana fata pusa - frana constanta, de la 20 kmh sa vad daca oprirea e sacadata. - scoth lipit pe disc, sa vad unde/daca exista un punct de contact la rotirea libera a rotii. nu stiu cum sa imi dau seama daca anvelopa e deformata, sper sa observ ceva "ochiometric". Apoi postez concluzille
  11. Buna idee cu surubelnita, voi proba eventuala deformare a discurilor/rotii. Am incercat sa smucesc fata apasand si ridicand de ghidon, dar simteam totul fluid, fara nimic special. Bune sfaturi, merci !
  12. Salut, Am un CBR F3, care la franarea mai puternica transmite o serie de vibratii in ghidon (cam 4-5 pe secunda) ca si cum as frana pe un grilaj, fara a fi afectata directia, doar o bataia pe verticala transmisa in ghidon. Nu stiu daca sunt cauzate de o setare gresita a amortizoarelor (poate ajung in capatul cursei) sau de sistemul de franare (placute sau vreun disc deformat). Nu simt vibratia in maneta de frana, ci mai mult in furci, dar poate fi transmisa de la roata. Da, e o descriere sumara, insa nu prea am idee ce anume sa investighez. Franele sunt in continuare eficiente, atata doar ca la o franare mai puternica, parca am ABS . Aveti idee ce poate cauza o asemenea vibratie? Multumesc !
  13. Dragi posesori de CBR 600F, Oarecum nu in cursul firesc al mesajelor anterioare, va adresez urmatoarea intrebare: In ce masura poate dauna o toba finala aftermarket (acum ma gandesc la o toba handmade ) mecanicii motorului? Am inteles ca trebuie o resincronizare a carburatoarelor dupa instalarea oricarei tobe noi, dar apoi exista dezavantaje ca urmarii a functionarii diferite a evacuarii? Practic, sunt dezavantaje cauzate de instalarea unei tobe diferite? Va multumesc anticipat !
  14. Foarte adanc. "The one who does not remember history is bound to live through it again". (George Santayana) Respect !
  15. Felicitari pentru tura, pentru logistica si bine ati revenit! O mica intrebare: de ce atractia asta pentru locurile in care au murit multi oameni? Auschwitz, Cernobal, DN1 ?
×
×
  • Creează nouă...