Jump to content

Sinner-

Super Membru
  • Content Count

    1,998
  • Joined

  • Last visited

About Sinner-

  • Rank
    motociclism.ro user 2006

Contact Methods

  • Website URL
    https://www.facebook.com/adrianrus97/
  • Yahoo
    --

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Munchen / Bucuresti
  • Carnet moto din
    06.06.2006
  • Motocicleta
    Yamaha R1 -2016
  • Numar Moto
    da

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Ducati 1098;Ducati 748; Ducati 749 - 2003 - road OnlyHonda CBR 6oo RR - 2oo4Honda CBR 6oo F4i - 2oo4Honda CBR 6oo F4 - 2ooo
  • Interests
    obscure

Recent Profile Visitors

2,362 profile views
  1. ARE YOU READY FOR THE NEW SH!T http://bit.ly/Sinner97video
  2. Daca asta ai inteles insemana ca sunt un 'explicator' foarte foarte prost. - trebuie sa mai invat. Bine ca mi-ai atras atentia. Asadar: am retrogradat din 3 in 2, a intrat in 2 - regulamentar - fara neutral fals - totul ok. in timp ce 'rulam' in 2, a SARIT pur si simplu din treapta in Neutral apoi, am dat sa bag 2 iar, dar fara sa trag de ambreiaj - restul e.. can can
  3. Diferenta intre a avea o strategie si a fi in stare sa o aplici! Care era strategia..? Afati in episodul urmator! http://bit.ly/Sinner97video
  4. EPISOD NOU [APASA-L] Etapa a 6-a, ultima si poate cea mai dramatica. Sanse la pole position si toate premisele unei curse cu un rezultate foarte bun. Cam despre ce a fost vorba de fapt in spatele camerelor de la Telekom? Aflati din - Episodul 1 - al ultimei etape Moto RC 2019.
  5. cei mai tari mi se par parerologii astia care n-au fos tin viata lor la pista, dar au pareri. Multi dintre ei probabil ca abia cu aceasta ocazie au aflat ca avem si noi o pista in romania. discutiile astea cu cine e de vina sunt total stupide si futile, venite din partea altora decat organizatori care au experienta pe fix asa ceva - oricum, in romania sportul national e datul cu parerea. Mai greu este cand trebuie sa luam actiune sau sa ne mobilizam pentru o actiune - atunci te uiti in jur.. nu mai e nimeni, s enumara mustele pe pereti, dar cum mai apare o plemica, iar incep mustele sa bazaie. Problema cu prostii este etern aceeiasi, nu lor le este greu, doar celor din jur le este.
  6. in primul rand, indiferent de natura si tragedia situatiei trebuie sa intelegem ca statistic, mersul la circuit este mult mai safe decat mersul pe strada. Pe strada in fiecare saptamana moare cate un motociclist. Pe Motorpark Romania nu a murit nimeni pana acum iar baiatul chiar daca este in stare grava, nu-l omorati iniante de vreme - vorbele astea nu-s in regula. Deja se vor lua masuri cu reconfigurarea intrarilot si iesirilor de la boxe, chiar daca NU asta a fost cauza, se vor modifica pentru a MINIMIZA posibilitatea de a mai aparea inca un specimen cu IQ inregistrat ca fiind intarziat mental, si sa faca din nou vreo grozavie d asta. Totul este doar specula, ca s-a facut briefing, ca nu s-a facut, ca s-a facut deficitar si etc. Important este sa intelegem ca retardati sunt peste tot si ca incalca regulile chit ca le-ai spus in ultimele 10 minute ceva. De asemenea trebuie inteles ca motociclistul roman este de un TALIBANISM atroce. Atat pe strada, cat, mai ale spe circuit. La noi abia au aparut circuitele de viteza, nu exista o cultura in acest sens, nu exista discutiile obosnuite la cafea intre motociclisti despre cum au mers la track day si etc. Afara au avut aceleasi probleme cu civilizatul motociclistului de pe strada, la pista - doar ca asta era acum 50 de ani, iar pe atunci vitezele erau infime - astazi, ghinioan, se vine cu 300 pe linia dreapta - dezastru direct. Este un tribut pe care il vom plati inca ceva ani pana la educarea motociclistului roman ca si motociclsit, ca si om, ca si entitate neuronala - multi sunt pur si simplu dobitoci retardati.
  7. Asta este de etapa aceasta, etapa trecuta a fost cu happy ending Daca te abonai pe canal, primeai notificarea - hai baga un subscribe There you go
