Sari la conținut

Fox32

Membru
  • Număr conținut

    164
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Romania
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    hybrid
  • Numar Moto
    Alb cu negru
  • Club
    Free spirit

Informații profil

  • Interests
    Plimbari interminabile prin codrii nesfarsiti cu asfalt intact.

Fox32's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salutare, cumpar motor cbr 125, chiar si incomplet( fara pompa apa, electromotor, etc) astept oferte! Multumesc.
  2. am intrebat, de fapt am lasat mail, inca astept raspuns de la ei. Merci frumos de ajutor!
  3. supapele se cam rup, cei drept nu prea la motoarele astea mici, dar se rup mai tot timpul, oricum nu o sa le montez eu. dar intai de toate sa le gasesc
  4. Corleone esti il capo, unde-ai gasit toate cele? imi trebuie doar pistonul, camasa e ok, iar chiuloasa o duc la rectificat. Un link ceva sau o adresa?
  5. si de unde pot sa iau? ome =? chiuloasa nu are nimic, supapa doar s-a infpit in capul pistonului ca o moneda-n aparatu de cafea.
  6. Salut, bine v-am gasit, am o mica problema (de fapt e cam letala pt mobra mea) mergeam linistit ~ 80 cand am auzit un zgomot ciudat si motorul s-a oprit, am remorcat-o acasa, am desfacut blocul motor sa identific problema si-am descoperit ca supapa de evacuare era rupta si infipta in capul pistonului, exact ca o moneda, pe cant, de atunci tot caut un piston de cbr 125 si supapa, dar nu am gasit pe nicaieri...intrebarile mele : 1 Stie cineva de unde pot lua sau daca se poate repara piston asta. 2 Se potriveste cumva si de pe alt model. 3 ce-ar fi putut provoca ruperea supapaei ca pe viitor sa remediez problema. 4 vinde careva un motor de 125-250 cc, sunt dispus sa modific prinderile cadrului (pret decent) am auzit ca prin vitan sunt niste baieti care fac pistoane si etc dar n-am ajuns inca. Va salut si numai bine!
  7. Imi place de voi astia cu un pustiu de inteligenta, ti se pare ca am vreo diploma de mecanic? de ce (cuvant urat) as mai cere ajutor aici daca as fi stiut tot, da plm. iti dai seama ca mi-au trecut prin minte toate scenariile posibile, dar normal de ce sa ajuti, hai sa ne luam la misto mai bine. Romanilor
  8. Chestiile metalice mici, ruginite, etc, le poti curata foarte bine prin electroliza. Cauta pe google mai multe detalii, e ieftin, rapid si eficient. Numai bine!
  9. Incearca si tu cu niste degripant, e vreo 8 lei un tub de spray, ala o sa-ti corodeze tot aiurea.
  10. Ceva coreanime, gen Daewoo si samsung. hmm, asta mi-a dat o idee, se poate "resofta" un cdi?
  11. mai bine pe scarite, deci cineva ceva idei? banuiesc ca v-ati dat seama pana acum ca incerc sa fac din (cuvant urat) bici si sa si functioneze. Viata e trist fara bani.
  12. eu l-am facut, si n-am facut decat sa conectez firele care cum veneau. deci probabil e praf motocicleta ) cateodata merge mai ok, cateodata se opreste de tot, ma gandesc ca cdi-ul de la roadwin sau nu deschida supapele cum trebuie (motorul de daelim avea 4 supape 2 cate 2, asta are doar 2), dar sa revenim se poate cdi de la altceva si daca da de la ce ar fi indicat?
  13. Salutare tuturor, azi uitandu-ma la mobra mea chopperita, (motor de honda cbr 125, transplantat pe un daelim roadwin 125) ma intrebam ca poate motivul pentru care nu trage mai mult de 7000 si moare sub 6000 sa fie cdi-ul. Am cautat pe net ceva cdi de prin dezmembrari sau alte alea, si n-am gasit de cbr. Acum, stie careva daca se poate folosi cdi-ul de la alt model pentru motorul de cbr, sau e musai sa fie al ei? Cam asta ma roade de ceva vreme, apreciez orice parere! Numai bine si rauri de bere.(pe langa aslfat, ala sa ramana uscat)
  14. Asa, multumesc pentru repli-uri, bujia arata ok, filtrul de aer l-am si scos nici o schimbare, deci carburatorul mai ramane, sigur e amestec prea bogat. Intrebarea de 100 puncte acum, vre-un meserias care sa se priceapa si sa nu-mi ia nici pielea de pe mine, pe unde gasesc?, nu prea am asa mare buget si nici operatiunea nu-i prea complexa, are vreo 2 suruburi de unde se regleaza din ce vad eu, doar ca nu nimeresc proportiile. Multam fain!
  15. Salutare, am si eu o mica problema la un cbr 125, si am impresia ca toata treaba e din carburator. Nu se mai tureaza dupa 6-7000 ture, sau se tureaza foarte greu, iar la revenire se aud rateuri. Deasemenea, in decelerare dupa putin mers turat, (incetinrea la semafor de exemplu) moare motorul si de cele mai multe ori nu porneste decat cu socul sau ceva mai greu. Motorul a fost dezasamblat de curand, i-am schimbat garnitura de chiuloasa (termostat blocat => garnitura prajita). Poate are cineva o poza, un ghid, o idee despre reglajele carbului? (aer si etc) numai bine, astept pareri! Hai nimeni, chiar nici o parere? eu cred ca e din carburator, dar se poate sa fie din tacheti, supape etc? au fost reglate corespunzator, conform manualului.
×
×
  • Creează nouă...