Sari la conținut

adicristea

EX+
  • Număr conținut

    9
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Carnet moto din
    Nu am

adicristea's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. greenhorn, imi pare rau sa-ti spun, dar nu stapanesti nici macar termeni elementari. obiectiv si subiectiv au exact sensul invers a ceea ce intelegi tu. Tu faci de rusine grupul motociclistilor care gandesc si conduc corect prin trafic. Asta pe langa gramatica precara pe care o "detii". Am spus-o, o repet - Focusul e de vina pentru franare (vinovat moral), iar Peugeot-ul este vinovat de accidentarea motociclistului. Cei care au minte si ceva ani au inteles asta, nu s-au avantat in a aduna trupa pentru o razmerita. Voi sunteti exact genul suporterului roman care vine la meci sa bea si sa se bata. Nu spectacolul din teren ii intereseaza, ci sa isi flexeze muschii. Acelasi lucru il faceti voi, cei enumerati de "ala cu conserva". PS. Pt razbunatori - aveti poza cu masina mea pe forumul al carui link e mai sus. Am casco, puteti sa-i faceti orice. Pt orice zgarietura in plus, green, esti primul suspect si asa va fi si la Politie! Pacat ca a trebuit sa se ajunga la asta cand tot ce am dorit a fost sa discut rational despre un subiect care priveste toti participantii la trafic - trufia si razbunarea la volan. Multumesc celor care au purtat un dialog fara resentimente. Ma retrag din discutie urandu-i inca o data lui arlequin multa sanatate si sper sa ne vedem cu bine in trafic (nu am urmarit daca e din Bucuresti). [Later Edit]Urmariti pagina a 7-a pentru reactii privitoare la declaratia colegului arlequin. In unanimitate am fost uimiti de verdictul dat de politisti. Dar green si alti inversunati impotriva "conservelor" nu sesiseaza nuanta. [/Later Edit]
  2. Aha, si a intra intentionat in masini (chiar daca nu respecta regulamentul) inseamna ca voi o faceti ("aveti treaba cu regulile de circulatie")? Voi nu vedeti cat de... sunteti? arlequin, sper sa te faci bine, iti ureaza un "conservar" care considera ca nu ai nici o vina (cel putin din relatarea ta). Faptul ca Loganul s-a bagat in fata ta la distanta mica, iar dupa 50m s-a produs un accident te absolva de orice vina. Cum mama naibii sa te scoata pe tine vinovat? Vorba unui coleg de pe forumul Ford, ce-ai facut?, ai impins Loganul in Clio??? Mi se pare lipsa clara de profesionalism, poate si ceva interese. Dar e chiar absurd ca al 3-lea vehicul dintr-o coloana (al 4-lea cu Focusul, dar ala sa zicem ca iese din discutie pentru ca nu e accidentat, deci nu poate constitui proba) sa fie vinovat de accident. Incredibil! Multa sanatate!!
  3. greenhorn, uite ca am mai cautat si ce sa vezi!?, am intrat chiar pe site-ul asociatiei motociclistilor din Romania unde la obiective apare urmatorul lucru: "Modificarea Codului Rutier - introducerea acceptării rulării vehiculelor pe două roți printre coloanele de vehicule oprite. Rularea se va face cu o viteză foarte redusă Âşi doar prin locurile unde acest lucru este posibil. În unele țări ca Elveția această practică este chiar încurajată prin semne de circulație speciale pentru o fluidizare a traficului. - introducerea conceptului de responsabilitate morală a unui accident. Pentru a provoca un accident de scuter sau motocicletă nu este necesar impactul. Este suficientă o manevră de intimidare a motociclistului pentru ca acesta să cadă Âşi să se accidenteze.Legea în vigoare nu prevede asemenea situații. MaÂşinile care întorc în locuri nepermise sau fără să se asigure au cauzat nenumărate accidente, cele mai multe mortale, iar situația ar trebui reglementată Âşi Âşoferul responsabilizat prin introducerea în Codul Rutier a termenului autor moral al accidentului element existent în țările Uniunii Europene." Primul punct e referitor la ce discutam noi doi, al doilea este exact cazul Focusului. N-am zis nicaieri ca nu e vinovat cel Fordul, am zis doar ca va indreptati furia unde nu trebuie. Si mi-am amintit: nu ai voie sa depasesti vehiculele in coloana la semafor. Asta e contraventie. Nu ma intereseaza sa port un "razboi" intre cine e mai bun in trafic. Pe mine ma intereseaza sa ajung acasa in aceeasi stare in care am plecat (fizic). Din punctul meu de vedere, puteti face ce vreti in trafic, atat timp cat nu puneti in pericol siguranta celorlalti participanti. Si nu e vorba numai de motociclete, ci de TOATE vehiculele (mopede, biciclete, autoutilitare, camioane, tiruri etc.). Pe mine ma deranjeaza doar modul asta de gandire cu "avem mai mari cojones ca mergem pe doua roti" ce poate dauna atunci cand sunteti in trafic. Nu uitati ca toti suntem participanti la trafic si fiecare vrea sa ajunga la familii (sau la destinatie) teafar. In ceea ce priveste cazul din acest topic, parerea mea este ca vinovat moral este Fordul, dar vinovat de accidentarea motociclistului este Peugeot-ul. PS. Si ceea ce se urmareste ca fiind obiective ale asociatiei dumneavoastra mi se pare de extrem bun simt si necesitate. Felicitari!
