
LEPRONE
Membru-
Număr conținut
151 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Galati
-
Carnet moto din
2004
LEPRONE's Achievements
Newbie (1/14)
-
Import moto din UE (acte, costuri etc)
topic a răspuns lui LEPRONE în raulusul Legislatie, acte, vama
Fara certificatul de proprietate o poti inmatricula, dar greu. E posibila inmatricularea, dar dureaza muuult. Conform legislatiei functionarii romani trebuie sa corespondeze cu cei din Italia pentru a verifica faptul ca nu figureaza ca fiind furata. Din pacate, aceasta verificare dureaza luni multe. Insa, pana atunci poti circula cu numere provizorii. Ti se vor elibera mai mult de 3 numere provizorii, pana la solutionare. Inconvenientul e ca la 30 de zile trebuie platita taxa pentru numar si trebuie sa vizitezi politia. O chestie ciudata cu cele aduse din Italia este faptul ca la ei contractul de vanzare-cumparare se face si pe certificat (nu sunt sigur daca pe certificat sau cartea de identificare...), se inregistraza si se timbreaza la notar, dar in Romania nu o poti inmatricula daca nu ai contractul de vanzare-cumparare. Statul roman nu recunoaste un document oficial, dar recunoaste o hartie pe care o poti completa pe capota masinii. Noroc ca se gasesc formulare de contract pe net... Ordinul 1501/2006, art. prevede: (1) Înmatricularea permanentă sau înmatricularea temporară se efectuează pe baza următoarelor documente: a) cererea solicitantului. În cazul înscrierii în certificatul de înmatriculare şi a altei persoane care poate folosi vehiculul în virtutea unui drept legal, altul decât cel de proprietate, proprietarul va menţiona solicitarea explicită în cerere; fişa de înmatriculare a vehiculului, al cărei model este stabilit conform reglementărilor legale, completată cu datele proprietarului şi având viza organului fiscal competent al autorităţii administraţiei publice locale. În cazul înscrierii în certificatul de înmatriculare şi a altei persoane, se va depune şi fişa de înmatriculare completată cu datele acesteia. În cazul înmatriculării temporare pentru export nu este necesară viza organului fiscal competent al autorităţii administraţiei publice locale; c) cartea de identitate a vehiculului, în original şi în copie; d) documentul care atestă dreptul de proprietate al solicitantului asupra autovehiculului sau remorcii, în original şi în copie; e) actul de identitate al solicitantului, în original şi în copie. În situaţia în care în certificatul de înmatriculare urmează a fi înscrisă şi o altă persoană, se vor prezenta actul de identitate sau, după caz, documente care să ateste dobândirea personalităţii juridice, denumirea şi sediul, în copie; f) dovada efectuării inspecţiei tehnice periodice, în termenul de valabilitate a acesteia, cu excepţia autovehiculelor şi remorcilor noi; g) copia documentului de asigurare obligatorie de răspundere civilă pentru prejudicii produse prin accidente de circulaţie, în termenul de valabilitate a acesteia; h) dovada efectuării formalităţilor vamale de import definitiv sau temporar pentru înmatricularea temporară, în cazul autovehiculelor şi al remorcilor dobândite din străinătate, în cazurile prevăzute de lege, în original sau copie legalizată a acesteia; i) dovada plăţii taxei de înmatriculare, stabilită potrivit legii; j) începând cu data de 1 ianuarie 2007, dovada plăţii taxei speciale pentru autoturisme şi autovehicule, stabilită potrivit legii; k) dovada plăţii contravalorii certificatului de înmatriculare; l) dovada plăţii contravalorii plăcuţelor cu numărul de înmatriculare; m) certificatul de autenticitate al vehiculului, cu excepţia vehiculelor noi, a autovehiculelor destinate competiţiilor sportive şi a vehiculelor istorice; n) procura specială, după caz. (2) Documentele originale prevăzute la alin. (1) lit. d) şi e) se restituie pe loc, după confruntarea copiilor cu acestea. Cartea de identitate a vehiculului se restituie odată cu predarea certificatului de înmatriculare a vehiculului şi a plăcuţelor cu numărul de înmatriculare. (3) În cazul vehiculului de provenienţă străină care a mai fost înmatriculat în alt stat şi care se înmatriculează pentru prima dată în România, solicitantul trebuie să prezinte, pe lângă documentele prevăzute la alin. (1), şi documentele de înmatriculare eliberate de autorităţile străine, în original, precum şi plăcuţele cu numărul de înmatriculare. (4) În cazul existenţei unor indicii cu privire la falsificarea documentelor prevăzute la alin. (1) sau (3) ori în absenţa celor prevăzute la alin. (3), se vor efectua verificări prin intermediul structurilor specializate ale Ministerului Administraţiei şi Internelor cu competenţe în domeniu, la solicitarea serviciilor publice comunitare regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor, în condiţii stabilite prin dispoziţie a directorului Direcţiei regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor din cadrul Ministerului Administraţiei şi Internelor. (5) În cazul absenţei documentelor prevăzute la alin. (3), serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor competent va înmatricula un vehicul care provine dintr-un stat membru al Uniunii Europene numai după obţinerea confirmării de la acest stat a faptului că solicitantul este îndreptăţit să reînmatriculeze vehiculul în România. Procedura de solicitare a confirmării statului membru al Uniunii Europene din care provine vehiculul care urmează a fi înmatriculat în România se stabileşte prin dispoziţie a directorului Direcţiei regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor din cadrul Ministerului Administraţiei şi Internelor. (6) Până la clarificarea situaţiilor prevăzute la alin. (4) şi (5), solicitantului i se pot atribui succesiv mai multe autorizaţii de circulaţie provizorii. -
Consider ca diferenta de pret nu e foarte mare si se merita daca diferenta de franare e asa mare. Multumesc pentru sfaturi!
