Jump to content

pepsi

Super Membru
  • Content Count

    2,952
  • Joined

  • Last visited

About pepsi

  • Rank
    Expert

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    gsx_16

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Turda
  • Carnet moto din
    2003
  • Motocicleta
    KTM EXC520 SM

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Mz ETZ, Suzuki SV 650s, Honda CBR954, Honda Hornet

Recent Profile Visitors

1,574 profile views
  1. ai modelul 3D? din ce oras esti?
  2. pepsi

    Yamaha FZS1000

    Pfuuu... ce s-a mai rupt?
  3. pana la urma nu a functionat solutia asta... noul filet de M12 a iesit un pic la alt unghi si astfel aerisitorul nu mai etansa pe con... solutia a fost sa se taie varful aerisitorului si sa se puna o bila intre conul din etrier si aerisitor. acum etansarea se face pe bila. functioneaza perfect
  4. Pentru pompe / etriere brembo surubul banjo are filet de M10 x 1 (cel putin la ce e montat pe KTM). poti masura usor cu un subler diametrul exterior al surubului si pasul intre filete. Daca asta e dimensiunea corecta si daca ai un singura conducta de frana conectat la pompa, poti folosi surubul KTM OEM (vezi pe ktmexc.ro , piesektm.ro ...) alternativ poti pune un banjo simplu, fara senzor de presiune si un intrerupator specific pt pompa brembo (probabil identic cu ce e pe ktm)
  5. pepsi

    Yamaha FZS1000

    fain motor m-am intalnit duminica in Rimetea cu un FZS1000 argintiu cu sidecase-uri si pasager, tu erai?
  6. In timp ce desfiletezi busonul incearca cumva sa tragi de el spre exterior, necesar doar pana prinde o spira buna. Daca nu ai acces la buson, incearca o surubelnita sa bagi sub ea. Dupa ce ai scos busonul, daca ai loc, fa filet interior de o marime mai mare (ex de la M10 la M12) si un adaptor de la filetul nou la filetul vechi. Daca nu ai loc sa faci filet metric de marime mai mare incearca filet inch. Eu la KTM am facut din M12 -> 1/2" Cand infiletezi adaptorul in carter / baia de ulei, pune thread lock permanent. Daca carterul ti-e din aluminiu si busonul din otel, filetul din carter e mult mai fragil. Cu un adaptor din otel pe viitor o sa desfaci doar filetul intre otel - otel. Ca sa etanseze bine, i-ti va trebui o saiba de cupru de diametru exterior mai mare si cu aceasi diametru interior. Recent am avut si eu problema asta la KTM, a trebuit sa dau jos motorul de pe cadru. L-am rezolvat cum am descris mai sus si deocamdata tine bine.
  7. nu recomand modelul respectiv de oglinzi, nu stau ridicati in mers
  8. https://www.ebay.co.uk/itm/M12-X-1-0-Stainless-Steel-Bleed-Nipple-Screw-for-Brake-Calipers-/111869170521 asa ceva ar merge? Are file M12x1 iar original e M10 x 1
  9. Salutari, Am un ktm exc cu filetul stricat la surubul de aerisire a etrierului spate... ce solutii sunt pt a rezolva prob? Etrier nou? Filet mai mare si aerisitor mai mare? Poxipol?
  10. din fabrica are vata in ea, ma gandesc pentru a atenua din zgomot...
×
×
  • Create New...