  4. Sigur ca da! Exact ce spuneam! Partea subliniata este exact mandria aia prosteasca de care spuneam mai devreme si tu nu faci decat sa-mi confirmi ce am spus mai inainte. Apoi, faptul ca ai cazut de pe motocicleta te face mai bun decat mine? Mai interesant? Mai... ZEU? Si de cand mersul pe motocicleta e obligatoriu?? Iti tremura carnea pe tine, NU te urci! Recunosc ca merita o corectie, dar cinismul de care dai dovada ma face sa-mi fie frica sa ies pe strada, chiar si cu masina. Daca te depasesc, cine stie, poate nu clipesti si imi dai un pumn in gura din mers, eu avand geamul deschis. Personal nu vreau, am zis mai sus ca inca mi-e frica s-o fac. Dar asta nu ma face mai prost, ci mai chibzuit si mai cunoscator al posibilitatilor mele si al participantilor la traficul asta penibil! Pe unde depasesti? Prin dreapta? E ilegal, depasirile se fac prin stanga. Prin stanga? Calci linia continua dintre sensuri? E contraventie. Nu o calci? Inseamna ca depasesti pe aceeasi banda. Trebuie sa respecti distanta. Deci daca eu stau pe mijlocul benzii, tu pe unde depasesti? Recunosc ca eu stiam ca e ilegala insasi depasirea masinilor la semafor, dar am cautat in regulament si nu am gasit nimic privitor la acest lucru.
  5. Daca e cum spune brakuLa, v-ati indreptat furia in locul nepotrivit, se pare ca soferul Peugeot-ului se face vinovat de accidentarea colegului vostru. Intrebare: de ce nu va duceti peste politistul care ancheteaza cazul, pare ca nu e vina motociclistului, a franat la timp, nu a atins Loganul, dar 206-le a venit din spate, deci e nepastrare de distanta? Cum Aițilop a spus ca e vina motociclistului... ce mai asteptati?, hop pe politist! PS. Mirciulika, cum adica "derutandu-i"? Unde scrie in lege ca trebuie sa aprinda avariile? Eu, de exemplu, la Ka am butonul de avarii pe volan. Daca mai si virez, nici nu am cum sa ajung la el. Ma face asta vinovat in cazul in care franez, iar tu nu esti indeajuns de departe sa poti opri la timp? Si raspund tot eu: NU!! PPS. Inca ceva, cand franezi, prima ta grija e sa apesi pe butonul de avarii? Ca a mea sigur nu e!
  6. Primul citat din mesajul aluia cu conserva imi apartine, eu l-am scris pe forumul dedicat marcii care face subiectul acestui topic - Ford. Un coleg forumist m-a rugat, referitor la posibilitatea masinilor de noua-generatie de a porni avaria la franare mai brusca, sa va spun ca, citez, "Pentru pornirea avariilor la franare mai puternica nu este nicio lege, dar exista o extraoptiune care face asta automat, denumita Emergency Brake Assist , dar care mai face si altceva in afara de avarii (face ca masina sa franeze mai tare decat vrei tu de fapt.) ". Apoi, nu negam faptul ca sunt si dobitoci in trafic. Ma refer la posesorii de masini. Chiar in topicul respectiv am vorbit despre un Matiz care nu a acordat prioritate unui co-forumist, acesta aflandu-se pe motocicleta. Si ca exista motociclisti care conduc prudent si cu simt de raspundere, iata citatul (tot eu am scris): stiu si conducatori de motociclete responsabili. Nu personal, doar am citit despre ei, iar pe unul dintre ei l-am prins in trafic. Cand a stat in fata mea fara sa se strecoare, iar eu nu i-am incalecat spatiul, chiar daca intram cu usurinta pe aceeasi banda (eu Ka, el motor). Mi-a placut mult modul in care conducea, cel putin cat am fost eu in spatele lui. Nu a riscat nimic, nu a calcat linia continua, pur si simplu a stat in spatele masinilor atat timp cat nu a avut banda libera de depasire. Dupa care... nu l-am mai vazut . Ideea e ca nenea cu Focusul o fi vinovat de manevra de franare. Dar nici ceilalti participanti nu s-au asigurat. Iar motociclistul IN PRIMUL RAND pentru ca el e cel mai vulnerabil. Daca ar fi sa mergem acasa la fiecare motociclist care ne-a taiat fata sau a depasit pe aceeasi banda cu noi, cei cu "conserve", ati fi poate cu 15% mai putini pe strazi, primind ingrijiri medicale. A, si atitudinea asta "pe el, pe el, pe mama lui" denota spirit de turma prost inteles si, mai mult, instigare la violenta, deci exact ceea ce reprosati voi!! PS. Mi-am facut cont aici acum un an pentru ca doream sa-mi iau scuter. Intre timp am renuntat la idee deoarece mentalitatea romanului in trafic nu este inca indeajuns de sanatoasa. Mai astept.
