Sari la conținut

piaggio

Membru
  • Număr conținut

    22
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    piaggio_energy@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Reghin-MS
  • Carnet moto din
    2007
  • Numar Moto
    MS 27 LEC

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Piaggio Ciao, Piaggio NRG MC2, Piaggio X9 500 Evo

piaggio's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Am scuterul din 2012, cu mai multe proobleme pe care de a lungul timpului le-am rezolvat singur ( crestere nivel ulei, schimb pompa apa, schimb segmenti, reparat calculator cric central, schimb imo+ecu+cip in cheie etc). Acum am o problema la care bat pasul pe loc. De o vreme martorul de check , cel galben, primul din stanga cand accelerez se aprinde si ramane aprins pana cand revine motorul la relanti. Cum urc in turatii peste 1600 rpm sta aprins tot timpul, doar la relanti se stinge.Motorul trage, acelasi consum de carburant, functioneza bine, nu se aude sau nu se comporta altfel ca inainte sa apara aceasta problema. Am schimbat si clapeta de acceleratie cu tot cu senzori (3 al numar), dar problema nu e de aici. A fost si pe tester , o singura eroare avea in memorie: de baterie slaba. Cod eroare ramasa de la fosta baterie care a fost schimbata.
  2. Pana la urma unde a disparut postul cu reglarea carburatorului-aer-si cui,ca nu il mai gasesc nicaieri. In carburator la scuter exista un cui cu o siguranta ,care are vreo 5 trepte unde se poate muta acea siguranta.Un de e bine sa fie mutat si care este efectul.Eu l-am avut la a 3-a de jos acum o am la a 5-a nivel de jos in sus.
  3. In variatorul fata la role se pune vaselina/ulei sau se lasa uscat?
  4. Am chiar si un desen luat de pe un site specializat cu toate componentele din interior,arcuri,bucse etc.si pot spune ca nu e cu ulei ,ci vaselina.Intrebarea ramane valabila.
  5. Cum se poate demonta o furca de Piaggio nrg ? Este identic cu cel de typhon.Am introdus petrol in el si a inceput sa culiseze,dar vreau sa-l desfac sa il ung cu vaselina grafiata.Eu asa am observat ca ar fii in el.
  6. pt. sica_sibiu:Piaggio Ciao am avut acum am Piaggio nrg,iar urmatorul motor tot Piaggio va fi.PIAGGIO MP3.
  7. Va intreb pe voi daca stiti ceva de permis categoria"am" pentru moped sau e suficient cursul de legislatie rutiera?Si ce e mai important daca in localitatea unde v-ati inregistrat mopedele se cere si identificare ( RAR) !!!La mine numai pt.chinezarii nu se cere RAR pt. ca alea vin cu RAR direct din fabrica(de pe vaporul din China ). Astept cat mai multe raspunsuri din zone diferite ale tarii!
  8. Din cauza prietenilor din astia handicapati mintali care se plimba cu fata fara casca si calca oameni pe trecere trebuie sa indure si altii care sunt regulamentari.Din cauza astora se cere RAR pentru moped,iar cursul de legislatie nu mai e suficient,le trebuie politistilor sa ai si permis categoria "am".
  9. Exact asta zic si eu, abia daca se ridica acul indicator de la lichidul de racire.Eu sunt fffoarte multumit de al meu motoras.
  10. La al meu scuter acul ce indica temperatura si in vreme caniculara+mers mult, urca max.pana la a treia linie,daca tot asa iti functioneaza si tie,nu cred ca trebuie sa iti faci probleme
  11. Am si eu nevoie de orice fel de manual (manualul utilizatorului sau/ si manualul de service) pt.Piaggio nrg din 97
  12. Dai gaura cu un burghiu mai mic decat surubul si va iesi.Din mana greu poti sa-l faci ,trebuie fixata piesa si gaurit cu masina prinsa si el in suport.Atentie sa nu-ti fuga burghiul,si sa distrugi filetul. Sarbatori fericite tuturor
  13. @Urban Rangers Dar Paneuro mai exista?La Tg.Mures Paneuro care avea showroom Piaggio a dat faliment.
  14. Buna. Am un Piaggio nrg si am o problema cu el.Telescopul fata pe dreapta tot timpul mi se innegreste pt. ca scapa ulei pe la simering.Intrebare catre voi:daca schimb simeringuri+garnituri se rezolva problema?si unde as putea cumpara tot ce am nevoie sa nu mai scape ulei?Mentionez ca nu a fost accidentat,distorsionat,lovit telescopul.
×
×
  • Creează nouă...