Jump to content

Sinner-

Super Membru
  • Content Count

    2,016
  • Joined

  • Last visited

About Sinner-

  • Rank
    motociclism.ro user 2006

Contact Methods

  • Website URL
    https://www.facebook.com/adrianrus97/
  • Yahoo
    --

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Munchen / Bucuresti
  • Carnet moto din
    06.06.2006
  • Motocicleta
    Yamaha R1 -2018
  • Numar Moto
    da

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Ducati 1098;Ducati 748; Ducati 749 - 2003 - road OnlyHonda CBR 6oo RR - 2oo4Honda CBR 6oo F4i - 2oo4Honda CBR 6oo F4 - 2ooo
  • Interests
    obscure

Recent Profile Visitors

2,528 profile views
  1. Ne pregatimp de noul sezon, pana atunci insa, can can-uri de carantina. Ma scuzati pt engleza, incerc sa atrag si useri de afara
  2. pe scurt: cati cai are dracia asta 'de curse'
  3. De carantine si Suspensii.
  4. "Ceea ce razi tu acum, crezi ca este rasul tau, Neo?"
  5. stiu ca mereu le asteptati, dar nu dati niciodata LIKE :)) Asadar, am trecut pe engleza, huoo :)))
  6. dap, asta a si fost ideea, sa incerc sa prind cat mai multe detalii, inideea in car ela TV nu se vede prea mult. Nici acolo nu erau dotate 'full' ca sa zic asa, dar maar era eva fata de nimic.
  7. Salutare dragilor, pentru cei pasionati de latura sportiva a celor dorua roti, am facut un mini video cu modelele Moto P expuse la MBE Verona 2020. Enjoy it.
  8. Sincer, dupa cum am povestit, diferentele difera in functie de skill. Eu cand am ramas fara blipper doar primul tur l-am avut mai lent cam cu 0.8 sec - pana mi am recalibrat creierul, apoi am revenit incet catre timpii cu blipper. Problema este ca la blipper depui mai putin efort, iar in cadrul unei curse de 18 tururi, orice efort in minus conteaza, daca ai 10 viraje, si medie 1,5-2 inferioare, se fac in medie 15-20 de ambreiaje de tras - stress pe incheieturi suplimentar la ambele maini. 15-20 x 18 tururi .. 270-360 de pompari in antebrat in plus - este o diferenta majora, o simti in ultimele 6-7 tururi masiv. Pana la vlogul cu antrenamentele, v-am pregatit un 'platouas' Plan detaliu cu MotoGPurile dela MBE 2020 si doua interviuri interesante.
  9. @Flower-Power - incerc din rasputeri sa o rezolv in acest weekend, dar pana atunci am de temrinat video-ul dela bike expo Verona, interviurile cu VanDer Mark, Garret Gerloff si Federico Caricasulo. @Killer_533 - si cand ma gandesc, inainte de a avesa blipper pe motoreta, o faceam manual - damn skilled i was on that one, mor de ciuda ca nu am filmari cand ii dadeam inferioarele cu blip manual, poate o sa-mi fac vreme sa fac un video d'asta. De fapt chiar a fost o situatie in 2018 in cursa cand am ramas fara blipper, se desurubase nitel senzorul, si am 'trecut pe manual' instant, a fost dragut. Ironia a facut ca adversarul meu din acea cursa a avut si el fix aceeiasi problema, insa el mereru avusese numai motorete scumpe cu blipper si cand a ramas fara, a inceput sa piarda timp la inferioare pt ca nu era obisnuit cu manualul. :))) - i felt special that day :))
  10. La acel model de R6 este o 'smekereala' cu japca - faptul ca se poate, da, se poate, doar ca ai multe sanse sa strici cutia pentru ca ECU nu este implicat in 'actiune', asadar nu sunt luati in calcul toti parametrii necesari pentru BLIPPingul perfect. Dar, DA, fucntioneaza. - asa cum functionau si Quickshifter-ele de prima generatie, taiau la japca scanteia si gata, intra. ECU cunoaste toti parametrii legati de pozitia arborelui, graduld e deschidere al clapetelor in concordanta cu spray ul din injectoare, presiuena din airbox si multe altele, dar mai ales, daca MARTE este retrograd.
  11. Ah, credeam ca esti un amic de l apista, frigider il poreclisem si pe el. exsita doua sisteme diferite: QUICKSHIFTER - care taie aprinderea pentru a facilita schimbarea in treapta superioara BLIPPER - noua smekerie in domeniu, posibila doar la motocicletele de generatie noua care au actuator pe clapeta de acceleratie, adica poate fi actionata independent de catre ECU, fara a fi nevoie de mana pilotului. Cand dai inferioara, senzorul trimite informatia la ECU, in acel moment calculeaza exact ce turatie are nevoie pentru inferioara urmatoare, tureaza singuira motorul actionand actuatoruld e care ams pus mia sus, si.. magie.. intra in inferioara fara sa atingi ambreiajul. Ambreiajul este folosit pentru a decupla practic cutia si a introduce alta treapta, care avand alta circumferint ape pinion, automat are alta turatie. Dar acum, ECU face treaba, sincronizeaza turatia singur pt treapta inferior urmatoare.
  12. Da, porcaria dracului. Asta m-a luat prin surprindere total, faptul ca din 2-a a sarit in N, n-am patit asta niciodata pana acum la vreo motocicleta, dar, stii cum e 'nebanuite sunt cararile..' Problema mai mare este ca la racing, dupa cum ai experimentat pe pielea ta, e nevoie de automatisme. Eh, de cand cu blipperul asta (inferioare fara ambreiaj), practic ti-a disparut 'antrenamentul' cu ambreiajul, nu mai ai acel reflex - oricand 'accesezi cutia de viteze' sa tragi de ambreiaj. Practic am bagat-o inapoi in a -2a cu japca, fara ambreiaj, ambreiajul stock n-a facut fata si.. zdrang..
×
×
  • Create New...