  7. Nu mi-a placut niciodata viteza. Nu am carnet cat B pentru ca nu m-a atras sofatul. Nu sunt nici un fan al motociclismului, dar consider ca scuterul este cea mai usoara cale de a omori din timpii morti pe care ii "obtii" cu ratb. Nu fac niciodata lucruri fara sa ma informez si daca nu sunt sigur de ele. Asta daca ma afecteaza pe mine sau pe cineva apropiat. Ca sa fac "sport extrem" cumparand 2 prajituri in loc de una... nu cred ca omoara pe nimeni. De aceea am si intrat aici, sa cer parerea celor care conduc zi de zi. Sa aflu de riscuri, sa aflu ce fel de scuter imi trebuie pentru ce vreau eu. Am si 2 prieteni, unul care a condus scuter timp de 2 ani in Bucuresti si nu a avut nici o problema (vorba lui: "exceptie fiind mucurile de tigara primite in piept"), altul care are motocicleta de cand se stie (si are vreo 28-29 de ani acum), unii dintre voi poate-l si cunosc. Nu ma intereseaza sa merg cu 100km/h, ma intereseaza sa ajung intreg de acasa la serviciu si inapoi, asta intr-un timp mai scurt decat daca as folosi mijloacele RATB. Sincer, chiar m-a speriat ce am citit la Accidente si topicul lui old_school. Poate mai sunt si altele, inca citesc forumul. Ceea ce m-au recomandat prietenii mei (si cred ca nu au vorbit prostii) este ca trebuie sa vad cum ma descurc EU in trafic. Cum reactionez eu la ceea ce se intampla pe carosabil si pe langa el. Si asta se face ori conducand, ori mergand cu cineva pe scuter in trafic. Daca prima o pot face numai daca il cumpar, a doua momentan nu o pot face pentru ca nici unul dintre cei doi despre care vorbeam nu mai detine scuter. Mai am mult de citit pana sa iau o hotarare. PS. Scuterul e limitat electronic la 45km/h, iar daca ii scot limitarea risc dosar penal. N-am avut si nici nu am de gand, pe langa faptul ca imi pune viata in pericol scoaterea limitarii, sa am probleme cu legea.
  8. In primul rand multumesc pentru raspunsuri. Apoi, e bine ca am aflat, raman la 4T. Voi alege racire pe lichid, frane pe disc si transmisia variator. Acum problema e... ca am cam citit la topicul ala de accidente si nu mi-a placut ce-am citit. De aceea voiam sa intreb posesorii de scutere din Bucuresti cat de periculoasa este "plimbarea", in limitele legale, la ore de varf (adica dimineata in jur de 10-11 si seara in jur de 6-7-8)? Scuze daca e intrebarea idioata, dar as dori pareri de la cei care merg zi de zi cu astfel de vehicule prin Bucuresti.
  9. Buna ziua! M-am cam hotarat sa-mi iau scuter. Nu sunt un fan al vitezei, iar momentan de o masina nu ma pot atinge (vreau noua, la fel cum vreau si scuter; diferenta de pret este insa imensa). Acum urmeaza problema: ce fel de scuter? Am gasit mai multe site-uri si firme. Mai mult de 7000RON nu vreau sa dau (asta e suma maxima), dar in principiu as da cam 4000RON. Am gasit Piaggio (www.piaggio.ro) , Peugeot (http://www.peugeot-motocycles.ro/produse/i...?id_categorie=1), dar si Sampra, Azzuro (http://www.motoscutere.ro/produse.htm), RIEJU PASEO si KYMCO (www.bykes.ro), FreeMoto (www.freemoto.ro), Aprilla (www.unitedmotors.ro). Or mai fi si altele, dar pe astea le-am gasit de aseara pana acum (am stat ceva sa caut) Cati au intrat in contact mai ales cu modelele mai ieftine? Ca de la Piaggio, Peugeot si Aprilla ma astept sa nu am probleme, la Peugeot oricum au garantie 24luni. Ce ma intereseaza de la scuterul pe care doresc sa-l achizitionez: 49cmc, limitat la 45km/h (nu vreau carnet si nici nu vreau mai mult de 45, in Buc e suficient pt drumul serviciu-acasa si inapoi), sa fie de 2 locuri, sa aiba semnalizare, oglinzi, sa aiba un compartiment unde imi pot pune anumite obiecte (casca, mancare, geanta; nu neaparat toate odata). Apoi, care e diferenta intre motorul in 4 timpi si cel in 2, care sunt diferentele la lubrifiere (separata cu amestec automat / cu carter umed / amestec automat) si diferentele intre racire cu aer sau cu lichid? Ce tip de frane este mai bun? Aceeasi intrebare pentru transmisie. Sper ca nu am pus prea multe intrebari si ca aveti rabdarea in a-mi raspunde. Va multumesc anticipat pt raspunsuri.
×
×
  • Creează nouă...