Jump to content

RIII

EX+
  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

About RIII

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    1993

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    2 jawe, nipru, yam xj600, royal star, xjr1300
  1. Salutare, sunt posesori de asa ceva prin Bucuresti? am vazut prin oras unul negru, cel putin. daca da, va rog daca puteti sa impartasiti informatii. multumesc.
  2. salut, de curiozitate, cat ai dat pe ea? am unul similar, insa negru
  3. mesajul e f partinitor. e cel mai usor sa zici: ce-ai facut? ai fost jalnic! etc sa se "urce cu atv-ul pe gatul lor" este exact gestul potrivit care ne confirma ca teroristi ai traficului, si bine ne fac soferii care ne dau pe jos. cel mai misto ar fi fost sa mearga un meserias cu plete, tinte, si geaca de piele cu turturi, care sa-i zica de mama lui Nistorescu. suntem motoristi, deci duri, nu-i asa?!? ce era sa-i zica lui Nistorescu, din moment ce este deja deschis dosar pt accident. revenind la ce a zis Dan, sigur ca putem comenta ca nu are experienta pe sticla, insa consider ca a reprezentat punctul de vedere calm, echilibrat. respecta si fi respectat; in felul asta, cand soferii or sa ne vada in oglinzi, poate chiar o sa ne protejeze. doar o parere.
  4. din cand in cand cred ca tara asta se poate civiliza: oameni ca Honciuc ajuta la asta. insa cand vezi ca un asemenea post aduna cu greu 29 replies, in acelasi loc cele mai multe replies fiind la topicul "Care este porecla motorului vostru?", iar jumatate din ele contin opinii infantile, gen - "daca aveam nu stiu cati euro...", bascalie cat incape, etc, imi dau seama ca suntem foarte inapoiati. spunea cineva bine ca pe advrider sau HU nu citesti comentarii ca astea, ci opinii argumentate si umor de buna calitate. si unde mai pui ca tipii aia mai si merg, nu se dau numai pe taste! in concluzie, cred ca avem de invatat de la toti cei care fac mai mult decat noi, iar Honciuc cred ca a facut mai multe decat o gramada dintre noi. iar celor care zic "...faceam si eu" nu le mai spun nimic, pt ca ei atat vor face tot timpul: vorbe.
  5. sunt curios cum te-ai caracteriza tu dpdv al experientei... daca tot crezi ca e asa de simplu, de ce nu faci si tu? in felul asta ai vedea ca e greu al dracu' sa mergi atat de mult: 27000km in trei luni inseamna aproape 300km/zi, ceea ce e f bine, tinand cont de drumuri, motor, pauze, granite, etc. omul merita felicitari, cu atat mai mult cu cat e incepator pe motor. cat despre motoristii de calculator, succes in spatiul virtual!
  6. multe se pot intampla la drum lung. inainte de a va agita, dati-va cateva sute de km/zi macar cateva zile la rand si numai dup-aia emiteti opinii.
  7. Salut, rocket iii 2005. ready for rides!
  8. Salut, pt ce vrei este un motor ideal. aceeasi solutie am ales-o si eu, dupa cativa ani numai pe asfalt mi-am luat anul trecut un 950adv sh de pe mobile.de. insa 650e cred ca e un buget destul de redus; au em dat pe ea 7300+300transport (a vazut-o un prieten acolo). in septembrie avea 10000km iar acum are 17000km - fara probleme: doar ceva ulei (am inteles ca-i normal). motoreta merge fff misto pe sosea, tine chiar 200kmh fara mari probleme, protectie vant buna, vireaza senzational, are amortizoare super raglabile. pe macadam ma sperie cat de usor si repede merge. nisip, noroi si iarba uda cu pirelli scorpion de stoc sunt intotdeauna experiente la care strangi din ..., dar misto. pt touring seaua e naspa, eu caut acum o solutie. cei care au mers pe mai multe motorete stiu ca trece ceva vreme pana te obisnuiesti cu una noua; ei bine, pe lc8 dupa 50km m-am simtit de parca o aveam de un an, asa prietenos e. iti da incredere imediat, dar daca vrei sa fi agresiv ii place mult mai tare! Salut, se mai plange cineva de seaua lc8-ului? eu da, si am si sea cu gel, care nu e mare branza (pe deasupra se mai si incinge la soare). variante ar fi: touratech - un prieten imi spune ca-s bani aruncati - ceva opinii? corbin: a incercat cineva? de obicei corbin-urile sunt mai late la baza si te aseaza mai in spatele motoretei, altfel cele mai bune de touring. short de bicicleta cu pading? voi incerca asap, e cea mai la indemana solutie ideea e ca vreau sa fie si comoda si joasa. rog opiniile voastre tks
  9. initial m-am gandit sa te injur, pt ca te iei de niste oameni pe care nu-i cunosti si nu ti-au gresit cu nimic, insa imi dau seama ca n-are rost. n-ai inteles nimic din nimic. noapte buna
  10. salut, inteleg ca Transf e deschis? cu ce motor ai fost? tks,
  11. Salut, posesor de s4r 2004 de doi ani. dati o sarma cand mai faceti ture de viraje!
  12. asta-i un motor adevarat! bafta, si sa ne vedem pe sosele. nu prea sunt power cruzere... cred ca a trecut moda. btw, de ce ai dat gs-ul?
  13. Salut, in septembrie 2007 am imbogatit grajdul in care stau un Triumph si un Ducati cu un LC8 Adventure. e din 2005, si e una dintre cele mai tari motorete pe care le-am condus. in gasca nu sunt prea multi dual-sport-isti, asa ca daca aveti de gand sa dati ture, dati-mi un semn! din fericire, pana acum nici o problema, are 14000km (cand am luat-o avea 10000)
  14. cca 10000eur --- Mesaj completat în 14 Jan 2008 16:06 ------------- o sa le pozez. 200eur
×
×
  • Create New...