Jump to content

buli

Membru
  • Content Count

    62
  • Joined

  • Last visited

About buli

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Carnet moto din
    Nope
  1. buli

    BURSA LOCALA

    Vand casca Dainese LS2, marimea S, pret 130 ron negociabil. 0748 808 654 Bogdan Casca are "ochelari de soare" integrati.
  2. Voi ascultati radio pe net? Ceva recomandari cu profil moto, eu mai ascult http://www.bikerfm.co.uk/ .
  3. buli

    BURSA LOCALA

    OCAZIE APRILIA RS50 (2006) Moped (nu necesita permis) achizitionata acum 3 luni cu 1200 e (o dau cu 700e), vopsea + stickerele de pe ea sunt originale, tehnic este impecabila. Cand am cumparat-o am mers cu Ionut de la Madras sa o verifice, ce verificari i-am facut numai la Madras, asa ca puteti intreba de moto la ei sa va confirme. A papat numai ulei motul etc. Desi am luat-o scump, o dau cu 700e, accept orice test (facut de cineva care stie sa mearga), poti veni cu mecanic, ne putem intalni la un service sa o verifice etc. 0748 808 654
  4. buli

    Off-topic

    Il cunoasteti pe un tip cu un honda civic rosu, cu ceva inscriptionat (cu galben) sub nr de inmatriculare spate HLE sau ceva la numar
  5. buli

    Off-topic

    Acum 20 de min eram in coloana la semafor, asteptand culoare verde si cand ma uit in dreapta era un caine la vreo 2 m care se uita insistent la piciorul meu si cam vroia sa sara. Tip la el, se da un pic in spate, dar revine, iar la vreo 10 m mai erau vreo 4-5 caini care nu erau interesati de mine. Asta devenea din ce in ce mai insistent, asa ca m-am gandit (ca un mare prost) sa turez motorasul ca poate il sperii. In momentul ala toate javrele au sarit la mine de prin toate partile, iar eu injectii in burta nu veau sa fac asa ca n-am avut ce sa fac decat sa intru pe contrasens (f nasol). Am evit la limita 2 masini care mergeau regulamentar, am depasit coloana de la semafor, dar norocul meu atunci s-a facut verde. Nu m-a claxonat nimeni, probabil si-au dat seama ce se intampla. Intersectia e aia mai jos de omv nicolina, unde in dreapta o iei spre clopotari, in fata ai podul... eu veneam din stanga, gara nicolina.
  6. buli

    East Romanian Bike Week

    fantezia mea de a face s3x cu gemene a disparut dupa ce am vazut ultima poza
  7. buli

    Jawa

    Salut, O intrebari mica pentru posesorii de JAWA 350, cam cat consuma in regim urban (trafic la greu)? Multumesc
  8. buli

    Off-topic

    are cumva un garaj/atelier prin zimbru/dacia?
  9. buli

    Off-topic

    Am vazut azi prin iasi un suzuki de genul asta: Nu am avut cum sa-l iau un pic la intrebari, iar motorul l-am doar pt 2 secunde. Oricum SUPERB exemplar, era intr-o stare impecabile. Stiti cine e?
  10. Aleko in viata mea n-as sacrifica asa o bijuterie, am respect pentru clasice. Pentru un astfel de proiect, m-ar interesa un exemplar nu intr-o stare buna din punct de vedere estetic + nici nu vreau sa-mi imaginez cat costa un moto din anii aia impecabil tehinic si estetic. Am ales imaginea aia ca sa dau un exemplu de cadru bun pentru cafe racer .
  11. Dar un IJ Planeta 5 condus in oras cu trafic la greu cam cat consuma?
  12. O ruseasca rat style, link cu proiectul http://oppozit.ru/article70270.html Proiectul http://o-motocycle.livejournal.com/39000.html Altele
  13. Un proiect f tare, dar inca nu e finalizat. http://roker.kiev.ua/viewtopic.php?f=30&t=1920 , site-ul e rusesc dar cu google transalte te descurci
  14. Nu mi se pare ciudat deloc un cafe racer IJ Planeta 5 si pe mine m-ar incanta un astfel de proiect mai ales din punct de vedere financiar, dar din pacate nu ma pricep la mecanica si din cate stiu, la astfel de modele ai de mesterit. Sunt interesat de modele mai vechi datorita cadrelor cilindrice. O motocicleta moderna (in afara de ducati-uri, pe care nu mi le permit) in general are un cadru "dreptunghiular", care din punctul meu de vedere strica total look-ul unui cafe racer, dar merg foarte bine pentru streetfightere. Suzuki cafe racer (e frumos, dar parca era mai frumos cu un cadru cilindric) Suzuki streetfighter (nota 10+) O varianta ar fi suzuki gsf400 (are cadrul asemanator unui ducati), dar cam nasol cu piesele pt ca sunt raritati pe la noi. Un alt motiv pentru care a-si opta pt o moto veche: proportiile cadrului/motorului CB relativ modern CB vechi (nota 10+) Oare cum s-ar putea umple golul din spate la modelul modern? Se poate "impinge roate" mai spre cadru? Banuiesc ca ar afecta handlingul.
  15. Salut, Am vazut pe mai multe threaduri ca va suparati cand cineva posteaza aiurea pe sectiunea asta si s-ar putea si post-ul meu sa nu se incadreze 100% deoarece eu caut o motocicleta veche, nu clasica. Dar consider ca know-how-ul vostru ma poate ajuta asa ca poate pe mine ma scuzati . Ma intereseaza un proiect de cafe racer si caut o motocicleta din anii '70/'80..poate imi puteti recomanda ceva dupa urmatoare criterii: 1.Piesele sa nu reprezinte o problema; sa nu fie o raritate la noi si sa fiu obligat sa comand piese din strainatate, daca ii pica ceva sa o pot rezolva repede 2.Sa pot achizitiona moto-ul la un pret ok pe piata noastra (e veche, nu rara sau clasica) 3.Fiabilitate; la inceput clar tb sa bag bani in ea, dar dupa aceata etapa sa fie un motor pe care ma pot baza 3.Look normal pentru vremea respectiva si exemplu Multumesc
×
×
  • Create New...