  8. Hai ca din pacate, reusesc sa fac si o postare d'asta tipica pt vizualizari. Ce place motociclistului roman, injuraturi cu babuini in trafic sau accidente. Din pacate, de data asta ma incadrez la 'accidente'.
  9. Depind de niste terte persoane cu footage din exterior
  10. and.. to be continued.. nu? daca am lasat o asa in aer, urmeaza alt episod, ca daca l faceam de 30 minute, ma dadeau pe netflix :)))))
  11. EPISOD NOU LINK episod FULL https://youtu.be/s6zF8o7NM9Y ATENTIE: imagini cu puternic impact emotional S-au varsat rauri de.. muci SUBSCRIBE to my channel not to loose the full story https://www.youtube.com/channel/UCGn1-TLmuLDQb8fd_tcqYYQ?sub_confirmation=1 SHARE ENJOY Etapa 5 - De la agonie la extaz. Totul a pornit de la o, aparent, nevinovata spalare a motocicletei in preziua plecarii la pista. Operatiune pe care am facut-o de zeci de ori in acelasi mod ca pana acum, de data aceasta, ne-a pus capac doua zile in care nu am putut merge, motocicleta taind aprinderea in anumite momente. Domeniul curselor in motorsport este unul foarte sensibil, unde, doar dupa ani de zile reusesti sa nu te mai destabiliezi emotional cand patesti asemenea treburi, ele, fiind de fapt, parte din joc, si.. destul de frecvent. Ce a urmat insa...
  12. EPISOD NOU LINK episod FULL SUBSCRIBE SHARE ENJOY Am gustat prima data cursele moto in 2008, practicam mersul la pista cam odata pe an - piste doar afara, scump. Abia din 2015 am inceput sa particip la toate etapele si antrenamente. Un sport in care singur este imposibil sa reusesti, este important sa gasesti pe cineva care sa rezoneze pe aceeiasi lungime de unda, si dincolo de rezonanta - sa fie om de actiune. Fiind un sport extrem de dificil si costisitor majoritatea se pierd pe drum, sau renunta, constransi de situatie. Din fericire, ne-am gasit pe acest drum unul pe celalalt: Alexandru Daf, un om pasionat care intre timp mi-a devenit prieten si 'partner in crime' - la fel de obsedat si devotat acestui sport, la fel de 'pe actiune', la fel de impulsiv. Am plecat de la 1:56 per tur de circuit, am trecut prin foc si para, greutati, certuri si impacari, munca multa, nopti pierdute, zeci de mii de km si o legatura care devenea mai stransa pe masura ce treceam greul. Astazi am ajuns la 1:42.8 per tur si prima data in viata cand am reusit sa conduc o cursa cu 'baietii mari'. Este important sa nu uiti niciodata de unde ai plecat si cine te-a sustinut atunci cand nimeni nu dadea doi bani pe tine. Pe drum ni s-a mai alaturat un descreierat, Denis Cretu - 'viitorul suna bine' - enjoy the show! Multumesc tuturor partenerilor si sponsorilor mei din acest sezon, fara ei totul ar fi fost mult, mult mai greu. ❤ Unii si-au dorit a nu fi mentionati, trebuie sa le respect decizia, dar gandurile si aprecierile mele sincere si profunde, merg dincolo de o simpla psotare pe facebook.
  13. NOU EPISOD VLOG Dupa peste 150 de ore de montaj, eu centrez, eu dau cu capul, iata noul episod. O etapa incredibila, un parcurs la care nu ma asteptam vis a vis de mine, un final de weekend care mi-a dat incredere in fortele proprii, confirmarea ca sunt pe drumul cel bun. Link https://www.youtube.com/watch?v=aYF6xj1mQ_s SHARE LIKE SUBSCRIBE A sooper dooper weekend, incredible results and all the hard work done getting confirmed that I'm on the right path. Heading with great confidence towards the end of the season. Enjoy the show and please SUBSCRIBE if not yet done it.
  14. NOU EPISOD VLOG Un weekend dubios cu multe cazaturi, un prieten care si-a spart casca dand cu bostanul de planetuță, cu mine penalizat in sesiunea de calificari, si Catalin care ne aduce aminte de vremuri cu ratie la zahar. Stiu ca nu se ridica la nivelul de interes al super 'productiilor' din trafic, dar 'atat pot' si eu, ce sa fac. Daca v-a placut si nu dati SUBSCRIBE, dumnezeul motociclist, va vede! :))))
×
×
  • Create New...