Sari la conținut

bibix2

Membru
  • Număr conținut

    104
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    flaachim@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Timisoara
  • Carnet moto din
    2001
  • Motocicleta
    Suzuki DL650 V-Strom
  • Numar Moto
    TM-86-FLA

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Voshod 175cc '92, MZ ETZ 250cc '84, Aprilia Pegaso 650cc '95

bibix2's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Chiar ma gandeam sa-ti zic sa impartasesti cu toata lumea diferentele intre cele doua motoare, cu riscul ca unii sa te acuze de off-topic. Se pare ca am presupus in mod eronat faptul ca CBF-ul are suspensii mai rigide, si incepeam deja sa dezinformez lumea. Macar am zis ca regret ca n-am mai pornit acel CBF sa dau o tura cu el :-). Oricum, personal sunt inca multumit de faptul ca m-am hotarat la DL650.
  2. Cred ca da, le strangi tu cand mergi cu suspensiile alea pe drumuri romanesti :-). Eu l-am taiat de pe lista cand am vazut ca tre sa ma las in brate, practic nici nu l-am mai pornit sa ma dau cu el - greseala probabil - deci nu mai stiu cum stateau picioarele. DL-ul l-am luat 2 zile mai tarziu, si abia atunci am vazut ca e importanta si pozitia picioarelor, la motoarele anterioare fie eram mai tanar si flexibil :-), fie chiar stateam cu picioarele mai comod.
  3. Am auzit laude despre motorul de cbf 1000, care cica nu s-ar aplica la cbf 600. Deci CBF 1000 ar fi super fiabil, dar mie nu mi-a placut pozitia in sa, stai putin aplecat, aproape ca te lasi pe brate, comparativ cu DL pe care stai drept, deci CBF e mai "street".
  4. Roata fata: 2x 6203-2RS, dimensiuni: 17x40x12mm Roata spate: 2x 6204-2RS, dimensiuni: 20x47x14mm Pinion spate: 1x 62/32-2RS, 32x65x17mm
  5. Nici rulmentii de la roti nu-s ce-i mai tari, la 33000 unul de pe fata era copt rau, s-a imprastiat tot cand l-am scos din lagar, preventiv i-am schimbat pe toti, roata fata/spate, inclusiv pinion spate, inital erau capsati doar pe o parte, am pus rulmenti capsati pe ambele parti...
  6. In urmatoarele saptamani cred ca voi trece pe la Dan pentru anumite modificari la sa. As putea sa te ajut, daca nu va fi nevoie sa dam jos rezervorul. Eventual te anunt inainte sa trec pe la el.
  7. Si in caz ca senzorul functioneaza corect, banuiesc ca va trebui sa-ti opreasca motorul instant in momentul in care "rastorni senzorul".
  8. Daca ai timp, poti sa dai jos banda cu care ai imobilizat mecanismul, si sa te joci cu senzorul. Adica scoti din suport cutiuta cu magnetul respectiv, ii lasi conectate toate firele, si il rotesti (ca si cum s-ar roti cand el ar fi fixat de moto si moto s-ar rasturna), in timp ce motorul e pornit. Atentie mare sa nu faci vreun scurt si sa ramana toate firele conectate in timp ce faci testele astea. Ideea ar fi sa se opreasca motorul cand tu "rastorni" senzorul. Interesant ca ti-a aparut eroarea fara sa-ti opreasca motorul - deci nu s-a detectat rasturnare, doar o defectiune a senzorului, hmmm...
  9. Probabil ca componentele de pe placuta aia sunt senzori magnetici - Hall. Ori senzorii Hall nu mai functioneaza, ori tensiunea lor de alimentare nu mai e cea corecta, ori piesa magnetica nu isi mentine pozitia normala cand moto e in pozitie verticala. http://www.e-automobile.ro/categorie-electronica/106-senzor-hall.html
  10. Senzor care a avut rau de mare, sau alergie la sare . Am observat ca au fost 2 senzori de rasturnare care ambii au cedat la mare adica unul la Constanta, altul in zona Thassos.
  11. Ma tenteaza drumul ala de la Herculane spre Lupeni, ca transalpina mi se pare ca momentan e sub zapezi. Galben/portocaliul ala mie mi se pare totusi optim, adica nu deranjeaza deloc pe timp de noapte. Dar cum zici, e o chestie care tine si de gusturi si obisnuinta, la toyota am alb cu acele indicatoare rosii, intr-adevar are un aspect placut.
  12. Poate asta ar fi o varianta dar nu-l vad pe site-ul romanesc si nush daca se merita comandat din DE :|.
  13. http://www.conrad.com/ce/ eventual http://www.germanelectronics.ro/ sau o plimbare la vitacom?
  14. La intrebarea 2 ar putea sa te ajute si userul "mexykanu" de pe acest forum - de la el mi-am luat si eu perechea de protectii din cauciuc, aprox 90ron.
  15. Nu-i stres, eu nu fortez nici dupa 1000 de km de rodaj :-)
×
×
  • Creează nouă...