-
Număr conținut
32 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://
-
Yahoo
danbyker@yahoo.com
Profil
-
Carnet moto din
2000
-
Numar Moto
pus pe rucsac
-
Club
Babadag Deep Forest
Informații profil
-
Motociclete detinute
rusofone
Member of mayday's Achievements
Newbie (1/14)
-
La Cererea Poporului...honda Xr 650 R
topic a răspuns lui Member of mayday în Achileul Discutii generale enduro si motocross
Asa e bre, ai deptate! Nu conteaza cu ce te echipezi sau ce sci-fi calaresti! Acelasi noroi ne galoneaza pe totzi! Bine ar fi dc. ar gandi cei mai multzi ca tine! Sa traiesti! Te invit sa doboram o vadra de ottonel pe muntzii tocitzi ai macinului! -
Modalitate de a pacali decompresia automata
topic a răspuns lui Member of mayday în Member of maydayul Service si intretinere curenta
1. Te-am inteles, dar am o scula care verifica actionarea on-off a diferite presostate si transmitzatoare de presiune pe vapor, unde pot sa ajunga la 30 bari (nu ma intreba cum am ajuns in posesia ei, Rromania citizen, deh, da' am lasat dublura la locul ei ) 2. Decomp. centrifugal este actzionat de rotirea axei cu care este solidar (cea cu camele pt. exh. valves) cu o anumita plaja de turatzii, data de demaror sau kick (kick-ul itzi da o masurare mai precisa a compresiei). 3. Ultima 'impingere in viteza a motorului' am facut-o cu Nissan Terrano 2 din dotare, si abia a pornit pe la 40 km/h, asta e...dc. as fi reusit la viteza asta sa mentin si echil. si sa masor si compresia, ma inscriam la Dakar! Da bre, ce sa zic, ai si tu dreptate, oarecum...Ce ai precizat se masoara cu micrometre interioare, pe planuri perpendiculare intre ele de-a lungul cilindrului. Nu face subiectul trasnaii pe care am propus-o, si care functzioneaza (sau inca joc pocher cu Bahus himself, ca perioada asta nu prea stiu cand sunt treaz si cand nu, de fapt nici nu maintereseaza) Daca e sa o luam cum zici tu, nu o sa ne mai ajunga alea 3 zecimale dupa virgule propuse de maniacii de japonezi! Io zic ca suntem aici o adunatura de amaresteni satuli de leprele atotstiutoare din service-uri, nu cercetatori la NASA. -
Modalitate de a pacali decompresia automata
topic a răspuns lui Member of mayday în Member of maydayul Service si intretinere curenta
Ai dreptate, a fost o scapare din partea mea. Decompresorul automat la motorul meu este de tip centrifugal, montat pe axul cu camele pt. comanda evacuarii (am DOHC) pt. turatii mici (dat la automat) da un avans la deschidere supapelor de evacuare, de aia mi-a scapat porumbelul. Iar decompresorul este blocat, deoarece nu mai exista miscare a pistonului odata adus in PMS, rotind MANUAL arborele cotit. Iar cu scapatul pe la garnitura de la pompa: pui niste teflon pe filetul reductiei ce o insurubezi in lacasul bujiei, aceeiasi chestie cand montezi si un compresometru. Sau poate nu am inteles intrebarea. -
Modalitate de a pacali decompresia automata
topic a răspuns lui Member of mayday în Member of maydayul Service si intretinere curenta
Am compresometru, stiu sa-l folosesc, l-am folosit si am obtzinut, dand la automat (SITUATZIE IN CARE SE ACTIVEAZA DECOMPRESORUL AUTOMAT, IMPLICIT SCADE FORTZAT COMPRESIA FATZA DE SITUATZIA IN CARE NU AR EXISTA ACEL DECOMPRESOR, SITUATZIE CE CORESPUNDE COMPRESIEI REALE!), si am obtzinut valori intre 3 si 5 kile! Aplicand metoda mai sus mentzinuta, am obtzinut intre 7,2 si 7,4 kile, dupa ce am facut 4 masuratori in acest mod. Mentzionez ca nu am kick, care m-ar fi adus mai aproape de val. reala comparativ cu demarorul, deoarece cand dai la kick viteza pistonului este mai mare, implicit avansul centrifugal mai mic,deci scaderea fortzata a compresiei mai mica, rezulta o valoare destul de apropiata de cea reala decat masuratorile facute la automat. Asta in conditziile in care am manualul numai pt. modelul cu kick, unde mi se specifica compresia masurata la kick intre 9,4-11 kile. Am desf. motorul, am masurat toate p'acolo si intradevar,cere o cota 1. Prin metoda asta, simulezi defapt pres. creata de piston in cil. adica compresia, pe care o si potzi citi cu manometrul atasat pompei manuale de aer respective, sau pe scurt hand pressure tester kit, nu stiu cum ii spune exact in romana. Pt a folosi compresometrul tre' sa pui in miscare pistonul, da? In cazul pe care l-am propus eu, PISTONUL ESTE FIX,odata adus in PMS pe ciclul de compresie, si se introduce aer sub presiune in cil. prin actzionarea manuala acelei pompe de aer cu manometru (ar putea fi si o pompa de bicicleta cu un manometru adecvat), cu aceasta cunectata in lacasul bujiei, fireste. -
Modalitate de a pacali decompresia automata
un topic a postat Member of mayday în Service si intretinere curenta
