Sari la conținut

werewolf

Membru
  • Număr conținut

    175
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    settled_nomad

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucharest
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    BMW F650
  • Numar Moto
    VNAVE

Informații profil

  • Interests
    Chitara,Motor,Bataie,Motor,Camping.

werewolf's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Shit son, ai mai mult par pe main ca chewbacca
  2. werewolf

    Reparatii sei

    Dude, poti sa faci asa ceva pentru o sea de BMW, si cat timp/bani dureaza. fara spatar, evident.
  3. werewolf

    Poze

    in concluzie.. CRICUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU . Ps, nu se ia nimeni de tine ca esti incepator ci pt ca ...whell e alta discutie.
  4. werewolf

    Poze

    CRICUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
  5. daca-i din motor, cel mai probabil jocul la supape trebuie verificat si/sau patina si lantul de distributie. Da,cum a zis yzulyka , mai intai as verifca bord/firaraie,surube si alte alea alea care pot sa vibreze la turatia aia.
  6. Ce spui tu se aplica la r1200 da nu la f650, Dakar-ul da, e o motoreta interesanta dar e pe injectie, si eu, ca multi amici ai mei nu sunt fanul injectiei pt ca, daca te lasa bateria, sa pleci impins e un fapt imposibil.
  7. se schimba senzorul de presiune intreg, e vreo 10-15 euro ultima oara cand am verificat, poti sa-l scoti fara sa scoti uleiu din motor (atata timp cat nu pornesti motoru), senzoru de presiune e undeva in spatele cilindrului, si ca sa-l accesezi tre sa dai jos doar carena laterala dreapta.
  8. si o supapa (f650-ul pana-n 99/2000 s-a fabricat in 4 supape si 2 bujii)
  9. salut, rotoru de la alternator, sta pe vibrochen, in spatele lui este un rulment unidirectional/flywheel, o chestie cu arc si rotite sau cum vrei sa-i spui, care face legatura dintre volanta si o roata dintata conectata eventual la electromotor. booon Rotoru`daca il dai jos, ai sa observi ca e aranjat pe ax cu ajutorul unei pene, pana aia este pentru temporizarea aprinderii, boon. la asamblare, trebuie : 1) Sa degresezi axul pe care sta volanta 2) Sa degresezi rotorul 3) Manualul recomanda utilizarea unui adeziv special pentru chestia asta. 4) Se monteaza tot angrenaju 5) Surubul se strange la 180 NM (sau ceva genu asta vezi manual) cam asta e ceea ce se intampla la montare, daca nu te pricepi sau daca n-ai mai facut chestia asta, spre binele tau iti recomand sa te duci la un mecanic, este o chestie sensibila pe care daca o face cineva care nu se pricepe poate duce la stricarea motorului.
  10. Simple supozitii face toata lumea, simple supozitii face si pro-tv-ul care spune ca "s-au consumat" atentie nu, AU consumat ci S-AU consumat bauturi alcolice la petrecere, simple supozitii face si antena 1 care zice ca VITEZA A ZDROBIT , simple supoztiii faci si tu. Este foarte usor sa negi existenta unor oameni pe care nu-ii cunosti, este foarte usor sa tratezi cu "da, a fost viteza, da a fost inconstenta, bla bla bla" cand nu este vorba despre un om cu care ai impartit ultima tigara, un om cu care ai impartiun colt de paine,un om cu care ai imparti 10 lei, un om cu care ai reparat(si injurat) la motoreta, un om pe care l-au iubit multi oameni cu toata inima. E foarte simplu sa scoti cuvinte din context si sa le adaugi aici doar ca sa mai obtii un post, s-au emis zeci de rugaminti la care as vrea sa adaug, haide-ti sa pastram decenta.
  11. la electromotor : te uiti la rulmenti si la carbuni, cam asta poti schimba cu usurinta din cate stiu eu. Ca sa verifici daca ai frai-ul futut desfaci capacul din partea dreapta si invarti de volanta, in general, daca fraiul merge tre sa se invarta usor intr-o directie si sa se invarta cu tot cu motor in directia cealalata (operatiunea asta e mai usoara daca ai o bujie scoasa ca n-ai sa mai ai compresie) in cazul in care iti invarte motoru si intr-o directie si in cealalta ar fi bine sa schimbi fraiul cat mai repede, la mine personal si la alti prieteni fraiul uzat a ros in roata dintata pe care sta si/sau a cauzat suprauzura sistemului de pornire. P.S. Eu am folosit ulei OMV mineral 10 000 de km fara nici o problema.
  12. Stimpy a numarat pana la infinit, de 2 ori.
×
×
  • Creează nouă...