-
Număr conținut
134 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Yahoo
pumiklos@yahoo.com
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Sfântu Gheorghe, jud. Covasna
-
Numar Moto
CV-33-GOD
Informații profil
-
Interests
motociclete - offroad si sport, excursii cu cortul etc.
Miki's Achievements
Newbie (1/14)
-
Multumesc ideile, ideea e ca as dori DOAR una dintre furtune, cea indicata de mine, si asa, tip racing. Ca mi-a dat cineva doua furtune, cica originale de la un R1, dar amandoua au lungimi identice. Ori, la mine nu sunt asa. Mi se pare cam mult pretul pt. unul nou de la Louis.
-
Buna tuturor. Sunt si eu posesor a unei Yamaha R6 din 2000, si de doar 2 saptamani. Si, mare neindemanatic ce sunt eu, am spart unul dintre conductele de frana fata, la capatul de la pompa. Aflandu-ma in mare nevoie, va intreb pe voi daca aveti careva sa cumpar acel furtun, chiar si second. Am inteles ca ale mele ar fi tip racing, si am masurat lungimea aceluia rupta, fiind cca 64 cm. Am facut o poza cu cele doua furtune, indicand zona cu pricina. Numai bine.
-
Asta da peisaje. Poate vii la mine la o bere cu hartile tale si-mi explici si mie traseele alese de tine.
-
Pt. preturi si piese de MZ ETZ, ETS, TS si altele sunati la 0722669946 sau 0744506624 (Okanyi Zoltan, Tg. Mures) Se comanda piesele prin telefon si ele ajung prin posta cu sistem ramburs. Baiatul e de incredere.
-
si daca ma gandesc bine, aproape in fiecare zi auzeam motorul din camera mea. Proprietarul motorului sta cu doua scari incolo de mine. Groaznic ce s-a intamplat. Condoleante familiei/prietenilor.
-
Primit PM , uitate-ma aici. 1. Acum 3 saptamani am facut un drum de 35km + 35 km (dus-intors) si am dat cat putea din esapament. Unde am putut am dat cu maxim, adica 120 km/h (cel putin asta indica ceasul). Consumul a iesit la 4,4 litri la suta. Insa, in oras, cred ca consumul e pe undeva intre 4,5-5,5. 2. Jiclor? Nu stiu...145? A mea ETZ251 are carb de 250. Odata mi-a dat cineva un carb de 251 si cu ala demara net superior fata cu asta carb de 250. 3. Rodajul eu am facut asa: fiind faptul ca circul aproape in fiecare zi a sezonului (martie-decembrie), intr-adevar mai ales in oras, rodajul a durat aproape un sezon. Deci, nu pot sa ma pronunt in kilometri, dar iarna trecuta am facut RK, si de martie incepand rodajul abia pe la august am inceput sa simt ca motorasul incepe sa traga din ce in ce mai bine. Pana august nu avea putere k lumea si nici nu se tura asa de usor la acceleratie in gol. Sper, ca am fost de folos. SzĂĄraz utat!
-
Dat fiind faptul ca din pozele tale nu prea pot da seama cum e la intrare ceas, dar la ceasul ETZ cablul km. la capat e patrat, forma patrata intra in ceas.
-
DA, ai nimerit totul. Tot ce ai scris mai sus este EXACTA. (vedere laterala/de sus) In poza 3 la capatul axului este ca si capatul a unei surubelnite, pe asta inconjoara capatul cablului de km. (capatul cablului de km. e ca un cui de diametrul de cca. 1 cm in care, pe mijloc, este taiat in planul lungimii "cuiului" Stiu ca nu am fost tare explicit, dar pozele te ajuta.
-
Salut. M-am kinuit si eu o bucata de vreme cu vitezometrul si cu turometrul. SFAT: daca iei pionioane pt. turometru/vitezometru precum si roti dintate de la Okanyi, MAI INTAI piesele noi sa le duci la intarit, adica la cimentat, ca piesele respective nu sunt originale, in principiu, au material f. prost. Uite, aici sunt pozele de la pinioane pt. kilometraj.
-
Wizzie, uite, eu am luat alarma moto de la piata rusa la 1,5 milioane si mi-am montat-o singur. La pret intra si sirena si telecomenzile. Functii alarma: activare, dezactivare, localizare, imobilizare,flashuri in cazul activarii. Mai ieftin nu prea cred ca se poate. Multa bafta!
-
Faina motoreta! Astia de la Jawa, inainte de a scoate tipul 638, au facut motoarele lor foarte similare cu cele de la CZ. Oricum, nu-i mirare mare, fiecare era fabricata in fosta Cehoslovacia. Felicitari de achizitie! P.S.: sa fii mereu atent la avansul de la aprindere.
-
Ia legatura cu florin2000, i;l gasesti pe aici pe forum, el tot din BV e, si are un ETZ251 verde. A mea moto momentan se afla dezmembrat, adica motorul dat jos pt RK. Da, intr-adevar robinetul original are 4 gauri la garnitura pt. doua pozitii de deschis (unul pt. rezerva)
-
Unchiu-le[/bb], Din Targu Mures comand si eu piese prin posta (la ramburs), adr.: str. Iuliu Maniu, nr. 9, Okanyi Zoltan, tel.: 0722669946 sau 0744506624. Exista magazin de piese pt. MZ-uri si la Odorhei, dar sunt mai scumpe, precum si la Oradea, bucuresti, dar cel din MS e cel mai bun.
-
Mii de scuze Avent!!! [/] Am gresit! Am vrut sa scriu Armeanu in loc de Avent, pt. ca Avent cere ajutor in Service pt. probleme electrice, iar eu am vrut sa raspund in acest topic dedicat MZ-urilor. Dar vezi, subconstientul m-a atras catre nickul tau. Hai, ca mi-a placut faza cu DrĂĄga si moci.
-
Ce spui? Ca nu ma lasa?! Bleah.. de o fi asa.. M-au lasat rulmentii de la ambielaj, si ca am tot circulat asa, mi s-a bulit si ambielajul....e la rectificat acum, iar cu ocazia asta fac la motor RK. Sper, ca pana-n decembrie o sa fie gata.