-
depinde care este motivul pentru care-mi ies ochii ) sa nu fie de mirare ca nu franeaza si ma apropii de obiect... mai are cineva montate?
-
Salutari! Am avut noroc si mi-am luat acum mai bine de un an un Hornet care a hibernat excesiv. Chiar daca e din 2000, are discurile originale dintr-o stare exceptionala si placutele care i le-a pus japonezul la fabrica. Chiar daca placutele au inca multa "carne", vreau sa le schimb pentru ca odata cu imbatranirea se intaresc. Ca sa am o frana buna si sa nu stric discurile, prefer sa-i schimb placutele. Pentru fata am gasit urmatoarea oferta de unde mi-am luat consumabilele anul trecut. Brembo ceramic (albastre) -105ron /set Brembo sinter (rosii) -120ron/set Goldfren sinter -108ron/set Carbone Lorraine sinter A3+ -125ron/set Voi ce model imi recomandati?
-
Am nevoie de o parere, bandit N1200? Kawas ZR7? sau Hornet de 600?
topic a răspuns lui LEPRONE în pikul Motociclete de strada
ca sa te lamuresti cum e cu racirea pe apa si pe aer, intreaba un mecanic! -
Am nevoie de o parere, bandit N1200? Kawas ZR7? sau Hornet de 600?
topic a răspuns lui LEPRONE în pikul Motociclete de strada
sfatul meu e sa alegi modelul care are tehnologie mai noua... si singura cu racire pe apa, dintre modele enumerat! -
cred ca ai gresit cand ai trecut cotele.
-
deci, acea membrana ar trebui sa existe acolo! iti spun eu ca e al naibii de deranjant. sambata am fost la un drum si era cald afara... nu ai idee ce temperatura aveam la "OO"! hornetul meu e tot din 2000, dar este S, varianta carenata. ma gandesc ca cele fara carena nu au problema asta, fiind mai aerisite.
-
sa stii ca ar fi o varianta plasa!
-
frati hornetisti, am o problema care ma deranjeaza maxim! atunci cand merg mai mult cu motorul mi se incalzeste rezervorul si ma coace la "OO". cand e rece afara e dragut, dar pe calduri e chiar nasol... atunci cand ma invart prin oras nu e deranjant, dar la drum lung nu e placut deloc... ce solutii ar fi? am vazut la un hornet care era de dezmembrat ca intre motor si rezervor avea o ceva, parea cauciuc, care cred ca era pentru protectie termica. a mea nu are. ale voastre au asa ceva?
-
Din pacate, nu sunt din Bucuresti. sunt din Galati. Am tot incercat sa-mi actualizez datele de la profil, dar imi tot dadea eroare...
-
Macar nu sunt eu primul care o pateste...de fiecare data era prietena la spate si m-a atentionat delicat cu pumnii in spate inainte sa il vad in oglinda cum tzopaie. Am desfacut, limba nu are uzura deloc, ambele arcuri sunt intregi. Am mai tras de ele si le-am mai intins putin... Al meu nu era incarcat niciodata... aveam nimicuri in el (suc, o bluza, portofelul). Prima data a sarit dupa ce am facut o depasire si in spatele meu mai erau 3 motociclist. noroc ca nu l-a luat vreunu la roata.
-
din pacate, nu se vede sa fie ceva uzat... ma gandesc la o greseala de fabricatie.
-
sistemul de prindere e ok! arcurile sunt la locul lor, "bumbii" sunt ok, gaurile sunt ok si taful (ciocul) este ok! toate bune, dar sare! am tras de arcuri de le-am mai intis si am montat la loc...
-
La inspectia vizuala, totul e OK! Se pot face improvizatii, dar nu-s adeptul cofetariilor. Asa spuneam si eu, pana am intalnit o exceptie! Acum ma amuz ca atunci cand am luat motorul, in drum spre casa tot verificam daca mai am topcaseul. Dupa ce am capatat incredere si aveam impresia ca nu cade, a inceput sa-si faca de cap... Ce inseamna sa fii paranoic!