Sari la conținut

Skatelite

INACTIV
  • Număr conținut

    24
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Locatie
    Ploiesti / Bucuresti
  • Carnet moto din
    2006

Informații profil

  • Motociclete detinute
    1960 Lambretta TV175 1965 Vespa 50N 1960 Jawa Manet S100 1959 Jawa Manet S100

Skatelite's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. In afara cazului in care e de 10 ori mai mic, tot e mult.
  2. Salut Nu e chiar motocicleta, dar e clasica, zic eu - si imi trebuie o piesa importanta. Am nevoie de un carburator Dell'Orto MB21 pentru Lambretta TV175 din 1960. E vreo sansa sa dau de asa ceva pe la noi sau e recomandabil sa iau calea strainilor? Pe de alta parte - daca e cineva priceput/stie vreun mecanic care se baga sa regleze sus-numita piesa, s-ar putea sa nu fie chiar nevoie de ea. Eu nu reusesc.
  3. @_andrei_: Nu de profesional sau neprofesional vorbesc, ci de conceptul de restaurat sau nu. Un vehicul perfect original, fara a fi restaurat, pote fi mai valoros decat unul restaurat, indiferent de calitatea restaurarii. Acum originalitatea asta e foarte diferita, dar sunt cazuri (si zic eu ca asta e unul dintre ele) in care inca nu e momentul restaurarii, lucru confirmat de discutiile cu diversi bolnavi la cap de Lambrette din Anglia, unde au un cult national pentru scutere clasice in general si Lambretta in special. Va trece o caravana de la clubul din Italia prin Romania candva in septembrie si scuterul va fi vazut si evaluat de catre un tip care restaureaza marca asta pentru showuri. Dupa ce-mi va zice nenea cel priceput voi lua o decizie. Adica de restaurat acum sau nu, ca de custom nu se pune problema. @ssergiu_tuning: Da, tot a mea e si fieratania aia si altele cateva, spre disperarea partilor femeiesti din familie.
  4. Din experientele mele cu fiare vechi se pot pastra vehicule originale multa vreme, daca ai grija. Plus ca sunt in general mai valoroase decat cele restaurate. De acord cu tine, trebuie *intretinut* adica curatat rugine si alte operatiuni de gen, dar nu reconditionat. Se poate reconditiona orice rabla, astea atat de aproape de original sunt foarte rare. @TheIceman: Nu am in plan sa il vand, deocamdata le adun.
  5. @_andrei_: nu cred ca reconditionez nimic, il pastrez asa cum e, are o patina mult prea frumoasa sa ma apuc sa-i fac prostii. Poate un mod crashbar cu 5-6 faruri din ala care se monteaza fara gauri.
  6. @einstein1984: Nu, e un Opel Rekord custom din 1968, adica asta. Dar ai simtit tu ceva prezenta in aer, la 3 metri in strada era intr-adevar un Saab.
  7. Am stat putin la indoiala daca sa-l pun sau nu - sunt convins ca nu inseamna mare lucru pentru cei preocupati cu scoaterea limitatorului si alte introduceri de ardei iute in motoare de 50 - dar cred ca sunt destui si cei care stiu ce e dihania asta. Tot rascolind tara dupa scutere clasice (nu se gasesc prea des in Romania, mentalitatea a ramas aceeasi, ca scuter iti iei daca nu-ti permiti motocicleta, iar toti posesorii de scutere le abandonau complet sau vindeau rapid cand isi luau ceva mai tare cu doua sau patru roti), ma intrebam daca exista piese cu adevarat interesante pe la noi. Si a aparut una, chiar in capitala, putin folosita si bine pastrata. Un scuter fabricat in 1960, cu 22.000 km pe ceas si infiorator de original. Vopsea, stickerele de rodaj, cauciucuri, chedere si o ladita cu piese originale, in ambalajul lor, cu etichetele de magazin din Italia. Nu e chiar in forma maxima, are mici probleme inerente statului, iar vopseaua nu e chiar in cea mai buna stare. In schimb nu are pic de rugina, iar motorul merge relativ bine si fuge mai tare decat ma asteptam. Ca specificatii rapide - 175cc, 8,6hp, 115 kg. Pentru o scurta istorie cuprinzatoare, aici e un link in engleza. Sunt si specificatii tehnice si alte prostii pe acolo. Iar aici sunt pozele.
  8. Skatelite

    Club Vespa

    cred ca vorbea de mods, nu de pusti infierbantati cu scutere chinezesti...
  9. Skatelite

    Club Vespa

    Din nefericire e greu spre imposibil sa mai reconstruiesti atmosfera '60s London, din muuuulte motive. Mods & Rockers era in primul rand un razboi al atitudinilor si culturii, al muzicii si hainelor, si abia pe urma al lucrurilor mult mai evidente pentru restul lumii. Oricum, e de bine ca se incheaga lucruri cu legende la mijloc. @pixel: N-am mai vazut pana acum stickere mod pe vreun scuter in afara de al meu... @roadkill: Daca te face sa te simti mai bine, printre scuterele din garaj am si un Norton Navigator din '62. Si daca as fi in locul tau n-as aduce vorba de Brighton.
  10. Skatelite

    Club Vespa

    ma speriasem, cand am citit postul credeam ca e chiar una de colectie.
  11. Skatelite

    Club Vespa

    Recomand http://www.sip-scootershop.com/ , sunt din Germania si shippingul e mult mai rezonabil. Ca idee, mi-am adus 10 kg de piese cu 50 eur transport, UPS, adus acasa in 5 zile. Iar calitatea serviciilor si pieselor e impecabila. Sa nu mai zic ca au tone de piese pentru Vespa clasice.
  12. Skatelite

    Club Vespa

    Si cand ii faci poze, intreaba-l si daca n-o vinde..
  13. Skatelite

    Club Vespa

    Daca observi cu atentie topicul, se vorbea de pasionati DE VESPA, iar ultima oara cand m-am interesat, Suzuki nu avea inca produs vreun model care se numea asa. Eu zic sa ne lasi pe noi, fetele, sa ne facem frumoase si sa-ti vezi de chestia aia a ta luata din reprezentanta. Si o nelamurire strict personala, ce e la tine pe tastatura intre x si v? Nu-ti merge, sau ai o razbunare personala cu ea?
  14. Skatelite

    Club Vespa

    @ZODIAC: cred ca ai prins ideea putin gresit... topicul asta a fost pornit pentru a tine impreuna oamenii care sunt PASIONATI de Vespa, nu cei care calaresc o jucarie de-asta pentru ca asta le-a dat-o seful, si n-au de ales. Din cele 3 vorbe cu 10 k-uri postate de tine eu, cel putin, deduc destul de clar ca esti departe de a fi pasionat. Interesanta si asocierea asta cu manelele, ma intreb de unde izvoraste si cati sustinatori mai are in afara de tine.
  15. Skatelite

    Club Vespa

    Observ cu bucurie intre pozele alea un exemplar din foarte reusitul Heinkel Tourist.
×
×
  • Creează nouă...