Sari la conținut

teco

Membru
  • Număr conținut

    5
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    ionut_cocosila

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    BMW F650

Informații profil

  • Motociclete detinute
    jawa 350, yamaha xj600

teco's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salutare, N-am mai intrat demult pe forum. Inca mai sunt posesorul unui BMW F650 de prin 96 cred. Spun "inca" pentru ca noaptea trecuta au vrut sa mi-l rapeasca din fata blocului. L-au dus la vreo 50m mai departe, i-au taiat firele de la contact si le-au pus pe direct, au fortat butucul din dreapta, de la sa, insa nu au reusit sa-l deschida. In sfarsit, l-au lasat acolo. Azi de dimineata era sa-mi stea inima, cand am vazut ca nu mai e. M-a intrebat un vecin daca nu cumva e ala de acolo si mi-am revenit. Am mai pierdut vreo ora pana a venit politia ca de bucurie i-am invitat si pe ei sa-l vada, dar m-am razgandit, nu mai dau declaratii. L-am luat frumos, l-am legat bine de gard, i-am blocat ghidonu si am plecat la treaba mea. Acum, seara, am incercat sa-l repar, adica i-am legat firele inapoi la contact, frumos, dupa culori. Faza e ca nu se aprinde nimic la bord. Ma gandesc ca poate cand au vrut sa-l puna pe direct ca sa-l porneasca au ars vreo siguranta si atunci s-au gandit sa ridice saua. O sa vad maine ce-i mai fac. Pana una alta, ma intereseaza o alarma buna si ieftina sau alte sisteme de securitate / supraveghere. Daca aveti recomandari, sugestii astept cu interes. Ma duc sa mai arunc o privire pe geam si apoi ma culc. Numai bine!
  2. Salutare! Sunt si eu proaspat proprietar de BMW F650 ST din 96. Cat de curand vin si pozele. Deocamdata ma declar multumit de ea, desi am avut cateva mici probleme cu roata spate. I-am schimbat chitul de lant ca foaia de pe spate avea cativa dinti rupti (mai multi), dupa care am constatat ca nu asta era singura problema. A trebuit sa-i schimb si un rulment la roata. Mai zilele trecute am dat de alta belea: a inceput sa scada relantiul sub 1000 de turatii, mergea intrerupt, ca si cand ar fi ramas fara benzina, am trecut pe rezerva, dar degeaba. Benzina aveam, scanteie aveam dar nu mai reuseam sa o pornesc. I-am schimbat si bujiile, dar nu era de la asta. Pana la urma a trebuit sa golesc rezervorul pentru ca am constatat ca aveam apa in benzina. In sfarsit, s-a rezolvat. Probabil ca a mai ramas ceva apa si in carburator, dar deocamdata merge. Oricum, as vrea sa ii fac si schimbul de ulei si sa verific si carburatorul. Pentru asta as avea nevoie de un manual. Daca ma poate ajuta cineva cu un pdf raman dator de cinste. Multam mult si asfalt uscat!
×
×
  • Creează nouă...