Jump to content

Patrick_M

Super Membru
  • Content Count

    2,664
  • Joined

  • Last visited

About Patrick_M

  • Rank
    Expert

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cluj
  • Carnet moto din
    .
  • Motocicleta
    KTM 950 Adventure

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Daca vrei sa iti fies si mai usor, pune-i niste gume pentru ce faci cu ea. Macar 50/50. O sa zambesti si mai mult daca ai aderenta si prin padure. Frumos animal
  2. Am avut crash bar pe 950 si l-am dat jos dupa ce am observat ca nu face mare lucru in teren. Daca il scap si il lovesc de o piatra, crash-barul nu face nici o diferenta. De cand l-am dat jos, am pus protectii de rezervor (precum are 990 si 790) si cam atat. Am scapat de cateva kg si arata mult mai bine. La cat e de gros plasticul din rezervoare, va fi greu de gaurit. Inca un considerent pentru care l-am dat jos a fost ca, indiferent cat era de strans in suruburi, el tot misca si se lovea de rezervor.
  3. Din vanzarea oricarui motor, va rog eu, rupeti 100 lei si vopsiti fundalul la prezentarea motocicletelor. Parca sunt poze facute in spate la ghereta de paine. In rest, spor si felicitari pentru afacere.
  4. Salutare. Vreau sa fac revizia furcii la un Domi 1995 si as vrea un manual de reparatii. Am vazut ca este unul pentru 88'-89'. Difera suspensia? Aveti careva un manual pdf mai nou? Multumesc frumos
  5. Inca nu am inceput. Deocamdata sunt la capitolul suspensii, dar urmeaza sa incerc. Din ce am citit, la KTM, janta e ok pt TL, iar E09 se vinde doar TL pentru 150.
  6. Sunt sigur ca partea cu recuperatul timpului a fost ultimul gand.
  7. Tot ce au facut rusii a fost durabil, dar nu a fost precis. Chiar si un amarat de ceas Pobeda
  8. Il urmaresc pe Mani de multi ani. Face treaba buna si e constant. Cred ca asta e cea mai buna reteta, sa mergi constant. Cand impingi limitele, se intampla si evenimente tragice, ca al lui Paolo. Pacat. Si el era un “legend” al raliului. Iar ce m-a surprins a fost gestul lui Toby Price. Jos palaria.
  9. Unii strang la 110 si lasa dinamometrica reglata asa. La toyota, in cazul meu, trebuie 103, asa ca trebuie comunicat. Dar evident, asta pentru cine isi citeste manualul si stie cat prevede producatorul.
  10. mai ales la jante de aluminiu.
  11. Intr-un articol zice ca ar fi 215 kg Wet, dar inca sunt la stadiul de concept. La toate motocicletele una a fost hartia, alta realitatea.
  12. Asta da competitor pentru piata actuala de Touring/Adv. https://ultimatemotorcycling.com/2019/12/03/husqvarna-norden-901-going-into-production-adventure-touring-motorcycle/
×
×
  • Create New...