-
Număr conținut
68 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://
Profil
-
Locatie
Cluj Napoca
-
Carnet moto din
2005
-
Numar Moto
SJ-03-XXX
-
Club
none
Informații profil
-
Motociclete detinute
none
-
Interests
motoare, raliuri
rainman's Achievements
Newbie (1/14)
-
din cate stiti voi, se poate sau nu interschimba saua de F4i Sport, cu o sa normala de F4i? intreb pentru ca, o data ce o cumpar, as vrea sa pun si niste suporti pentru cutii pe ea, pentru drum mai lung, si nu as crede ca suportii s-ar putea monta pe saua de F4iSport (care e din din 2 bucati). Sau ma insel? Ati auzit vreodata de cazuri (sau sa fi vazut poze) in care sa existe montati suporti pe un F4i/F4iSport?
-
Import moto din UE (acte, costuri etc)
topic a răspuns lui rainman în raulusul Legislatie, acte, vama
mersi @creep berea cu prima ocazie -
ok, deci am lamurit-o cu consumul. ramane pozitia in sa. stiu ca era un topic unde s-a discutat pe tema asta mai demult (@sinner, cred ca si tu erai unul din participantii la discutie), dar nu am reusit sa-l gasesc nicicum. Se stie ca pozitia pe F e oarecum mai lejera, (nu tre sa te apleci tare mult), caracteristica unui Sport-Touring. Pozitia pe RR in schimb e agresiva, si mai multa lume zicea ca, la folosire prin oras, si prin afara ( dar fara sa ai pretentii de a scoate untul din ea), nu merita sa dai nici bani in plus, si nici sa trebuiasca sa adopti o pozitie agresiva, pe un RR, fiind astfel de preferat un F. (Nu vreau sa intru in polemici pe baza perfomantelor, pentru ca in mod cert RR are niste atuuri in plus din acest punct de vedere; ma refer strict la pozitie). Deci pana la urma, cat priveste modelul F sport ('01-'02), cum e pozitia in sa? Gen sport-touring (spre F), sau agresiva (spre RR)? Sau ceva intre? @antemiu: super tare honditza. sa o folosesti sanatos, si la cat mai putine tavaleli!
-
fratilor, am urmarit tot topicul, si am observat ca urmatoarea intrebare a fost pusa de nenumarate ori, iar raspunsuri...pauza: Cat va consuma mobrele (oras/afara/mixt)? Indeosebi pt posesorii de F4i si F4iSport. si inca o intrebare, daca se poate: cum este pozitia in sa la F4i S? Este asemanatoare cu RR, sau da mai mult spre F? Ma refer la cat de agresiva e pozitia.
-
Import moto din UE (acte, costuri etc)
topic a răspuns lui rainman în raulusul Legislatie, acte, vama
mi se pare normal ca atunci cand inveti o limba, sa o inveti la nivel general, si sa nu te bagi in termeni tehnici, din industrie sau mai stiu io ce domenii. nu? si uite, daca zici ca te oferi, mai am cativa termeni: 1)arretratori pedane 2)sellino monoposto 3)sottocodone e tamponi paracarene 4)borsa serbatoio 5)cavalletto 6)cupolino doppia bolla fabbri 7)coprisellino passeggiero berea ramane oricum valabila -
Import moto din UE (acte, costuri etc)
topic a răspuns lui rainman în raulusul Legislatie, acte, vama
stiti careva ce vrea sa insemne "tagliandata" in italiana? la multe motoare de pe moto.it apare acest termen in descrierea lor, si desi vorbesc bine limba italiana, termenul asta nu am reusit sa-l deslusesc de fapt sunt mai multi termeni pe care nu-i inteleg. Daca e cineva care s-a lovit de ei, si ii intelege, il rog sa-mi dea un semn pe privat eventual. Dau o bere. -
In ce moment se vede ca ezita? Pt ca din ce se vede acolo, tipu era pe acceleratie, si la lasat mana din gaz exact in momentul in care conservarul l-a plesnit. Si cum manevra conservarului a fost foarte foarte din scurt, unde ai vazut tu ezitarea aia la motociclist?
-
Dumnezeu sa-l ierte...Chiar speram ca o sa se faca bine. Intamplari ca astea te fac sa te gandesti ca trebuie ne abtinem de la a-i da gaz in oras....dar din pacate doar te fac sa te gandesti, pentru ca efectul tine doar o zi-doua, dupa care redevenim din nou grabiti...
-
si chiar, cum e treaba cu asigurarile? adica in caz ca fiecare din cei implicati in eveniment au asigurare RCA, ce trebuie sa fie scris in procesu verbal, astfel incat agentu de asigurari sa iti dea unda verde pentru a-ti repara tabla pe asigurarea celuilalt? ca nu cred ca e asa simplu cum zice @stilgar, nu poti sa mergi asa pur si simplu cu asigurarea la birou de asigurari, ci trebuie sa apara in proces ca vina accidentului este a celuilalt participant. cel putin asa e logic. Oricum, cine stie mai multe, sa lamureasca lumea
-
pai stiam ca avut intentii malitioase (si ca m-ai avut pe mine, si intamplarea mea recenta in gand(in care by the way, nu am avut nici o vina),atunci cand ai deschis topicu, tocmai de aia te-am intrebat. da oricum, nu ai motiv sa fii malitios, zicand ca am abonament lunar la tamponari -> pur si simplu sunt ghinionist. Si ce? Ar trebui ca asta sa ma faca sa renunt la motoare? Nici gand. si totusi, unde ai vrut sa ajungi, deschizand topicu asta? din moment ce e absolut normal ca cele mai multe accidente sa aiba loc intre motociclete-masini.
