Sari la conținut

alek_6boabe

EX+
  • Număr conținut

    17
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Galati; Bucuresti
  • Carnet moto din
    2004
  • Numar Moto
    GL 06 HAA

alek_6boabe's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. draga ady2inkubus ne stim de ceva vreme si sunt uimit ca faci anunturi legate de lucruri care ne dor cu atat mai mult pe noi cei din comunitatea din galati dar in care strecori mici erori adi sau aditza se afla cu motocicleta sa impreuna cu inca o fata (fara detalii) pe drumul lung dintre braila si galati. in dreptul unei parcari de tiruri acesta a incercat sa intre in depsirea unui tir care tocmai semnalizase regulamentar pt a intra in parcare si in momenul depasirii a fost acrosat de tir, motocicleta s-a lovit de parapet iar el de de remorca tirului. in urma accidentului adi a murit pe loc datorita undei hemoragii puternice iar fata a supravietuit dar pana in momentul de fata stiu ca are o fractura de bazin si era in stare de soc. parcarea are o camera de supraveghere care a inregistrat intregul eveniment. cei care au fost la fata locului pot da mai multe detalii aceste detalii le-am primit de la o persoana care se afla la locul accidentului pt ca eu eram in drum spre galati la 100 de km distanta oricum important e ca o sa ne lipseasca prezenta sa. era un motociclist tanar foarte talentat Dumnezeu sa-l odihneasca in pace
  2. asta care am vazut-o avea jante cu spite si aceeasi bascula ca si cea normala cel putin in poze basculele sunt la fel. intradevar avea pompa de frana radiala, iar coloristica e diferita are un gri carbon f frumos
  3. am fost de curand la un dealer ktm din bucuresti si m-am urcat pe ktm 690 sm prestige dupa care ajuns acasa am cautat informatii despre ea si am descoperit ca exista doua variante cea simpla 690 supermoto si cea 690 supermoto "prestige" insa intre ele la date tehnice nu exista absolut nicio diferenta. menstionez ca eu am vazut doar varianta prestige si nu am cum sa imi dau seama care e diferenta intre ele intrebarea este totusi de ce se numesc in mod diferit, poate cineva sa imi explice care e diferenta intre cele doua modele care de fapt sunt acelasi lucru?
  4. cred ca porneste cam greu. eu am aprindere ducati si porneste din prima pedala si daca vreau sa fac caterinca apas pedala cu mana si tot porneste. si ink ceva am motorul nou si nu prinde mai mult de 75-80 o singura data a prins 90 verificat cu masina langa mine dar a facut poc
  5. eu m-am trezit mai tarziu. ce sa-ti spun iti urez succes in proiectul pe care il incepi. eu am facut treaba asta acum 2 ani dar cu multe sacrificii si mult timp si bani cheltuiti. ideea e ca la final rezultatul iti da satisfactie. in motor mare grija la cum pui pinioanele pt ca daca le pui altfel ii amesteci ideile, si mai ai grija la selectorul de viteze care e o chestie romaneasca(a se citi proasta). numai bine si astept sa pui niste poze
  6. corect. ti-ai adus aminte bine. teoretic s-ar putea face turul tarii cu un singur rand de segmenti dar nu eu. la ce jar a vazut mobra asta. o data am speriat un mos cu o dacie 1300 ca l-am depasit pe drum si m-a fugarit dupa numai ca i-a sarit apa mosului la masina. deci mobra poate. la drum intins pot sa merg cu 70-80 constant iar blana e cam 90. nu stiu cum am facut-o asa stiu doar ca i-am pus doar consumabile de calitate si nu am facut compromisuri la ulei rulmenti benzina etc.
  7. si eu dau bacu asa ca nu esti singurul in momente grele numai ca eu mi-am terminat complet mobra
  8. pai cu frana nu e asa complicat. poti sa pui un cleste mai puternic pt ca cel original nu tine la forta mare. si o reglezi in asa fel incat sa frece un pic roata la mersul in gol astfel ai precizie mai buna la franare. te rogi sa nu ai tamburul ovalizat (cum il am eu usor) pui un cablu mai gros pt frana dar pastilele la capat le pui cu surub, cositorite nu tin si din cand in cand mai cureti de praf tamburul. daca faci frana puternica la mobra o sa se incalzeasca usor tamburul dar nu iti fa griji pt ca eu merg asa de doi ani de cand am scos-o pe strazi. si inca ceva trebuie sa pui bratul de jos de la roata in asa fel incat pt o distanta scurta sa aiba un unghi mare de rotire dar asta ori il calculezi simplu pe o foaie de hartie sau iti trimit o poza.
