Sari la conținut

emoisescu

EX+
  • Număr conținut

    11
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Carnet moto din
    1991

emoisescu's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salut toti motociclistii pe aceasta cale,si pentru cei care au probleme cu acele scutere (Peugeot si alte modele)care au cheie cu imobilizare,ai anunt ca ai pot ajuta,la fel cei care au probleme cu aprinderi electronice si ai rog sa ma contacteze telefonic la urmatoarele numere:0722.769.357 sau 0765.430.058
  2. Salutare, Am nevoie de un manual pt acest motor.Mai precis ma intereseaza schema electrica.Ma poate ajuta cineva? Multumesc Scuze este Gilera RX 125
  3. se poate face.sunt din Ploiesti .detalii pe privat mail
  4. Revin cu o rugaminte la toti cei care au probleme cu aprinderea sau cu releul de incarcare:trimiteti mail pe "emoisescu@yahoo.com"pt ca am messengerul deschis permanent ,si va pot raspunde mai repede,sau la tel:0722/769357 sau 0765/430058
  5. nu am desfacut nici odata o aprindere de la un motor cu injectie ,in rest fac cam orice aprindere.iar ca releu de incarcare cel mai complex pe care l-am desfacut si la care mai am putin de lucru,este de Aprilia Pegaso.Iar vis a vis de aprinderi,cel mai greu a fost executia unei aprinderi pt Gillera Runner care are cheie cu cip.Tipul a avut accident cu motorul si a rupt cheia si a distrus cititorul de cheie asa ca a fost nevoie sa renunt la aprinderea originala pt ca costa prea mult inlocuirea contactului si aprinderii . Valabil pt toti.Va rog sa-mi scrieti pe adresa :<emoisescu@yahoo.com>pt ca sa va pot raspunde mai repede.
  6. nu ai cautat suficient.daca te uitai pe forum,eu confectionez aprinderi electronice si relee de incarcare aproape pt orice motor.si ofer si garantie la ceea ce fac cu conditia sa fie montata de mine. Tel:0722/769357 sau 0765/430058 sau trimite-mi mail pe adresa :emoisescu@yahoo.com
  7. Am scheme originale de aprinderi,dar nu sttrica sa desfac si pe cea originala a motorului.Problema e ca daca nu poti sa-mi spui exact ce ma intereseaza (daca are senzor,tensiunea de alimentare a aprinderii,etc)automat nu o pot face.trebuie sa vad eu despre ce e vorba. daca citesti mai sus am spus ca in functie de complexitatea lui costa in jur de 1,5 mil.poate si mai putin daca e pe 2 faze as vrea sa te intreb ceva :cind te referi "la cei care fabrica te referi la firme consacrate ?sau la particulari?pt ca daca te referi la particulari,sunt multi care se dau meseriasi si in realitate sunt vai de steaua lor,dar totusi sa nu uitam un lucru aparte de asta,totusi si ala original de ce se arde?
  8. jumate pretul din magazin acelasi raspuns jumate pretul din magazin poate chiar mai putin nu se intimpla nimc cu motorul daca ii scoti de tot limitatorul.atunci va merge cit poate motorul.singura chestie este doar daca te ia radarul. mai mult decit atit sa stii ca toate componentele cere sunt intr-o aprindere originala functioneaza aproape de limita,mai concret intr-o aprinde originala triacul are tensiunea maxima de lucru 400Vsi 2A,unde virfurile de tensiune ajung la aproximativ 350 V,eu folosesc un triac 800V/16A,deci cred ca e mult mai buna una facuta de mine decit una originala.si daca vrei iti dau si explicatia dc se fac la limita aprinderile originale:fabricile care fac aprinderi vrei sa nu mai aiba de lucru?ca atunci nu s-ar mai arde nici odata.
  9. dinamul furnizeaza tensiune continua,iar magnetoul tensiune alternativa
  10. se poate modifica CDI-ul doar daca e necesar.mai bine zis doar daca are limitator electronic din fabrica in interiorul CDI-ului,dar pt a face mai multe ture trebuie modificat motorul(asta cind nu are limitator din fabrica)mai bine zis baleajele,piston,segmenti,carburatie releu pt.comanda unui alternator,dinam,magnetou?care din ele?
  11. Execut la comanda orice aprindere electronica si releu de incarcare pt orice fel de motocicleta,scuter,atv.Ploiesti,tel:0722/769357,emoisescu@yahoo.com
×
×
  • Creează nouă...