Jump to content

mihaip

Super Membru
  • Content Count

    819
  • Joined

  • Last visited

About mihaip

  • Rank
    Avansat

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.flickr.com/photos/vanzare_sv650s
  • Yahoo
    mihai_pora

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    1
  • Numar Moto
    1
  1. mihaip

    Service Moto

    Multumesc, Am vorbit cu el si am transmis coordonatele mai departe
  2. mihaip

    Service Moto

    Buna dimineata, Am niste prieteni polonezi care au o problema cu piulita de la pinion la un Fazer din 2001 si care sunt in Sibiu. Am sunat la numerele de pe forum, dar nu raspunde nimeni. Unde as putea sa-i trimit ? Mihai
  3. A venit momentul sa vand si eu agregatul dupa 6 ani in care m-a slujit in mod meritoriu. Anuntul cu poze si date de contact este aici: http://www.bikeshop.ro/show.php?id=370023 42000km, carena full, din 2000 si il dau cu 1500 de euro.
  4. Daca iti plac avioanele mai vezi si Muzeul Aviatiei pe Barbu Vacarescu, pe langa hotel Caro.
  5. Salutare, Caut o maneta de frana fata si un suport de scarita dreapta pt un sv650s din 2000 . Aveti cunostinte pe unde se pot gasi ? sh sau noi
  6. M-a mai lovit o revelatie : schimba-ti electricianul ca e incompetent. Incarcarea se verifica pe loc cu multimetru atat cu farul stins cat si cu farul aprins, nu iti trebuie nici pista de incercari si nici sa mergi ilegal ca sa verifici daca releul incarca sau nu bateria. Procedura e cam asa : - pui bateria pe redresor si o incarci peste noapte : 10 ore cu 1/10 din capacitate . Adica daca ai baterie de 10Ah o incarci cu 1 amper timp de 10 ore. - dupa ce scoti bateria de pe redresor o lasi 30 min - o ora sa revina la tensiunea nominala . - montezi bateria pe motor. - pornesi motorul, - pui voltmetrul de curent continuu in paralel cu bornele bateriei masori tensiunea la o turatie de 3000-5000 RPM. - tensiunea trebuie sa fie intre 13.5 si 15 V cu faza scurta aprinsa. Daca e mai putin , nu se incarca, daca e mai mult incarca prea mult si strica bateria. Dupa cum vezi, nu e nevoie sa iesi din garaj, daramite pe strada. Daca stau si ma gandesc un politai jmecher iti putea lua talonul pentru ca ai probleme electrice si tu nu puteai sa demonstrezi pe loc ca ai remediat problema pentru ca nici tu si nici electricianul tau nu aveti competente in domeniu. Considera ca ai avut noroc si ai scapat ieftin.
  7. Ia in calcul 3 zile pierdute pentru contestarea amenzii si proces si gandeste-te ca ar trebui sa-ti iei concediu fara plata de la munca . Daca iesi in profit, contesta amenda. In general merita contestate procesele verbale pentru cand ramai fara permis . Cand e vorba de puncte putine, de obicei expira inainte de a primi urmatoarea amenda asa ca nu se prea acumuleaza. Articolul ala s-a bagat in lege special pentru a salva vietile motociclistilor si a reduce numarul de accidente si din punctul meu de vedere este la fel de bun ca cel cu obligativitatea purtarii castii sau a centurii de siguranta.
