-
Număr conținut
1.401 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Yahoo
nbksmok3
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Bucale
-
Carnet moto din
2006
-
Motocicleta
GL.1800
-
Numar Moto
GLW
-
Club
nu detin
Informații profil
-
Motociclete detinute
KawasakiGpz 500S,Aprilia RST1000 Futura,Honda VFR800 Vtec,Honda ST1300,Hayabusa K8
Vizitatori Recenți Profil
2.127 citiri profil
smok3's Achievements
Newbie (1/14)
-
daca este ala dupa kaufland cum vin dinspre stefan cel mare la ora 9:30 am sa fiu acolo
-
ok perfect 9:30 dami te rog un loc de intalnire unde ne vedem, poate bem cafeaua, alimentam si ridicam cricuruile
-
Salutare, vineri cineva care pleaca din Bucuresti poate ne legeam la drum ? O ora de intalnire, un loc sau poate un numar de telefon ?
-
Salutare, daca îmi aduce Mihai palinca de la Lorant sa o bem împreună sigur ajung și eu așa că mă puteți pune și pe mine pe lista cu o camera dubla. Mulțumesc să ne auzim cu bine
-
Salut Piereo si toate cele bune si chiar ma face sa zambesc afirmatia ta de GL, banuiesc ca nu ai mers pana acum cu vre-o unul de banuiesti asa, avand in vedere ca si eu am avut PanEuropean de 1.3 , pozitia este mai buna la ghidonul GL-ului si comfortul pt pasager nu mai are rost sa il dezvolt, ai sa razi diferenta dintre ele la putere chiar nu o pot compara, poate GL-ul sa aiba ceva cuplu dar pierde prin greutate deci din punctul meu de vedere sunt acolo am2 si sti mai bine ca mine ca nu pt putere sunt facute, dar motorul de 6 cilindri este mult mai fin, mult mai rafinat decat cel de Pan, mult mai echilibrat si un sunet mult mai frumos. In rest cand ne mai vedem am sa iti dau o tura sa iti schimbi parerea, ti se pare mare ? mare este prima zi si apoi dupa prima tura mare asa cum il crezi tu ai sa vezi ca e la fel de jucausa si ciclistica destul de agila ca si Pan-ul mai ales la viteze mici . » Post actualizat in 01 Nov 2017 09:58 Alte informații tehnice:
-
Sunt probleme și la Honda dar apar " mai în timp" http://wingworldmag.com/tech/joe-sparrow-425k-gold-wing/ » Post actualizat in 31 Oct 2017 11:09 Informații tehnice
-
Habar nu am dar poti intreba un Admin si pana la urma de ce ar fi un Power Cruiser ? ca putere nu are poate doar un pic de cuplu dar cam atat
-
@Silver Si da sa revenim la postul tau de mai sus cu Yamaha vs Honda ...BMW-ul nu il mai bagam in discutie ca chia are de toate de la motorizare pana la electronica, suspensii, tot, no comment( de aia mi-am luat GL). Da chiar au ramas in urma chiar cu micul lor facelift 2012-2017 unde nu vezi schimbari majore de modelul anterior doar strict la exterior si anume gentile laterale, stopuri si semnale, carenaj lateral si frontal si cam atat....din 2008 parca au pus airbag/navigatie si era cu laterale alea ca ale noastre.....dar apoi a iesit K1600 cu de toate ca shaorma, fara numar(scuzati manelismul)....apoi au scos si astia de la Yamaha StarVenture care trebuie sa recunoastem ca nu arata rau ca design, cel putin partea din fata cu gurile alea de aerisire care pe mine cel putin ma omoara DAR cum pana mea sa pui pe un Big-touring un V2 racit cu aer de 1.8 si transmisia finala pe curea..... pe bune? Unde dracu e cardan ala care il ai pe motociclete sport touring gen FJR1300 si Power-cruiser gen V-max ???? Parerea mea ca aici au gresit ei rau, la motorizare si la transmisia finala in rest electronica no comment, suficenta, parbrizul ala reglabil mi se pare mai bine gandit si ca la BMW si ca la Honda si mai bine incorporat, bord, display sunet si ce mai are plus de asta pare si comfortabila ....normal ca GL-ul a ramas in urma si au aruncat repede ce au avut pe foaie, bine nu stiu cat de repede ca banuiesc ca cu toti inginerii lor nu gandesti asa ceva intr-un an de zile si il pui si in productie DAR realitatea este ca erau multi ani in urma! Multi si vb. lui Luigi cel putin fata de BMW....Dar intre Yamaha si GL acum nu stiu cu ce are sa te convinga Yamaha daca le iei pe am2 la testdrive mai ales ca acum cunosti si ai simtit motorul asta de 6 boxer....
-
Personal eram mai mulțumit daca arata așa, aici am găsit o poza pe alte forumuri când încă se specula cum o să arate, se vede că sunt detalii furate de la K1600 dar cine a "desenat" modelul nu a avut o imaginație tocmai rea
-
Vrei sha mai moale? dar inclusa in lista de accesorii... crezi ca sunt prosti ?
-
Cu ceea mai mare plăcere dacă îmi permite timpul și așa trebuie sa le cunoaștem. Furca este mai simpla decât crezi fata de multe alte motociclete, nu îmi spune îți curge jamba stânga? Anul asta am desfacut-o singur pe a mea și am servisat-o
-
Problema generala in Romania cu reprezentantele și nu numai la Honda sau BMW, oameni foarte slab pregătiți și la fel de slab plătiți probabil și de aici interesul total din partea lor, eu doar vroiam sa ajung ca strict pentru revizie partea de consumabile daca ai scule si nu necesita scule speciale fata de alte operațiuni mai dificile gen desfăcut motor în două îți faci singur cu manuta ta și cu ceea mai mare atenție posibilă singur revizia. Cel mai complicat dar doar pentru prima ora este filtrul de aer apoi devine o rutina, restul consumabilelor nu este diferit de orice motocicleta ba chiar la ulei mai simpla decat pare având în vedere că nu desfaci nimic, nici macar un surubel. Îți trebuie doar un manual de service daca nu YouTube are să îți spună tot pas cu pas și normal pentru pretențioși că mine dinamometrica ceea ce am văzut că multe serviceuri nu o folosesc chiar daca o au in dotare.
-
25L, consum minim scos de mine la mersul meu 6.2
-
Ceea ce mi se pare iarăși un pic pe invers este că au micșorat un pic consumul dar au micșorat și rezervorul, adică pana mea chiar si la modelul actual tot simt nevoia de mai multă autonomie mai ales când am mers cu ăștia cu BMW-urile , la al meu la drum la 300 +/- 10km se aprinde rezerva pe când alții cu consum mai mic și rezervoare mai mari abia își "fac încălzirea" când eu trebuie sau sunt obligat să opresc Silver ai drum prin Viena sau de făcut ceva la ea mai special de faci revizia tocmai acolo?
-
Cam asta e ce spun "băieții noștrii" http://pemotoare.ro/honda-gl-1800-gold-wing-2018-impresionant/