  9. nu e problema de cati bani bag in ea. eu am facut-o din pasiune. vroiam sa fie ceva la care lumea sa se uite cu admiratie, cei care inteleg, cu toate ca s-au facut si glume proaste. la urma urmei nu imi prea pasa de gurile rautacioase, eu inca imi fac treaba cu ea si atata timp cat voi gasi piese bune pt ea le voi cumpara fara sa ma uit la bani. "pasiunea nu are limite" pana una alta niciun scuter de 50 nu a reusit sa ma faca oricat de nou ar fi, iar asta m-a facut sa ma simt implinit avand in vedere ca am pierdut o vara lucrand la ea peste 10 ore pe zi. nici nu stiu cand a trecut timpul dar rezultatul final m-a multumit. acum ii pun benzina si ulei si merge (cablul de frana fata il schimb mai des). nu am facut compromisuri la consumabile pt ca nu mi-am permis sa ma lase in drum.
  10. am bagat cu ea peste 15000 de km in 2 ani si vreo 6-7 seturi de segmenti a vazut doar top99+ fara plumb si ulei motul o chiunui eu dar cand e vobra de intretinere am grija de ea motorul l-am refacut intre florii si paste cu rulmenti(SKF) si multe piese noi pana de viteze bile ambielaj piston segmenti bla bla bla. de ridicat nu se ridica prea greu insa la endo m-am strofocat putin ca "e grele cu tamburi"
  11. acum ceva vreme intr-o zi mi-am pus intrebarea daca poti face cu o comunista ceva distractiv.. si am incercat este o mobra 50s din 80 reconditionata a mai fost data pe la 2 roti de la Galati
  12. da dar nu era momentul. ca nu a fost nimic regizat. fiecare a facut dupa cum l-a duc capu cu mici exceptii. asa ca totul a fost asa cum a simtit lumea. daca tu nu considerai ca merita e problema ta. dar e prea cald ca sa judeci ce a fost azi la inmormantare. scuze daca te-am deranjat, poate am exagerat.
  13. catre atreja: cred ca numarul moto de la avatar ti se potriveste. probabil ca nu iti pasa. in fine ce a fost a fost nu mai conteaza. toata lumea il stia pe filip si nu a venit nimeni obligat si nimeni nu a fost obligat sa faca nimic. fiecare a facut ce a vrut insa am mai auzit comentarii si pe la faleza ca a fost circ. oricum nu se mai intoarce. ar trebui sa ni-l amintim pe "Pilif" fiind vesel. nu era un baiat trist si nu cred ca ar fi bucuros sa ne vada in starea asta. va ramane in amintirea noastra vesnic cu tot respectul si simpatia pt un baiat care nu a derajat pe nimeni.
  14. am coborat in seara aceea cu un prieten la tomograf stiind ca filip e ok dar dupa 10 min de asteptare a iesit un medic si m-a intrabat daca sunt prieten cu el dupa care mi-a spus ca a murit. a cazut pamantul pe mine nu imi venea sa cred cu 10 min inainte de accident i-am spus ca vin repede si a spus ca sta prin zona pe la faleza. nu l-am mai gasit, m-a sunat un alt prieten sa-mi spuna ca a fost accident. am aflat vestea primul pt ca el a intrat viu la tomograf dar a iesit doctorul si mi-a dat vestea, la cateva secunde l-au scos cu targa de acolo si l-am vazut. sistemul sanitar e la pamant. au venit prea greu iar in spital s-au miscat ca melcii, am stat acolo pana in ultima clipa. nu credeam ca se poate intampla asa ceva am fost la capela unde l-a depus si toata lumea e disperata foarte multi tineri care il cunosteau au venit sa il vada pentru ultima data. este o nenorocire. arata foarte rau. este lovit foarte tare aproape nici nu il recunosc cum arata acum. baiatul nu mai cazuse pana atunci. era foarte talentat e adevarat ca cel cu masina nu era la prima abatere. mai multi din galati au spus ca venea cu masina spre ei in trafic. cam cinci motociclisi au scapat. intra chiar si pe contrasens si se facea spre ei. se pare ca nu a fost o simpla intamplare din neatentie. daca doar ar fi schimbat banda normal atunci ar fi putut sa evite motociclistul insa a tras prea brusc de volan altfel nu se prea explica. oricum PILIF (cum imi placea sa-i spun in gluma) nu mai vine intre noi. familia e distrusa. era un baiat supar ok. R.I.P Filip vei fi langa noi mereu
×
×
  • Creează nouă...