Sari la conținut

barak

Membru
  • Număr conținut

    135
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Carnet moto din
    _
  • Motocicleta
    Kawasaki ER5 Twister / Honda CBR F4i
  • Numar Moto
    DZE hehehe
  • Club
    _

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Kawasaki ER5 Twister / Honda CBR F4i

barak's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Multam de raspuns. De filtre de aer (in afara de KN - scump si cam prea laudat pe la noi) stie careva ceva.
  2. Are cineva idee de unde pot cumpara un filtru de aer la un pret bun. Si niste ulei Motul 7100 10W-40 ar prinde bine. Am gasit la un tip un BMC SH. Astea parca se curatau si se tratau cu ulei tot de la BMC..sau nu imi aduc aminte bine. A folosit cineva filtru de aer BMC in BUC (la cat praf este imi este teama ca o sa scoata carabusi pe teava)
  3. Hai ca ma mai bag si eu in seama, daca tot am reinceput sa citesc topicul! La placute eu am mers pe mana producatorului si am gasit Nissin. Pot spune ca sunt multumit, nu am reusit sa fac stoppie cu ele (nici nu mi-am propus) insa am reusit sa blochez, pentru timp scurt, fata pe asfalt uscat. Le am de cca 8000 Km si mai au carne pe ele. Vad ca au aparut noi posesori de CBR si sper sa le tina numai pe cauciucuri. Mie mi-a expirat asigurarea asa ca de cca 1 luna ma dau cu Kawa. Apropos de discutia de mai sus, carenate, necarenate... E mai fun in oras un naked. Nu stiu cum se descurca cei cu RR, sau cu SS de 1000 in oras, isa pentru plimbari (PENTRU PLIMBARI NU FORJA) prin oras, mers la munca si alte trebi, un naked este produsul ideal. Pozitie mai comoda, vizibilitate mai buna...poate chiar ma manevrabil, poate fi urcat si coborat de pe borduri fara spaima ca o sa spargi carenele si lista poate continua.E adevarat ce spune Zaelu, este posibil ca un supermoto sa creasca factorul distractie insa creste si riscul de a te manca prea tare incheietura dreapta si pe urma sa te scarpini
  4. LOL Gixx, cred ca ne-am salutat pe drum cand te duceai. Cu Alter Ego m-am vazut si eu nitel. Tura nu am dat pt ca erau 4-5 KTM-uri si cum sunt incepator pe AMC am zis ca nu vreau sa vad ce iesi dupa ce se pupa un CBR cu KTM. In fata ta parca era cineva cu Transalp sau ceva asemanator, a trecut repede, insa pe a ta parca am recunoscut-o.
  5. Ieri pana la urma a fost cineva la AMC?
  6. La AMC a fost forte fain si educativ as putea spune. Multe multumiri celor care au facut poze si au avut rabdare sa le si urce. Sper sa mai iesim, personal mi-a placut si "formatia" prezenta, nu au fost nici un fel de probleme sau discutii. Referitor la filmat pot sa ajut cu un trepied. Mai ales daca se face zoom ajuta mult. Se poate roti din acelasi brat care face si strangerea in prinderea camerei. Cand programam urmatoarea iesire il pot aduce insa cine se ofera sa fie operator? Maine dupa 16:00 as mai da o tura. Doritori?
  7. Ieri la intalnire am auzit ca ne vedem la AMC sambata,pe la 11-12. Prognoza meteo vad ca este OK asa ca sper sa participe cat mai multi.
  8. Si eu as fi interesat de o tura pe Amkart. Desi am o nelamurire, se poate intra si cu pataloni touring cu protectii si ghete touring? Daca ne-am strange mai multi ar fi mai placut. Lasati si voi pe forum data si ora cand o planuiti poate vin mai muti!
  9. Merci BBL. Referitor la intinzatorul manual...acum un an am citit despre el ceva articole. Partea proasta este exact reglajul, care se face "la ureche", nu ai nici un instrument de masura. Si daca urechea mea difera de a producatorului...atunci reglajul este "pe acolo". E adevarat faptul ca il mai poti ajusta in timp. Nu cred ca se pune inca problema de a schimba si alte piese la distributie. Seria pana in 2004 a avut acelasi tip de intinzator de lant, care a fost schimbat cu unul mai fiabil. Motorul are acum 23k, din care 9k facuti de mine, cu toate schimbate la timp.
  10. Zaelu, oamenii pe aici sunt invidiosi ca acum ai pus distributia pe silentios. Ieri am facut si eu aceiasi operatie, aveam un zgomot deranjant pe la 5000rpm. Acum nimic...e alt motor . De tinut nu stiu cat tine insa e mai bine asa. Eu l-am schimbat la Intermotorcycle ...cam scumpa manopera. Intinzatorul + garnitura cca 400 insa au pontat 1.8 ore manopera (mecanicul de acolo e chiar de treaba, a terminat in cca 30 min) pt ca asa e in catalog. Cu asta s-a ridicat la 550 - Vorba aia , dai un ban si ai liniste. Se poate face si acasa insa trebuie sa ai experienta ca ginecolog sau chirurg In alta ordine de idei , cine stie unde se mai face ITP. Am inteles ca au schimbat procedura si acum au stand de franare si alte dracii.
  11. Eu ma pot "lauda" ca am ajuns doar o data anul asta la intalnirea de joi...mai tot timpul aparea altceva sau imi aminteam ...vineri Mi-a facut placere sa vad multe fete noi si l-am mai vazut pe Gixx Adidas, ce e cu intalnirea de care vorbesti, ora, punct de plecare ?
  12. Mda... La anuntul meu de iesire din comuna cu manelisti nu prea s-a grabit lumea. Ieri, profitand de vremea ideala, am facut o tura Buc-Oltenita-Buc. Cateva obstacole pe drum am vazut si eu (cum zicea Claudiu), insa acceptabil. Cu pasarile am avut probleme la un moment dat...am inceput cu un gugustiuc care a decolat in ultimul moment si era sa ne intersectam, dupa care o vrabie din lateral si la final o randunica (cred). Sunt 4-5 viraje dragute pe Buc-Giurgiu insa bucata dreapta e destul de plictisitoare. Pe drumul spre oltenita trebuie avut grija la unele viraje in coborare care se inchid. Cu cei doi nu m-am intalnit...ar fi fost super tare
  13. Tenteaza pe cineva o plimbare de weekend? Ma gandeam sa fac sambata o tura intr-o zona mai virajata insa nu foarte departe de Buc. Variante ar fi Buc-Giurgiu-Oltenita-Buc - asta e destul de lejera insa virajele sunt ca la campie Buc - Buzau - Siriu - aici te plictisesti pana la Buzau si e destul de lunga Clasic -Cheia - cam plicticos la inceput insa devine fun. In plus in zona aia este si mai racoare. Daca aveti si alte idei sunteti invitatii mei.
×
×
  • Creează nouă...