Jump to content

pepsi

Super Membru
  • Content Count

    3,029
  • Joined

  • Last visited

About pepsi

  • Rank
    Expert

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    gsx_16

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Turda
  • Carnet moto din
    2003
  • Motocicleta
    KTM EXC520 SM

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Mz ETZ, Suzuki SV 650s, Honda CBR954, Honda Hornet

Recent Profile Visitors

2,843 profile views
  1. In plus fata de ce au zis colegi mai sus, as mai recomanda la spalare sa nu insisti cu jet-ul pe lant. Daca e cu o-ringuri teoretic ar putea sa distruga oringurile sau sa intre apa intre ele, pe role. Plus ca inainte sa intri pe asfalt, ar fii frumos de dat jos bucatile mai de noroi cu o surubelnita sau ce ai la indemana.
  2. Salutari, stie cineva de unde pot lua un termostat (preferabil aftermarket) pentru EXC 520 2002? am gasit pe ebay, doar ca e cam scump transportul. https://www.ebay.com/itm/Thermostat-and-O-Ring-for-KTM-58335017000-Thermostat-0770320020-O-Ring-/272282891907
  3. Felicitari pentru achizitie! Daca vrei, intr-un WE cu vreme buna, putem organiza o iesire pe langa cluj.
  4. Intreb si eu... unde gasesti piese OEM pt generatia asta de husqvarna?
  5. inca o chestie, nu trebuie sa-ti fie frica nici de carburator, odata reglata 1 an cel putin nu ar trebui sa ai probleme. de exemplu, la exc-ul meu a fost reglat / curatat toamna trecuta, de atunci porneste fara nici o problema si la +30*C si la -10*C si la 2000m altitudine si la 200m
  6. daca merg motoare adventure grele cu jante turnate, dece nu ar merge si 390 adventure? vorbim de drumuri forestiere, nu de hard enduro
  7. Pentru dealurile si padurile de langa Cluj as alege CRF250L, pentru drumuri lungi celelalte Daca i-ti maresti bugetul uitate si la CRF250 Rally sau KTM 390 Adventure ar fii mai pretabile si pt drumuri mai lungi. Bafta
  8. Motoreta a primit intre timp o aripa fata si far nou, ce o sa fie folosit mai mult pe offroad cu rotile de enduro. Cateva poze noi
  9. Faina jucarie, sa o folosesti sanatos! I-ti recomand un set de protectii pentru capacele de la ambreiaj si stator, din carbon + kevlar (https://carbonadi.de/) si anvelope bune. Am avut si eu un 954 acum cativa ani, si azi i-mi pare rau ca l-am vandut. +daca o folosesti mult in oras sau la viteza mica, ar fii o idee buna sa ii pui un intrerupator manual pentru ventilator. altfel destul de tarziu intra in functiune...
  10. la modelul respectiv is sanse mari sa nu aiba termostat, termocupla ventilator... a mea cel putin nu are. 1. cauta pe google "ktm rfs weep hole issue" pentru problema cu apa care curge pe langa pompa de apa. se rezolva relativ simplu cu niste oringuri noi. exista kit de reparatie pentru pompa de apa. 2. daca nu stii cand i-a fost schimbat pistonul / supapele de admisie, i-ti recomand sa le verifici cat mai repede si fa o revizie la partea de sus a motorului. O supapa uzata poate sa scoata complet din functiune motorul.
  11. Multam! Poate ne vedem prin primavara pe acolo, ar cam trebui sa-mi imbunatatesc skillurile pe supermoto
  12. Fumul probabil vine de la semeringurile de supape. Merita sa faci o revizie macar la top end (piston, supape, distributie) , costa cam 2000 - 2500 ron, depinde ce tre schimbat si apoi stai linistit cativa ani.
  13. Circuitul de carting de la Dej? L-ai incercat cu moto? cum se poate intra? care is preturile , conditiile?
×
×
  • Create New...