-
ce vrei sa zici tu de fapt bva? ca nu prea am inteles mare lucru din cele doua randuri pe care le-ai scris (plus ca si semnele de punctuatie cam lipsesc)
-
Sa vedeti ce marlan a fost conservaru. Si-a sters frumos aripa, astfel incat acum mai avea doar niste zgarieturi usoare, si voia sa declare ca el era oprit cu botul intrat putin in sosea, iar eu am cazut pur si simplu langa el langa el, iar el nu are nici o vina (asta ar fi exclus neacordarea de prioritate). In cazu asta ramaneam nu se punea problema repararii motorului pe asigurarea lui. El o zis ca avea si martor, si ca jura ca era oprit, si ca ma vazuse. Cu toate astea, ar fi vrut sa imi dea asigurarea lui; dar dupa declaratia pe care ar fi facut-o, agentul ar fi tras concluzia ca nu e vinovat, si nu ar fi prevazut ca el sa imi dea asigurarea. Si a zis ca el nu declara altceva, pt ca atunci ar avea el probleme. Vazand ce intorsatura iau lucrurile, am stat de capul agentului, facand gura, iar norocul meu a fost ca agentul s-a dovedit a fi baiat de treaba, prpunandu-ne sa scriem in declaratie un alt scenariu, cum ca soferul ar fi facut manevra de dat cu spatele spre a intra in curte, moment in care eu venind din spate, i-as fi acrosat aripa. Si a pus-o in asa fel incat conservarul sa creada ca o sa iasa basma curata, si acesta a fost de acord. Insa cand a scris procesul verbal, agentul i-a atribuit lui culpa, scriind "neasigurandu-se indeajuns", si dandu-i 3 puncte de penalizare, si permisiunea de a-mi repara motorul pe asigurarea lui. Asa ca totul s-a terminat cu bine. Insa nu pot sa cred cat de marlani pot fi unii oameni. Ce ar fi trebuit ca sa se vada clar ca a fost vina lui? Sa am 100km/h, si sa ma fac si eu praf, cum s-a intamplat nu demult cu bietu baiat din Bucuresti? Insa asa, ce s-o fi gandit el... vazand ca nu am nimic, sa zica ca am cazut langa el, si i-am zgariat un pic aripa, si ca el n-ar avea nici o vina.
-
Tocmai am avut parte si eu de un incident rutier.Din fericire nu am patit chiar nimic, doar motorul s-a shifonat. Ceea ce v-as ruga mai mult ar fi sa imi spuneti cum ar trebui sa procedez astfel incat sa fiu sigur ca respectivul conservar o sa-mi repare motorul pe asigurarea lui. Sa va povestesc deci si intamplarea. Pe la 19:30 urcam pe Republicii. Viteza aveam undeva pe la 60 km/h. Atent cum sunt tot timpul la depistarea eventualilor conservari care ar putea iesi grabiti dintr-o curte, sau intoarce si a-mi taia calea, am observat pe unul la circa 200 de m in fata, care isi bagase botu in sosea si voia sa iasa dintr-o curte. Cum procedez de obicei, claxonex scurt de 2 ori, si de obicei tipul se sesiseaza, si opreste, astfel incat sa trec in siguranta. Convins fiind ca asa se va intampla si acum, in prima faza nu am incetinit, si mi-am continuat drumul. Ei bine insa, soferu nu a oprit, ci si-a bagat si mai mult botul, ajungand de-a curmezisul pe banda mea. In momentul asta am inceput sa franez si sa virez stanga spre a-l evita, dar distanta nu a fost suficienta si am intrat in aripa lui stanga fata. Motorul s-a culcat pe dreapta, iar eu am ramas in picioare, nepatind nimic (pentru ca viteza se reduse considerabil). Daune: scarita dreapta rupta, farul infundat in spate, si carene crapate (langa semnalizare, si cea care incadreaza farul (cel putin doar asta am observat). Am convenit cu soferul ca ne intalnim maine dimineata sa mergem la politie sa facem constatare, si sa obtinem actele necesare repararii daunelor. Am vorbit din nou cu tipul in seara asta ca sa ma asigur ca imi va da asigurarea lui pt a-mi repara motorul, el fiind de acord. Insa ce ma nelinisteste este ca nu cumva sa ma scoata pe mine vinovat (caz in care va trebui sa-mi repar singur motorul, si nu va fi chiar ieftin). Spun asta pentru ca nu a recunoscut in mod clar ca ar avea vreo vina. Versiunea lui e ca a bagat botul putin, m-a vazut venind, si a franat (si pana sa dea in spate, am intrat in el). Ceea ce s-a intamplat de fapt a fost ca chiar dupa ce l-am claxonat, el nu s-a oprit, ocupand aproape toata banda, si oprind doar dupa aceea, nemaiputand sa evit contactul. Si in plus de asta, numarul conservei era de MAI (deci cred ca intelegeti nelinistea mea). Stiu ca a mai fost un caz pe forum, tot in zona Clujului, in care in timp ce motociclistul era la spital primind ingrijiri medicale, s-au tras niste sfori, si in final a fost scos el tap ispasitor (si situatia lui era mult mai grava, motorul fiind si mult mai avariat, si avand leziuni si la cap). In concluzie ce ma sfatuiti sa fac? Dupa mintea mea, vina apartine clar conservarului, si nu ar trebui sa fie probleme cu asigurarile. Insa cine stie....el nerecunoscand clar ca e vina lui, ma tem sa nu raman cu buzele umflate.
-
Care ar fi un pret ok cerut de un mecanic pentru o sincronizare de carburatoare (2 la numar)? Dar pentru curatarea lor?
-
care ziceti voi ca ar fi un pret ok pe mobile.de pentru un cbr 600 F4i? si cat credeti ca ar mi fi de platit pe vama+leasing la pretul de mai sus?