Jump to content

crazvy

Super Membru
  • Content Count

    1,232
  • Joined

  • Last visited

About crazvy

  • Rank
    Cer senin ;)

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Sf Gheorghe
  • Carnet moto din
    2003
  • Motocicleta
    Fulgerica de doi detzi si jumate'
  • Numar Moto
    DRM
  • Club
    inca nu am

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Voshod 175M, YBR125, F650GS, GW250
  • Interests
    foto, moto, muntoman

Recent Profile Visitors

992 profile views
  1. - atentie la ursi pe 2D in zona Gresu-Ojdula, am vazut 2-3 aproape in fiecare zi (am avut ceva treburi o saptamina pe acolo) - Azuga-Busteni e proaspat asfaltat dar nu era marcaje, noaptea nu vedeai pe ce banda esti, unde se termina asfaltul, unde incepe padurea, dar e aglomerat mai mereu si erau indicatoare reflectorizante pe mijlocul drumului - centura Bucuresti eternul santier - autostrada Soarelui primiii kilometri la iesirea din Bucuresti e limitare la 80, sint defazate placile de beton si au pus ceva asfalt intre, parca esti pe traversele de la o cale ferata, mai stau baietii cu ochi albastri sa-ti faca poze de vacanta cam scumpe - in zona podurilor peste Dunare e cam valurit asfaltul si lumea merge tot cu 130, anul trecut un baiat a remodelat parapetii...
  2. judecatorii nu se inghesuie sa umple puscariile care deja sint suprapopulate si buget nu prea au ca e facut de niste analfabeti am avut un vecin care a condus DROGAT si FARA CARNET si umbla linistit, i-au dat cu suspendare, n-a platit nimic ca nu avea venituri oficial si cind a vazut munca in folosul comunitatii a plecat in strainatate
  3. au contestat avocatii arestarea preventiva si au primit arest la domiciliu sub supravegherea politiei locale http://portal.just.ro/112/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=19000000000172972&id_inst=112
  4. celor care opresc sa dea de mincare, si pe banda continua daca "demn de mila" iti aplica un croseu te darima de tot si iti facea protectiile ferfenita urechile erau ridicate la maxim si de asemenea blana pe spate un gest gresit era suficient ca sa atace
  5. comunitatile pastorale sint mult mai agresive deoarece existenta lor depinde de septelul din dotare si orice slabiciune in apararea terenului, casei, familiei, animalelor este taxata de alti pretendenti (vezi tarile arabe de exemplu) plus au gasit o supapa pt totate frustrarile adunate de-a lungul vietii probabil o sa ia vreo 5 ani si ies in 2 sau cu suspendare in cazul de la Sanzieni nu a fost nimeni vinovat pt colegul decedat, pt atacarea unui alt motor oprit s-au dat citeva luni initial, dupa care s-a comutat la supraveghere
  6. DID, Regina cu X ring sau Z ring spre sfirsitul vietii lantului se accelereaza foarte mult uzura mai ales daca esti mai agresiv cu ambreiajul si frina de motor e mai mare jocul lantului pe pinioane si intre axe si zale
  7. nope, e dat tot ansamblul mai am reperele 1 si 2
  8. - piston+cilindru cota 0, 90.000 km 300 lei - cutie de viteze 300 lei - capac chiulasa 100 lei - senzor temperatura chiulasa 100 lei - teava tur ulei (scurtata si inlocuita cu furtun) 50 lei - teava retur ulei 50 lei - rezervor benzina (fara pompa si buson) 150 - scut motor 100 lei - protectie mica esapament (cea de la mijloc, nu sitele din spate) 30 lei - pompa frina cu rezervor fatza 100 lei - rezervor lichid frina spate 50 lei - disc pt senzorul ABS spate 50 lei - cioc 100 lei - lagar ax spate (cele cu gradatii) dar fara surub si capace 50 lei - masca bord negru 50 lei - contraaripa 50 lei - minere pasager 100 lei perechea - starter 200 lei - stator (bobine) 200 lei - rotor (volanta) 200 lei - senzor cric lateral 50 lei - senzor pedala frina 50 - senzor maneta frina 20 lei - capac motor st. 100 lei - ambreiaj complet 300 lei (discuri frictiune, lamele, "carcasa") sau pe bucati -pompa benzina Logan nou nouta 50 lei
  9. salut, acuma vad intrebarea, mai e valabil cam la piesele din ultimul post injectorul e dat cu totul
  10. (1)68.214 mai degraba si o zic in sens pozitiv
  11. am notat adresa, trimit cum am discutat - piston+cilindru cota 0, 90.000 km 400 lei - cutie de viteze 400 lei - capac chiulasa 100 lei - senzor temperatura chiulasa 100 lei - teava rezervor ulei (scurtata) 50 lei - rezervor benzina (fara pompa si buson) 150 - scut motor 100 lei - protectie mica esapament (cea de la mijloc, nu sitele din spate) 30 lei - pompa frina cu rezervor fatza 100 lei - rezervor lichid frina spate 50 lei - disc pt senzorul ABS spate 50 lei - cioc 100 lei - ax roata fata 70 lei - lagar ax spate (cele cu gradatii) dar fara surub si capace 50 lei - masca bord negru 50 lei - contraaripa 50 lei - minere pasager 100 lei perechea - manete ambreiaj, frina 50 lei bucata - maneta ambreiaj reglabila (rupta si sudata) 50 lei - manual service Haynes germana 50 lei - bloc comenzi dreapta 100 lei - starter 300 lei - stator (bobine) 200 lei - rotor (volanta) 200 lei - senzor cric lateral 50 lei - capac motor st, dr 150 lei bucata - ambreiaj complet 400 lei (discuri frictiune, lamele, "carcasa") sau pe bucati » Post actualizat in 17 May 2018 12:40 la cererea cititorilor
×
×
  • Create New...