Jump to content

Patrick_M

Super Membru
  • Content Count

    2,617
  • Joined

  • Last visited

About Patrick_M

  • Rank
    Expert

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cluj
  • Carnet moto din
    .
  • Motocicleta
    KTM 950 Adventure

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Partea cu cheia cu breloc BMW e cea mai tare :)). Sa nu arate ca e huligan la cafenele
  2. Contactul de 2 lei bucata, cel negru de sub ansamblu? Inlocuieste-l doar pe acela.
  3. Am legat cu smh5 al sotiei si merge la mai mult de 10m. Am legat si cu alte marci si merge foarte bine doar trebuie sa cititi manualul pentru anycom pairing sau universal pairing. La fel si cel cu care va legati. Repet. Manualul e sfant.
  4. Update-urile au tot felul de imbunatatiri cum ar fi atenuarea mai buna a zgomotului exterior si altele. Bateria ti-o arata in procente, a cate 25%, dupa ce il pornesti. Lumineaza ledul albastru sau rosu (nu mai stiu care) de 1- pana la 4 ori, in functie de cat mai ai 25-50-75-100%. Toate le ai in manual, explicate frumos. Invata-le si o sa te intelegi de minune cu aparatul.
  5. Am prieten care are 640 adv cu rezervor din plastic. All good. A mea din 2005, tot plastic, all good. Am avut bmw f650 tot cu plastic, din 1996. No problem. Deci cine imbatraneste? Serios, mai are rost sa exemplificam asta?
  6. Primeste curent, auzi pompa de injectie? Invarte electromotorul? Trebuie sa spui niste simptome, altfel pot sa fie multe.
  7. Clipul asta nu e relevant. Cred ca riderul ar fi mers la fel si cu un Goldwing :))). Extraordinar cata siguranta pe el la manevrare. Jos palaria
  8. Eu am 950 si rezervoarele sunt din acelasi material. Pot sa spun ca sunt foarte solide si pe deasupra, mai au si niste protectii de plastic la colturi care sunt tot din plastic dar is fac treaba mai bine decat crash-barul. Motiv pentru care l-am si dat jos. Iar cand vine vorba de rezervorul de sub sa, pot sa iti zic ca feelingul e total altul. Am avut BMW 650 Dakar cu rezervorul sub sa, dar avea bateria sus, in locul rezervorului clasic si mai avea si rezervorul de ulei langa. Un design prost pentru un centru de greutate jos. Avand si furca lunga, chiar si ridicatul de pe cricul lateral era un efort in plus. Impingeam toate cele 200 kg si le simteam. La KTM, toate sunt jos (bateria e dupa scut, benzina de o parte si de alta, radiatorul destul de jos in comparatie cu altele). O pot ridica si de pe jos si tot e mai usoara decat BMW-ul la manevrat (pe hartie e mai grea decat Dakarul). Daca citesti parerile despre plasticul si rezistenta lui o sa vezi ca majoritatea zic ce am zis si eu. Nu laud KTM-ul, dar totusi e gandita bine la partea asta. Dar pana nu incerci personal, din cifre nu poti sa iti dai cu parerea.
  9. Poti vedea pe site-ul DID, ce iti recomanda, dupa ce motor ai. Dar da, zvmx este pentru motoare cu putere mare, asa ca va face fata cu brio la monociclindru si la accelerari bruste. Important e sa fie curatat si uns, dupa turele de enduro.
  10. Cum sa fie KLE mai pentru enduro cu 6 viteze etajate pentru strada? Am prieten care a facut tranzitia de la KLE la Domi si a fost de aceeasi parere cu mine. KLE nu e pentru enduro. Acolo ai nevoie de cuplu de jos, nu sa tot mesteci intre 1,2,3 pana innebuneste japonezu' din cutie. @KLE500Asadar, daca iti place enduro, ia GS. Daca vrei macadam usor, poti cu amandoua. Amandoua sunt fiabile, designul e la latitudinea ta.
  11. Acumulatorul e bun. Eu il tin pe muzica si mai vorbesc cu sotia si am avut si 8 ore de autonomie. Am gasit baterie la 20$, dar inca tin bine dupa 5 ani. SMH 5 e putin ciudat cu jog-dialul, dar te inveti. A incasat multe si e foarte rezistent. Cand il iei, sa il legi la calc si sa ii faci update.
  12. Faine scule, dar cum poate arata farul ala la Ktm, parca e ceva extraterestru care adulmeca Bmw-uri, ca sa le toace rulmentii. :))
×
×
  • Create New...