Se aduce pistonul in PMS; se conecteaza un tester manual de presiune (o pompa de aer ce poate fi actionata manual, cu manometru, care acopera gama de compresie pt. cil. respectiv); se pompeaza astfel energic aer in cil. pana la pres. la care acul indicator nu mai urca, se actioneaza incet-incet pompa pt a surprinde cu acuratetze momentul si valoarea pres. la care acul zvacneste usor inapoi; aia-i valoarea compresiei (in cazul meu mica, da' asta-i alta poveste). Mi-a venit ideea asta dupa ce am incercat sa masor compresia la un monocil. de 600 cc cu avans centrifugal la turatzii mici pt. sup. de evacuare, dand ca dobitocu' la automat si obtzinand tot soiu de valori f. diferite intre ele. Dupa care am baut mult vin rosu neshpritzat. Dup'aia multa cafea. Amara. Multe tzigari. Insomnie. Ideea asta. Posibil sa existe de cand haul metoda asta, nu stiu, si atunci se cheama ca m-am trezit si io ca proasta-n targ, posibil sa nu fi existat si atunci mai ajut si eu niste sarmani crestini necajitzi de fiarele lor, satui de service-uri si meseriasi tzepari ai lui piele intoarsa. PMS pe ciclul de compresie, cand supapele sunt inchise si decomp. aut. nu are nici un efect, am uitat sa mentzionez. -
La Cererea Poporului...honda Xr 650 R
topic a răspuns lui Member of mayday în Achileul Discutii generale enduro si motocross
Asa o fi...recunosc ca specimenu' de enduro pe care il fac eu se bazeaza mai mult pe conditzia mea fizica si gabaritul meu pt. a struni alea aproape 180kg cat are un klr 600 la plin 42 cp dar un cuplu de 54 nm cu pinioane 13/50, decat pe perf. propriuzise ale motorului, care se poate compara cel mult cu un ktm 400 exc. Dar cerintzele de mentenantza pt. EXC-uri io zic ca sunt diabolice comparativ cu japonezele din aceeasi categorie, asta din ce-am mai citit si eu din manualele oficiale de reparatii, parerile multor posesori de EXC cu care am discutat personal, nu de pe forumuri. Ok, se tot spune ca sunt motoare f. chinuite deoarece ofera o gramada de putere dintr-un motor cu un gabarit un pic mai redus decat al multor concurente nipone; sa justifice asta cheltuielile de intretinere ale unui exc comparativ cu cr de exemplu? Toata chestia este de marketing, si legile firii in ultima instantza:Austria este la o aruncatura de Rromania, pe cand Japan aproape diametral opusa pe glob...Asta e... -
La Cererea Poporului...honda Xr 650 R
topic a răspuns lui Member of mayday în Achileul Discutii generale enduro si motocross
Off, ce iatagan mi-ai rasucit in rana purulenta...am inceput si eu revizie generala la iapa de klr 600 al meu, sper sa-mi vina piesele pana plec in voiaj, sa o marit virgina, si sa-mi iau un klx 650 numa' cu kick sau un samurai pe 2 rotzi ca al tau...de cand visez la asa ceva, intr-o tzara infestata de portocaliu, la care se recomanda schimbarea pistonului dupa 60 ore functzionare!!?? FAN JAPAN! -
Manual Reparatii Kawasaki Klr 600 S
topic a răspuns lui Member of mayday în Mihalacheklrul Discutii generale enduro si motocross
Multzam, baietzi! Acu', sfatuitzi-ma si pe mine cu ceva: am ochii pe kawa klr 600 ala din '85 care tot apare pe bikeshop...imi imaginez ca este o raie spoita sa mearga la testare pt. fraier si dup'aia...'hai sictir ca nu te mai cunosc!'...asa ca am mai pus luneta pe un kawa klr 600 neinmatriculat,din 89 sau 90, nici proprietaru' nu stie exact, care pare, repet, pare identic cu ala din 85! Conform extensiei la manualu' de baza, aia pt. sculele cu dem. (seria ele ar fi identice, cel putin pe partea de motor...Acu' voi ce ziceti? Sa ma bag sa le iau pe amandoua, sa pot sa o completez p'aia inmatriculata dc. pica ceva?! Sunt interschimbabile piesele pt. propulsor? Se gasesc piese de schimb pt. hoashtele astea? P.S Am incercat sa te sun, dar mi-a raspuns o femeie varstnica, care nu stie nici tip cu motocicleta... -
Incepator; Am Nevoie De Consultantza!
topic a răspuns lui Member of mayday în Member of maydayul Vreau si eu enduro
Chiar ca esti lenes! Fa-te speeder-ist! Adicxa da-te cu vitezane! E-starter la crossere?! Oi fi io din Babadag mai fratie, da' un asa exces de nobilitate ma depaseste! -
Manual Reparatii Kawasaki Klr 600 S
topic a răspuns lui Member of mayday în Mihalacheklrul Discutii generale enduro si motocross
Du-te pe www.tanga-moteurs.ro/service! Am descarcat acolo chestii despre klr 600 A1(baza la toate) si B1-B4! Daca este facut in '93 inseamna ca este klr 600 B9! Ai sa-l regasesti in ce ti-am indicat mai sus... -
Site Manuale - Contribuiti Si Voi -
un topic a răspuns lui Member of mayday în Service si intretinere curenta
Uploadat pe tanga-moteurs manuale pt. klr 600 a1 si b1-b6(cu demaror)!