  8. - avand in vedere ca masina e parcata mereu in Buftea in centru puteti fi siguri ca omul are niste relatii bine stabilite cu organele . Puteti merge cu incredere la Politie, omului o sa-i faca placere sa va revada la interogatoriu si va produce la momentul oportun 7 martori care vor declara ca erau impreuna si plantau copaci. - atunci cand unul iti da palme peste casca se cheama ca esti mai catolic decat papa daca o scoti ca nu cumva sa-i loveasca omul palmele de casca. In bunul spirit crestin , nu cred ca se va ajunge la vre-o forma de 'rivengi', pentru simplul motiv ca zmeul deja a dovedit 3 oameni echipati cu casti si manusi , asa ca nu stiu de unde se va strange plutonul necesar aplicarii vre-unei riposte. - e bine de stiut ca prin zona circula ciudati, o trecem pe lista alaturi de Sacele si cascam ochii cand trecem prin zona. Insanatosire grabnica, cu un nas fracturat si dinti ciobiti poti sa te alegi si la o bauta cu prietenii, asa ca nu e grav. Data viitoare sa purtati echipamentul .
  9. Inteleg ca problema a fost rezolvata. Am ramas cu o nelamurire : cum se face ca nimeni nu i-a sugerat omului sa puna mana pe un multimetru si sa masoare diferite chestii cum ar fi (tensiunea la bornele bateriei, rezistenta intre borna de plus a instalatiei electrice si cadru , etc. ) ?
  10. Placute de frana SV650 : Ferodo FDB2048 si FDB2049 pe fata, indiferent de an. FDB338 pe spate pentru 99-2002 (carburatele) FDB754 pe spate pentru 2003-> (injectatele) Oglinda de stanga pentru SV650S am eu parca. E putin zgariat plasticul, dar oglinda e buna. Mi-a ramas de pe vremea cand aveam CASCO In legatura cu ambreiajul : nu trebuie desfacut, ai un surub de reglaj la levier si se regleaza de acolo cat de intins sa stea cablul. Daca l-ai intins la maxim si tot nu e suficient, desfaci plasticul de jos si mai poti regla si de acolo, dar manualul recomanda reglarea de la maneta.
  11. Vezi ca dragsterele alea cu roata cat casa au multe sute de cai putere, nu 70. De altfel probabil ai observat si la ele ca marimea rotilor de pe spate difera de la o clasa la alta iar eu as zice ca e fix din cauza diferentelor de putere. Nu v-ati intrebat niciodata de ce au motoarele de MotoGP la clasele de 125 si 250 roti mai subtiri pe spate ? Este vorba de un compromis intre manevrabilitate si puterea care trebuie pusa la sol. Referitor la presiunea scazuta : o sa fii surpins , dar cand nu stateam pe motor nu se observa ca e presiunea scazuta. Intamplator a observat cineva si mi-a spus , dupa care am remarcat si eu ca se flexa cam mult cauciucul cand franam fata si ma impringeam in ghidon. Ca fapt divers, am mers si cu un Renault 5 care e destul de usurel cu presiune de 1.2, vre-o 500 de metri pana la prima vulcanizare unde am facut presiunea. Pe dinafara nu se remarca mare jmecherie, mai ales pe spate. Cauta pe site-ul lui wizzie . Ceva cu tanga moteurs. In Bucuresti a fost chiar soare la pranz si dupa-amiaza. Foarte placut de mers cu motoru, pacat ca era plin de masini.
  12. Eu n-as pune 180 pe spate la SV650. Mai demult am imprumutat cuiva cu un CBR600 vechea mea guma de spate pentru ca avea nevoie la RAR, persoana cumparandu-si motorul (primul) cu 180 pe spate. Dupa doua zile mi-a spus ca a trecut la RAR si vrea sa pastreze guma pentru ca motorul este mult mai manevrabil cu un cauciuc obosit dar de dimensiuni corecte decat ce avea el inainte. Latimea gumei nu cred ca este relevanta la plecarea de pe loc, ci din cate stiu eu la viteze mari , ceea ce nu este cazul la SV650. Cui i se pare ca fuge spatele ar fi bine sa verifice presiunea. Eu mergeam cu 1 si putin la inceputul sezonului din indolenta si aveam impresia ca nu mai stiu sa merg si ca e dat cu duralube tot Bucurestiul. Dupa ce am corectat problema strazile si-au recapatat aderenta, mai ales in curbe .
×
×
  • Create New...