Sari la conținut

Rookie

Membru
  • Număr conținut

    97
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    sebi_cosa

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Sibiu
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    Suzuki GSF 600 Bandit
  • Numar Moto
    SB-07-EAL
  • Club
    nici unul

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Suzuki GS 500 E
  • Interests
    bikes, music (rock), computers

Rookie's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Rookie

    "free Talk"

    Salutare! Am un prieten in Germania care va veni in tara prin August si planuim sa facem o tura prin tara cu motoarele. Partea mai complicata este ca acest prieten al meu nu mai are motocicleta si va trebui sa inchirieze ceva pentru aceasta tura. Asa ca as vrea sa va intreb daca stiti cumva despre vreo firma sau particulari care sa inchirieze motociclete? Preferabil ar fi sa fie o firma care sa se ocupe de asa ceva, astfel incat totul sa fie facut cu acte si asigurarea corespunzatoare a motocicletei. Asta pentru ca in cazul unui eveniment nefericit (Doamne-fereste), sa existe ceva gen CASCO, care sa asigure reparatiile. Orice informatie e bine-venita. Va multumesc anticipat si asfalt uscat!
  2. Rookie

    Accidente Sibiu

    Vorbele sunt de prisos. Condoleante familiei si Nicule, sa ai grija de noi de acolo de sus.
  3. Rookie

    Accidente Sibiu

    Am ramas fara cuvinte.... Doamne-ajuta! Sa nu renuntam la speranta! .....
  4. Rookie

    "free Talk"

    Sa prinzi motociclistii cu Loganul....hmmm...oare de ce mi se pare un pic fantezist? Dar hei...la 70000 de euro cat costau "autospecialele Politiei", ar trebui sa prinda orice, nu?
  5. @ cosminst2008 Toba se da numai la pachet cu motoreta. Maine (sper) sa se rezolve si cu mid-pipe-ul custom care trebuie facut pentru montarea pe Bandit (toba provine de la un CBR si trebuie facuta o adaptare) si atunci o sa o pun sus. Sorry
  6. Gata! Mi s-a pus pata....vreau B12!!! Asadar, scot la schimb +/- diferenta sau vanzare Bandit 600 N din 2000, 28000 km, toate reviziile la zi, kit lant nou, absolut impecabil. Mai ofer impreuna cu B6-le si o toba sport Arrow de fibra de carbon si un filtru K&N nou Ceea ce-mi doresc este un B12 ingrijit, preferabil versiunea N. Am postat mai intai aici pentru ca poate mai sunt posesori de B12 care vor sa treaca la altceva...incercarea moarte n-are.
  7. Salutare frati Banditi! Nu prea postez eu des pe acest subforum (sau oriunde altundeva, de altfel), dar m-am gandit ca ar fi cazul sa arat si chipul din spatele acestui nickname de pe forum. Si ce prilej de pozat mai frumos ar putea fi decat o plimbare pe Transfagarasan, mai precis destinatia finala fiind Balea Lac? Asadar, poze cu Banditul si cu mine pe Transfagarasan (fotograf amator prietena mea) PS. O prezentare mai completa ar suna asa: Sebi, 23 de ani, din Sibiu, mandru posesor de Bandit Pop 600, an 2000, din toamna anului trecut PPS. Indata ce voi tocmi meseriasul care sa-mi creeze un mid-pipe adecvat, voi monta si o toba de fibra de carbon Arrow prelevata de la un CBR 600
  8. Stiu de solutia cu DynoJet, dar mecanicul mi-a spus ca sunt o pacoste de reglat (sau poate nu avea chef de munca in plus) si eu oricum eram multumit de comportamentul motocicletei si inainte de a face chestia asta, dar nu am luat in considerare toate implicatiile unui schimb de filtru. Momentan, de banii pe care i-as da pe dynojet+montat+reglaje pot sa iau un filtru stock+kit de lant care este mai important pt mine acum. Sau as putea sa pastrez filtrul pentru cand voi primi o toba arrow pe care mi-a promis-o un amic....si sa iau atunci si dynojet.....se pare ca orice decizie as lua ...costa Multumesc pentru raspuns
  9. Salutare frati banditi! Nu prea postez eu des pe acest forum, desi detin un B6 Pop de care sunt foarte multumit, pentru ca pana acum l-am pastrat stock(excluzand semnalizarile, care erau in mod misterios, de chopper - asa le montase fostul proprietar) De curand am achizitionat un filtru de aer K&N (multam lu' Emmpu ca face comenzi la Louis si impartim banii de transport) fara a ma gandi ca schimbarea filtrului de aer existent cu unul care permite intrarea unui flux de aer mai mare implica mai multe modificari. Ulterior am aflat ca amestecul carburant va fi mai sarac din cauza volumului de aer mai mare ceea ce s-a concretizat intr-o gaura de putere destul de deranjanta la intre 4000 si 5000 de ture. O solutie de moment a fost montarea unor saibe de nu-stiu-cat mm care sa ridice cuiele pontou pentru a mari putin si fluxul de benzina, in speranta ca voi echilibra raportul aer-combustibil. Acele saibe nu au facut decat sa faca mai putin deranjanta acea gaura de putere (care inca mai persista) Pasul doi a constat in comandarea unor saibe cu 0.x mm mai groase (nu mai retin cifrele, mecanicul a masurat cu sublerul electronic). Surpriza a fost ca montant saibele noi, nu am mai putut fixa suficient de bine capacele de plastic care se aseaza deasupra cuielor pontou si solutia mecanicului iar fi fost pilirea acelor plastice pana se potriveau ca inaintea montarii saibelor. In acel moment am decis ca deja sunt prea multe improvizatii (pilirea respectiva fiind si ireversibila - macar saibele se pot scoate) si i-am cerut sa scoata si saibele existente si m-am decis sa revin la filtrul stock. Asadar, daca este cineva interesat de un filtru K&N foarte putin folosit (sub 300 de km), PM sau tel. 0751183820 si stabilim un pret corect
  10. Vremea e tare faina afara, sa speram ca s-au deschis terasele ca sa putem sa ne bucuram de caldura. Ne vedem la una din cele 2/3 locatii
  11. Rookie

