Din moment ce scuterul a fost STRICAT, din start, de ce v-ati batut joc in continuare de saracul om?
Scuterul trebuia schimbat pe loc, si daca il puteati repara, il puteati revinde.
In acest fel, clientul era multumit, si nu aveati nimic de pierdut.
Dar, in calitate de firma romaneasca, ati preferat sa urmati traditia si sa nu va complicati, mergand pe ideea "a platit, acu da-l draq".
Ziceati ca situatia nu este nici alb, nici negru, ci gri... nu prea cred...atata timp cat ii l-ati vandut STRICAT, si nu l-ati PUTUT REPARA intr-o perioada de timp acceptabil, nu vad ce ar putea fi mai CLAR de atat.
ps: acu vro 2 ani, un prieten a vrut sa-si ia tot un scuter gopop, si am mers cu el la carrefour, si mare surpriza: din 7-8 scutere care erau acolo, nu functiona nici unul! s-au chinuit angajatii vro ora sa-l porneasca, dupa care a inteles calitatea scuterelor oferite de dvs si a renuntat.
ps2: sunt de acord cu Brugus...dati de A1 si luati-va motoare de 125!
Toate cele bune!