-
Număr conținut
210 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://www.last.fm/music/Cycler
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Cluburesti
-
Carnet moto din
penis ? ^_^
-
Club
Bamboo
Informații profil
-
Interests
Your soul
Cycler's Achievements
Newbie (1/14)
-
Aia cu aerisitu' intervine in timp si se rezolva prin interventii periodice cam odata pe an (se simte maneta moale, n-o sa pleci pe munte asa fara o aerisire). O alta problema ar fi "brake fade", care se intalneste la mai orice frana cu placute - nu neaparat hidraulica. Personal prefer sa franez rar si ferm prin locurile esentiale in functie de teren si traseu, motiv pentru care in trei ani n-am intalnit buba asta la franele din dotare, care cica n-ar fi tocmai grozave dupa gura lumii (Tektro Auriga Comp). Daca franezi constant pe o coborare lunga s-ar putea intr-adevar sa ai probleme. Daca lasi bicla libera si franezi inainte de viraje (sau unde situatia o cere) .. poate n-o sa ai deloc. Priveste partea buna a lucrurilor insa: ceea ce rezulta intr-un fading la o coborare lunga cu franele trase ar putea rezulta in supraincalzirea jantei si o frumoasa explozie de cauciuc la franele cu saboti
-
Fara piste speram sa se poata in curand http://optar.ro/wordpress/?p=406
-
Ilegal e pe autostrada si cam atat. Persista niste semne de "interzis" prin zona Brasovului, dar din cate stiu sunt cam anticonstitutionale si cam impotriva prevederilor UE de asemenea. @Zidaru: Focus & Univega sunt niste marci rentabile calitate/pret in zona 2000 +/- 500 lei. @shin (hello heloo ): Mie mi-au iesit ca "record" 164 km/zi in conditii de antrenament mediu, MTB cu anvelope semi-slick si bagaje de touring (inclusiv cort si cele necesare pentru cateva zile), caldura mare, in majoritate pe plat. Estimez ca as putea face Bucuresti - litoral intr-o zi pe o cursiera adecvata, fara bagaj, dar nu prea servesc asa ceva O medie de 100 km/zi mi se pare acceptabila pentru excursii, iti lasa timp de diverse (vizitat chestii, mancat, campat linistit, trezit devreme si facut o omleta).
-
Aaaa.. hai sa spamez si aici: daca are cineva chef de impachetari cu namol, toata ziua de sambata asta prin padurea Caldarusani, "lasati-ma sa stiu" Ca sa nu ma repet, link la vecinii pe doua roti fara motor: http://www.ciclism.ro/forums/index.php/topic/4105-planificator-ture-pentru-bucurestenimtb/page__view__findpost__p__435729
-
-
http://www.youtube.com/watch?v=s_E4haW1upw
-
-
Shit happens, desi de obicei se intampla dupa cafeaua de dimineata si doare doar daca n-ai mestecat bine ardeiu' din shaorma. De retinut / admirat faptul ca nu s-a apucat nimeni sa traga de batz. Ar fi rezultat o hemoragie nasoala. Treaba asta se lasa in seama personalului specializat
-
-
Ai seria intr-o baza de date usor accesibila politiei, in caz ca e gasita orice agent poate verifica rapid prin statie. In caz ca vrei sa cumperi bicicleta o poti verifica online daca nu-i declarata ca fiind furata. D'astea. Si, preferabil, se foloseste alta serializare decat cea a producatorului - unele cadre au seria pe un sticker de care se poate scapa.
-
Aa da, asa Insa am zis "pinionul" pentru ca, din cate pareri am mai citit, lumea zice ca are un raport de transmisie mai pentru lenesi. Si ca pentru oras si-ar pune un PINION mai mic, sa mearga mai repejor
-
Garantia ? Cum ziceam, nu ofera prea multe (in caz ca o mai fi in oferta), e cam greu (otel "high-tensile"), dar la pret/calitate e mai cinstit decat marcile "autohtone" (ma rog, componentele chinezesti asamblate aici).
-
Baietii de la service din Decathlon erau (daca nu mai sunt inca) cam praf cica - nu i-am verificat personal. Dar daca tot ai adus vorba de magazinu' asta, au o solutie si mai de buget - B-Twin Vitamin. Un singlespeed pe structura MTB, pinionul destul de maricel - destui care l-au incercat spun ca pentru oras si-ar monta unul mai mare (sunt prea putine pante suficient de abrupte si de lungi ca sa nu le faci fata). Cam greu cadrul, furca fixa (cu u pic de tehnica n-ai treaba cu gropile din oras) iiiinsa costa numai vreo 250 lei. As zice ca-i suficient de decent incat sa faci si offroad gen Cernica.
-
@fannyflint: Cica nici pliantele mai scumpe, gen Dahon (sa nu mai zic Brompton) nu-s foarte rasarite calitativ, platesti mult prea mult pe numele de pe cadru. Daca chiar te atrage o pliabila in vederea drumurilor prin oras, combinate cu faptul ca nu trebuie s-o mai lasi legata, poti lua o chinezarie d'asta (fara suspensii) de la nenea ala care le asambleaza atent, iar cu prima ocazie sa-i schimbi butucul spate cu un speedhub (butuc cu "cutie de viteze" integrata) SRAM sau Shimano - trei viteze + frana torpedo, in combinatie cu un raport adecvat foaie/pinion ar trebui sa-ti ajunga pentru Bucuresti. (folosesc in mod curent 4 rapoarte de pe o caseta de pinioane 12-34 la MTB, in situatiile obisnuite de mers prin oras - ar fi pacat de ea daca as face doar asta)
-
Hmm.. as prefera ceva padure/pamant daca se poate, asa ca ma mai gandesc .. sa vad ce mai apare (Transu' totusi cam iese din schema, avand in vedere modificarile din mersu' trenurilor - nu mai e personalul ala care ajunge pe la 4 dimineata in Arpasu de Jos ... sau ar fi ceva, dar cu trei schimbari si 12h de calatorie )