Sari la conținut

Sinner-

Super Membru
  • Număr conținut

    2.020
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    https://www.facebook.com/adrianrus97/
  • Yahoo
    --

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Munchen / Bucuresti
  • Carnet moto din
    06.06.2006
  • Motocicleta
    Yamaha R1 -2018
  • Numar Moto
    da

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Ducati 1098;Ducati 748; Ducati 749 - 2003 - road OnlyHonda CBR 6oo RR - 2oo4Honda CBR 6oo F4i - 2oo4Honda CBR 6oo F4 - 2ooo
  • Interests
    obscure

Vizitatori Recenți Profil

3.350 citiri profil

Sinner-'s Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. thnk u guys. Problema este ca in romaneste, din pacate, google nu are subtitrari automatizate. Cum zice si frigider, din pacate cam asa este, nu prea sta lumea sa citeasca. Am un an si ceva de cand il fac, si da, este dureros. Stiu cat timp pierd la montajele alea sa fie dragute cat de cat, iar cand vad pe altii care doar isi lipesc textele si au zeci de mii views, imi crapa nervii, dar, asta este lume ain care traim. Tot internetul reflecta de fapt starea de fapt a populatiei majoritare, superficiali si orientati pe 'borhot'. Cand am inceput vlogul am crezut ca lumea va cauta calitate si lucruri montate cu grija si arnajate si muzica si efecte..gen.. movie style nitel, dar.. Posibil gresesc undeva, insa subcriverii sunt fte importanti, eu la 1500 Sbs fac in medie 500-700 views per video, problema este sa ajung la SUBSCRIBERI mai multi. Citesc non stop pe net sa incerc sa inteleg cum as putea sa il cresc, insa, no luck so far. Imi place insa fte mult sa montez si mai ales sa arat oamenilor ce se intampla la curse behind the scenes. Din fericire, a avut si un efect advers pozitiv - anul acesta MICHELIN ma sponsorizeaza cu pneuri in urma acestui vlog si al celorlalte videouri sucrte de pe FBK pe care le fac periodic. Asta imi mai indulceste nitel amarul lipsei de views
  2. problema este ca in romania, views fac numai cei care se injura sau comenteaza in trafic, cursele, zero. Adica, n am nimic impotriva acelor genuri de vlog, doar ca eu ne facand acel ceva, n-am can-can uri d astea cotidiene inc are sa se regaseasca oamenii. Si incerc sa mai atrag ceva views de pe afara, si munca dracu la fiecare episod
  3. cu injuraturile de rigoare caci o ard pe engleza, new episode:
  4. Ne pregatimp de noul sezon, pana atunci insa, can can-uri de carantina. Ma scuzati pt engleza, incerc sa atrag si useri de afara
  5. pe scurt: cati cai are dracia asta 'de curse'
  6. "Ceea ce razi tu acum, crezi ca este rasul tau, Neo?"
  7. stiu ca mereu le asteptati, dar nu dati niciodata LIKE :)) Asadar, am trecut pe engleza, huoo :)))
  8. dap, asta a si fost ideea, sa incerc sa prind cat mai multe detalii, inideea in car ela TV nu se vede prea mult. Nici acolo nu erau dotate 'full' ca sa zic asa, dar maar era eva fata de nimic.
  9. Salutare dragilor, pentru cei pasionati de latura sportiva a celor dorua roti, am facut un mini video cu modelele Moto P expuse la MBE Verona 2020. Enjoy it.
  10. Sincer, dupa cum am povestit, diferentele difera in functie de skill. Eu cand am ramas fara blipper doar primul tur l-am avut mai lent cam cu 0.8 sec - pana mi am recalibrat creierul, apoi am revenit incet catre timpii cu blipper. Problema este ca la blipper depui mai putin efort, iar in cadrul unei curse de 18 tururi, orice efort in minus conteaza, daca ai 10 viraje, si medie 1,5-2 inferioare, se fac in medie 15-20 de ambreiaje de tras - stress pe incheieturi suplimentar la ambele maini. 15-20 x 18 tururi .. 270-360 de pompari in antebrat in plus - este o diferenta majora, o simti in ultimele 6-7 tururi masiv. Pana la vlogul cu antrenamentele, v-am pregatit un 'platouas' Plan detaliu cu MotoGPurile dela MBE 2020 si doua interviuri interesante.
×
×
  • Creează nouă...