    "free Talk"

    LA MULTI, MULTI ANI ALINE aka ROCKER! Nenumarati kilometri iti doresc pe drumuri uscate, curate si lipsite de primejdii!
  12. Super tare ideea! Datorita naturii afacerii desfasurate de parintii mei, am relatii cam la toate depozitele din SB daca se pune problema de aprovizionare. De asemenea, am un contabil de incredere (am avea nevoie si de asa ceva). Trebuie totusi discutate toate aspectele si vazut care sunt conditiile in care se poate transpune aceasta idee in realitate. Daca pot fi de ajutor, cu cea mai mare placere Rock on!
  13. http://www.bimbos-fighters.de/ Ca sa vezi, domnul Bimbo este mare maestru in constructia de streetfightere. All hail Bimbo's Fighter!! Ma simt privilegiat ca mi-a citit post-ul si imi era atat de dor de comentariile sale. Simt o placere incomensurabila ca si-a rupt din programul sau foarte incarcat pentru a da un reply de nota 1000. Si eu vreau sa fac parte din fan-clubul tau. MAY I? PLEASE, OH PLEASE!! Sau nu ma primesti pana nu detaliez "alea-alea", ca in DEX si pe Google nu ai gasit semnificatia? Scuze celorlalti ca postez off-topic aici. Desigur, ceea ce va alege majoritatea va fi ok si pentru mine.
  14. Eu am fost cel care a propus Pacha. Este intr-adevar mai mult un club/pub de house, este cam intuneric si alea-alea, dar am presupus ca daca ne strangem mai multi, putem sa cerem alta muzica, lumina si altele. Era doar o propunere, ma conformez alegerii facute de majoritate. Asta in cazul in care se ajunge la o concluzie...
×
×
  • Creează nouă...